1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ambreiaj - Volanta + Placa de Presiune la A6 C7 (4G) - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Johnyjohny, 11 Oct 2016.

  1. Johnyjohny

    Johnyjohny 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2016
    Locație:
    Anglia
    Masina:
    A6c7 2011
    Salutare baieti , a7 c7 2.0 tdi 177 cai , cgl , trepideaza in prima treapta de viteza la plecarea de pe loc... Problema stiu ca poate fi la volanta sau placa de presiune. Acum ce vreau sa intreb : este vreo diferenta intre volanta de a6 c7 tdi 2.0 si cea de a4 b8 2.0 tdi , sau a5 2.0 tdi dupa 2011 ??? Aici pot comanda ambreaj de la luk , pentru a6 dar volanta nu fac ( asta zic ei , cei de la luk ) volanta doar de la dealer , fiind mai scumpa de 4 ori decat de la luk,,,, eu unu vad volantele la fel ,cea de a4 b8 o pot cumpara cu vreo 350 lire , iar cea de a6 la dealer este vreo 800 lire fara ambreaj . A facut cineva vreo diferenta intre ele ?? Sunt la fel sau gresesc eu . Corectati ma va rog .... multumesc anticipat
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Volanta ta are cod 0B1 105 266 AL.
    Ti-am atasat poza cu modelele pe care a fost pusa. Si intr-adevar, pe LUK gasesti acelasi cod dar alte terminatii, care nu se vor potrivi pe masina ta, cel putin conform ETKA.
    Deci, ori SH, ori noua OE.
     
  3. Johnyjohny

    Johnyjohny 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2016
    Locație:
    Anglia
    Masina:
    A6c7 2011
    O poveste adevarata recenta: am sunat la firma LUK in UK sa-i intreb daca au piesele respective. Au zis ca au doar ambreaj, volanta nu o fac, cu toate ca LUK face majoritatea pieselor (ambreiaj) pentru grupul VAG. Le-am dat doua coduri de pe doua volante LUK sa-mi zica pe ce se potrivesc:
    415034410 - au zis ca se potriveste pe Q5, A4, A5, identic pentru toate 3 dar nu pe A6 C7
    iar codul
    415034310 se potriveste pe A4, A5.
    Culmea, cand am intrebat daca la prima varianta se potriveste pe toate 3 modelele ( deci identice ) de ce al 2-lea cod se potriveste doar pe A4, A5 ca doar sunt identice ? Care-i diferenta intre volante ? Au mai multe gauri, este mai lunga, mai scurta, asta i-am intrebat :) Si ca raspuns mi-au inchis telefonul. :)
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Stiu, gasisem si eu reperele alea.
    Pentru ca nu o sa isi bata nimeni capul sa iti explice diferentele intre volante, pot fi extrem de multe. Acolo si 1mm conteaza.
    Fiecare volanta este diferita in functie de codul motor si cutie.
    Una peste alta, nu stiu de ce vrei sa te complici riscand sa pui o volanta ce nu este compatibila cu masina ta. Poti avea foarte mari neplaceri dupa.
     
  5. Johnyjohny

    Johnyjohny 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2016
    Locație:
    Anglia
    Masina:
    A6c7 2011
    Eu cred ca unul din codurile astea mentionate mai sus se potriveste pe A6 C7 si am sa verific, apoi o sa postez. O
    O sa comand volanta 415034410 fabricata de LUK si o sa o compar cu a mea de pe masina (vizual si masurat). Credeam ca cineva a comparat deja sau e vreu indiciu. Cred ca la anul (in 2017) o sa apara pe piata, ca prin minune, o volanta pentru A6 C7 facuta de LUK. Probabil acum au vreun fel de contract care trebuie respectat.
     
  6. Johnyjohny

    Johnyjohny 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2016
    Locație:
    Anglia
    Masina:
    A6c7 2011
    audi66 o firma de piese aici in Anglia a postat online volanta cu codul ala la vanzare si in descriere scrie ca merge pe A4, A5, A6, Q5 2.0 tdi 2011-2014. Da, sunt convins ca orice diferenta conteaza chiar si un micron, dar e un pic suspicios. Am patit o la alte masini.
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Treaba ta.

    Ti-am atasat echivalentele codurilor OE dupa codul LUK 415034410 in functie de cum s-au eliminat.
    0B1 105 266 AG
    0B1 105 266 AK => 0B1 105 266 AG
    0B1 105 266 M => 0B1 105 266 AB => 0B1 105 266 AG

    Deci ultimul cod disponibil pentru LUK 415034410 este 0B1 105 266 AG (vezi poza pe ce modele s-a montat).
     
  8. Johnyjohny

    Johnyjohny 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2016
    Locație:
    Anglia
    Masina:
    A6c7 2011
    Nu ma intelege gresit, iti dai seama ca nu o sa pun o volanta care nu se nimereste, doar voiam sa aflu daca-i vreo diferenta intre ele, atat. Vreau sa verific daca intradevar este vreo diferenta. :)
     
  9. ssoriteu

    ssoriteu 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6 2.0 tdi CGLC -2013
    Volanta pe original AUDI A6/S6 4G Schwungrad - 044349 - 0B1105266AL este produsa de LUK dar in Ungaria. Atasez pozele:

    $_57.JPG
    $_571.JPG
    $_572.JPG
    $_573.JPG
    $_574.JPG
    $_575.JPG
    91593912_5_1000x700_kit-volanta-ambreiaj-audi-a4-a5-a6a6-4g-.jpg
    91593912_2_1000x700_kit-volanta-ambreiaj-audi-a4-a5-a6a6-4g-.jpg
    91593912_6_1000x700_kit-volanta-ambreiaj-audi-a4-a5-a6a6-4g-.jpg

    Sunt interesat de o volanta pentru ca si la mine au inceput trepidatiile la pornire in treapata 1 cand e cald motorul . Am gasit in zona Arad pe original volanta cu aproximativ 1.000 euro si setul de ambreiaj cu inca 450-550 Euro . Masina mea este inca in garantie dar reprezentanta nu prea percuteaza , sustine ca este vorba de consumabile .
     
  10. Johnyjohny

    Johnyjohny 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2016
    Locație:
    Anglia
    Masina:
    A6c7 2011
    audi66 Multumesc , deci practic ...266AG /415034410 echipeaza mai multe modele inclusiv A6 C7 (4G) 2011-2014. Asta voiam sa vad. Oricum daca e sa fie vreo problema cu vreo piesa aici (nu-i compatibila sau altele) o poti returna si comanda altceva sau primesti banii inapoi. :)

    Am mai facut niste cautari si am gasit ca 0B1105266AL este compatibil cu 0B1105266AG deci LUK 415034410, care-i mult mai ieftina sunt sigur ca se potriveste. Se pare ca 34 modele VAG sunt echipate cu aceasta volanta.
    Un englez de pe aici zicea ca AG sau AL la volante era doar pacaleala de 1 aprilie de la grupul VAG. Sper sa fie asa :)

    image.png
    image.png
    image.png
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Tu nu intelegi ceva, volanta cu numarul 0B1 105 266 AG s-a pus pe A6 4G, dar numai pe 2.0 TFSI.
    Volanta cu numarul 0B1 105 266 AL s-a pus pe A6 4G numai diesel.
    Ideea este ca nu au cum sa fie compatibile intre ele, cel putin nu pentru A6 4G.
     
  12. Johnyjohny

    Johnyjohny 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2016
    Locație:
    Anglia
    Masina:
    A6c7 2011
    Ok, multumesc pentru raspuns :)
     
  13. CB927MF

    CB927MF Audi Expert

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    **VrAnCeA®**
    Masina:
    AUDI A6 1.9TDI AVF 131Cp 2002
    Din poze LUK 415034410 seamana cu AL poate ai noroc si in realitate sunt la fel:).
     
  14. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    Buna seara. La un A6 C7 2,0 TDI, 2013, este normal ca masina fiind pe liber, in momentul in care ridici usor piciorul de pe pedala de ambreiaj, sunetul motorului sa se schimbe, turatia creste un pic. Exact ca si cum ai fi in treapta 1 si vrei sa pleci din ambreiaj, doar ca fiind pe liber nu pleaca!
     
  15. lillejhon

    lillejhon 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Hamburg
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI CGLC 6+1 manuala
    La mine nu se schimba turatia cand apas/ridic ambreiajul si nici sunete ciudate nu aud. Probabil e de la rulmentul de presiune. Cati km are masina?
     
  16. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    172 000 km! Din ce am mai detinut pana acum, cand aveam probleme cu volanta, pedala de ambreiaj vibra, iar la prima pornire se auzea cloncanitul volantei. Din ce am relatat se comporta astfel, fiind pe liber si ridic ambreiajul la momentul cuplului, turatia se ridica si motorul schimba sunetul putin, exact ca si cum ai incerca sa pleci in treapta 1 din ambreiaj. O voi duce la verificare, mai e inca in garantie masina.
     
  17. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4 B8, 2.0d - CJCB, 2012
    Si eu la a mea exact la fel, credeam ca este ceva normal pana am schimbat tot ansamblul ambreiaj+volanta si a disparut fenomenul..
     
  18. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    La ce km si cat ai mers asa? De asemenea cam la cat ajunge toata operatiunea? Aveai simpotemele clasice ale volantei?
     
  19. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4 B8, 2.0d - CJCB, 2012
    Chestia cu ambreiajul am observat-o dintr-o joaca tot cam pe acolo 160k, insa posibil sa fi fost prezenta cu mult dinainte. Am mers asa inca vreo 40k insa eu am schimbat tot pt ca nu mai simteam cand prinde ambreiajul si tremura masina cand ii nazarea ei mai ales incarcata si in rampa.. dansa cu mine :-) In rest nu patina si nici nu scotea vreun zgomot ciudat, oricum asta cu tremuratul cred ca mai degraba era de la cilindrul receptor ca l-am gasit in ultimul hal. Costuri nu stiu sa-ti zic pt ca avem motoare diferite, pt al tau cel putin 1000e.
     
  20. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4 B8, 2.0d - CJCB, 2012
    Revin cu un update, am fost putin mai atent si nu a disparut de tot, doar cu motorul rece se intampla. Cum am mai intalnit cazuri se pare ca ar fi ceva normal si nu are rost sa schimbati tot kit-ul doar pt asta.
     

Distribuie pagina asta