1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Arcuri si amortizoare la A5 - modificare/inlocuire cu unele sport - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de padugoool, 11 Aug 2015.

  1. Virtic Paul

    Virtic Paul 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2016
    Locație:
    Reșița
    Masina:
    Audi S5, 4.2 V8 2009
    @audi66 Da, asa este, nu ma intereseaza prea mult utilitatea, este o masina sport si vreau sa si arate foarte sport. :)
    Am sa ma interesez de H&R VTF, par sa fie ceea ce caut.
    Multumesc de sfat.
     
  2. mrnconstantin

    mrnconstantin 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 2012, 2.0 TFSI 211 CP, CDNC, Quattro, MT
    Salutare,
    Revin cu un feedback legat de suspensia adaptiva care mi se parea foarte rigida pe drumurile mai proaste, la masina mea Audi A5 an 2012. Nu le-am schimbat momentan, nu sunt curse si parca i-si fac treaba bine la modul ca se simte o diferenta mare cand mut de pe confort pe dynamic.
    Ceea ce s-a dovedit de fapt a fost mai simplu si nu are treaba cu amortizoarele se pare ca, am schimbat toate bratele fata pe Lemforder (incepuse sa scartaie la cea mai mica denivalare si se vedea pe cauciucuri ca s-au cam uzat), dupa 3 drumuri prin Moldova pot sa confirm ca a devenit mult mai maleabila si comfortabila, nu mai reactioneaza asa dur pe fiecare denivelare, masina pare mai elastica. Pot sa zic ca e relativ comfortabila. Cel mai probabil explicatia sta in bucsele imbatranite de 10 ani, nemaifiind asa elastice cum trebuie. Admit ca poate se va schimba ceva si in mai bine dupa ce shimb amortizoarele, dar tinand cont ca nu sunt curse si i-si fac treaba, mai merg cu ele. :) Numai bine.
     
  3. iulian21

    iulian21 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2017
    Locație:
    Balotești
    Masina:
    Audi A5 sportback 3.0tdi quattro S-tronic 2011, CCWA
    Salutare,
    Azi am observat ca amortizorul stanga spate, adaptiv (suspensie 1BL), este curs. Erori in bord nu am si nici nu mi dau seama in mers daca mai functioneaza in parametri.
    Un mecanic mi-a recomandat sa il reconditionez daca nu am eroare in bord, pe partea electrica.
    Am cautat si gasit pe Allegro doua amortizoare SACHS, SH, dar care arata destul de bine, iar din descriere nu ar avea multi km, la un pret de aprox 300 Euro cu tot cu transport.
    Ce recomandati sa fac in continuare:
    1. Sa merg asa cu el, daca nu ma deranjeaza, pana pica de tot (eroare in bord/simptom mecanic in mers)
    2. Sa le reconditionez pe ambele si s-ar merita la pret comparativ cu achizitia unora noi ?
    3. Sa cumpar 2 amortizoare sachs noi ? (pe autodoc.de sunt pe la 1500 lei bucata acum)
    4. Sa cumpar 2 amortizoare SH in stare cat de cat ok, cum ar fi acestea ?
     
  4. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    Exista o singura varianta, sa cumperi 2 amortizoare noi. Restul variantelor sunt carpeli.
     
  5. mrnconstantin

    mrnconstantin 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 2012, 2.0 TFSI 211 CP, CDNC, Quattro, MT
    Salut,

    Uite fix părerea mea, am aceeași masina (A4=A5), suspensia 1BL. Eu unul nu aș cumpara și pune pe mașină amortizoare SH nici cu 100 de RON bucata în loc de 1500, deoarece nu știi citi km au acele amortizoare în CV :), pe unde au mers și probabil vor pica la fel de repede. Dacă pui manopera de doua ori, câteva piese pe langa care le schimbi ca dacă tot ai ajuns acolo sa le ai puse noi, nu cred ca merita riscul. Aia e, avantaje și dezavantaje la 1BL.
    Eu ce am făcut și am în plan, pe autodoc, am deja doua cumparate cu vreo 1250 lei bucata și mai aștept "reduceri" pentru celelalte doua rămase. Sfatul meu este sa le vânezi pe autodoc undeva la prețul 1200-1300 RON bucata, pe Sachs, și aia e. La noi le vezi cu 1800-2400 pe net, prețul lor corect e de 1200 RON +-. La un moment dat le văzusem și la 1100 RON bucata, dar a fost demult.
    Ce e nou, e nou, da, e scump, dar te bazezi pe ele.
    Chiar sunt curios, cum ai procedat? Tu ai scris din Ianuarie, și au trecut ceva luni.

    Numai bine.
     
  6. Virtic Paul

    Virtic Paul 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2016
    Locație:
    Reșița
    Masina:
    Audi S5, 4.2 V8 2009
    Salut.
    Am achizitionat recent un Audi S5 4.2 benzina an 2009 coupe, care este dotat cu ADS (Audi Drive Select).
    Existsta arcuri care pot inlocui arcurile ei originale si sa o coboare, pentru un aspect mai sportiv fara sa stric ceva la suspensia ei dinamica (implicit amortizoarele) ?
     
  7. iulian21

    iulian21 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2017
    Locație:
    Balotești
    Masina:
    Audi A5 sportback 3.0tdi quattro S-tronic 2011, CCWA
    Salut,
    Eu am schimbat amortizoarele pe spate cu unele aftermarket de la firma Aerosus din Germania, cumparate de pe site-ul lor. Au fost foarte ok la pret, doua bucati la pret de unul original.
    Masina se simte putin rigida, insa foarte inchegata, nu mai aud tot felul de zgomote cand merg pe un drum mai rau. Insa nu prea simt diferente intre modurile de condus, respectiv Confort, Auto sau Dynamic. Sau poate inca nu m-am obisnuit cu noua configuratie.
    Ramane sa vad in timp cum se comporta, insa va trebui sa umblu si la puntea fata, care necesita si ea investii, asta ca sa-mi fac o parere generala.
     

Distribuie pagina asta