1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ambreiaj motor benzina la A4 B6 - discutii diverse

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de gluci629, 22 Iul 2008.

  1. Cornholio

    Cornholio 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Iun 2008
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B6 - 2002, 131 BHP AWX & Audi A6 C6 Facelift - 2009 , 2.7TDI CANA
    Salutare, am un B6 din 2002 cu AWX si de curand i-am facut o remapare - clasica sa zicem de 165 cai si cuplu aproape de 400nm ( din spusele tunerului ). Asta s-a intamplat acum 2-3 luni.
    Fiind vorba de AWX, am un abreiaj de fabrica avand volanta de 228mm. Dupa chipuire, mi se pare ca simt un uruit in viteza 3-4-5 daca accelerez brusc de la 1700-1800 de ture. Comportamentul e relativ "de asteptat" avand in vedere ca in zona aia de turatie cuplul e maxim si se pare ca e un pic cam mare pentru volanta mea. Ambreiajul a mai fost schimbat acum 60mii km, dar se pare ca tine cam sus, si pedala e ceva mai tare comparativ cu alte masini. Am un stil de mers mai... sportiv, cu schimbari de ritm din acceleratie si chiar si pe exterioare imi place sa tin masina in zona de cuplu bun ( 2200 ) astfel sa am un raspuns bun la acceleratie din scurt. Cam trist ca dupa nici 60mii a inceput sa dea semne de oboseala, e asa dinainte de chipuire dar banuiesc ca nici cuplul suplimentar nu i-a facut bine.

    As vrea sa schimb abreiajul complet + volanta cu cel de la AVF - adica cel de 240mm, facut din fabrica sa reziste la cuplu mai mare. Am un prieten cu un B6 cu AVF, masina chipuita de ceva vreme, si o mai tavaleste si el, are 300 mii si abreiajul original deci inlin sa cred ca e destul de evident ca e mai rezistent la "perveriuni" ca asta de 228mm. Din ce am inteles, trebuie schimbat si electromotrul la operatiunea asta, ca al meu e posibil sa nu se mai potriveasca la volanta mai mare ( chiar daca diferenta e "doar" 12 mm ).

    Exista cineva care sa stie exact cum se procedeaza acest schimb? L-a facut cineva? Ce presupune mai exact? Ca asa teoretic stim toti...
     
  2. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    1. Softul trebuia făcut cu limitare jos exact ca sa nu îți rupă ambreiajul.
    2. Nu poți pune ambreiajul de AVF pentru ca nu are loc în carcasa cutiei de AWX.
    Ai 2 variante, ori modifici softul ca sa nu rupă și viitorul ambreiaj ori pui un ambreiaj sport gen Sachs Racing dar costă...
     
  3. enevictor25 Bronze Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4,2.0i,2002
    Salut. Am nevoie de o părere legată de ambreiaj,tine foarte sus si rulmentul face zgomot in momentul cand sta la relanti. Nu patineaza ,intra bn in viteze numai ca ma deranjează acel tacanit. ce sfat imi dați sa mai merg cu ea asa ,ma mai duce sau sa-l schimb?
     
  4. enevictor25 Bronze Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4,2.0i,2002
    Salut!!!Poate imi raspunde si mie cineva la intrebare.... pana la urma m-am hotarat sa-mi cumpar un kit nou de ambreiaj .Un sfat care kit este mai mai bun.
    Am gasit Sachs la 430 ron si LUK la 490.Dati-mi un sfat.MS
     
  5. LiviuB

    LiviuB 4th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2013
    Locație:
    Chiajna
    Masina:
    Audi A4 Quattro, 1.8 T BFB, 2003; GPL, turboback exhaust + decat, Stage 1 ECU Remap
    Eu as zice sa mergi pe Luk, in ultima vreme am auzit foarte multi oameni plangandu-se de Sachs (sincer sa fiu, in ceea ce priveste volanta, nu kitul de ambreiaj).
    Si eu trebuie sa schimb kitul de ambreiaj la a mea in curand, cu tot cu volanta, si o sa merg pe Luk, chiar daca e mai scump cu cateva sute de lei bune.
     
  6. enevictor25 Bronze Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4,2.0i,2002
    Tot pentru luk optez si eu.mai aștept păreri. Ms de raspuns
     
  7. vs23kta

    vs23kta 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6 C6 berlina 3.0d quattro 2007
    Salut,
    Uneori, când e cald afara si merg mult prin oraș, in treapta a 2-a îmi cam patinează ambreiajul. Dau talpa, turometrul urca insa mașină pleacă destul de greu. De asemenea când introduc in treapta a 2-a in cârâie sub schimbător daca schimb lent, foarte lent din schimbator, nu mai cârâie. Ce poate sa fie ? Am făcut un drum până la Iasi weekendul asta, eu fiind din Bârlad adica o distanta de 300 km dus întors si mașina a mers perfect. M-am întors in Bârlad si surpriza, patina in a 2-a când am bruscat-o puțin. Sa fie dus ambreiajul, mai pot rula așa cu ea o perioada, daca da, cam cat ar fi recomandat ? Mulțumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 8 Iun 2015
  8. enevictor25 Bronze Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4,2.0i,2002
    Poti incepe prin înlocuirea uleiului din cutie prima data,cat de ambreiaj cred ca necesita alt kit. De mers cu ea asa nu este recomandatat,poate ceda oricând !
     
  9. F33lings

    F33lings Bronze Member

    Înscris:
    21 Feb 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 1.8 T Denim Blue Pearl Effect
    Salut,
    Dupa un drum de arad-croatia-grecia (acum fiind in grecia) am pierdut mai mult de jumate din cursa pedalei de ambreaj. Pedala prinde foarte jos dar functioneaza normal , intra in viteze, nu caraie.
    Am vreo 1100km catre casa si am emotii daca ma va tine sau nu!?!
    Am postat problema si in sectiunea masinii mele.. Colegul drogas spunand ca imi trebuie un kit nou, dar asta acasa..

    Ce parere aveti?!
    Cum ar trebui sa vin catre casa ca sa ajung?
    Ma gandesc ca nu ar fi indicat sa o bruschez .. Sa vin lejer .. Nu ?
     
  10. daniell

    daniell Bronze Member

    Înscris:
    14 Sep 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 b7 1,9tdi, AUDI A2 1.4tdi
    Daca ai pierdut din cursa pedalei e de vina pompa de ambreiaj. Daca ridici pedala la pozitie ramine sau se lasa?
     
  11. F33lings

    F33lings Bronze Member

    Înscris:
    21 Feb 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 1.8 T Denim Blue Pearl Effect
    Pedala ramane sus. Nu pica jos!
     
  12. daniell

    daniell Bronze Member

    Înscris:
    14 Sep 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 b7 1,9tdi, AUDI A2 1.4tdi
    Daca ai cursa normala la pedala si tine foarte jos e de vina placa de presiune sau discul de ambreiaj deformat. Ai incins ambreialul, l-ai patinat? La apasarea pedalei se simte ca ar fi mai mare forta de apasare?
     
  13. F33lings

    F33lings Bronze Member

    Înscris:
    21 Feb 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 1.8 T Denim Blue Pearl Effect
    Nici o diferenta. Merge la fel ca inainte..
    Doar ca foarte jos!
     
  14. enevictor25 Bronze Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4,2.0i,2002
    stai linistit ca nu te lasa in pana ,pana sa se duca de tot trebuie sa-ti patineze,sa nu-ti mai intre bine in viteza ,sa caraie si asa cu el praf tot te mai duce cateva sute de km daca nu-l fortezi(depinde si de noroc).bucurate de concediu ;)
     
  15. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Verifica si nivelul lichidului de frana, posibil sa fie scazut si sa traga aer.
     
  16. F33lings

    F33lings Bronze Member

    Înscris:
    21 Feb 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 1.8 T Denim Blue Pearl Effect
    Mersi colegii
    Am vb cu mecanicul meu.. Zice ca sunt sanse peste 75% sa ajung cu el acasa intreg.
    Apoi cu prietenul cu piesele.. Kit ambreaj sachs 540 ron
    Partea nasoala e ca am volanta cu masa dubla.. Ceea ce ridica pretul la 2200 ron cu tot cu kit..
     
  17. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Volanta nu se strica odata cu ambreiajul. O schimbi doar daca bate sau e deformata. Asta se intampla daca patineaza discul, dar nu e cazul tau.
     
  18. F33lings

    F33lings Bronze Member

    Înscris:
    21 Feb 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 1.8 T Denim Blue Pearl Effect
    Salutare,
    Am ajuns cu ea acasa Ok..
    AM schimbat volanta, placa, discul si rulmentul de presiune, pe SACHS;
    pret kit 2200 ron.
    ieri s-a montat sus pe masina..si SURPRIZA !
    si pompa de ambreiaj e defecta!

    de data asta, dupa montarea kitului, pedala era picata, pompa asa de slabita incat nu debraia kitul nou.
     
  19. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Oare? De ce nu cred asta?
    Pedala nu pica de capul ei si daca era in stare sa debreieze placa de presiune veche, sigur putea macar sa stea ridicata.
     
  20. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Trebuie aerisit sistemul pe la cilindrul receptor.Trebuie incercat cu un aparat de presiune, sau vacum...nu merge usor prin metoda "pedala".
    Eu banuiesc ca au scos cilindrul receptor si i-au rupt burduful.Nu este vina lor 100%, burduful fiind din cauciuc, supus la temperaturi mari cedeaza la demontare.
     

Distribuie pagina asta