1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ambreiaj la A6 C5 - probleme diverse cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de danyms15ely, 12 Iun 2009.

  1. Makaveliftw

    Makaveliftw 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 2.0 TDI CGLC 2015 / Audi A6 1.9 TDI AWX 2003
    Nu ai pentru ce. De curiozitate, pe la cat se mai invart preturile ?
     
  2. ALEKS 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    -
    Toate piesele (disc, placa, rulment, volanta masa dubla) 1900 lei.
    E o veste buna fiindca luna asta trebuie sa fac si revizia (schimbul de ulei si de filtre).
     
  3. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    A schimbat cineva kitul de ambreiaj de la 2.5TDI 180CP BAU sau AKE si mai are kitul vechi?
     
  4. ilie radu ioan

    ilie radu ioan 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2016
    Locație:
    Vălenii de Munte
    Masina:
    Audi a6 c5 avant 1.9 tdi ajm . 2000
    Vad ca de ceva timp nu sa mai postat la acest subiect .....da ma lansez eu cu o problema, zilele astea ma pus copilu sa il duc la Dinoland Rasnav, zis si facut, numai ca la Rasnov in acea zona este si accesul la cetate si mai era si un concert de rockeri de tipu crush am inteles ca dadea unu cu chitara de un stalp de mia speriat copilu.
    In fine sa nu deviez prea mult,,,,0 locuri de parcare si mers bara la bara pe panta destul de abrupta vreo 3 km, tot frecand ambreiazul din 2m in 2 m plecat in panta, mirosea numai a incins toata strada,,,binenteles ca de la mine cel mai rau :( . a inceput sa imi patineze ambreiajul dar nu asa putin ci destul de rau dintr-o data, nu aveam cum sa trag pe dreapta ca nu erau locuri, sa stau pe loc as fi blocat pur si simplu zona (cred ca mi-o luau oamenii pe sus si o dadeau in rapa la cati draci avea toata lumea acolo). Am continuat sa merg inainte chinuit si numai io stiu cum am ajuns intr-un final la un pic de refugiu pe o panta,( mai aveam 4km si ajungeam in poiana brasov-era o borna acolo :) ) am tras dreapta si am plecat la Dinoland cu familia, pe drum ma gandeam daca mai pot ajunge eu acasa cu ambreiajul patinand asa. Dupa 4 ore am ajuns la masina si ......surpriza : nu mai patina ..........la intoarcere am tot incercat pe Cheia ( DN1A ) sa opresc masina in panta si sa plec, totul din nou ok, masina pleca fara probleme.Acum ce sa inteleg e dus ambreiajul sau nu????????? Cum pot face eu singur o diagnosticare corecta? mentionez ca masina daca o tin usor din ambreiaj cand plec de pe loc nu are nici un pic de vibratie sau intrerupere care sa induca o suspiciune de volanda defecta sau ovalizata si in concluzie as vrea sa schimb doar discul de ambreiaj. E ok sau trebuie schimbat tot kitul (600 E )?
     
  5. maharu3 5th Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2014
    Locație:
    pucioasa
    Masina:
    audi a6, 2.4, an 2000, cod motor arj
    Daca a patinat este bine sa il schimbi(nu peste mult timp te poate lasa in drum),iar la motoarele diesel se schimba volanta+ kit ambreiaj sa nu ai surprize din partea volantei daca schimbi doar kit-lu. Unde prinde ambreiajul cand ridici piciorul de pe pedala de ambreiaj sus sau jos?
     
  6. ilie radu ioan

    ilie radu ioan 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2016
    Locație:
    Vălenii de Munte
    Masina:
    Audi a6 c5 avant 1.9 tdi ajm . 2000
    impartind cursa pedalei in 100 , prinde in partea de sus undeva la 70-80% din cursa pedalei. dar asta spun volanta care are probleme tremura , are simptome , a mea nimic , as prefera sa no schimb daca nu e necesar, discul singur 450 ron iar kitul complet 2300ron....
     
  7. maharu3 5th Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2014
    Locație:
    pucioasa
    Masina:
    audi a6, 2.4, an 2000, cod motor arj
    Este clar, daca prinde asa sus trebuie schimbat (o sa vezi diferenta dupa ce il schimbi va prinde foarte jos) cat despre volanta faci cum crezi, eu stiu ca la diesel se schimba tot sa nu mai stai sa mai platesti inca o data manopera pentru volanta.
     
  8. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Sa iti spun o patanie...si eu am trecut printr-un eveniment asemanator in martie, am achizitionat un kit Luk cu tot cu volanta si nici in ziua de astazi nu l-am montat pe masina.
    37000km mai tarziu ambreiajul meu inca rezista cu stoicism si sunt momente cand trag pe el,doar doar primesc un motiv sa il schimb...totusi intarzie sa isi dea sufletul.
    Asa ca fi pregatit financiar,dar nu te arunca sa il inlocuiesti.
    P.S. era ceva normal sa miroase si sa se incinga in conditiile alea
     
    ilie radu ioan apreciază asta.
  9. maharu3 5th Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2014
    Locație:
    pucioasa
    Masina:
    audi a6, 2.4, an 2000, cod motor arj
    Decat sa-l lase prin cine stie ce coclauri mai bine il schimba, eu la primul semn l-am schimbat si nu mai avea mult.
     
  10. ilie radu ioan

    ilie radu ioan 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2016
    Locație:
    Vălenii de Munte
    Masina:
    Audi a6 c5 avant 1.9 tdi ajm . 2000
    e clar , ma pregatesc,,,,luk e 1800 Ron, dar cum aflu daca am volanta cu masa dubla sau simpla fara sa demontez ??????????????
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ai volanta cu masa dubla. Am rugamintea pe viitor ca sa nu-ti sterg mesajele sa nu mai scrii mesaje ca cel scris anterior si ca cele scrise anterior (care le-am tot corectat).
    Am rugamintea sa faci un efort ca sa formezi propozitii si fraze intr-un mesaj scris pentru ca altfel nu se intelege nimic din ce vrei sa spui in mesaj. Daca mai scrii in felul acesta mesajele tale ulterioare vor fi sterse fara explicatii. Este o insiruire de cuvinte fara absolut nici o logica din punct de vedere gramatical. Nu te supara dar ne vine foarte greu sa citim si sa urmarim un asemenea text scris in acest mod. Nu intelegem nimic din ce ai scris. Respecta te rog limba romana si gramatica limbii romane. Respecta semnele de punctuatie, ortografia intr-un text scris si asezarea in pagina a unui text scris. Dupa punct sau la inceputul propozitiei sau frazei cuvantul se incepe obligatoriu cu litera MARE. Multumesc.
     
  12. Valvali

    Valvali 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a6 allroad ,2.5 tdi v6 AKE, 2002
    Bună !

    De lasat nu te lasă așa ușor volanta dacă nu are simtome de volanta. Eu zic sa verifici prima data înainte sa cumperi numai bine !
     
  13. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    Salutare.
    Cand afara sunt temperaturi scazute, si motorul e rece, daca apas doar putin pedala de ambreiaj, se aude un zgomot foarte asemanator cu cel pe care-l face pompa de servodirectie atunci cand tinem virat volanul maxim stanga/dreapta. Daca mai apas de vreo doua ori, nu se mai aude.
    Initial am fost convins ca e de la rulmentul de presiune dar, dupa ce am inlocuit kit-ul de ambreiaj (disc uzat), fara volant, am constatat ca zgomotul respectiv a ramas prezent.
    O volanta cu uzura poate produce astfel de sunete? Cand am inlocuit kit-ul de ambreiaj (disc, placa de presiune, rulment), am inspectat impreuna cu mecanicul starea volantului, si era ok. Adica avea joc foarte mic, nici vorba sa fie blocata.
    Ar fi cateva simptome care ar indica o volanta cu uzura:
    -vibratii foarte pronuntate in accelerare, in plaja de turatie 1600 rpm - 2000 rpm (80 km/h - 100 km/h), care se simt cel mai tare in treapta a 5-a, in panta (sarcina mai mare)
    -tremura putin daca plec de pe loc doar din ambreiaj
    -ceva vibratii in ralanti (nu deranjante)

    Dupa cum bine cunoastem, pretul unui volant e destul de ridicat. De aceea, am rugamintea sa-mi spuneti daca inlocuirea volantului ar duce la rezolvarea aspectelor enumerate mai sus.
     
  14. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    Un alt aspect pe care am uitat sa-l mentionez e acela ca se simte un mic soc in transmisie la fiecare inceput si sfarsit de injectie (apasat usor acceleratia/luat usor piciorul de pe acceleratie)
    Tampoanele de la motor si cutie sunt ok.
     
  15. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Daca schimbi volanta scapi de probleme @Romeo_79 dar toata lumea recomanda kit complet de volanta si ambreiaj nustiu cum se va "pupa" volantul nou cu un ambreiaj putin uzat.

    Si volanta mea are un zgomot micut la rece. La cald nu se aude deloc , inca. 270.xxx km.
     
  16. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    Dintre manifestarile enumerate mai sus, cel mai mult ma intereseaza sa scap de vibratiile deranjante care apar la accelerare, incepand de la exact 1600 rpm.
    Crezi ca se va intampla asta dupa schimbarea volantei?
     
  17. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Nu. Si iti zic si de ce. Am condus cate 2.000km o multime de masini la care le batea volanta de zici ca se dezmembra masina si in accelerare nu se simteau vibratii doar la relanti...

    Pune un video cand apesi putin ambreiajul sa auzim cat de tare iti bate volanta.
     
  18. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    Volanta nu bate, doar apar ceva smuncituri la plecarea de pe loc din ambreiaj, daca nu accelerez.
    Nu se simte nicio bataie in pedala de ambreiaj, indiferent ca o apas mai putin sau mai mult, si nici nu se aud alte zgomote decat cel descris mai sus.
    Mi-a indicat un mecanic ca ar putea fi rulmentul de priza, de la cutie.
     
  19. ilie radu ioan

    ilie radu ioan 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2016
    Locație:
    Vălenii de Munte
    Masina:
    Audi a6 c5 avant 1.9 tdi ajm . 2000
    Salut.
    Am schimbat acum doua saptamani discul de ambreiaj ; Era Luk am pus tot Luk, volanta nu, nu vibra, nu avea nici un semn am zis "clar nu schimb" .
    Ieri seara cand ajung acasa se auzea pe sub masina o bataie destul de accentuata, parca ai roti o oala de ciorba cu un surub in ea. am bagat masina in curte oprit/pornit nu se mai auzea nimic, asta pentru ca era scoasa din viteza, cand apas ambreiajul in primii mm ai cursei deja incepe bataia. Bag in viteza si plec de pe loc bataia ramane dar nu asa accentuata, pe jumatate. In schimb nu simt vibratii in pedala sau vibratii ale masinii cand cupleaza. Am intrebat mecanicul zice ca 100% volanta , dar am ceva nelamuriri date de faptul ca nu simt vibratii in peda. Pana sa ajung acasa cu masina am facut urmatoarea "isprava" : in timp ce schimbam din a 4-a in a 5-a pe la 100km/h mi-a alunecat piciorul pe ambreiaj si a carait un pic, dar nu e prima data :) . Ce Dumnezeu oi fi stricat?
     
  20. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Inceput de volanta.
     

Distribuie pagina asta