1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ambreiaj - Volanta + Placa de Presiune la A6 C7 (4G) - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Johnyjohny, 11 Oct 2016.

  1. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    Ieri, o cunostinta a schimbat kit-ul complet la un A4, cod motor CGLD 120 kw. Pe masina era montata volanta cu codul 0B1 105 266 AL. El a montat un kit complet compatibil cu volanta 0B1 105 266 AG. Masina merge perfect, trepidatiile au disparut complet. Deci aceasta potrivire si diferenta de pret, cel putin pentru mine ramane un mister. Daca nu se considera reclama, acesta a fost kit-ul: https://www.autopieseonline24.ro/luk/7011013
     
    goe13us apreciază asta.
  2. Zanettii

    Zanettii 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2017
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6 c7 2016
    Salut, nu am reusit nici pana acum sa gasesc ceva, si am tot cautat. Partea buna e ca nu patineaza mai rau.
     
  3. ionut_mdln1

    ionut_mdln1 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2012
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi A6 C7 2.0 TDI 2012 S-line
    Salut.
    Daca este cineva interesat, am vazut ca au aparut pe stoc volanta pe Luk cu codul 415 0706 10 si kit ambreiaj tot pe Luk cu codul 624 3759 00, pentru A6 CGLC.
    Preturiile sunt mai omenesti fata de original.
    O zi placuta!
     
  4. szocs alexandru

    szocs alexandru 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mar 2017
    Locație:
    Mediaș
    Masina:
    Audi A6 C7, 2.0 , 177cp,2014- CGLC
    ionut_mdln1 pe stoc unde ? ce magazin sau unde ai vazut ,as avea nevoie si eu .
     
  5. ionut_mdln1

    ionut_mdln1 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2012
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi A6 C7 2.0 TDI 2012 S-line
    La orice magazin de piese sau service. Acum am verificat si sunt inca pe stoc coduriile.
    Cand zic ca sunt pe stoc, ma refer la furnizorii de piese pentru comercianti. Sau vezi site-urile de profil care comercializeaza piese.
     
  6. strutu 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 1.9 TDI AFN, Audi A6 C7 TDI CGLE 2014
    Buna ziua.
    De aici am luat eu.
     
  7. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    Pentru cutie automata banuiesc..
     
  8. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    Va salut. Intampin si eu prima problema la masina. Acum cateva zile am facut cateva drumuri dupa ce a stat aproximativ 3 luni. Pedala de ambreiaj avea un mic clancanit, iar dupa am observat un lichid apos pe covoras cat si pe pedala de ambreiaj. M-am strecurat in zona accea si am observat ca iese ulei pe la acea parghie ce actioneaza cand este apasata pedala.

    67642478_1599311196876485_1317470313126035456_n.jpg
     
  9. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Curge pompa de ambreiaj. Pune alta.
     
    seftaka apreciază asta.
  10. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    Masina urma sa faca maine un drum de 1000 km, revizia completa i-am facut-o saptamana trecuta. E foarte grava problema?
     
  11. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Nu cred ca e asa grava, dar pentru siguranta, ia un bidonas de lichid compatibil cu masina ta, in caz ca mai scade nivelul. In cel mai rau caz ramai fara ambreiaj si nu mai poti baga in viteza.
     
    seftaka apreciază asta.
  12. strutu 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 1.9 TDI AFN, Audi A6 C7 TDI CGLE 2014
  13. Daniel Duță 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2017
    Locație:
    Drobeta - Turnu Severin
    Masina:
    Audi A6 C7, 3.0TDI CDUC, 180kW, QUATTRO, 2011
    Buna ziua! Între volant LUK și cel OE, în afara diferenței de preț, mai sunt și alte diferențe (d.p.d.v. calitativ)?
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu.
     
    Daniel Duță apreciază asta.
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Diferente de constructie sau materiale folosite nu sunt.
    In schimb, reperele OE trec printr-un Quality Control mai riguros inainte de a fi ambalate si comercializate.
    Ca exemplu, niciodata un kit de ambreiaj OEM nu va tine cat unul OE.
     
    Daniel Duță apreciază asta.
  16. Oliver24 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2012
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A6 2.0 TDI 177 CP- CGCL-
    Salutare dragi colegi,
    Încet dar sigur va veni momentul în care va trebui să schimb ambreiajul și volanta la mașina din profil. Precizez că este manuală. La momentul de față are 175.000 de km și dacă pornesc de pe loc în pantă deja simt că trepidează în unele momente. Având în vedere că nu sunt tocmai ieftine piesele, am decis să mă documentez ce și cum. Pe AM am găsit doar LUK, kit ambreiaj (cod producător 624 3759 00) respectiv volantă (cod producător 415 0706 10). Totul undeva pe la 1.000 euro. Pe SACHS nu am găsit decât kit ambreiaj la o diferență de preț de vreo 700 de lei față de LUK. Întrebarea mea este: care dintre ele este mai indicată ? Merită diferența de preț SACHS-ul ?

    Pe fosta mea mașină A4 am pus LUK însă nu m-a ținut foarte mult, în jur de 60.000 de km. Mi se pare destul de puțin în condițiile în care nu fac liniuțe și pornesc încet de pe loc. Nu aș dori să dau acești bani doar cu după 2 ani să trebuiască iarăși să le schimb. Apropo, originalul e LUK sau SACHS pe acest model ?

    Vă mulțumesc anticipat!
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se monteaza ce sa gaseste pe masina. Intrebati aiurea si inutil. S-a mai raspuns la intrebarea asta si am mai raspuns la intrebarea asta. Nu mai intrebati ce montati pe masina. Intai demontati si cumparati ce ati avut montat pe masina. Parca descoperiti apa calda. Pot fi amandoua marcile montate pe masina. Poate fi volanta Sachs si ambreiaj LUK sau invers sau doar SACHS sau doar LUK.
     
  18. Oliver24 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2012
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A6 2.0 TDI 177 CP- CGCL-
    Mulțumesc de răspuns Cristi.
     
  19. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Cel mai probabil e LUK la tine, se poate vedea si in ETKA. Nu am vazut Sachs pe motoarele 170+CP. Daca o sa comanzi piesele conform seriei de caroserie, vei primi piesele corecte. Privitor la pret, cauta la mai multe magazine, vezi ca e si un coleg aici care vinde piese, etc. E posibil sa iesi totusi mai ieftin de atat si o sa tina cat o tine. Am impresia ca e ceva cu ele de nu mai tin. El nu patineaza in sarcina, ci pleaca in suturi din cauza placii de presiune si probabil cumulat cu ceva uzura la volanta. Am patit si eu la fel, se va accentua problema si va face non stop si in oras daca nu o accelerezi putin cand pleci de pe loc.
     
    Oliver24 apreciază asta.
  20. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    E LUK, m-am documentat si am intrebat inclusiv la reprezentanta. La mine devenise ceva deranjant mai ales in aglomeratie, rampa. Cred ca si patina la plecarea de pe loc pentru ca simteam de parca trag un tir la plecarea de pe loc. Mare atentie unde vei face schimbul, de preferat ar fi un servis autorizat si sa si cumperi piesele de acolo pentru a evita probleme ulterioare. Eu servisarea o fac doar la reprezentanta de obicei, devizul era in jur 12 000 lei pentru operatiune, piese originale, de aceea am si preferat sa o vand.
     
    Oliver24 apreciază asta.

Distribuie pagina asta