1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ambreiaj motor Diesel la A6 C6 - simptome volanta defecta - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de alin.tomescu, 8 Aug 2008.

  1. alin.tomescu 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2008
    Locație:
    Rm. Valcea
    Am un A6 2.0 TDI care ar merge perfect in opinia mea daca la schimbarea vitezei nu s-ar auzi un zgomot de cateva secunde (ca o morisca) atunci cand apas ambreiajul. Ambreiajul nu agata, nu patineaza as putea spune ca se comporta perfect, iar in mers e impecabila....ce ar putea fi?

    Am fost la un mecanic si mi-a zis ca ar fi turbina si e foarte normal, dar chiar nefiind mecanic insa fiind la al 3-lea motor TDI, cred ca a zis asta de rusine sa nu spuna ca habar nu are ce are. Multumesc anticipat pt. sfaturi!
     
  2. bencheacata

    bencheacata Silver Member

    Înscris:
    28 Aug 2008
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi Q7 4L 3.0TDI quattro
    Asa e si la mine

    Am si eu tot acelasi motor si pot sa spun ca acel zgomot e sesizabil cand vreau sa schimb treapta de viteza si calc ambreiajul.Ce-i drept ma preocupa si pe mine situatia dar pana nu se rupe nimik si totul e struna trag de ea cat pot :racer::racer::racer: Bafta si is curios la cine va ceda primul dak e sa intradevar o problema:respekt:
     
  3. markos 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI A6 2.0TDI - 2007
    Acel zgomot pasnic nu este alceva decat motivul pentru care mie mi-au fost schimbate in garantie volanta si ambreiajul la 11.000 km. Dar, poate nu este si cazul vostru.
    Mie mi s-a explicat ca la inceput volanta capata joc iar apoi ca urmare a folosirii cu volanta defecta, jocul volantei afecteaza ambreiajul. Eu va recomand sa-i faceti o verificare la un mecanic istet si daca mai este in garantie stati de capul lor pana inlocuiesc piesele defecte.
     
    Ultima editare de un moderator: 22 Ian 2015
  4. bencheacata

    bencheacata Silver Member

    Înscris:
    28 Aug 2008
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi Q7 4L 3.0TDI quattro
    Garantia e la mine in buzunar

    Dak ar fi sa fie volanta si ambreiajul ai idee cam la ce pret s-ar incadra toata distractia asta? Ca de garantie a papat-o lupul de mult :anbet:
     
  5. markos 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI A6 2.0TDI - 2007
    imi pare rau dar chiar nu stiu si nu vreau sa-mi dau cu presupusul.Oricum sfatul meu este sa vezi mai intai ce este si apoi in cazul in care chiar ai nevoie sa cauti pe net; am vazut multe anunturi cu piese noi la pretori rezonabile.
     
  6. starbucks

    starbucks 4th Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A5 2.0 TDI (CGLC) 177 CP 2014
    Eu am schimat de curand volanta + kit ambreiaj. Volanta 1750 RON, kit ambreiaj 800 RON, manopera 350 RON. Timisoara Service+Magazin Promotor.

    Bafta.
     
    Catalin29Audi apreciază asta.
  7. bencheacata

    bencheacata Silver Member

    Înscris:
    28 Aug 2008
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi Q7 4L 3.0TDI quattro
    Intradevar nu e ieftin dar nici scump dar te rog sa imi spui daca ai simtit si tu acealsi zgomot la schimbarea vitezei inainte de a face acest schimb volanta +ambreiaj :sos: sau care a fost motivul de le-ai schimbat? Mersi anticipat
     
  8. starbucks

    starbucks 4th Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A5 2.0 TDI (CGLC) 177 CP 2014
    Eu nu am auzit nici un zgomot la schimbarea vitezei. La mine problema a fost fasaitul metalic puternic la relanti. Asa am cumparat masina din Germania. In plus propietarul a turnat o cutie de vaselina pe volanta ca parsoana care o va cumpara sa nu auda zgomotul. Bineinteles ca propietarul nu mi-a zis nimic pana sa ajung acolo. A fost cat pe ce sa nu o cumpar insa am riscat, pretul fiind destul de bun. Cam toti mecanicii pe care i-am consultat mi-au spus ca este o problema destul de des intalnita la acest tip de motor/masina. Parerea mea ar fi sa cumperi piesele dupa ce dai jos cutia de viteze. La acest model de masina, volanta a preluat atributiile discului de ambreiaj si a placii de presiune si de aceea este foarte plauzibil ca aceasta sa fie dusa iar discul si placa de presiune sa mai fie inca bune.

    Bafta.
     
  9. crod 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2008
    Locație:
    R.Moldova or.Chisinau
    Masina:
    Audi A6 2005a. 2.0 TDI
    Salut sunt Denis din Chisinau, si eu am aceiasi problema. Audi a6 2.0 tdi
     
    BogdanM1977 apreciază asta.
  10. starbucks

    starbucks 4th Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A5 2.0 TDI (CGLC) 177 CP 2014
    Salut,

    Interesant faptul ca dupa 3 luni de cand am schimbat volanta + kit ambreiaj, am un sunet metalic atunci cand schimb din a 2-a in a 3-a cand e motorul rece si o ambalez pe la 2000 ture. Sper sa nu fie din nou volanta ...:sadlike:
     
  11. alin.tomescu 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2008
    Locație:
    Rm. Valcea
    pentru Denis

    Salut Denis! Foarte Incantat ca vad pe forum si pe cineva din Moldova....In legatura cu masina...inca nu ma deranjeaza asa rau, nu face zgomot prea tare ca eu o folosesc doar 6 luni pe an, in rest sunt plecat, cand nu o sa se mai poata o sa schimb volanta si tot chitul de ambreiaj.
     
  12. ionutz.ionut 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2009
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi a6,2000cm,fab 2005
    Zgomot la apasarea ambreajului la A6 C6 - simptome volanta defecta - probleme si rezolvari

    salutare tuturor!in seara asta am auzit un zgomot foarte ciudat la masina(a6,2005,140 cai,170mii km).pe loc,motorul pornit,daca apas ambreajul de tot,se aude un scartait ciudat,care tinde spre un huruit.acest zgomot dispare cand iau piciorul de pe ambreaj.masina se comporta normal in mers,trage normal,nu are trepidatii la oprire sau pornire,intra normal in viteze,ambreajul lucreaza normal la schimbarea vitezelor.ma puteti ajuta cu ceva informatii?multumesc.
     
  13. LevY

    LevY Gold Member

    Înscris:
    26 Dec 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6 C5 Avant , 1.9 TDi , AVF , 131 Hp , CV 6+1
    volanta .. :) cred....

    destul de scumpa .... se schimba de obicei cu tot cu ambreiaj ...
     
  14. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    Rulmentul de presiune.
     
  15. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Asa este, mai mult ca sigur ca de la rulmentul de presiune se aude.
     
  16. LevY

    LevY Gold Member

    Înscris:
    26 Dec 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6 C5 Avant , 1.9 TDi , AVF , 131 Hp , CV 6+1
    eu cand am fost cu a mea in service ... si calcam ambreiaju ... la un moment dat in cursa .. motorul isi schimba sunetul ... mi sa spus ca e volanta ...
     
  17. ionutz.ionut 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2009
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi a6,2000cm,fab 2005
    Am vazut in dimineata asta ca nu mai facea de fiecare data cand apasam ambreiajul, adica trebuia sa apas de 2-3 ori si sa tin apasat pana sa inceapa sa scartaie.
    Cu toate astea, am fost la service la audi si au zis ca pare sa fie zgomot de rulment de presiune, dar ca ar fi bine sa schimb tot kitul de ambeaj si cu volanta, undeva la 1600 de euro, pentru ca nu-mi dau garantie daca imi schimba doar rulmentul si ca e posibil in cateva saptamana sa inceapa iar zgomotul.

    La mine se aude doar cand e apasata pedala de ambreaj la fund, daca ridic piciorul si 2 cm de pe ea, nu se mai aude. Nu am observat sa-si schimbe mersul motorul cand apas sau ridic pedala. Multumesc pentru raspunsuri, va mai tin la curent, sper sa nu fie ceva grav.
     
    Ultima editare de un moderator: 22 Ian 2015
  18. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    normal cand desfaci vezi daca trebuie inlocuita volanta . Daca volanta nu are joc nu trebuie schimbata. Iar la ambreiaj ii bine sa schimbi tot chitul adica rulment, disc si placa care costa toate maxim 1100 ron iar volanta ii undeva la 2000 ron. Ai grija la reprezentata ca astia au niste preturi de paralizezi.
     
  19. ionutz.ionut 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2009
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi a6,2000cm,fab 2005
    revin cu noutati...am facut vreo 100km in seara asta si am constatat urmatoarele:la apasarea ambeiajului nu face mereu acel zgomot,dar cand il face se aude parca mai tare(chiar si in mers cand schimb vitezele),dar ceea ce mi se pare mai grav este ca atunci cand se aude acel zgomot nu prea mai intra cum trebuie in viteze,agata asa...oricum m-am programat pentru marti la service sa-mi schimbe kitul de ambreiaj,dar ma gandeam daca nu cumva astea care vi le-am spus sa nu fie simptome si de volanta dusa....si inca ceva,pana marti chiar am nevoie urgenta de masina,se poate intampla ceva mai rau decat e acum(gen cutie sau mai stiu eu ce)daca mai merg pana atunci cu ea?
     
  20. mariandex

    mariandex 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    audi a6 avant 1,8T cod AEB 150 hp
    Sigur e de la rulmentul de presiune daca scartie sau uruie numai cand apesi ambreiajul (de obicei rulmentul se duce cand e folosit ambreiajul excesiv adica cand la semafor se tine ambreiajul apasat pana se face verde , nu se mai scoate din viteza pentru ca e lenea mare si asta costa cu timpul) , volanta nu are nici o treaba cu scartaitul pentru ca volanta de obicei se descentraza si cu timpul simptomul e ca iti tremura mototul la relantiu sau la anumite turatii si ea nu are cum sa scartie pentru ca e prinsa solitar de vibrochen . Iti pun doua poze sa vezi cum e alcatuit si montat ambreiajul si volanta . La tine sigur e dus rulmentul de presiune si e bine sa schimbi tot chitul de ambreiaj daca tot umbli pe acolo , nu si volanta si cum ti-a mai spus si colegii vezi ca la reprezentante te cam rup te pun sa schimbi piese care nu au nici o treaba cu defectul reclamat si care COSTA (pe banii tai ,evident) . Multa bafta si reparatia sa te coste cat mai putin .
     
    Ultima editare: 25 Ian 2010

Distribuie pagina asta