1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Arcuri si amortizoare la Audi A4 B5 - Marcaje culori arcuri - modificari suspensie - probleme

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de click, 12 Sep 2007.

  1. click

    click 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Sep 2007
    Locație:
    Arges
    Masina:
    A4 B5 Avant 1.9TDI 2001 Euro III Blue Santorini
    Mi se pare totusi , sau poate ca chiar asa este , dar garda este destul de joasa

    Aveti idee cam cum s-ar putea marii garda la sol

    inaltatoare ceva
    sau
    roti mai mari - (apropo sint cauciucuri 195/75/15

    ceva sugesti ?
     
  2. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    exact modelul de masina si dimensiunile rotilor pe care le ai tu, le are un bun amic de-al meu si masina lui mi se pare destul de cocotata.
    o varianta ar fi niste jante de 17" iar a 2-a varianta este sa-i cumperi arcuri noi.
    verifica ca nu cumva arcurile existente sa fie unele sport, deja cu 2-3 cm mai mici decat cele originale.

    alte inaltatoare ale masinii nu exista in afara de arcuri. e cel mai simplu mod de a cobora sau de a inalta masina.

    Masina cu arcurile originale mi se apre destul de inaltata (cel putin asa e a prietenului meu)
     
  3. mr.claude

    mr.claude 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2007
    Locație:
    TG-M
    Masina:
    AUDI A4,-S4 AVANT 1.9TDI, AJM PD, 2001
    Si a mea are garda joasa ;) cu roti de 205/40/16'' dar imi place :icon_thumright: asa numai acum de ceva vreme (din Iulie :angrymod:si nu mai da domnul sa termine:anbet:), au inceput astia sapaturi pe la noi si trebuie sa circul cu atentie ca altfel "groapa isi face treaba" ;)
     
  4. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    click Sincer eu nu mai stiam cum sa ii cobor garda, pana al urma am apelat la niste arcuri sport-comfort! In cazul tau asa cum a spus adibose ori ai arcuri sport, ori sunt obosite cele vechi. Daca inainte statea bine masina atuncea sunt obosite! Cea mai buna si sigura solutie ar fi sa schimbi arcurile, te costa in jur de 150-200 de euro (NU la reprezentanta). Ar mai fi o solutie, sa pui niste tampoane de cauciuc mai groase decat cele existente intre arc si palarie (sus si jos) dar sincer nu merita, pentru ca nu prea ai sanse sa ridici masina mai mult de 1-2 cm! Poate ar fi deajuns, dar dupa ce se tocesc tampoanele, masina o sa se lase din nou!

    Jentile pe 17 sau pe orice alta dimensiune nu ar fi solutia, deoarece, normal trebuie sa pastrez marimea rotii (cu tot cu cauciuc) la aceeasi dimensiune. La roti de 17 inaltime maxima la cauciuc ce ai putea sa pui este de 234/45/17 ceea ce inseamna 636,50 mm inaltime a rotii, iar tu acuma ai la 195/75/15, asta inseamna 667.50 mm! Nu ai cum sa o ridici cu jenti mai mari, doar daca nu respecti marimea recomandata a cauciucurilor, dar atunci deja intervin alte probleme, cum ar fi ca te fura la tahometru, forta mai mare pe planetare, pe directie etc, ceea ce inseamna uzura mai mare!
     
    Ultima editare de un moderator: 27 Iun 2013
  5. nemilos

    nemilos 4th Gear Member

    Înscris:
    27 Sep 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI 200 TURBO QUATTRO EXCLUSIV 1988
    nu exista cauciucuri 195/75/15
     
  6. WBT

    WBT 5th Gear Member

    Înscris:
    12 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 2008 2.0Tdi 143CP ALB
    este o prostie sa maresti diametrul rotilor - scad performantele masinii, dai peste cap kilometrajul. inaltarea se face prin niste inele polimerice si se inalta cu pana la 3 cm masina.
     
  7. TA2A2

    TA2A2 Banned

    Înscris:
    22 Ian 2008
    Locație:
    GRANTHAM ENGLAND UK.
    Masina:
    AUDI A4 1.8TURBO-SPORT PACK(163)
    cum adica daca maresti diametrul rotilor scad performantele masini si dai kilometrajul peste cap?!?!!!:think:deci daca iti pui jeante de 18"sau 19" scazi performantele masini si dai si kilomerjul peste cap :confused::confused::confused:
     
  8. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    kilometrajul nu il dai peste cap numai ca nu va mai indica bine viteza. Spre exemplu daca ai 195-65R15 si pui 195-60R15 va indica o viteza mai mare.
    Cand vrei in loc de jante pe 15 sa pui pe 16 la noul tip de anvelopa vei scadea talonul .
    Daca pui roti mai late e frecarea mai mare cu solul si scade demarajul.
     
  9. WBT

    WBT 5th Gear Member

    Înscris:
    12 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 2008 2.0Tdi 143CP ALB
    cand am zis ca dai peste cap ma refeream la faptul ca vei avea eroare la kilometraj asa ca ce trebuie sa faci este sa cauti pe google calculator de diametru roti si vei fi ok in plus deobicei la jante mai mari pui cauciucuri mai late si masina va trage mai greu. pe de alta parte partea buna este ca vei avea o stabilitate mai amre
     
  10. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Avantaje si dezavantaje! Avantaj ar fi o stabilitate mai buna, estetica mai buna, iar dezavantajele ar fi demaraj mai greoi, servo mai greoi, consum mai mare, uzura mai mare la directie, nu mai ai acelasi confort si evident costuri mai mari!
    Diametrul rotilor nu se schimba, de exemplu 235/40/18 (cazul meu) are acelasi diametru cu 215/55/16 iar 225/40/18 are acelasi diametru cu 205/55/16, cu o diferenta de 4 mm, ceea ce este nesemnificativ, chiar si un cauciuc poate sa aida uzura de 4 mm si pierzi la diametru 8mm (4mm partea de sus, 4mm partea de jos)
     
    Ultima editare: 22 Mar 2008
  11. PumaMS13

    PumaMS13 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iul 2008
    Locație:
    suceava
    Masina:
    Audi A4 B5 1.6 100 cp!
    Cu riscul de a ma face de rusine deschid un thred in care cer niste sfaturi/pareri despre schimbarea telescoapelor spate...
    ..am cumparat masina din afara si fericit de noua achizitie am venit cu ea in tara...dupa vreo 6000 de km pe drumurile noastre au inceput sa bata telescoapele din spate..evident mi-a trecut fericirea mai ales ca nu am telescoape stock...sunt ceva mai sport.
    ..ideea e ca nu stiu ce marca sunt telescoapele alea...nu stiu ce dimensiuni au..si implicit nici nustiu cum sa imi dau seama(am dat roata jos, mam uitat la ele ...dar nu scrie nimic, sau poate nu m-am uitat bine)...caci vreau sa iau la fel sa nu mi se modifice garda la sol...
    ..si acum va intreb:ce ar trebui sa fac?? cum sa fac sa imi dau seama ce dimensine sunt, ca sa iau la fel...???

    multumesc...
     
  12. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Ce te face sa crezi ca telescoapele sunt sport(nu exista asa ceva)?garda la sol ti-o dau arcurile,tot atat de bine se poate sa ai arcuri sport cu telescoape stock.Sfatul meu,du-te si pune masina pe tester,s-ar putea sa mai descoperi si alte surprize...neplacute;mecanicii iti vor spune sigur ce gen de telescoape ai nevoie;ca si pret eu am dat 240lei buc.Bafta.
     
  13. PumaMS13

    PumaMS13 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iul 2008
    Locație:
    suceava
    Masina:
    Audi A4 B5 1.6 100 cp!
    ...eu am reglat putin frana de mana...evident la un mecanic...pe care l-am intrebat despre telescop...s-a uitat a zis ca nu stie...
    ...acum mi-am dat seama ca ai dreptare garda la sol e data de arcuri....cu toate astea...totusi suspensia este si ceva mai rigida decat la cele stock(pe mine ma cam zgaltaie la gropicele, fata de o suspensie stock care este mult mai confortabila)..
    ..mda trebuie sa profit de indulgenta celor de la service..care sa dea mai intai un telescop jos..si apoi sa ma astepte pana vin eu cu cele noi...
    ..concluzia e ca trebuie sa caut un mecanic mai avizat decat cel mai sus mentionat...
    ...la ce alte surprize ar trebui sa ma astept??? (ai facut referire mai sus)


    ...si inca ceva...unde gasesc vacuumul sau furtunul de la vacuum..??

    mersi..!!
     
    Ultima editare: 27 Oct 2008
  14. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Cand ai arcuri sport(care sunt mai scurte),e normal ca ele sa fie mai rigide,daca ar fi la fel de elastice ca cele stock(care sunt mai inalte) la denivelari caroseria s-ar lovi de roti.Ti-am spus sa o pui pe tester pt verifica toata suspensia fata-spate,sa nu ai si alte bube(asa s-a intamplat in cazul meu,am crezut ca am joc numai in pivoti si cand am pus-o pe tester am descoperit ca trebuie schimbata toata diresctia fata plus telescoapele spate,deci de la 5oolei cat ma gandeam ca o sa ma coste,am ajuns la 2500lei).
     
  15. pcmarius

    pcmarius 6th Gear Member

    Înscris:
    6 Iun 2008
    Locație:
    Canada
    Masina:
    Audi, Allroad, 2.7 BiTurbo, 250cp
    kyb

    Am audi A4 1.9 tdi cu 96kw,2002 mi-am skimbat amortizoarele cu o pereche noi kayaba Excel-G dar parca tot topaie masina, auzisem ca ar putea avea vina si " arcurile" au 98.000km, ma gandeam ca ar fi duse arcurile. Pe modelul precizat de amortizoare as putea pune arcuri sport? sau ceva arcuri mai tari si cu cativa mm mai joase ,,,,,,
     
  16. semaseby

    semaseby 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2009
    Locație:
    orsova
    Masina:
    audi A4,1.9 TDI,AJM,2000
    vezi sa nu fie bucsele la punte,impinge masina de spate vezi daca are joc,telescoape la mine sint sachs
     
    Ultima editare de un moderator: 21 Mai 2012
  17. kmikze 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 Avant 19tdI AJM 116CP 2001
    Nu aruncati cu pietre...intreb si eu... dar s-ar putea monta un sistem de suspensii pneumatice de tipul celor de pe allroad si astfel sa avem un babyallroad ?
     
  18. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    Sunt kituri de suspensie pneumatica . Pretul e undeva intre 2000-2500 euro(asa stiam ca ar face). Si problema e ca politia de Austria nu prea tolereaza asa ceva. E vorba de suspensie ( si implicit de directie si franare):scared2:
     
  19. kmikze 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 Avant 19tdI AJM 116CP 2001
    mda... politia austiraca ca la noi nici daca se urca pe o masina nu o opreste

    initial m-am tot uitat pe la allroad, la problemele cu suspensia si ce se poate face si am gasit niste suspensii speciale pt acel model pe la 300 dolari dar acolo compresorul, cable, senzori exista. Avand acest avant A4 si nu prea dispunand bani de un allroad (cel putin nu prea curand... mai apare un bebe) am inceput sa visez oleaca...ca de mers la peste nu ma las si parca drumurile de tara si pe diguri sunt si mai nasoale.

    am gasit intre timp asta : http://www.ksportusa.com/asp/air_suspension_detail.asp?product_id=as01

    Dar in conditiile de mers normal pe sosea cu masina oarecum pe o inaltime similara cu cea normala sau mai jos cum sa fie afectate franele si directia? iau in considerare un kit de suspensii bun si bine montat special conceput pt masina cum e in link-ul de mai sus.
     
  20. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Sincer, nu cred ca se merita. Nu inteleg de ce ai vrea asa ceva, si unde mai pui, daca apare vre-o fisura, si se duce toata investitia pe apa sambetei:(
     

Distribuie pagina asta