1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ambreiaj - Volanta + Placa de Presiune la A6 C7 (4G) - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Johnyjohny, 11 Oct 2016.

  1. Oliver24 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2012
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A6 2.0 TDI 177 CP- CGCL-
    Te inteleg...totusi nu ai luat in considerare si varianta de a achizitiona piesa LUK AM? Volanta plus kitul de ambreiaj AM LUK costă aproximativ 3500-4000 de lei.
     
  2. vladone 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2016
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A6 2014, TDI Ultra 190CP
    Salutare. Am schimbat de cateva zile kitul de volanta+ambreiaj (CNHA 190 cai manual) pentru ca trepida masina la pornire tot mai des. L-am schimbat la un service autorizat de unde am luat si piesele, varianta originala de la LUK fiind singura disponibila pentru acest model. Dupa schimbarea acestuia am scapat de acel tremurat doar ca acum imi patineaza in vit 4a si 5a, problema care nu o aveam inainte. Am mers cu masina inapoi si mi-au spus sa o mai las 1 saptamana ca acest model ar fi cu autoreglaj si isi revine. Vroiam sa va intreb cei care ati mai schimbat, daca ati mai intalnit aceasta problema la ambreiaj nou, adica sa patineze si sa fie un lucru normal....sau apare doar daca sunt probleme la montaj (contaminare cu ulei, armare gresita, etc.)? Are rost sa o mai las cateva zile sa se "autoregleze" ..e posibil sa isi revina sau sa o duc si sa o las in service?..mi-e sa nu distrug mai tare ceva daca nu e montat bine si mai trag de ea asa. Multumesc.
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu exista nici un autoreglaj, un kit de ambreiaj nou nu are voie sa patineze.
    Intoarce-te imediat la ei sa iti rezolve problema.
     
    vladone apreciază asta.
  4. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Placa are autoreglare, dar după câteva pedale se așează și apoi el acționează odată cu tocirea discului. Important e sa nu fie defect ceva. Nu cred ca se va mai regla nimic. Trebuie dat jos și schimbat pe garanție.
     
    vladone apreciază asta.
  5. vladone 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2016
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A6 2014, TDI Ultra 190CP
    Revin cu un update. Dupa un drum de aprox 500km in urma cu 10 zile am observat ca nu mai patineaza deloc....am urmarit si zilele urmatoare si la fel, nu mai patineaza. Intre timp vorbisem la service sa ma programeze si mi-au transmis ca oricum daca nu isi revine in cateva zile pana la programare, il vor schimba pe garantie. Nu stiu cauza exacta (cei de la service sustin in continuare ca asa se comporta la acest model) dar il voi urmari in continuare, deocamdata ma bucur ca nu mai patineaza si ca nu mai am acel tremurat la pornirea de pe loc ca la vechiul kit.
     
  6. strutu 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 1.9 TDI AFN, Audi A6 C7 TDI CGLE 2014
    Salut,
    Am si eu o intrebare si totodata cer un sfat: am inlocuit kitul de ambreiaj si volanta deoarece trepida la plecarea de pe loc cand era motorul cald.
    Am inlocuit cu Luk cod 415070610 si 624375900. Am folosit piesele acestea, deoarece am vazut ca sunt compatibile cu ce a fost pe masina.
    Multi mi-au spus sa folosesc alt kit + volanta de la alt model audi, mult mai rezistent si mult mai ieftin dar acela nu aparea ca fiind compatibil cu masina mea, nu am vrut “s-o leg cu sarma”.
    Chiar si aici pe forum am vazut ca au fost cativa care au folosit un kit de la alt model.
    Dupa inlocuire, masina a mers impecabil. Acum, dupa aprox 15.000 km a inceput sa trepideze din nou la plecarea de pe loc cand este motorul cald.
    Trebuia sa mai schimb si altceva ? Trebuia sa se faca un reglaj pe undeva cu noul kit ? Se mai poate face ceva acum pentru a remedia problema ?
    Am fost intrebat daca la inlocuirea kitului au fost folosite nu stiu ce scule speciale, dar nu stiu ce au folosit deoarece nu am avut acces in service.
    Multumesc
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Degeaba atasezi coduri. Ce ai sau ai avut de inlocuit este scris aici in acest topic si in topicul din aria A4 B8. Adica in plus fata de volanta si ambreiaj trebuia sa mai schimbi furca reproiectata = model nou, nuca culisare reproiectata = model nou si piesa intermediara model nou daca cele pe care le-ai avut tu pe masina sunt modelul vechi.

    In plus, piesele pentru ambreiaj se cumpara obligatoriu doar dupa demontarea vechilor piese ale ambreiajului, conform seriei de sasiu si atat si conform cu marca avuta pe masina. Ai avut LUK montezi LUK ai avut Sachs montezi Sachs. La tipul tau de ambreiaj trebuie o scula speciala pentru presarea ansamblului ambreiaj si volanta. Cine a facut treaba si reparatia la masina ta este un carpaci = prost = necunoscator.

    Iti atasez niste poze (multumim userului / colegului Peto) cu unealta = scula = dispozitivul folosit la montarea ambreiajului la tipul tau de motorizare si urmareste cu atentie ambele clipuri atasate.

    Citeste integral topicul despre ambreiaj din aria A4 B8 si citeste inca odata acest topic integral si ia notite. O zi buna.

    1.jpeg 2.jpeg



    https://www.repxpert.com/en/technical-information/transmission/luk-sac
     
  8. strutu 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 1.9 TDI AFN, Audi A6 C7 TDI CGLE 2014
    Multumesc pentru raspuns. Nu stiu daca a fost folosita scula respectiva, dar baniuesc ca da. Nu a fost schimbat totusi la coltul strazii.
    Pe masina a fost tot LUK, conform seriei de caroserie (fizic nu stiu ce a fost)
    Codurile sunt echivalente date de magazin, coduri care au fost postate si aici ca fiind echivalente pentru masina mea.
    In momentul de fata, se mai poate face ceva ? Sau trebuie sa cumpar din nou kit + volanta + ce ai enumerat tu mai sus ? Se mai poate salva kitul asta daca cumpar celelalte piese ?
     
  9. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    @strutu am cautat in ETKA si tu ar trebui sa ai deja cele mai noi piese (furca si ce tine de ea). Deasemenea si volanta plus kit sunt corecte. Important era sa fie kitul pentru acea volanta. Tind sa cred ca piesele sunt defecte. Si mie mi-a mai revenit scuturatul la ceva timp dupa ce am pus kit nou dar a disparut. Poate e si de la montaj ceva. Daca trepideaza mereu, a sarit reglajul placii de presiune. Fa si tu o plecare mai in forta cu ea. Daca nu isi revine, aia e. Sigur nu ai probleme gen suporti de motor, cilidru receptor cu scurgeri?

    PS: ce ai facut cu piesele vechi?
     
  10. strutu 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 1.9 TDI AFN, Audi A6 C7 TDI CGLE 2014
    Trepideaza doar cand se incalzeste motorul. Acum nu face rau, asa cum facea celalalt kit de ambreiaj si volanta, dar este enervant.
    Poate se mai poate salva kitul de ambreiaj si volanta deoarece au fost destul de scumpe. Piesele le-am lasat in service, nu le-am luat de acolo.
    Multumesc
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    100% e volanta daca iti trepideaza doar la cald, kit-ul de ambreiaj daca e nou, se poate refolosi.
     
  12. strutu 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 1.9 TDI AFN, Audi A6 C7 TDI CGLE 2014
    Sa cumpar din nou volanta ?
    Clar ca ceva nu este bun acolo daca asta a tinut doar 15k km sau kitul si volanta sunt proaste.( asa de proaste sa fie ?)
    O cumpar si o schimb o data cu uleiul ? :)))
    Mai ales ca masina mea nu este una puternica, iar ce am pus eu pe masina era si pentru motorul de 177cp.
    Pe una de 177cp tinea 5k km ???
    Ma gandesc sa pun un kit + volanta de la alta masina, exact ce au mai folosit si altii pe aici.
    Cei care ati pus alt kit+volanta cum s-au comportat in timp ?
    Ati mai avut probleme cu vibratiile ?
    Cati km ati parcurs de la montaj ?

    Multumesc anticipat pentru raspuns
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu zic intai sa dai cutia jos, sa ai certitudinea ca volanta este de vina.
    Demontezi si apelezi la garantie, atata timp cat ai factura de montaj intr-un service autorizat.

    Ai doar cateva posibilitati :
    1. Piesele au fost cu probleme, e plin internetul de discutii atat despre LUK cat si despre Sachs.
    Din cauza asta multi vaneaza pe eBay volanta, disc si placa OE, sa formeze un kit complet OE.
    2. Nu s-a facut montajul corespunzator

    Cat despre, montezi ce ai avut LUK sau Sachs, este doar o chestie psihica.
    Atata timp cat schimbi tot, volanta+Kit ambreiaj, poti monta linistit oricare din cele 2 brand-uri.
    Cutia nu a fost construita sa functioneze in parametri cu un brand anume.
     
    ionut_mdln1 și cata181 apreciază asta.
  14. MLM 666

    MLM 666 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a6 c7 2.0 an 2015
    Salut ! Ai mai avut probleme cu ambreiajul ?
     
  15. 30mil 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Aug 2015
    Locație:
    Londra
    Masina:
    audi a6 c6 2.0 tdi 2014 CHNA
    Salut

    La masina din profil un Audi A6 C7 2.0 tdi cod motor CNHA, cod cutie manual QJY, an 2014 pedala de ambreiaj rămâne blocata jos, merge ridicata cu mana dar tot nu funcționează ambreiajul si practic nu pot baga în viteza.
    Lichid de frana am, scurgeri de lichid pe langa pedala nu pare. Sa fie de vina pompa ambreiaj ?
    Cum as putea testa pompa ?
    Mulțumesc
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu ai ce testa. Le iei prin eliminare. Inlocuiesti pompa ambreiaj cu una OE sau Sachs NU alta marca si faci aerisirea corespunzatoare cu VCDS-ul. Mai departe daca tot mai ai probleme mergi si mai faci verificari pe partea de ambreiaj la un service sau bun mecanic auto.

    Un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte piese noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, atunci cand ai probleme, citesti si intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers.

    Ulterior trebuie sa scrii si sa spui cum ai rezolvat o problema pentru ca un forum asa se construieste, nu pe intrebari ci despre cum am rezolvat o problema. Bafta.
     
    30mil apreciază asta.
  17. 30mil 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Aug 2015
    Locație:
    Londra
    Masina:
    audi a6 c6 2.0 tdi 2014 CHNA
    Salut,
    Pana la urma am demontat cutia de viteze și am găsit rulmentul de presiune terminat și cu pierderi de lichid, volanta are joc mare axial, discul e și el pe terminate deci trebuie tot nou.
    Oare am mai multe variante de inlocuire ?
    Ce am găsit pe mașină au codurile:
    Volanta 0CS105266l
    Ambreiaj 0CS141015E
    Rulmentul 0CS141501C
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Piesele se cumpara conform serie VIN. Cumperi marca OE sau in cel mai rau caz LUK. NU cumpara Sachs sau alte marci.
    In afara de volanta, ambreiaj, si rulment mai sunt de schimbat mai multe acolo si trebuie schimbate obligatoriu: punct sprijin, furca, simering palier si simering mic de la cutie, etc, etc.
     
  19. 30mil 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Aug 2015
    Locație:
    Londra
    Masina:
    audi a6 c6 2.0 tdi 2014 CHNA
    Mulțumesc Cristi.
    Da, m-am gândit la simeringuri dar rulmentul nu este cu furca, este cel concentric, bănuiesc ca asa se cheamă.
     

Distribuie pagina asta