1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Arcuri si amortizoare la A4 B6 - modificare/inlocuire cu unele sport - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de Bestie, 7 Noi 2008.

  1. gykanes 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, 1.9 TDI, 2003
    1035 lei fata (amortizoare Sachs,arcuri Lesfors,kit flanse suprasarcina Sachs,set protectii praf Sachs)

    860 lei spate -aceiași producători.

    1895 totalul e pret ok?
     
  2. Lucian96 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 4F2, 2011, CAHA
    Da,e un pret bun.
     
  3. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Pentru cei interesati.. care vor sa lase putin partea frontala, sa arate mai simetric:

    - un amic si-a luat set arcuri Eibach ProKit
    - are suspensie standard (arcuri, amortizoare)
    - a montat arcurile pe fata, a pus-o pe roti si a coborat fata, aratand foarte bine

    Continuare:

    - a montat si pe spate arcurile, a coborat si arata ca inainte, spatele putin mai jos

    Eu am suspensie OEM sport, la fel arata.

    Daca doriti sa coborati doar fata, luati-va arcuri sport pe fata, atat; pe spate lasati arcurile standard.

    Posibil ca suspensia Eibach sa se lase dupa cativa km, si pe fata, insa eu va spun un rezultat concret, vazut cu ochii mei.

    Acest mesaj l-am scris in speranta ca ii va fi de folos cuiva, candva.
     
  4. audibv Bronze Member

    Înscris:
    31 Mai 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 B7 2.0 Tfsi Quattro BPG & A3 8V 1.6 Tdi CRKB
    Sau se pot pune pe amortizoarele fata suportii de arc de pe B5.
    Sau pe spate la arcuri inaltatoarele de la pachetul drumuri grele( acestea au o grosime de aproximativ 1,5 cm).
    Nu cred ca este o idee prea buna sa ai pe masina 2 feluri de arcuri pe punti. Asta pt un comportament rutier adecvat al masinii, chestie care tine de siguranta noastra si a celorlalti participanti la trafic
     
  5. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Nu neg, am dat o tura in dreapta cu proprietarul, dupa ce a montat doar arcurile fata iar tinuta de drum s-a schimbat.Eu i-am sugerat o idee mai ieftina, vedem daca va fi valabila, ceva inaltatoare de arc pe puntea spate. Varianta mai scumpa: amortizoare sport pe fata.
     
  6. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Scrie mai sus varianta de inaltatoare de arc Oem : provin de pe suspensia de drumuri grele si sunt plug&play pe B6/7.
    Varianta de arcuri sport pe fata si normale pe spate mi-se pare distrugatoare : B6/7 este foarte usor pe spate si daca vrei o masina controlabila, spatele trebuie intarit suplimentar.Bara de torsiune de Rs4 aduce modificari de comportament foarte mari, tocmai pentru ca intareste spatele.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Ticticking apreciază asta.
  7. z1daru

    z1daru Silver Member

    Înscris:
    6 Ian 2018
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B6 - (AVF) 2004
    Comandat si eu arcurile de la Eibach care coboara cu ~ 30mm. Luni ar trebui sa ajunga si le punem pe masina, dupa care revin cu impresii :)

    Testul la amortizoare a iesit foarte bine si nu avea rost sa le dau jos din moment ce sunt foartee bune.: 82 stanga fata, 81 dreapta fata si 65 stanga spate cu 63 dreapta spate.
     
  8. dreamer 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Oct 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B6 AVANT 1.8T 2002
    Va salut,
    Vreau sa schimb si eu arcurile (am cumparat H&R -30 mm) si amortizoarele. M-am hotarat pentru amortizoare Sachs insa am o nedumerire: am gasit 2 coduri pe sachs, ambele pentru suspensia standard. La una din variante imi spune ca este heavy duty. Stiu ce inseamna heavy duty si ma gandesc ca sunt mai tari insa nu stiu pe care din ele sa le cumpar E diferenta mare de duritate, sunt mai trainice ? Astept o parere, un sfat. Multumesc.
     
  9. Lucian96 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 4F2, 2011, CAHA
    Heavy duty se refera la suspensia pentru drumuri grele care e mai inalta decat aia standard. De alea normale ai nevoie.
     
  10. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    De ce nu mergi pe cele echivalente cu varianta sport de fabrica?Exista Sachs echivalent pentru suspensia sport de fabrica si vor functiona teoretic mai bine cu arcurile H&R


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  11. xstefan10

    xstefan10 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2012
    Locație:
    Târgu Jiu / București
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9 tdi AVF, 2003
    Salutare,
    Vin și eu cu o problemă pe care până acum nu am considerat-o importantă. Am pe mașină montate de aproximativ doi ani arcuri Eibach Pro kit pe amortizoare stock. Problema este în felul următor: mașina stă mai ridicată de față cu aproximativ 1 cm ceea ce este destul de deranjant dacă te uiți din lateral. Am citit și pe forumuri străine dar nimeni nu a zis ceva concludent despre asta. Totodată am înteles că amortizoarele sport ar avea talerul mai jos cu aproximativ 5 mm și astfel s-ar mai lasă puțin. S-a mai confruntat cineva cu această problemă ? Mulțumesc!
     
  12. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Eu nu văd nici un fel de problema in asta, asemanator este și pt noi care avem suspensia S line de fabrica.
    Nu am măsurat dacă diferența este chiar de 1cm ..dar este vizibila ușor
     
  13. xstefan10

    xstefan10 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2012
    Locație:
    Târgu Jiu / București
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9 tdi AVF, 2003
    Nu e neaparat un capat de tara, dar totusi nu e exact ce trebuie. Probabil o sa trec la o suspensie reglabila daca nu gasesc o solutie mai simpla.

    L.E. : Am gasit o solutie: taler arc de pe A4 B5. Din ce observ, mai multe persoane au facut asta, iar inaltimea a scazut substantial. Revin cu un update dupa ce le montez.
    Cod taler A4 B5: 8D0412103B
    Cod protectie cauciuc: 4D0412107B
     
  14. Tirpitz

    Tirpitz 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2016
    Locație:
    Galați
    Masina:
    A4 Avant 1.9 t.d.i awx 2002
    Salut. Am schimbat roțile de vară cu cele de iarnă, și am văzut că este un arc pe spate rupt. Aș vrea să mă orientez către Lesjofors ca și marcă. Diferența de preț dintre cel sport și cel standard este de 10 lei. Problema este că nu știu ce suspensie am sau ce cod pentru arc mi-ar trebui. Apelez la ajutorul vostru a afla un cod sau o altă marcă de arc ce s-ar potrivi. VIN: wauzzz8e62a085275

    20191111_151521.jpg
     
  15. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Te-ai uitat in stickerul cu optiuni dupa codul suspensiei?
     
  16. Tirpitz

    Tirpitz 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2016
    Locație:
    Galați
    Masina:
    A4 Avant 1.9 t.d.i awx 2002
    Salut. Da,m-am uitat și nu este lipit acolo. Posibil să fi fost dezlipit,că nu se vede nici măcar urma unde a fost lipit.
     
  17. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
  18. Tirpitz

    Tirpitz 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2016
    Locație:
    Galați
    Masina:
    A4 Avant 1.9 t.d.i awx 2002
    Salut. Da,avant este. Mulțumesc
     
  19. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Tirpitz apreciază asta.
  20. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Aveti idee daca suspensia 1BR e mai moale decat 1BA, sau doar mai inalta?
     

Distribuie pagina asta