1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Apa in masina la Audi 80 - 90 - 100 - modele clasice - cauze si rezolvari

Discuție în 'Modele clasice' creată de Bogdan.IS, 6 Feb 2009.

  1. Bogdan.IS

    Bogdan.IS Audi Expert

    Înscris:
    6 Sep 2007
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 C5 1.9 TDi , Audi 80 B3 1.6 D
    subscriu ... o perioada mi sa intamplat si mie ... auzeam apa cum curgea undeva dupa bord cand era putin turata .... dar acum nu prea mai aud ... de curiozitate as vrea sa aflu si eu o solutie la treaba asta
     
  2. MariusSS

    MariusSS Gold Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi 80 B3 1,8S PM 1989 ; Audi A4 B5 1.6 ADP 1996 ; Kawasaki VN800 Clasic
    aud asa de ceva vreme, acum de Pasti am facut un drum lung, ~700Km si nu am avut probleme cu temperatura apei, dar mi se parea ca sunt furtunele cam tari si prea mult lichid in vas.
    acum in seara asta am prins un ambuteiaj si sa ridicat apa cam la temperatura la care trebuia sa porneasca ventilatorul, si sa auzit in masina un fasait si un miros de antigel. am ajuns acasa si nu am vazut sa fie ud pe mocheta sau sa simt umed pe unde am pus mana.

    oricum, vreau in principiu sa stiu cum se remediaza problema, cum se aeriseste, pentru ca nu vreau sa se crape ceva si sa ma oparesc pe picioare cu antigel.

    merci
     
  3. MariusSS

    MariusSS Gold Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi 80 B3 1,8S PM 1989 ; Audi A4 B5 1.6 ADP 1996 ; Kawasaki VN800 Clasic
    chiar nu stie nimeni cum se aeriseste blestemata asta de instalatie? se aeriseste singura sau trebuie sa fac eu ceva?
    BogdanIS, dupa ce a incetat sa ti se auda, ti-a scazut apa din vas?
     
  4. enco

    enco 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi 80 B4 2.3i Quattro, cod NG - 1992
    In principiu se aeriseste singura, cu conditia sa nu aiba fisuri pe undeva. Eu asa am patit, pierdeam antigel la greu, mocheta uda, becuri aprinse in bord s.a.m.d. Cauza? Vasul de expansiune fisurat in spate, la loc nevizibil, pe partea dinspre telescop, furtunul retur habitaclu fara surub aerisitor, aer pe instalatie cat cuprinde, si de aici revarsari peste tot pe unde a prins legaturi slabite, din cauza presiunii prea mari. Am schimbat vasul de expansiune si furtunul de retur de la habitaclu, mecanicul s-a bagat pe sub masina, pe partea pasagerului (eu acolo aveam mocheta uda) mi-a spus ca a mai gasit si pe acolo un burduf fisurat, i-a pus silicon. Urmarea: nu mai am probleme, nu mai pierd antigel, nu mi se mai umezeste mocheta, am caldura, totul e ok. Merita verificat, in primul rand vasul. Scuze pentru atata proza, pe mine m-au poreclit candva "Balzac" si trebuie sa fiu demna de numele asta...:):):)
     
    Ultima editare: 22 Apr 2009
  5. enco

    enco 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi 80 B4 2.3i Quattro, cod NG - 1992
    Furtunul cu aerisitor pentru habitaclu are cod (conform Vagcat) 855.819.375F, si arata ca cel din poza (cel care curge), costa aprox 240 Ron (Pret la Promotor Timisoara). Pe locul pe unde curge ar trebui sa aiba un surub aerisitor pentru instalatia de incalzire. Al meu nu avea...
     
    Ultima editare: 22 Apr 2009
  6. MariusSS

    MariusSS Gold Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi 80 B3 1,8S PM 1989 ; Audi A4 B5 1.6 ADP 1996 ; Kawasaki VN800 Clasic
    am priceput. pai un aerisitor dinala as putea pune de logan...e cam la fel ca ala de dacie, numai ca ceva mai sanatos. tai furtunul de retur, atasez aerisitorul, cu 2 coliere si voila`. pai la pasager nu am ud si nici nu am avut, lichid nu pierd...
    ma gandeam ca e vreo inginerie din moment ce masina nu a avut asa ceva din fabrica...aerisitoru ala.

    merci, am sa incerc asa, ca de vreo 2 saptamani numai zgomote aud inauntru, si am mers mai bine de 1000 km.`
     
  7. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    Ingineria exista.Si nu trebuie sa tai furtune degeaba. Furtunul ce intra in distribuitor si vine de la pompa de apa(cel in forma de S) se scoate din partea cu distribuitorul si se toarna apa sau antigel prin el. Sau daca nu se scoate un termocontact de deasupra distribuitorului ce face legatura intre chiulasa si furtunul gros superior al radiatorului , se pune lichid in vas si se strange de furtunul superior pentru a intra lichidul in motor. Sper ca am fost clar:)
     
  8. Bogdan.IS

    Bogdan.IS Audi Expert

    Înscris:
    6 Sep 2007
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 C5 1.9 TDi , Audi 80 B3 1.6 D
    la mine nu se mai aude , stiu ca prin iarna , cand erau temperaturi mai scazute , se auze cum curgea .... dar acum nu se mai aude
     
  9. MariusSS

    MariusSS Gold Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi 80 B3 1,8S PM 1989 ; Audi A4 B5 1.6 ADP 1996 ; Kawasaki VN800 Clasic
    imi uda gleznele

    in brasov ploua incontinuu, si observ apa cum curge in masina, defapt picura, dar picura puternic, fix pe unde e clestele ala unde deschid capota. am bagat silocon la iesirea cablului dinauntrul masinii si pe sus, si pe dedesubt(am dat raftul acela se sub volan jus), si la fel face, si observ ca atunci cand merg cu masina imi picura mai puternic, daca nu am stat vreo 2 zile si turnam apa cu bidonu sa vad pe unde curge,tot nu am gasit. am turnat apa pe la trapa sa vad daca e infundata scrugerea din stalp...nimic...deci nu mai stiu unde sa ma uit, ce sa fac, ca daca ma prinde o furtuna puternica o sa intre apa de nici nu ma gandesc.

    e undeva un orificiu, e ceva unde e o fisura, gaura destul de mare ca intra apa destula. pe la mansonul ala care inveleste cablul de la capota, repet, am bagat un sfert de tub de silicon, acolo daca intra, nu intra asa tare cum imi curge mie... sa mai verific pe undeva???

    merci`
     
  10. Bogdan.IS

    Bogdan.IS Audi Expert

    Înscris:
    6 Sep 2007
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 C5 1.9 TDi , Audi 80 B3 1.6 D
    adica prin zona manetei de care tragi sa se deschida capota ?
    te-ai uitat foarte foarte atent sub capota , pe unde se aduna mizerie ? e posibil sa ai o crapatura cum am avut eu .
    cat timp mi-a luat mie sa descoper aceea crapatura ... era f mica si nu batea la ochi decat daca luai lupa :p .
     
  11. MariusSS

    MariusSS Gold Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi 80 B3 1,8S PM 1989 ; Audi A4 B5 1.6 ADP 1996 ; Kawasaki VN800 Clasic
    unde anume? in spatele panoului de sigurantze? sau unde aveai crapatura??
     
  12. Bogdan.IS

    Bogdan.IS Audi Expert

    Înscris:
    6 Sep 2007
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 C5 1.9 TDi , Audi 80 B3 1.6 D
    in dreapta panoului de siguranta aveam eu crapatura... era ff mica , dar cand ploua , o picatura , o picatura si mi se uda mocheta .
     
  13. MariusSS

    MariusSS Gold Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi 80 B3 1,8S PM 1989 ; Audi A4 B5 1.6 ADP 1996 ; Kawasaki VN800 Clasic
    eu am studiat atent zona...am bagat silicon si acolo de jur imprejur la paoul de sigurante, unde vedeam ceva sa semen a crapatura...pac silicon...dar, nu am vazut o crapatura / gaura / loc pe unde ar putea intra apa asa puternic, ca mie imi picura efectiv picatura cu picatura....printr-o fisura ff mica nu curgea asa.

    e posibil si de la chederul de la parbriz sa fie ceva, sau pe undeva pe la parbriz sa intre apa?
     
    Ultima editare: 3 Sep 2009
  14. panti

    panti Silver Member

    Înscris:
    13 Noi 2008
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    audia3 1.9 TDI ALH,seat toledo 1.9 TDI
    nu cumva iti intra apa pe langa cablul de deschidere al capotei?eu asa am patit.sa deranjat cauciucul de langa cablu si pe acolo imi intra apa in masina
     
  15. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    De ceva vreme,atunci cand ploua mai tare,gasesc apa pe mansonul schimbatorului de viteze...
    "Mocheta" din jurul consolei care comanda trapa,cat si cea din partea superioara a parbrizului,sunt ude.
    V-ati confruntat cu o astfel de problema?Sa fie de vina trapa,sau canalele de scurgere ale acesteia?
     
  16. Bogdan.IS

    Bogdan.IS Audi Expert

    Înscris:
    6 Sep 2007
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 C5 1.9 TDi , Audi 80 B3 1.6 D
    poate ti s-au infundat vreo gaura de scurgere . trapa daca e originala a masinii nu prea are cum sa scape apa in interior , deci raman scurgerile
     
  17. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Deci ai trapa...
    Verifica garniturile. Eventual pune pe cineva sa toarne o galeata de apa pe plafon in timp ce tu stai in masina si te uiti sa vezi pe unde patrunde apa.
    S-ar putea sa fie garniturile imbatranite la trapa.
     
  18. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Furtunele din montanţii A parţial înfundate. De asemenea, gaura de sub parbriz de drenare a apei, e şi ea înfundată, sau pe jumătate.
    Ai de lucru Romeo, de te saturi! Eu astă-vară am făcut aceiaşi operaţie, iar modul de a se manifesta era identic cu cel descris de tine. La ploi puternice când maşina era parcată cu botul la vale, apa pătrundea în maşină. Dacă o lăsam pe loc drept, nu se întâmpla nimic oricât de tare ar fi plouat.
     
  19. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    Furtunele din montanti,nu se pot curata,asa cum se afla acum?
     
  20. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Demontează chederele uşilor din faţă şi mânerele de pe lateralele tavanului. Posibil să fie nevoie să demontezi şi parasolarele. Pe urmă ai un pic de acces la colţurile trapei. Furtunele pleacă din două ştuţuri. Dacă poţi, scoatele de pe ştuţuri şi suflă în ele să vezi în ce stare se află. Partea proastă e că furtunele sunt clipsate în stâlpi şi nu se pot extrage (la mine n-a mers). Cu un cablu torsadat subţire pe care l-am introdus în furtune, prin rotire, am reuşit să le desfund (mâl, crenguţe, frunze, pene, de toate-am găsit acolo)
    Dăcă nu merge aşa, trebuie dat tavanul jos.
     

Distribuie pagina asta