1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Anvelope Pax System si Anvelope Hi-Tech de la Michelin

Discuție în 'Jante / Anvelope' creată de Audi8, 14 Oct 2009.

  1. Audi8 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8,3.0,2005
    Salut,

    am un audi a8 cu anvelope pax 235/690/r500.stie cineva ce pot sa pun pe jantele astea in afara de dimensiunea asta?cred ca sunt in inch...
     
  2. audia8d2

    audia8d2 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Noi 2009
    Locație:
    cluj
    Masina:
    audi a8 2.5 2001
    aceiasi problema...

    :(am si eu niste jante audi originale cu dimensiuni aproximati ca atale,cu Pax sistem si sunt varza cauciucurile,ma intreb daca se potriveste altceva pt astea costa 22 mil bucata si nu prea mi se merita.....
     
    Ultima editare: 5 Feb 2012
  3. Taur caddy

    Taur caddy 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Dec 2009
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A6 avant,3.0 tdi quattro,2005
    Salutare tuturor,
    Am cumparat din Germania in august 09 un a6 3.0 tdi avant din 2005, cutie manuala, care este echipata cu aceste "OZN" de cauciucuri Michellin Pax system 235-660R 460.
    Masina a fost omologata in tara cu dimensiunile anvelopelor: 225/55R16 sau 225/50R17. Intre timp, am reusit performanta sa dau in ceva groapa care imi crapa unu din pneuri si aici imi incepe cosmarul cu aceste cauciucuri.
    Dupa multe cercetari, aflu ca posed niste pneuri antipana, antiglont....care merg doar pe jantele astea si costa cam 800 € bucata, numai la comanda din Germania.
    Surpriza: cei de la reprezentanta Michellin Ro. nici nu au auzit de asa ceva. Deci in cazul asta aveam 2 variante:
    1. Comand doua pneuri (1600 €) sau
    2. Schimb toate patru jante si pun pneuri normale. (Masina nu are roata de rezerva).
    Imi comand din Germania set de 4 jante cu pneuri , super faine, dupa dimensiunile din talon pe 17" ca sa nu am probleme la inspectie si SURPRIZA: Nu potrivesc, sistemul de franare freaca in janta pe interior.
    Dupa ce am reclamat la Neamt, el imi cere nseria de de sasiu si imi raspunde ca de fapt A6- ul meu apare cu jante de la 18" si ca ar avea unele modificari la sistemul de franare pentru Pax System.
    Acuma va intreb eu cum s-a omologat masina cu dimensiuni ce de fapt nu sunt bune si ce se face omul daca da peste o masina cu astfel de pneuri si nimeni habar nu are, nici de la vulcanizari, nici chiar cei de la Michellin Ro.nu te ajuta. :(
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Apr 2012
  4. ddaann 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Oct 2009
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a4, 1.9 tdi 131 cp avf, 2004
    Romania

    In tara noastra cei de la RAR omologheaza ce jante ai pe masina in acel moment, daca jantele noi sunt bune trebuie sa schimbi discurile de frana cu unele mai mici pentru a nu lovi in jante, presupunand ca ai platit jantele noi si bani nu ii mai recuperezi. e cel mai simplu asa.
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se rezolva foarte simplu. Trebui sa cauti niste jante normale de 17'' care au un ET corespunzator discurilor de frana si etrierilor. Pentru ca altfel decat sa schimbi etrierii de pe masina operatiune care te va costa cel putin 3000 de euro mai bine cumperi 2 anvelope PAX.

    In certificatul de omologare al masinii exista caracteristicile care trebuie sa le aiba jantele pentru masina ta. Daca nu, intreaba pe cineva care are ETKA ce fel de jante trebui sa pui pe masina sau dute la reprezentanta si te lamuresti. Partea asta din urma trebui sa o faci inainte sa te repezi sa cumperi jantele alea de 17 nestiind ce ET iti trebuie.


    O zi buna
     
    Ultima editare: 13 Oct 2011
  6. Taur caddy

    Taur caddy 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Dec 2009
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A6 avant,3.0 tdi quattro,2005
    Salut,
    Am rezolvat problema cumparand jante normale pe 18"+pneuri(tot nou =1000 euro)si folosesc una dintre Pax ca si roata de rezerva.Sincer tot nu sunt lamurit cum a putut Rar-ul sa-mi omologheze masina cu niste dimensiuni de jante pe 16" si pe 17" care de fapt nu-mi sunt de nici un folos.In prezent sunt plecat din tara,dar nici pe aici nu au mai pomenit de astfel de jante.
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Apr 2012
  7. rey_andrei

    rey_andrei 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Oct 2010
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    a8,3.0d,2005
    si eu am aceeasi problema,dk ai descoperit ceva t rog ajuta-ma.ms
     
  8. xaby69

    xaby69 Gold Member

    Înscris:
    16 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 2.0i
    Pax = run flat?? Sau janta este una cu forma mai ciudata?
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    PAX este un sistem de anvelopa care nu se desumfla chiar daca faci pana. Am mai explicat ca nu se poate pune pe o janta care vine cu anvelope PAX alt tip de anvelope din pacate. Asa ca schimba jantele cu totul.

    xaby69 janta are o forma mai ciudata special conceputa pentru acel tip de anvelopa. Inventatorul sistemului PAX este firma Michelin.


    O seara buna
     
    Ultima editare: 13 Oct 2011
  10. crista_silviu

    crista_silviu 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2009
    Locație:
    Brasov-Bucuresti
    Masina:
    Audi A8L 3000 TDI 2006
    Acum se gasesc anvelope ceva mai ieftine pentru acest sistem. In jur de 1300 lei / anvelopa (Michelin). Ideea e ca sunt putine vulcanizari care lucreaza cu PAX.
     
  11. carbon 1.8

    carbon 1.8 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B5 Motor ADR 1,8L 5V 125CP Benzina
    Uite ce au pus "baietii" de la Michelin pe un A4 B6!
    Astept si ceva comentarii... pro sau contra.
     
    smurff apreciază asta.
  12. ChristianB

    ChristianB 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Mai 2010
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A5 Sportback 2017, 2.0 TDI 190, Quattro, S tronic.
    Interesant .. sunt curios cum se comporta la gropi :)
     
  13. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Poza a 2-a iti arata cum se comporta ;)
     
  14. RevHard

    RevHard 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2009
    Locație:
    -
    Masina:
    1998 A4 1.8
    Idea a fost stupida si probabil gandita de un proiectant Michelin in varsta de 11ani.
    Initial s-au gandit ca nu exista flex orizontal =>directie precisa, dar flexul vertical lucreaza la preluarea socurilor/denivelarilor pentru confort maxim.
    Ulterior au aflat ca e nevoie de flex orizontal pentru stabiltate si comportament liniar al aderentei.
    Astea imi aduc aminte de de idiotii cu cauciucuri intinse :|
     
    smurff apreciază asta.

Distribuie pagina asta