1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Arcuri si amortizoare la A3 8P - Modificare / Inlocuire suspensie

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de bogdan_lupu, 5 Apr 2009.

  1. bogdan_lupu 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a3 sportback
    Salutare!

    Am un audi A3 Sportback din 2007, cu jenti de 17( 225/45/17) si din cauza unor probleme cu spatele trebuie sa-i modific putin suspensia.

    Ce ma sfatuiti?Sa-i schimb numai anvelopele cu unele cu balonul mai inalt(eventual pe 16) sau trebuie schimbate si arcurile/amortizoarele?Daca-i schimb numai anvelopele, se simte vreo modificare?

    Multumesc si astept un sfat in acest sens.
    :)
     
  2. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Clar daca schimbi dimensiunea anvelopelor vei simti diferenta.
    Si eu folosesc 205/55/16 si 225/45/17 iar diferentele intre cele 2 sunt enorme din punct de vedere al confortului cat si al tinutei de drum. Iti sugerez 205/55/16 fiind cel mai bun compromis. Poti merge si mai mult cu urcarea in inaltimea talonului dar stabilitatea va fi drastic afectata.
    Daca posezi echiparea s-line poti trece la una stock schimband telescoapele si arcurile.
     
    AlecsEfect apreciază asta.
  3. dango 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2009
    Locație:
    ct
    Masina:
    a3
    cata zici ca 225/45/17 ofera stabilitate mai buna dar nu sunt confortabile pe drumurile noastre nu? eu asa am si la gropile care mai sunt parca se rupe masina cate odata. in perspectiva ma gandesc si eu la un talon mai inalt si diametru mai mic sa nu mai simt asa toate denivelarile.
     
  4. daniel84

    daniel84 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    A 3,1.9 TDI din 2000 ,ALH
    a 3

    salut ,si eu am pe a 3 meu 225 45 r 17 masina nu pot sa zic ca e foarte rigida dar stabilitatea e maxima ,sincer te-as ajuta cu o tura cu masina mea sa vezi cum e
     
  5. criciotoiu 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Mai 2009
    Locație:
    craiova
    Masina:
    Audi A3 8PA
    Din punctul meu de vedere, rezonand cu alti posesori de masini, pot spune ca anvelopele fac diferenta. Sfatul meu pt absolut toti posesorii de masini, nu neaparat de A3, este sa nu se zgarceasca atunci cand cumpara un set de anvelope.
    Acum si la subiectul anvelope sunt multe de spus:
    1. vrei sport si curse, cumperi anvelope tari ex: ZR (se inmoaie la temperaturi de pista si functioneaza normal)
    2. vrei silentiozitate, "confort" la intalnirea cu gropile si durata de viata mare a cauciucului, cumperi un cauciuc moale ex: W
     
  6. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Dango mergi atunci cu incredere pe un 205/55/R16 ;)
     
  7. Florin Sandu

    Florin Sandu Banned

    Înscris:
    26 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI QUATTRO, Audi A3 1,6 FSI
    Ma scuzati ca ma bag si eu dar eu am pe A3 225/40/18 :p
    cine vrea il dau si eu o tura cu ea sa vedeti cum este ;):friends:;)

    bine, unii dintre voi stiu deja masinutza :jump:
     
  8. mihnosu

    mihnosu 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI A3 - 2.0 TFSi, quattro, 200CP, 2005, 3 doors, black, Ambition
    Nici mie la 225/40 18" + Ambition nu mi se pare inconfortabil A3-ul... dar ma rog este strict legat de perceptie acest aspect.
     
  9. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Hmm daca va invit in zona in care locuiesc cu siguranta le veti avea patrate in mai putin de 2 luni.
    Primul factor il constituie starea drumului pe care il frecventezi atunci cand faci o astfel de alegere ;)
     
  10. paul_e88

    paul_e88 Bronze Member

    Înscris:
    11 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    -
    suspensii semisport pentru a3 8p

    am ajuns cu masina la o varsta admirabila, si suspensiile au cam inceput sa-si dea duhul de la o vreme, cateodata scartaie la gropi, am inteles ca poate fi de la amortizoarele murdare, sau face un zgomot elastic, de parca ar zbarnai arcurile, nu prea mai amortizeaza nimic, si este moale ca naiba. :notme:
    in concluzie, vreau sa le schimb, insa nu prea stiu ce optiuni am. ca idee, as dori ceva mai dur decat ce am acum pe masina, adica sa nu-mi intre in balans cand iau stanga-dreapta, dar nici sa fie super-sport. am un prieten care are un golf 5 sportline, cu vreo 50k km, si a lui merge perfect, sta ca pe sine pe drum cu suspensiile sport stoc, si nici nu fac urat dupa atata mers prin romania. cam ceva in genul as vrea, sa o si coboare putin..daca are cineva vreo idee, sau recomandare ce s-ar potrivi pt masina asta, as fi recunoscator, ca n-as vrea sa le schimb tot cu unele de fabrica moi..
     
  11. Cumnatu

    Cumnatu 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Chrysler 300M; 3.5L; 2003 + A3 2.oTDI DSG S-line 2004
    Daca vrei putem face asa :
    Pe A3ul neveste-mii ( 2.0 tdi din 2004 ) sunt suspensii Sline ( cu care masina se tine intr-un mare fel pe drum ) fara nici cea mai mica hiba, nu bate nimic, nu troncane nimic.
    Cumpara tu suspensii normale si facem schimb .
    De principiu cele sport sunt mai scumpe si deci iesi si tu ok ies si eu ok ca sunt cam dure pentru sotie + copil care nu stie sa ocoleasca gropile foarte bine.
    Mecanic pentru operatiune am, intrucat tu te alegi cu suspensii mai scumpe platesti tu manevra fizica.
    Evident te invit cand vrei sa faci un test cu masina sau sa mergem la un mecanic de-al tau sa iti zica despre suspensii daca sunt sau nu in stare perfecta.

    Daca vrei. Sper sa nu te ofenseze oferta ( la fel am facut cand a avut nevasta-mea Tigra si toata lumea a fost multumita )
     
  12. paul_e88

    paul_e88 Bronze Member

    Înscris:
    11 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    -
    sper sa nu te superi, dar eu ma cam indrept spre suspensii aftermarket, nu as vrea sa schimb cu ceva de fabrica sport, stiind ca sunt prea tari, si mai ales ca are 5 ani in cazul tau..mersi oricum
     
  13. Cumnatu

    Cumnatu 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Chrysler 300M; 3.5L; 2003 + A3 2.oTDI DSG S-line 2004
    N-am de ce sa ma supar.
    Ca idee, alea ale mele au 1 an si respectiv 10k km ( asa rezulta din fisele de service )

    Spor la alegeri !
     
  14. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Recomand cu incredere Eibach pro-kit! Mi-am pus si eu acum 3 ani, fara sa cshimb amortizoarele, masina se comporta perfect pe sosea si coboara garda cu 3 cm! Le gasesti aici: http://www.eibach.com/
    PS: au costat 200 de euro toate 4, calitate/pret excelent!
     
  15. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
  16. paul_e88

    paul_e88 Bronze Member

    Înscris:
    11 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    -
    @orgonaskaroly, da am auzit numai lucruri bune despre prokitul de la eibach in combinatie cu amortizoarele FSD de la Koni, cred ca voi merge pe varianta asta, insa trebuie sa astept sa treaca perioada asta cu examene :lazy:

    din cate stiam totusi, nu e bine sa pui arcuri care iti coboara masina, cu amortizoare stock, pt ca raza de actiune a amortizoarelor va fi modificata, si nu mai functioneaza corect..poate nu stiu eu bine, daca nu ai avut probleme in 3 ani, probabil merge..

    @cata_adc, mersi, stiam de site, ma interesasem de mai demult, sunt vreo 190E, indata ce o sa am timp, o sa trec la modificari, si postez impresiile de dupa..
     
  17. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Spor la treaba, referitor la ce ai intrebat, poti sa pui arcurile pro-kit cu amortizoarele stok, la 3 cm nu le afecteaza, doar cele sport, defapt si scrie pe site-ul lor!
     
  18. paul_e88

    paul_e88 Bronze Member

    Înscris:
    11 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    -
    Inca nu am reusit sa fac nimic in legatura cu asta, si vreau sa intreb, intre Koni FSD plus Eibach pro kit, si Bilstein B8 sau B10, aveti vreo recomandare?
     
  19. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Mergi pe Koni si Eibach.
    Eu am pus pana la urma telescoapele de s-line pe arcurile Eibach Pro Kit si sunt foarte multumit
     
  20. Dr.Silviu

    Dr.Silviu Gold Member

    Înscris:
    13 Mar 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2007
    Cu cat coboara pro kit-ul? Vreau si eu sa o cobor dar nu stiu cat... Am deja suspensie ambition..
     

Distribuie pagina asta