1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Arcuri si Amortizoare - Modificare - Inlocuire Suspensie la A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de GunX, 14 Dec 2012.

  1. GunX

    GunX Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 Allroad, 3.0 V6 biturbo 320 hp, 2015
    Am reusit sa aflu ca suspensia normala (confort) pe A4 B8 are codul 1BA, in timp ce suspensia sport are 1BE. Mai exista 1BD (sport design) si 1BV (S-line), corect?
    Mai exista 1BL, cea cu amortizoare reglabile, la masinile echipate din fabrica cu ADS (Audi Drive Select)

    Suspensia de pe S4 are acelasi cod si alte piese, sau sunt aceleasi amortizoare si difera doar arcurile? Stie cineva? Multumesc.
     
    Hoara Bogdan-Daniel apreciază asta.
  2. mebsd

    mebsd 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2013
    Locație:
    Hamburg, DE
    Masina:
    Audi A4 Avant, 2.5 TDI, 2001
    Ce ar trebui schimbat la o masina A4 B8 cu suspensia normala ca sa fie exact ca si una cu suspensia sport ? Doar amortizoarele ? :)
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ca sa ai o suspensie sport completa iti trebuie alte arcuri si alte amortizoare. Poti inlocui in schimb doar arcurile sau doar amortizoarele. Bafta
     
  4. GunX

    GunX Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 Allroad, 3.0 V6 biturbo 320 hp, 2015
    Sau gasesti pe cineva care are deja suspensia sport si s-a saturat de garda joasa care vine la pachet si faceti schimbul, tu platindu-i manopera intr-un service mai rasarit :)
     
  5. mebsd

    mebsd 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2013
    Locație:
    Hamburg, DE
    Masina:
    Audi A4 Avant, 2.5 TDI, 2001
    La tinuta de drum pe autostrada se simte diferenta intre masinile cu suspensie sport si cea normala ?

    Din cate am citit se pare ca diferenta intre sport si normala e de vreo 15 mm, deci nu e chiar asa mult, sau ... ?
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Ian 2013
  6. GunX

    GunX Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 Allroad, 3.0 V6 biturbo 320 hp, 2015
    Este de ~3-5cm.

    Pentru autostrada este ea de obicei dorita de nemti, deoarece la viteza mare daca esti nevoit sa misti putin mai brusc de volan, suspensia sport poate face diferenta intre un accident grav sau doar o sperietura. La noi autostrazile sunt cam drepte, dar la ei sunt mult mai virajate si cu reduceri de viteza din acest sens (si noi avem in apropiere de Pitesti celebra "catapulta" de camioane, o curba prost proiectata pe timpuri, care acum are un milion de pre-avertizari, la fel ca si "melcul" faimos de la Ciurel).
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Ian 2013
  7. mebsd

    mebsd 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2013
    Locație:
    Hamburg, DE
    Masina:
    Audi A4 Avant, 2.5 TDI, 2001
    Deci ar fi trei suspensii diferite ? normala, sport si s-line ? sau numai normala si sport ? mersi.
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Ian 2013
  8. GunX

    GunX Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 Allroad, 3.0 V6 biturbo 320 hp, 2015
    Sunt 3 diferite se pare, vezi primul meu post. nu stiu insa care e care, asta incercam sa aflu si eu exact, dintr-o sursa sigura, nu pareri :)

    A mea e cam asa, am 1BE Sports suspension/shock absorption
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Ian 2013
  9. mebsd

    mebsd 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2013
    Locație:
    Hamburg, DE
    Masina:
    Audi A4 Avant, 2.5 TDI, 2001
    Ar fi misto sa avem 3 poze cu suspensiile standard (normala, sport, s-line) sa le putem compara, sau dimensiuni de la sol. Doar de curiozitate.
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Ian 2013
    cocos13 apreciază asta.
  10. Catalin B8

    Catalin B8 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI 2008
    Salut,

    Daca va ajuta, eu am "1BE - Sports suspension/shock absorption"
    Am cautat si in partslink, dar nu imi pot da seama cate modele sunt. Apar foarte multe coduri de produs in functie de motorizare.
     
    Barbuemil67 și AlexandruDIMA apreciază asta.
  11. mebsd

    mebsd 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2013
    Locație:
    Hamburg, DE
    Masina:
    Audi A4 Avant, 2.5 TDI, 2001
    Citind pe alte forumuri am aflat ca sunt trei tipuri de suspensii:

    - suspensia standard/comfort - de obicei standard pe Attraction, Ambiente si Ambition

    - cea sport -20 mm - este standardul pe Ambition, de obicei, dar nu neaparat/totdeauna (se monteaza in functie de cum doreste clientul la configurare)

    - cea S-line care este -30 mm - se gaseste la cele care au pachetul S-Line de suspensii

    Valorile sunt raportate la suspensia standard/comfort.
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Ian 2013
  12. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Eu am 1BV si avand in vedere ca masina are echiparea s-line completa, tind sa cred ca e varianta de -30mm.
    Eu zic ca e foarte greu de vazut diferenta intre sport si s-line, insa de la standard la una din cele 2 se vede diferenta imediat.
    La mine arata cam asa:
     
    Ianu barbulet apreciază asta.
  13. Catalin B8

    Catalin B8 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI 2008
    O poza si cu a mea: 1BE - Sports suspension/shock absorption
     
  14. Alekxxx

    Alekxxx 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2012
    Locație:
    București / Craiova
    Masina:
    Audi B8 (CAHA) S-Line
    Diferenta este foarte mica intre cea sport si cea S-Line; incercam acum ceva vreme cu GunX sa le comparam vizual, dar e destul de dificil sa-ti dai seama de cei 10mm. Dar pe langa cea standard se vede de la o posta.
    Fiecare are plusuri si minusuri intarite sau nu de catre stilul de condus si calitatea drumului.
     
  15. GunX

    GunX Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 Allroad, 3.0 V6 biturbo 320 hp, 2015
    Alekxxx are suspensia S-Line 1BV si eu cea sport normala 1BE, dar masinile puse una langa alta par identice ca garda la sol.... (in rest el are roti de 18, eu de 17- din cauza unghiului de fotografie masina lui pare mai mare)

    4x4x2 :)
     
    Ultima editare: 21 Ian 2013
  16. mebsd

    mebsd 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2013
    Locație:
    Hamburg, DE
    Masina:
    Audi A4 Avant, 2.5 TDI, 2001
    Credeti ca in loc sa se schimbe suspensia de la cea normala la OEM sport o alternativa mai ieftina ma gandesc ca ar fi ca in loc de jante pe 16" sa se foloseasca pe 17" ? Sau nu ajuta aceasta ''modificare'' la curbe si la fermitatea volanului ?
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Ian 2013
  17. Alekxxx

    Alekxxx 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2012
    Locație:
    București / Craiova
    Masina:
    Audi B8 (CAHA) S-Line
    Eu am simtit diferenta mare cand am trecut la 225/55/16 pentru iarna. Pe curbe se comporta altfel, iar gropile nu se mai simt ca la 18".
     
  18. tilu

    tilu Bronze Member

    Înscris:
    23 Oct 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi A3 8V 2.0 TDI DSG
    La celalalt B8 am trecut de la 225/55/16 la 225/50/17; daca memoria nu-mi joaca feste as putea spune ca singura diferenta pe care am simtit-o a fost cea legata de confortul la rulare(in defavoarea rotilor mai mari cu talon mai mic), si o usoara imbunatatire a feelingului pe drumuri virajate(datorata probabil tot inaltimii mai mici a talonului).
    In concluzie, dpmdv nu e o modificare care schimba notabil comportamentul si aspectul masinii.
     
  19. mebsd

    mebsd 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2013
    Locație:
    Hamburg, DE
    Masina:
    Audi A4 Avant, 2.5 TDI, 2001
    Aveti idee cat costa suspensia sport (arcuri si telescoape) care vine standard pe Ambition (nu cea de S-Line)? Ma refer la cea originala, OEM? Intreb asta pentru a vedea daca merita schimbata suspensia standard (care vine pe Attraction/Ambiente) in cazul in care nu o sa-mi placa :).
     
  20. mebsd

    mebsd 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2013
    Locație:
    Hamburg, DE
    Masina:
    Audi A4 Avant, 2.5 TDI, 2001
    tot eu imi si raspund :). Se pare ca ar fi in jur de 800 Euro (vreo 400 fata si 400 spate), de la reprezentanta, desigur
     

Distribuie pagina asta