1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Arcuri si amortizoare la A6 C6 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de FanAudi2000, 12 Mar 2012.

  1. 830AKY

    830AKY 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 avant, 2.0 tdi bre 140cp/soft 170cp, 2007 multitronic s-line
    Cum pot diferentia dupa buline arcurile sport de arcuri pentru suspensie normala?
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Culorile bulinelor (marcatoarelor de culoare) sunt diferite.
    In ETKA sunt trecute corespondenta culorilor bulinelor pentru toate tipurile de arcuri pentru toate tipurile de suspensii care echipeza A6 C6 (4F). Bafta

    Ca sa-ti faci o idee exista un topic in aria de B5 despre arcuri si acolo exista un fisier PDF sau Word cu referintele culorilor/bulinelor marcate pe arcurile care echipeza toate modele de B5.
     
    Ultima editare: 29 Oct 2013
  3. rac

    rac Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    braila
    Masina:
    audi a4 b8
    iti pui inaltatoare de arc si ai rezolvat problema.
    cauta in etka pt suspensie pt drumuri grele .
    e o bucata de cauciuc mai groasa ce se monteaza deasupra arcului si caroserie.
     
  4. 830AKY

    830AKY 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 avant, 2.0 tdi bre 140cp/soft 170cp, 2007 multitronic s-line
    Doresc sa schimb supensia sport s-line 1BV pe care o am acum cu una 1BA confort eventual chiar si cu pachet de drumuri grele.

    Va rog tare mult daca se poate sa ma ajutati cu privire la ce piese trebuie comandate.

    Multumesc anticipat.
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Apr 2014
  5. 1ULY

    1ULY 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    a6 4f, 2.0 tdi, 2007
    salut stiu ca e putin offtopic dar m-ar interesa daca pot pune suspensie de pe un 3.0 quattro pe un 2.0 2wd?
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu merge.
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    A lasat cineva arcurile stock schimband doar amortizoarele ? Daca da, de care ati pus, ceva pareri ca sunt in dubii.
     
  8. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    Salut

    eu am schimbat doar amortizoarele si fata si spate lasind arcurile originale acum 2 ani dar.............nu sunt multumit si mai mult ca sigur ma vad in postura sa schimb si arcurile fata si spate. amortizoarele le-am pus pe toate 4 marca Sachs. oricum arcurile le voi lua numai pe original deoarece NU am niciun interes sa scad garda la sol a masinii din contra ai vrea cu aceasta schimbare sa mai castig 2-3 cm in sus nu in jos dar..........vedem ce si cum. fac rost de bani si schimb. poate chiar la reprezentanta nu stiu. mai ales ca ei zic ca incepind din acest an am/avem reducere 30% si la piese si la manopera cei cu masini pina in 2006 inclusiv mai oare :readit::readit::readit: :blahblah1::think: !!!!! hmmmm o sa vad ce si cum. mai vorbim.
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Tinand cont ca am jantele originale pe 16, nici eu nu doresc sa scad garda la sol. Am 2 amortizoare scurse si ma gandesc serios sa le schimb cat de curand. Ce pret au avut toate 4 ? In ce sens nu esti multumit, ai cumva parte de efectul de barca ? Multumesc.
     
  10. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    deci

    pretul nu mai stiu ca au fost mai multe chestii facute la masina atunci in valoare de 7.000 lei asa ca...........nu este efectul de barca dar simt ca tot nu este bine si ca amortizoarele NU fac fata doar ele singure. acum dupa 25.000 km aproximativ consider ca trebuie sa schimbi pachet ca sa fie bine amortizoarele odata cu arcurile. si cred ca atunci este perfect. altfel rezolvi pentru moment 1-2 ani treaba. asta este doar parerea mea si atit. dar poate altcineva ne mai spune ceva din propria experienta a sa. :readit:
     
    SmokanE apreciază asta.
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Stie cineva ce repercusiuni va avea montarea unui kit de arcuri Eibach 30/30 pe suspensie standard cu jante pe 16'' ?
     
  12. Piciu33

    Piciu33 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2012
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A6 3.0TDI Quattro,224hp, BMK, 2005
    Salutare,a schimbat cineva singur arcurile pe spate?Daca da am si eu nevoie de un tutorial ceva ca am incercat si nu am reusit sa le scot pe alea vechi afara,am incercat si cu o presa de arcuri normala dar nu prea este loc.Multumesc
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Intrebare .... Deocamdata am suspensia stock, m-am hotarat sa achizitionez un set de arcuri Eibach Pro Kit 30/30, l-am gasit la un pret OK pe eBay. Totodata, vreau sa schimb si amortizoare + flanse. Intrebarea mea este, cand merg sa comand amortizoarele, le comand ptr. suspensie standard sau sport (avand arcurile Eibach) ?
     
  14. gabi_beep

    gabi_beep 3rd Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI 2007
    De ce nu incerci kit-ul complet?

    Bilstein B-12 Pro Kit...
     
  15. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Audi66, nu mai astepti 1-2 saptamani?
    Si ne comandam impreuna bilstein b-12, daca primesc si eu confirmarea de la service ca am nevoie de achizitia asta.
    Gabi, kit-ul are tot ce trebuie, inclusiv flanse samd?
     
  16. gabi_beep

    gabi_beep 3rd Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI 2007
    Nu, nu contine flanse, doar amortizoare si arcuri
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @gabi_beep Kit-ul Bilstein B12 este undeva la 700€, doar ce am luat jante si cauciucuri, am dat aproape 1000€ pe ele. :-s ... Ma gandeam ca un kit de arcuri Eibach si amortizoare Sachs isi vor face treaba foarte bine si costa aprox. 400€, ies putin mai ieftin ...

    @B-490-RZV Sunt in Italia de vreo 2 sapt. :)
     
    pamfilie2006 apreciază asta.
  18. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Daca vei pune amortizoare de suspensie sport vei avea un comportament mult mai ok in curbe si pe drumuri bune, insa vei observa ca fata se lasa mai tare decat spatele, aratand din ateral ca o sageata.

    Daca stai in Italia recomand cu caldura amortizoare sport. Eu aveam din fabrica suspensia sport ai la schimbarea amortizoarelor am mers pe aceeasi varianta si arcuri Eibach. Va fi senzatie apoi masina ;)
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Stau in Italia, dar mai vin si in Romania odata pe luna sau la 2 luni.
    Amortizoare sport + arcuri Eibach si jante pe 18 nu cred ca este o senzatie placuta in Romania. :))
    Arcurile Eibach le iau sigur, ramane de vazut la amortizoare daca iau Sachs ptr. suspensie standard sau sport.
     
  20. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Kitul B12 e vreo 570E in Germania, 600E cu transport (in Romania). La varianta cu amortizoare sport Sachs+arcuri Eibach nu m-am gandit, intradevar ar fi mai ieftin, dar ma gandesc ca un kit de genul B12 e facut mai atent..
    Gabi, tu de unde ai cumparat din tara kitul?
     

Distribuie pagina asta