1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ambreiaj la A6 C5 - probleme diverse cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de danyms15ely, 12 Iun 2009.

  1. oxi19tdi 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2011
    Locație:
    drobeta turnu severin
    Masina:
    audi a6 1.9tdi 2002
    Am schimbat in final totul = placa (buna) disc (uzat dar functional) rulment, volanta masa dubla (blocata).
    Au incercat mecanicii sa sparga volanta sa vada motivul defectiunii, dar a fost imposibil, deci volanta mi-a facut probleme.
    Tot chitul complet 2.200 lei (nu la reprezentanta).
     
  2. al3xpuma

    al3xpuma 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2012
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    AFB 2500 6v 1999
    Salut! am si eu problema cu ambreiaju intra in toate vitezele la rece perfect dar dupa ce se incalzeste masina intra foarte greu in treapta de R si cand bag viteza 1 si dau repede sa intre caraie cu pedala la fund daca stau cu picioru pe frana si e in panta putin dar cu ambreiaju la fund si pleaca masina putin in fata se simte ca cupleaza cutia si se aude un tang ca pleaca daca plec normal are momente cand trepideaza masina ,i daca stau pe loc cu masina si vreau sa iau toate viteze la rand cu motoru pornit si ambreiaju calcat intra foarte greu in fiecare viteza pana in a 6-a parca nu ar decupla detot ambreiaju si sta putin cuplat.
    Daca stie sa-mi zica si mie ce ar putea fi , ma gandeam sa nu fie pompita aia de la cutie sa nu cupleze detot ambreiaju sau de la pedala sau vb colegilor de mai sus sa fie lichidu de frana? ( de patinat nu patineaza si uruit de cutie sau de rulment nu se aude )
     
    Ultima editare: 24 Mai 2012
  3. alyvo Bronze Member

    Înscris:
    3 Dec 2007
    Locație:
    Ro
    Masina:
    Audi
    Mai mult ca sigur s-a subtiat discul.
     
  4. al3xpuma

    al3xpuma 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2012
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    AFB 2500 6v 1999
    Daca zici tu ca s-a subtiat discul nu trebuie sa patineze ? la mine nu patineaza ia imediat soc in disc. Daca ii dau drumu brusc la pedala nu patineaza deloc, eu stiu: cand s-a subtiat discul patineaza ambreiajul, am mai patit odata la un opel astra la fel dar era de la cablu trebuia strans. Cum l-am strans cum mergea perfect, la asta ma gandeam. Sa nu fie de la pompita aia mica de la cutie sau de la pedala de ambreiaj
     
    Ultima editare de un moderator: 25 Mai 2012
  5. sarpente 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Oct 2009
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A6 2.4 2002
    PT TINTIRI: La aceeasi kilometri (170k) cu acelasi motor (dar fara quattro) mie mi-a picat volanta. Mai intai constati o intarire a pedalei de ambreiaj, pe urma o sa vina tremuratul si in final posibile dereglari de aprindere din cauza senzorului de pe volanta. Eu abia cand a inceput sa mearga in 5 pistoane m-am dus s-o caut de bube. Eram convins ca nu e ambreiajul, pentru ca nu patina deloc, dar m-am inselat. Pana la urma, erau belite si ambreiajul si volanta. Le-am pus pe LUK, a venit cam 1000 de euro cu tot cu manopera. Volanta e cu masa dubla la mine, presupun ca si la tine la fel.
     
  6. Guest 34200 Guest

    Smuceste cand cupleaza

    Salutare,
    Imi puteti spune de ce in vitezele 1 si 2 smuceste cand cupleaza ambreiajul si in afara de asta cupleaza in capatul pedalei. Masina are 150.000km. Audi A6 C5 2.4 quattro. Multumesc
     
    Ultima editare de un moderator: 8 Aug 2012
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    tintiri nu mai scrie/posta mesaje in mod haotic pe forum. Scrie mesajele in aria tipului tau de masina si in topicurile care privesc tipul tau de masina.
    Tot in acest topic ai mai scris despre acest lucru. Invata sa-ti cauti mesajele si postarile. Este ultima oara cand te mai ajut sa-ti mut mesajele unde trebuie si data viitoare o sa le sterg fara alte explicatii.
     
  8. Makaveliftw

    Makaveliftw 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 2.0 TDI CGLC 2015 / Audi A6 1.9 TDI AWX 2003
    Salut, sa va spun si eu ce simptome am la masina, din ce am citit pe aici ma duce cu gandul la volanta. Pedala tare de ambreaj,cursa lunga tine sus, cand merg mult in trafic aglomerat bara la bara trepideaza la plecare de pe loc, se zgaltaie putin masina cand opresc motoru. De patinat nu patineaza deloc. M-a speriat cineva mi-a zis sa nu fie vreo valva moarta pe la motor, masina merge normal la relanti, nu trepideaza nici cu motoru rece nici cu motoru cald.
     
  9. hadallex

    hadallex 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi Q5 FY, 2.0 TDI DETA, 190 cp; Ex: Audi A6 4F2, 2.0 TDI; Ex.: Audi A6 C5, 1.9 TDI-AVF.
    Salut!
    Ambreiajul meu e putin cam nebun. In mod normal prinde in jumatatea de sus a pedalei.
    Astazi mi-a aparut un sunet ciudat la motor (aveam impresia ca freaca axul de la turbo in carcasa, sunetul se auzea in principiu la decelerari, sau daca stateam pe loc, cand acceleram peste 3000 rpm). Am tras pe dreapta si am facut cateva investigatii, desfacut furtunele dintre filtru si turbo, verificat ax, verificat nivel ulei...totul pare ok. Dracu stie ce o avea.
    Am pornit motorul si cand dau sa plec ambreiajul prindea foarte jos, ridicam jumate de centimetru si deja ma brusca, dupa vreo 2 intersectii prindea iarasi sus, apoi iarasi jos, cum avea el chef (cand prinde jos parca e si pedala mai moale).
    Acum seara am mai facut o plimbare si pare totul normal, i-am dat niste forje...nimic. Nu se mai aude nici sunetul acela ca de ax turbo care freaca in carcasa si ambreiajul e ok.
    Pareri?
    Multumesc
     
  10. GLS

    GLS 5th Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2013
    Locație:
    Oxford & London
    Masina:
    Audi A4 B6 Cabrio 1.8T 2003 Ex Audi A6 2.5 TDI 2003
    Ambreiajul meu pot spune ca e moale.. adica am un Opel Astra H si dupa cam o ora de stat bara in bara la un drum in lucru, aveam febra musculara la picior. La Audi e perfect, doar ca prinde in jumatatea de sus. E un simptom avansat al uzurii lui? De cand e la noi masina (2006) nu s-a umblat la ambreiaj, dar nu s-au facut mai mult de 80.000 km, depinde cand a fost schimbat, nu pot spune sigur. E riscul ca la o plecare in tromba sa tune? :)) Sau daca inca nu e tare, vitezele intra usor si nu caraie, pot sa mai stau linistit? Acuma dupa accident numa costul asta nu-mi mai arde :3
     
  11. alynutzzz

    alynutzzz 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2012
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    A4, 1.9 Tdi, 2003,
    probleme ambreaj la audi a6,1.8 turbo

    salutare tuturor,am si eu o intrebare poate ma ajutati cu niste pareri daca stiti.

    La audi A6 C5, 1.8 turbo, 150 de cai, din 2000 s-a dus ambreiajul, eram sigur inainte sa merg la mecanic sa confirme, mirosea a ambreiaj, nu intra in viteze, etc. Intradevar e dus ambreajul, mi s-a confirmat.
    Intrebarea mea este: daca cineva a schimbat ambreiajul la asemena motor a schimbat si volanta ? Tipul asta a zis ca daca e modelul turbo de atatia cai si nu e modelul simplu 1.8 trebuie schimbata si volanta, chiar daca zic eu e buna, nu am probleme cu ea. A zis ca la modelul asta cand se schimba ambreiajul se schimba si volanta. Sincer nu stau bine cu banii sa cumpar si volanta si kit de ambreiaj. Ma puteti ajuta sa stiu daca intradevar e musai sa cumpar si volanta sau ajunge doar kitul de ambreiaj si gata. Va multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 26 Noi 2013
  12. nitescucip 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2007
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    AUDI A6 quattro - 2001
    Vibratii dupa schimbare KIT Ambreiaj

    Salut,

    Acum 2 zile am schimbat kit-ul de ambreiaj la masina din semnatura (A6 Quattro, AKE 180CP, cutie manuala, 6+1 trepte), insa dupa schimbare masina trepideaza.
    La relanti o percep ca avand o "lungime de unda" maricica, amplitudine medie. As asimila-o cu un mers intr-a sasea la 40km/h.

    Volantul este OK, nu a fost necesara schimbarea lui, masina nu avea niciun fel de vibratie inainte de schimbarea ambreiajului.

    Cei de la service "banuiesc" ca este un dezechilibru intre volant si placa de presiune, insa ramane doar "banuiala". Am mai cerut 2 pareri de la alti mecanicii si ei mi-au spus ca nu exista asa ceva, piesele sunt facute sa se potriveasca orice cu orice, de aia kit-ul nu vine cu volant cu tot si procedura nu implica schimbarea volantei.

    In conditiile in care am 3 informatii:
    incompatibilitate volant-placa presiune
    eroare de montaj
    Kit cu probleme
    va cer un sfat.

    Ati mai patit careva asa ceva? Aveti vreun sfat?

    PS. Cei de la service mi-au spus ca vor schimba KIT-ul pe garantie (ceea ce e si normal), insa ma intreb care ar fi riscul ca si dupa schimbare sa faca la fel?
     
  13. gtincu 4th Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B5.5 Avant 1.9 TDI AJM 2000
    Eu am schimbat si volanta si ambreiajul de curand pentru ca trepida masina cand plecam de pe loc dupa folosit intens ambreiajul. Toate aratau ok, volanta cu masa dubla nu avea joc mare(pe verticala deloc pe orizontala doar putin), discul mai mergea si restul aratau ok, ce mi-a zis mie mecanicul si mi-a aratat era ca intr-o parte a volantei era uzura mai pronuntata, adica dupa ce se incalzea nu mai calca bine si avea un fel de joc, debalansare care uza mai tare zona aia si de acolo si vibratia. Dupa ce am schimbat tot pot merge oricat ca nu mai vibreaza la cald plus ca mi-a scazut vibratia in habitaclu la relanti. E posibil ca vechiul ambreiaj sa fi facut o uzura "personalizata" in fct de cum s-a asezat el si sa nu se pupe cu noile piese. Cam ca la discuri si placute de frana.
     
    Ultima editare: 5 Dec 2013
  14. nitescucip 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2007
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    AUDI A6 quattro - 2001
    Nu vad cum ar putea ambreiajul vechi sa faca o uzura personalizata, pt ca el nu are o pozitie fixa fata de volanta.
     
  15. ALEKS 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    -
    Am o problema, poate stiti sa ma lamuriti. Masina: A6 2002, motorina, cutie manuala 6 trepte.

    Dupa ce parcurg cca. 30-40km prin oras dupa o cursa mai lunga prin afara (sa apuce sa se incalzeasca masina), din cand in cand smuceste usor si sacadat in treapta 1 la plecarea de pe loc. Ca si cum ar patina ceva blocat sistematic, ca un ABS.

    Ce ar putea fi? Cand masina e rece nu face problemele astea. Ambreiajul nu patineaza, restul treptelor le schimba ok. Prinde la jumatea cursei pedalei.

    Urmeaza sa parcurg mai multe mii de kilometri si n-as vrea sa am vreo problema cu ea. Daca e ceva periculos, trebuie sa schimb inainte de concediu.

    Multumesc,
     
  16. ALEKS 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    -
    Nu mi-a mai raspuns nimeni din pacate.
    Problema persista, nu s-a agravat, face doar la drumuri de 30-40 km prin oras pe caldura mare, preponderent la plecarea de pe loc in treapta 1 cu motorul turat la 1200-1800 rpm. La plecarea fara acceleratie nu tremura, masina pleaca lin.

    In momentele cand se manifesta problema, ai impresia ca se dezmembreaza masina (scuturari puternice).

    Am luat decizia sa schimb tot sistemul de ambreiaj (kit complet + volanta).
     
  17. Makaveliftw

    Makaveliftw 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 2.0 TDI CGLC 2015 / Audi A6 1.9 TDI AWX 2003
    Asemanator facea si la mine, am schimbat volanta+kit ambreiaj si totul s-a rezolvat. Din cauza volantei facea, ambreiajul era bun.
     
  18. ALEKS 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    -
    In regula atunci, decizia mea e luata deja.
    In 2 saptamani fac schimbul fiindca peste o luna vine concediul si n-as vrea sa platesc triplu daca se defecteaza masinaria pe autostrada in Franta.

    Amicul meu de la service mi-a zis ca piesele (kit complet + volanta masa dubla) vor costa cca. 3000 lei. Este un pret bun ?
     
  19. Makaveliftw

    Makaveliftw 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 2.0 TDI CGLC 2015 / Audi A6 1.9 TDI AWX 2003
    Eu am dat acum 1 an jumate 2000 de lei ( 1400 volanta+600kit), pe producator LUK. La AVF e volanta putin mai scumpa, dar nu cu mult.
     
  20. ALEKS 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    -
    Am dat deja comanda la tucudean87.
    Multumesc Makaveliftw pentru pont!

    Brusc ziua mea s-a transformat in mai buna.

    Alex
     

Distribuie pagina asta