1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Arcuri si amortizoare la A4 B6 - modificare/inlocuire cu unele sport - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de Bestie, 7 Noi 2008.

  1. Bestie

    Bestie 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 TDI Quattro AVF 2003
    Mi-am achizitionat si eu o suspensie sport pentru B6-le meu. Eu am motor de 2.5, iar suspensia este destinata masinilor echipata cu 1.9. Ce se poate intampla daca merg asa cu masina? Mentionez ca este vizibil mai lasata pe fata decat pe spate (asa cum se poate obs si in poze).
     
  2. alex_flo

    alex_flo Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI 80 1.8S, PM, 1990, EURO2
    Daca nu iti ating rotile absolut nimik in viraje si pe denivelari, e ok, nu e nici o problema. Doar e posibil in timp sa dea semne de oboseala arcurile pe fata, din cauza greutatii mai mari, dar nu prea curand, nu e cazul de ingrijorare.
     
  3. KASSEL

    KASSEL Banned

    Înscris:
    22 Oct 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI TT 3.2 DSG Quattro 250CP / VW TOUAREG 3.0 TDI / VW GOLF 1.4
    N-are nimic, cu cat crezi ca este mai greu motorul de 2500 fata de cel de 1900, nesemnificativ.:racer:
     
  4. Bestie

    Bestie 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 TDI Quattro AVF 2003
  5. Rapier

    Rapier Gold Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDi (CNHA), 2016
    Care sunt in principal pe axa fata. Repet ce ti-am spus si in alta parte...nu e OK. Chiar daca la mersul normal nu atingi, la un moment dat se va intampla si iti poti inclusiv taia cauciucul in aripa. Se vor uza mai repede suspensiile, etc.

    Cand au fost gandite, nu degeaba neamtul a dat coduri diferite si le-a facut diferite. Credeti ca nu ii era si mai ieftin si mai usor sa faca un singur kit care sa mearga la ambele? De ce crezi ca nu a facut-o?
     
  6. Bestie

    Bestie 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 TDI Quattro AVF 2003
    Si daca as schimba doar arcurile cu unele de 2.5 si as merge pe amortizoarele astea... ? Ma gandesc ca s-ar mai ridica un pic fata si ar fi mai "la linie" nu ar mai fi probleme, nu?
     
  7. Rapier

    Rapier Gold Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDi (CNHA), 2016
    Rolul amortizoarelor este sa atenueze socul, balansul si trepidatiile datorate denivelarilor de pe drum (piatra cubica, etc). Daca sunt mai moi decat trebuie, acest lucru nu se va intampla si vei atinge cu anvelopa in aripa iar comportamentul pe viraje nu va fi OK ca sa nu zic de confort. Si oricum nu se recomanda sa amesteci amortizoare de la o suspensie cu arcuri de la alta. Decat daca exista specificatia producatorului ca merg impreuna.

    Nu ma intelege gresit, dar solutia cea mai buna este sa le dai si sa pui niste suspensii facute pentru modelul si motorizarea ta. La limita, cred ca poti merge si cu arcuri schimbate pastrand amortizoarele, dar tu stii mai bine. Eu in locul tau, le-as fi vandut si imi luam altele potrivite...chiar daca mai puneam ceva peste. Ca sa nu spun ca nu as alege suspensie sport de fabrica in conditiile in care se gasesc variante aftermarket mai ieftine si mai bune (exceptand anumite suspensii specifice Audi...)
     
    Etienne apreciază asta.
  8. Bestie

    Bestie 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 TDI Quattro AVF 2003
    Suspensie sport OEM nu am gasit, si am cautat multa vreme. Initial vroiam sa cumpar doar arcuri, gasisem la ~ 200 E. Am mai mers doar cu arcuri schimbate la una din fostele masini si a fost ok. Si acum as lua doar arcuri..si sa merg pe amortizoarele astea, care probabil in comparatie cu cele stock, s-ar descurca mai bine. Momentan exclud achizitia unui nou kit de suspensii, eu montandu-le mai mult pt look decat pentru utilitatea lor de baza, stabilitatea.
     
  9. Rapier

    Rapier Gold Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDi (CNHA), 2016
    In acest caz, o sa mearga. Nu o sa stai pe curbe ca la VTM dar pentru oras si daca ai grija, o sa te poti deplasa
     
  10. Bestie

    Bestie 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 TDI Quattro AVF 2003
    Tinand cont de faptul ca nu sunt multumit de cum arata masina in acest moment, fiind prea lasata pe fata, am zis ca trebuie sa fac ceva. Solutiile ar fi asa:

    1. sa cumpar niste arcuri sport speciale de 2.5 si sa pastrez amortizoarele sport de 1.9.

    2. sa cumpar arcurile de 2.5 si sa le montez cu amortizoarele stock (de 2.5).

    3. sa pastrez arcurile de 1.9 si sa montez amortizoarele stock (de 2.5)

    Din cate am inteles amortizoarele sport sunt mai scurte decat cele stock, nu doar mai tari, si m-am gandit ca daca pun doar arcuri de 2.5 si las amortizoarele de 1.9 s-ar putea sa nu se schimbe look-ul...

    Voi ce spuneti?
     
  11. Dracku

    Dracku Bronze Member

    Înscris:
    21 Oct 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Fosta mea, Audi A4 2,5TDI V6 Quattro 2001,180CP
    Eu as opta pentru solutia de la punctul 2.Am un prieten care si-a dat jos suspensiile sport(simtea gropile in ficat)si a schimbat si arcurile totodata cu suspensiile;are o Bora de 1,9 si acum e multumit.Oricum,la gropile de la noi,nu se merita sa cobori garda masinii,asta e parerea mea.
     
  12. SEBASTIAN_RACINGCODE

    SEBASTIAN_RACINGCODE Banned

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    mai multe marci si modele
    Nu este bine sa folosesti supensia de la un model mai usor.
    Se distruge, distruge si altele, unghiurile de geometrie nu vin cum trebuie oricat ai regla, masina e instabila fiind descarcata de spate, pierde la franare de urgenta.
    Audi nu e Dacia papuc asa ca nu va bateti joc de ele, pune o suspensie adevcata, iar daca vrei sport pui de la o firma consacrata absolut tot, un kit complet.
     
  13. Bestie

    Bestie 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 TDI Quattro AVF 2003
    Am rezolvat problema pastrand arcurile H&R si schimband arcurile cu unele Eibach de -30 mm sau -35mm, nu mai stiu exact. Acum mi se pare ridicata masina, dupa ce ma obisnuisem cu ea "in genunchi" dar e mult mai in regula la conditiile de drum din tara!
     
  14. LEVANTE 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Feb 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 1.9 TDI/2003
    Buna ziua, tocmai am intrat in posesia unui a4 1.9tdi/2003, aparent masina intr-o stare tehnica si estetica excelenta dar la viteze de peste140Km/h ai senzatia ca esti pe o pista de testat suspensii. poate cineva sa imi explice ce nu este inregula.:sob:
     
  15. Cristian S.

    Cristian S. Audi Expert

    Înscris:
    8 Mar 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Bine ai venit,sa ne prezinti masinuta...sincer nu imi dau seama ce ai vrut sa zici...din postul tau ce ar fi primul lucru in neregula sant drumurile,vino cu mai multe detalii,cum simti tu ca se manifesta,poate ai suspensie sport si scutura....
     
  16. LEVANTE 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Feb 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 1.9 TDI/2003
    suspensie A4

    Salut Cristian, asa este exista senzatia de scuturare la rularea cu viteza mare pe carosabil betonat si mai am inca o problema martor aibarg in bord ramas aprins dar pentru asta am programat-o la service pt interogarea sistemului electronic, iar in legatura cu suspensia cred ca este sport masina este foarte joasa cu anvelope 215/55/16 si tapiterie sport.:think:
     
  17. gelu ispas

    gelu ispas 6th Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    Caracal
    Masina:
    audi A4 Avant
    Bine ai venit!
    In primul rind vezi ca nu ai postat bine.Trebuia la sectiunea A4.:rtfm:
    In al doilea rind cred ca nu ai fost prea explicit cu pista de incercari.Adica te zguduie sau se balanseaza.Balansul este de la telescoape iar zdruncinaturile din articulatii(capete de bara si pivoti).
    Eventual verifica si cauciucurile sa fie echilibrate(asta mai mult ca sigur).
    PS:Sa o stapinesti sanatos!:)
     
  18. Cammeleon

    Cammeleon Bronze Member

    Înscris:
    3 Mar 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    BMw 318 i
    Bucse punte spate ai incercat?
     
  19. Vlad Rusu 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mai 2009
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 131 CP AWX
    Probleme suspensie A4

    Va salut. Am un A4 din 2002, mi se pare foarte instabila in curbe si face balans mare. Cred ca sunt uzate telescoapele. Ce sa fac sa scap ieftin ? Pun arcuri mai tari ? Se pot repara telescoapele ? Multumesc
     
  20. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Cu suspensia,directia si franele nu te joci,este vorba de siguranta ta si a celorlalti participanti la trafic;schimba telescoapele,cauta unde are oferte mai bune,eventual poti cauta si pe net.Cat despre arcuri tari pe telescoape varza,uita!
     

Distribuie pagina asta