1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Arcuri si amortizoare la A6 C6 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de FanAudi2000, 12 Mar 2012.

  1. marutz

    marutz 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Iun 2017
    Locație:
    craiova
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 Tdi 2005 BLB
    Salutare și La mulți ani,
    Am o problemă și caut răspunsuri la cine are cunoștință de cauză: am pe mașină din profil sedan suspensie sport reglabilă FK și amortizoarele spate au"murit". Am căutat doar amortizoarele dar nu am găsit decât tot kit-ul. adica fata-spate Întrebare: dacă pun pe spate suspensie S-line second o să dea bine pe mașină, adică pe față să las ce am acum FK și spatele sa fie S-line ? Aștept și poze care aveți suspensie S-line pe mașină să îmi fac o idee cum arată. Mulțumesc frumos și drumuri bune să aveți.
    Așa arată momentan mașina (prima poza) si asta am găsit ( 2-a poza)
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Scapa de mizeria aia de FK si pune amortizoare noi cu arcuri Eibach.
    La ce vrei tu sa faci o sa ai probleme serioase in a face geometria.
     
  3. clubaudiro 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2017
    Locație:
    Campulung
    Masina:
    A6 3.0 tdi quattro automat 2007, motor ASB, cutie JML
    Am suspensie standard 1BA, amortizoare KYB Excel G si anvelope 225/50/17 si masina mi se pare prea rigida.
    Exista amortizoare mai orientate spre comfort pentru acest model?
    Oare pot face aceasta masina mai comfortabila daca pun alte amortizoare si jante pe 16 sau sa ma orientez spre alta masina?
     
  4. IRaulC

    IRaulC 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2005 4F 2.7 TDI
    Salut! Acceasi problema am avut si eu. Am schimbat amortizoarele pe fata si ma trezesc cu masina ridicata de bot, zici ca e tractor. Am cautat din dezmembrari altele dar erau scurse si nu aratau foarte bine. Primele amortizoare cu care masina e ridicata este pentru suspensie standard si acum am comandat, ce-i drept aproape dublu la pret amortizoare pentru suspensie sport, intre furca si inel sunt mai scurte si sunt identice cu cele care le aveam pe masina. Problema rezolvata! Se pare ca pe 2.7 si 3.0 trebuiesc pentru suspensie sport! Nu am vrut sa umblu la arcuri.
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Asta din cauza ca nu comandati amortizoare in baza VIN-ului si tinand cont de greutatea pe axa.

    Pe 2.7 si 3.0 nu trebuie obligatoriu amortizoare sport, nu mai vorbiti prostii si dezinformati lumea.
    Amortizoarele se cumpara in baza VIN-ului sau tinand cont de P/N, cod PR al suspensiei si greutatea pe axa.
     
  6. MrFler

    MrFler 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2017
    Locație:
    Galati
    Masina:
    A6 Avant 4F,3000 cmc ,2009 CDYC
    Salut,
    Cred ca a venit vremea sa schimb arcurile pe spate, din cate observ parca pe fata masina sta mai ridicat iar cand pun 2 persoane (100-110Kg cele 2 persoane) masina se lasa binisor. Am fost la un magazin de piese auto sa intreb de arcuri si acestia au mentionat ca doar pe Original pot pune si nu au altceva asemanaator in program. Un arc OEM este aproximativ 800 Ron, voi ce solutii ati gasit?
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Daca citeai macar cu o pagina in urma, vedeai ce arcuri am pus eu, tot pe spate.
     
  8. MrFler

    MrFler 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2017
    Locație:
    Galati
    Masina:
    A6 Avant 4F,3000 cmc ,2009 CDYC
    audi66 am citit ce ai pus pe masina, de asta am specificat ca la magazinul de piese regaseste in program doar arc pe original si nu altceva compatibil. Daca pentru seria de sasiu pe de la masina mea functioneaza ce ai pus tu, cu siguranta merg pe varianta ta.
    Multumesc.
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Pai, si nu inteleg.
    Vrei sa ghicim VIN-ul, codul arcului sau tipul suspensiei ca sa iti spunem daca exista echivalenta aftermarket ?

    De ce nu ceri codul arcurilor in topicul dedicat (bazat pe VIN-ul masinii tale) si dupa cauti echivalente AM pe site-urile de piese auto ?
     

Distribuie pagina asta