1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Arcuri si amortizoare la A6 C6 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de FanAudi2000, 12 Mar 2012.

  1. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Eu am jante pe 17 si nu mi se pare rigida, depinde ce inseamna pentru tine rigid.
    Eu o prefer asa pentru drumurile lungi unde sta lipita de asfalt.
    Sa nu iti inchipui ca va cobori foarte tare. Iti atasez un exemplu. Spatele inca nu s-a lasat ca nu am avut greutate pe el.

    Vezi si topicul meu pentru detalii
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    600€ cu transport dar fara flanse si fara kit-ul de protectii, mai costa si astea 100 si ceva. Deci per total Bilstein B12 va fi undeva la 700€+.

    Stefan la mine este distanta cam de 2x fata de cum ai tu in poza. Daca intradevar kit-ul de arcuri Eibach o lasa 3cm sunt multumit.

    Am facut ceva calcule si kit-ul de arcuri Eibach este 170€ + 300€ Amortizoare + flanse + kit protectie praf fata/spate. Deci este o diferenta sesizabila.
     
  3. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Pune si un link catre kit-ul Eiback te rog.
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai aici link. Cred ca are si ptr. motorizarea ta, ia legatura cu vanzatorul.
    Si aici, acelasi vanzator are kit compus din arcuri Eibach + amortizoare Bilstein B4 la 400€, asta imi face cu ochiu. :)

    Ce parere aveti de Bilstein B4 ?
     
    Ultima editare: 15 Iun 2014
  5. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Eu zic ca mai bine strangi bani si iei b12..din cate vad, multi o recomanda, iar diferenta de 170E nu e exagerata. La ambele kit-uri mai schimbi flanse, protectii samd..
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu e vorba de strans bani, dar usor usor vad ca s-a cam marit suma bagata in masina. :))

    B12 cu flanse, protectii, manopera, cred ca ajung pe la 800€.

    Am citit pe un forum BMW ca cei cu E60 sunt foarte multumiti de Eibach 30/30 si Bilstein B4.
    Ar mai fi varianta Bilstein B6 care este la fel ca B4 dar cu 3 cm mai scurte.

    Iau zilele astea arcurile Eibach si vad eu dupa aia ce amortizoare pun ... Nu e graba.
     
    Ultima editare: 15 Iun 2014
  7. dani3lll

    dani3lll Gold Member

    Înscris:
    24 Feb 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A3 2.0TDI 2008
    Sunt ok ca si calitate dar la banii astia le iei din Romania cu factura si garantie. :)

    Bilstein B6 este la fel ca Bilstein B4 ca si lungime a tijei dar in schimb mult mai groasa, amortizorul cu tija mai scurta este Bilstein B8

    bafta ;)
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Iun 2014
  8. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Daniel, ce diferente sunt intre B8 si B12, ca pret inclusiv? Ma refer la kit complet, cu tot cu arcuri.
     
  9. dani3lll

    dani3lll Gold Member

    Înscris:
    24 Feb 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A3 2.0TDI 2008
    B-490-RZV pai nu stiu la ce te referi cand spui asta, fiindca B8 este amortizorul sport care vine in kitul B12 doar ca acest kit B12 include si arcurile + protectiile amortizor.
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Iun 2014
  10. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Nu stiam acest lucru, credeam ca sunt chestii diferite. Pentru montarea pe masina mai trebuie altceva in afara de kit si flanse ? Cam la ce pret este kitul ?
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Iun 2014
  11. dani3lll

    dani3lll Gold Member

    Înscris:
    24 Feb 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A3 2.0TDI 2008
    B-490-RZV
    B12 = B8 + EibachProkit sau Sportline (unde este cazul)
    Flansele se potrivesc cele standard, protectiile se potrivesc la fel cele standard daca nu iei kitul B12 si nu vin incluse.

    Pret la B12 undeva la 3200 +/-, este pret dat fara a cere oferta concreta
     
  12. Vlad0609

    Vlad0609 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 3.0tdi 2004
    Salut!
    Am schimbat amortizoarele de pe spate si bucsele de curand.
    Masina a stat o luna in service pentru ca, zicea mecanicul ca s-a chinuit sa desfaca bucsele. Masina are 240.000km. Acum problema: este foarte ridicata de spate (banuiesc ceva de la amortizoare). Cum pot face sa revina la loc? Sau e o perioada in care trebuie sa se aseze?
    Volanul merge mai greu, la franare se opreste mai repede iar la acceleratii se simte mai grea. Banuiesc ca astea sunt asa din cauza bucselor. E ok sau trebuie sa vad ce sa fac sa rezolv problema?
     
    Ultima editare: 9 Iul 2014
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ce marca de amortizoare ai pus ?
    Daca ai comandat amortizoare dupa seria de sasiu nu ar trebui sa fie probleme de genu.
    Nu ne-ai spus ce bucsi ai schimbat, mai exact, care ?
    Orice bucsi ai schimba nu o sa franeze mai repede si nici nu o sa accelereze mai greu.
    Eu ti-as recomanda sa schimbi mecanicul daca a stat 1 luna sa schimbe 2 amortizoare si niste bucsi.

    Daca ai face o distributie la el, ar insemna sa ii dai masina cadou.
     
    FrigoExtrem apreciază asta.
  14. dani3lll

    dani3lll Gold Member

    Înscris:
    24 Feb 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A3 2.0TDI 2008
    ce inseamna foarte ridicata ?
     
  15. Mr_StReSs

    Mr_StReSs 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    Craiova/Germany
    Masina:
    A5 CAMA 2.7 TDI 190hp. 2008
    Salutare!
    Am si eu o mica nelamurire si nu am reusit nicaieri sa gasesc un raspuns concret pana in momentul de fata!
    Urmeaza sa-mi schimb suspensia si eram curios daca si care este difenrenta dintre amortizoare (Rosii/Galbene/Albastre/etc) ca si rigiditate, confort... sau cum ne putem da seama de aceste criterii.... ca ulterior sa putem lua decizia potrivita! In principiu eu as dori sa reduc putin garda si o idee de rigiditate.
    Stima!
     
  16. jonnyy_b

    jonnyy_b 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2009
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    AUDI A6, 2.0 TDIe, 2010, CAGB
    E boala la a6 cu amortizoarele ? Intreb pt ca si eu cand dau in acele "tate" la trecerile de pietoni se aude la roata ca un scartait asa scurt. Suspensia deocamdata mi se pare ok, desi ar fi mers ceva cu garda mai coborata .
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Scartaitul poate sa provina si de la brate/bucse uzate, nu te gandi doar la amortizoare.
     
  18. Secondself

    Secondself 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2013
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6 3.0 biTdi 2014
    Indiferent ce amortizoare pui. acestea nu ridica si nu coboara masina. Ele au efect doar asupra rigiditatii suspe siei. Doar arcurile pot influenta garda la sol
     
  19. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Intrebare: ce se mai schimba la inlocuirea amortizorului? (flansa samd)
    Ocazional, am un "chitait/scartait" ce se aude din partea dreapta, am observat doar ca atunci cand ploua dispare complet, in rest se manifesta cand vrea si cum vrea. Nu e sesizabil cu radio pornit la un nivel normal, o singura chestie am gasit pe net referitoare la un comportament similar pentru flansa sau rulment amortizor, asta la un renault megane. Posibil sa am aceeasi problema? Articulatia fata are vreo 22.000km de cand am schimbat-o, iar pe rampa nu s-a gasit nimic in neregula la nici un service. Probabil o sa dau amortizorul dreapta jos, de curiozitate..
     
  20. giurgeaflorin

    giurgeaflorin 5th Gear Member

    Înscris:
    31 Aug 2012
    Locație:
    tecuci/italia
    Masina:
    fiat doblo 1.6 m jet 2011
    B-490-RZV controleaza bieletele antiruliu spate,la mine erau bune dar scartaiau la denivelari mai accentuate.Am rezolvat prin a unge zona de frecare cu vaselina si nu am mai avut probleme.
     

Distribuie pagina asta