1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Arcuri si amortizoare la A3 8P - Modificare / Inlocuire suspensie

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de bogdan_lupu, 5 Apr 2009.

  1. dasefx1980 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 8p, 2.0 TDI BMM, 2007
  2. RazvanU

    RazvanU 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A3 8p, 2.0 TDI BKD, 2005
    Multumesc dasefix1980. Ai idee cum as putea afla si ce lungime ar putea avea arcul. Vad pe net ca au lungimi diferite...
     
  3. dasefx1980 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 8p, 2.0 TDI BMM, 2007
    Nu stiu lungimea, dar daca faci comanda dupa codul original nu ai cum sa dai greş.
     
  4. RazvanU

    RazvanU 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A3 8p, 2.0 TDI BKD, 2005
    Salut. O nelămurire am. Tocmai ce am facut comanda de arcuri kyb rh3358 dar am fost sunat înapoi ca nu sunt pe stock si mi sa oferit lesjofors 4004263. Diferenta de lungime dintre ele este de 2 cm. Conform informațiilor din postul meu anterior poate cineva sa imi confirme ca lesjofors va fi la fel ca ce am eu pe mașină? Cei de la firma respectiva au spus că vine pe seria de sasiu.
    WAUZZZ8PX5A116727

    Need help!
     
  5. vendetta1414

    vendetta1414 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2017
    Locație:
    Campina
    Masina:
    A3 8P , 2.0 BKD , 2005
    Salut ... vreau sa schimb arcuri / amortizoare fata spate , dar la magazinele de piese auto recomandau multe tipuri , nimeni ceva exact

    Daca puteti sa imi dati codurile cu care a venit de fabrica si ce tip de suspensie este (normala / sport ...)

    Am adaugat si poza cu arcurile fata spate care sunt acum pe ea, iar pe amortizor doar unul singur mai avea stiker. Nu stiu daca sunt schimbate sau cu astea a venit de fabrica

    A3 8P 2.0 BKD 2004
     
  6. RazvanU

    RazvanU 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A3 8p, 2.0 TDI BKD, 2005
    Salut. Acum 2 luni am schimbat si eu arcurile pe față. Aceleași culori aveam pe arcurile din fata si am comandat lesjofors epkme 4085718. Masina sta la fel, nu sa modificat garda deci este exact ce era. Ia cu încredere modelul menționat mai sus daca nu vrei sa faci modificări. Pe spate din păcat nu stiu sa îți spun pt ca nu e necesar deocamdată de schimbat la mn. Însă pe față erau rupte ambele.
    Iti recomand sa iti schimbi si flansele daca umbli acolo. La amortizor ai codul OEM.
     
  7. SilviuAndrei

    SilviuAndrei 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2016
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a3 8pA, 2.0tdi cr 170cp quattro cfgb, 2012
    Bună ziua! Dețin Audi a3 sportback 2.0 TDI 170 cp quattro 2012. Cod motor cfgb. Mașină a venit echipata cu Suspensie Magnetic Ride. Se poate înlocui toată suspensia cu una originala S line? Ce adaptări presupune anularea definitiva la mag ride? Cineva de a reusit sa facă treaba asta? Eventual niște coduri de amortizoare. VIN WAUZZZ8P4CA096861
     
  8. justxvaly 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mai 2020
    Locație:
    Deva
    Masina:
    A3 8P, 2.0 TDI BKD, 2004
    Buna ziua,
    Pentru un Audi a3 8p 2.0 tdi bkd s-line sport paket plus ce diametru are amortizorul la intrarea in portfuzeta: 50 mm sau 55 mm. Multumesc.
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Afli la reprezentanta sau la cine are acces la ETKA pe baza seriei de sasiu.

    Te-ai inscris astazi pe forum si ai inceput cu intrebarile. Perfect, ce sa spun.
    In loc sa cititi si sa invatati (asa cum unii din noi am invatat fara sa intrebam nimic) voi incepeti imediat cu intrebarile, din cauza lenei (sa nu spun altfel) care o aveti in voi, pentru a afla ce va intereseaza.

    Cand mai ceri ceva scrie obligatoriu seria de sasiu, cod motor si an de fabricatie exact, pentru a putea fi ajutat. Fara a identifica exact masina in programele pentru piese se poate face doar pe ghicite ceea ce doresti. Bafta.
     
  10. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Salutare colegi, masina in cauza e un a3 8pa 2005, este vorba despre o suspensie sport reglabila de la jom.

    Initial era ok suspensia, pe timp de iarna am zis sa o ridic mai sus ca nah... la noi..., eh acum problema e ca arcul a devenit destul de comprimat, mai exact e ridicata maxim dar practic e coborata maxim :p

    S-au imuiat arcurile pe fata si acum sta destul de jos, ca idee cursa amortizorului este de vreo 2 cm iar la o denivelare mai brusca ajunge spira peste spira si ajunge pe tampon, se aude foarte urat cum loveste.

    Stie cineva de unde pot lua arcuri sau ce arcuri potrivesc ?

    Pe flansa arcuriile au marimea ca cele originale, unde sta pe reglaj, reglajul are 60 mm deci cred ca interiorul arcului ar merge de un 62 mm sau mai mare putin.
     
  11. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Revin, nu am reusit sa aflu coduri pentru arcuri la suspensia reglabila :(
    Daca poate un coleg cu elsa rog sa imi spuna ce coduri de amortizoare sunt pe masina la mine stock.
    Seria de sasiu WAUZZZ8P65A150793
    Pe fata am coduriile dar pe spate nu stiu.
    Si o alta intrebare, ce arcuri imi recomandati, vreau sa fie mai rigida suspensia, arcuri eibach cele rosii, arcuri kw sau cele originale, care ar fi mai ok ?
    Mentionez ca suspensia la mine e ceva mai rigida decat pe alte masini si e si mai joasa, vorbesc de suspensia stock.
    Multumesc :)
     
  12. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Am reusit sa dau si de codul de pe amortizoarele vechi de pe spate, asta e codul daca intereseaza pe cineva 1K0513029HB.
    Mai ramane cu arcuriile, ce imi recomandati, arcuri sport KW, arcuri sport EIBACH sau cele OE ? Mentionez ca ma intereseaza sa fie rigida.
     
  13. claudiuibanez

    claudiuibanez 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2019
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A3 Sportback 2.0tdi BKD 2005
    Salutare! Am citit tot topicul , dar nu am gasit niciun raspuns. Detin un Audi A3 2.0tdi BKD Sportback 8PA din 2005. As vrea sa ii schimb suspensia deoarece a inceput sa faca zgomot la denivelari , si "troncane" la orice groapa. Ideea e ca pe masina cred ca am suspensie standard, deoarece sta ridicata sus. Din ce am inteles , suspensia S-line e cea mai joasa , si ar arata super masina. Daca ati putea sa imi oferiti niste coduri de amortizoare (fata-spate) si arcuri (fata-spate) m-ar ajuta enorm, si totodata as vrea sa stiu daca e necesara o alta modificare inafara de amortizoare si arcuri. Deocamdata, va multumesc anticipat! ... va las seria de sasiu mai jos.

    VIN: WAUZZZ8P15A054196
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Iti trebuie un VIN de la o masina la fel ca a ta (motorizare, caroserie, transmisie, etc.), dar cu suspensie S-Line.

    Ai nevoie de arcuri, amortizoare, flanse si protectiile de praf.
     
  15. Blajynsky

    Blajynsky 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2017
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi a3, 2.0 Diesel, 2005
    Salut,
    Eu am suspensie S-line. Am schimbat fata spate flanse amortizoare si arcuri spate si pe fata doar amortizoare. Pe spate e la fel de joasa, pe fata mi s-a ridicat botul in sus, e distanta intre roata si aripa :( Ce s-a facut gresit ?
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Arcurile.
     
    Blajynsky apreciază asta.
  17. Blajynsky

    Blajynsky 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2017
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi a3, 2.0 Diesel, 2005
    Poti sa imi explici ? Nu am umblat la arcuri pe fata, doar la amortizoare ce le-am schimbat iar pe spate am schimbat arcurile, dar au ramas in parametrii.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Distanta e data de arcuri, nu de amortizoare.
    Daca ai pus amortizoare cu echivalenta dupa codul OE, nu ar trebui sa ai probleme de genul.
    Ce cod aveau amortizoarele vechi si ce cod au cele noi aftermarket ? Sa vedem daca sunt ce trebuie.
     
    Blajynsky apreciază asta.
  19. Blajynsky

    Blajynsky 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2017
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi a3, 2.0 Diesel, 2005
    Pai asta e problema, nu am știut atunci sa ma uit si am pus KYB, conteaza daca sunt standard sau sport ?
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Evident. Amortizoarele se cumpara doar in baza VIN-ului, nu ce gasesti mai ieftin indiferent de compatibilitate.

    De ce nu bagi benzina in loc de motorina ?
    Pana la urma tot combustibil este.
     
    ovidiutm apreciază asta.

Distribuie pagina asta