1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Arcuri si Amortizoare - Modificare - Inlocuire Suspensie la A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de GunX, 14 Dec 2012.

  1. Andrei9

    Andrei9 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8 Sedan 2.0 TDI CAGA 105KW
    Suspensia sport 1BE de pe audi A5 se potriveste pe audi A4 B8 ? Codul amortizorului e 8T0 413 031 AF
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da, se potrivesc de la A5 2008-2016 (coupe sau sportback) pe A4 B8 2008-2015 (tractiune fata sau integrala).

    P.S Nu vad de ce ai cumpara amortizoare second-hand.
     
  3. Andrei9

    Andrei9 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8 Sedan 2.0 TDI CAGA 105KW
    Multumesc mult. Am gasit o suspensie completa care are 115.000 km.
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    E ca noua. :)
    Conform documentatiei oficiale a celor de la Sachs, Bilstein, etc. amortizoarele sunt consumabile cu o durata de viata intre 60.000 si 120.000 km.
     
  5. Andrei9

    Andrei9 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8 Sedan 2.0 TDI CAGA 105KW
    Aa ok :) oricum sunt consumabile da, in schimb arcurile ma intereseaza mai mult.
     
  6. p.m.serban

    p.m.serban 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2014
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    Audi A4 Avant, 2.0TDI CJCA - 105kW / 143CP - WAUZZZ8K4DA037329
    Salut, ma poate ajuta cineva cu codurile de amortizoare / arcuri pentru un audi A4 B8 avant cu VIN: WAUZZZ8K4DA037329?

    multumesc
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Posteaza in topicul dedicat codurilor de piese, ai mai mult succes.
     
  8. CosminSt

    CosminSt 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 Tdi Quattro Avant 190cp E6 S-tronic 2015
    Salutare! As avea si eu nevoie de o informatie, daca ma poate ajuta cineva. Am tot studiat subiectul in ultimele saptamani, dar nu am ajuns la o concluzie clara.
    1. Care este diferența efectiva de greutate in kg intre clasele arcurilor?
    2. Ce s-ar întâmpla altceva decât mașina sa stea (eventual) ușor mai coborata daca ai pune, sa zicem, arcuri cu 2 clase mai jos decat ceea ce e recomandat prin codul PR?
    3. Oare ar afecta in mod benefic rigiditatea, sau doar greutatea necesara comprimarii ar diferi si, deci, ar sta masina mai jos?
    Ce parere aveti? A facut cineva asta?
     
  9. florin_mandy

    florin_mandy 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2015
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    A4,2 TDI,2010
    Salutare,
    Dețin un audi A4 B8 si vreau sa schimb amortizoarele pe spate dar sunt "sudate" în aluminiu. Am încercat la service și din câte am înțeles nu se pot desface decât cu un încălzitor special pe inducție. S-a lovit cineva de o astfel de problema ? Am citit forum-ul și nu vad sa fi specificat careva o astfel de problema. Multumesc
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca tu intrebi in locul unui mecanic cum isi face el meseria ai gresit locul si forumul. :) In al doilea rand el trebuie sa stie cum sa desfaca suruburile nu sa ii explicam noi. Se taie absolut tot cu flexul, este una din variante si inlocuiesti tot ce s-a taiat daca "mecanicul" nu este in stare sa folosesaca o butelie cu oxigen si acetilena. Daca nu are instalatie de oxigen si acetilena nu este mecanic ci altceva. Schimba mecanicul la care ai fost.
     
  11. JohnDoe 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2010
    Locație:
    peste tot si nicaieri
    Masina:
    a8 2021
    Am auzit de la cineva cum ca suspensia 1BE poate fi reglata de la o supapa mica pentru controlul presiunii adica poate fi facuta mai "moale" ? stie cineva sau e doar o informatie eronata ?
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eronat. Cine a zis asta face parte din grupul “hai sa ne dam cu parerea”.
     
    alexey1809 apreciază asta.
  13. Charles 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2019
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4, 1.8 TFSI, 125KW, B8 Facelift
    Salutare, acum am suspensie 1BA(standard), un set roti 17" si unul pe 16" (vara.iarna). Se merita sa trec la 1BE? Pierd mult din confort?
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    E interpretabil.
    Poate ceea ce tu simti “rigid” eu simt “confortabil” sau viceversa.
     
  15. MDU

    MDU Gold Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    Pierzi ceva confort, nu as zice ca mult, dar se sesizeaza o diferenta. Dar castigi la dinamica in curbe
     
    Charles apreciază asta.
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca tot e dispus sa faca chestia asta, zic sa treaca direct la 1BV sau amortizoare stock si arcuri Eibach.
    Diferenta e mult mai notabila la capitolul stabilitate.
     
    Charles apreciază asta.
  17. Kosmyn

    Kosmyn 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2017
    Locație:
    Italia
    Masina:
    A4 Avant ,2.0 TDI CAGA , 2008,
    Salutare,
    Am avut masina la mecanic sa imi schimbe amortizoarele fata. Cand a terminat si a lasat masina am observat ca fata e mai ridicata decat spatele. Am masurat din centrul roti pana la aparatoare si e cu 2,5 cm mai inalta pe fata. Precizez ca a strans toate suruburile cu bratele ridicate ca si cum masina ar fi fost pe pamant.
    E normala asa ceva ? Multumesc anticipat.
     
  18. Horatius

    Horatius 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2019
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B8.5 - 2.0 TDI (CGLC ) 177 CP
    Nu cred. Am pățit sa îmi pună la un Focus amortizoare standard în loc de sport și masina stătea jos pe spate. Verifica codurile de pe ele.
     
  19. Kosmyn

    Kosmyn 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2017
    Locație:
    Italia
    Masina:
    A4 Avant ,2.0 TDI CAGA , 2008,
    Eu am suspensia standard 1BA si amortizoarele sunt Bilstein comandate dupa codurile OE furnizate de un service Audi. Azi merg sa intreb la ei :(
     
  20. Alain Răbăcel 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2021
    Locație:
    Târgoviște
    Masina:
    Audi a4 b8.5 2000 tdi 2014
    Eu am magnetic ride pe b8.5
     

Distribuie pagina asta