1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Apa in masina la A4 B6 - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de alinalin, 22 Iul 2008.

  1. micky17ro

    micky17ro 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Mai 2016
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 1.9 2003
    Salut.

    Foarte important sa verifici cutia de la ECU. Am avut aceeasi problema cu doapele infundate si binenteles ca mi s-a inundat masina! Am avut ceva bataie cap cu modulul de confort care s-a ars. Dupa ce am citit tot topicul despre apa in masina m-am apucat de ea!!
    1. am dat scaunele din fata + bancheta din spate
    2. am desfacut stalpii dintre usi (prima oara patrtea de sus, partea de jos)
    3. am scos capacul de la sigurante + cel din dr + toate pragurile din plastic
    4. am demontat consola centrala ( sub consola centrala este prinsa mocheta in 2 suruburi in partea din fata si 2 panduiti pe la mijloc)
    5. am scos mocheta care este toata dintr-o singura bucata. ( Vreau sa-ti spun ca daca ai apa pe mocheta la pedalier atunci masina este inundata, tot buretele de sub mocheta este imbibat cu apa. Buretele avand in unele locuri 7-10 cm grosime. Apa se prelinge pe caroseria masinii si uda mocheta de jos in sus. Nu picura pe ea nimic se imbiba mai intai buretele dupa care trage si mocheta umezeala) Am intins mocheta pe o placa de beton si am spalat-o complet daca tot era plina de apa dupa care am stor buretele cat am putut de bine. Mocheta mea a stat mult si bine la soare si totusi a durat cam o saptamana sa se usuce complet timp in care m-am ocupat de modulul de confort. Trecand o saptamana am observat pe podeaua masinii ca totusi se mai infiltreaza foarte putina apa pe langa cablurile care fac legatura cu exteriorul masinii!
    6. am scos bratele la stergatoare care au fost imposibile de demontat fara un extractor ( au fost foarte intepenite)
    7. am scos plasticul (grilajul de sub parbriz) si surpriza!!
    8. Am desfacut capacul de la ECU unde binentele ca baltea apa pe releele de acolo si pe cateva mufe (capacul nefiind rupt sau fisurat)
    9. am izolat cum trebuie garnitura cutiei si am montat totul la loc. Sa speram ca nu o sa mai am alte probleme!!

    PS. o sa atasez niste poze de la cutia ECU cu apa in ea, numai sa le gasesc!!
    Raspuns la intrebarile tale: 1. Numai cele doua scurgeri sunt
    2. Scurgerile nu trebuie sa sa fie legate de nimic. Asa sunt ele in forma conica la 4-5 cm. Daca bagi degetul prin scurgerea de sub baterie si tragi de ea o poti scoate afara si curata fara probleme. pe cea de sub servo nu am reusit sa o scot pt ca trece un furtun prin ea dar am reusit sa o curat bine.
    3. La problema cu servo frana trebuie sa consulti un mecanic. Daca iti face vre-o figura la viteza mica te poti opri dar la viteza mare este cam riscant.

    TE ROG MULT SA IEI SFATURILE MELE CA O OPINIE. NU SUNT MECANIC SI NICI ELECTRICIAN!!
     
  2. preymode 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iun 2015
    Locație:
    Bucharest
    Masina:
    a4 b6, 1.8T, 2003
    Multumesc pentru poza. Asta clarifica mult problema si inteleg de ce si cum s-au infundat. Am hotarat sa le scot si maresc orificiul prin taiarea celor 4 bucati care le obtureaza.
    Singuru meu argument de a le monta la loc : ma gandesc ca daca le scot de tot o sa se prelinga apa aiurea..
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si daca tai aripioarele si maresti gaura nu se prelunge apa aiurea ?
    Daca le scoi de tot sau largesti gaura e fix acelasi lucru.
     
  4. preymode 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iun 2015
    Locație:
    Bucharest
    Masina:
    a4 b6, 1.8T, 2003
    Pai apa o sa picure de pe furtun in jos asa cum a fost gandit. Nu o sa se prelinga pe perete si apoi cine stie unde..
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    preymode acele cauciucuri le-am aruncat la toate masinile care le-am avut pe mana. Faci cea mai mare greseala daca nu scoti acele caucicuri. Bafta
     
  6. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Eu iti spun ca daca esti genul care sa lase masina la umbra pomilor ai de desfundat acele dopuri de 2 ori pe an:
    - primavara cand infloresc pomii - in special teii
    - toamna cand frunzele uscate care cad din copaci se sfarama si odata cu ploaia ajung sa infunde dopurile

    Daca apa ajunge la ECU sau doar la confort insa iti uda mocheta crede-ma, o sa vrei sa dai tu inca 10 gauri pe langa alea doua numai sa fi scos idiotenile alea de dopuri. Deranjul atat ca munca cat si ca bani e imens...
    Alea sunt gandite acolo ca sa nu stea apa pe partea superioara a peretelui dintre baterie si caseta de directie. Dar tot asa iti spun ca in 10 ani nu rugineste nimic. Iar daca o sa spui ca ai vazut Audi ruginit, eu o sa iti spun ca in conditiile alea nu rezista nimic, iar zona aia e ultima ta grija cand iti cad pragurile sau bagi pumnul prin aripi.
     
  7. Vali Jipa 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Iun 2016
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    Audi A4 B6 TDI 1.9 2002
    Am rezolvat problema cu infiltrarea apei: după mai multe încercări: intra pe la firele care intră în habitaclu, dinspre motor... mi le-au izolat cu silicon. Acum aştept să plouă! :D
     
  8. preymode 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iun 2015
    Locație:
    Bucharest
    Masina:
    a4 b6, 1.8T, 2003
    Dupa un cuget indelungat am actionat: am scos dopurile cu pricina de tot. Din cand in cand mai ma uit acolo (la 3-4 luni) sa verific. Dar pot spune ca e ok sa le scoti. Multumesc pt sprijin si cel mai multumesc pentru poza care a clarificat situaitia;)
     
  9. a4avantnl 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2008
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    a4avant,BKE,2005
    La A4 B6 Avant , unde sunt pozitionate iesirile (spate) ale drenurilor trapei ?
    Multumesc tuturor .
     
  10. Adrian Claudiu 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2018
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4B6 2004
    Salut tuturor! Cer un sfat legat de apa in masina. Am un A4B6 qwattro si in partea dreapta spate se adună apa. Am desfundat orificiile din fata zona baterie am cumparat capacul de deasupra card vine peste baterie si filtru si cu toate astea tot e ud. Chederul de la portiera este relativ nou neavand intreruperi. Ceea ce este curios e ca imi patează bancheta din spate tot pe partea dreapta si un pic din spatarul banchetei. Am mai fost in service -uri cu alte probleme si cand lr spuneam mecanicilor de apa din masina se scarpinsu in cap nestiind nici ei de unde vine. Rog pe cei care au avut problema asta sa-mi dea un sfat. Multumesc!
     
  11. Adrian Claudiu 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2018
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4B6 2004
    Poate posta cineva poza sau poze cu orificiilr di aripi? Adica unde sunt pozitionate, au si aripile din spate orificii ca la mine cum am arătat mai sus apa e in spate dreapta. Multumesc
     
    cattalinut apreciază asta.
  12. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Nu exista orificii in aripi - ar fi chiar culmea sa pui orificii unde poate intra apa. Scopul orificiilor este evacuarea apei din interior spre exterior, motiv pentru care orificiile sunt intotdeauna la orizontala.
    In spate, orificiile sunt sub mocheta, pe podea. Si sunt astupate de niste dopuri. Logic gandind, si daca nu ai mai avea dopurile, apa nu o sa intre de jos in sus in cantitatile pe care le-ai descris tu - ce sa mai vorbim de spatarul banchetei...
    Daca masina e berlina, eu m-as uita in zona lunetei sau a canalului de la portbagaj.
     
  13. F33lings

    F33lings Bronze Member

    Înscris:
    21 Feb 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 1.8 T Denim Blue Pearl Effect
    Salutare, furtunul de condens de la clima, pe unde trece?
    A inceput sa imi picure un masina la stalp dreapta fata, si pe partea pasagerului fata s-a udat bine de tot mocheta.

    Am citit topicul integral si in afara de mentiunea lui orgonaskaroly ca ar fi patit ceva de gen nu am gasit alte informatii

    Multumesc
     
  14. gutza25

    gutza25 4th Gear Member

    Înscris:
    1 Ian 2012
    Locație:
    Fetești - Ialomița
    Masina:
    A4 B9, an 2017, 2.0 tdi DETA, 190 cp, cod cutie RYQ
    Furtunul de condens iese de sub vaporizator direct in jos sub masina si este sub protectia de aluminiu de la esapament. Trebuie sa urci masina pe elevator, demontezi protectia de aluminiu si ai sa.l gasesti.
     
  15. F33lings

    F33lings Bronze Member

    Înscris:
    21 Feb 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 1.8 T Denim Blue Pearl Effect
    Buna dimineata..
    Mie apa imi picura pe partea cealalta.. pare ca s-ar prelinge protectia de sub torpedou..
    Cum se demonteaza?
     
  16. valghost 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2010
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    Audi A4, 102CP, 2002
    La A4 B6 Avant , unde sunt pozitionate iesirile (spate) ale drenurilor trapei ?
    Multumesc tuturor .
     
  17. Zlt.03 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Iun 2018
    Locație:
    Augsburg
    Masina:
    Audi a4 b6 2004 1.9 tdi 130 ps.

    Ai rezolvat problema cu mocheta umeda in spate dreapta ?
     
  18. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Verifica daca nu ai apa langa baterie in primul rand.
     
    Zlt.03 apreciază asta.
  19. Zlt.03 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Iun 2018
    Locație:
    Augsburg
    Masina:
    Audi a4 b6 2004 1.9 tdi 130 ps.
    Aveam apa la baterie și cele doua găuri de scurgere erau înfundate. Mersi mult de ajutor.
     
  20. marius_sr

    marius_sr 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Dec 2008
    Locație:
    constanta
    Masina:
    audi a4 2003 benzina 1,6 102cp
    Sub baterie este un orificiu cu o membrana de cauciuc pentru ca sa se scurga apa din zona aceea si sa nu vina aer de la motor. Cand se infunda cu frunze praf de obicei se inunda partea de langa sofer mare atentie pentru ca eu am patit-o de 2 ori.
     

Distribuie pagina asta