1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Arcuri si Amortizoare - Modificare - Inlocuire Suspensie la A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de GunX, 14 Dec 2012.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Iti trebuie un VIN cu suspensie 1BA, cu obligatoriu aceeasi caroserie, motorizare si transmisie ca si masina ta.
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    vladsorin este ca nu ai citit nimic din acest topic unde a fost mutat mesajul tau si topic pe care trebuia sa-l citesti integral si sa iei notite ?
    Este ca nu ai citit nimic din topicurile existente pe forum despre arcuri si amortizoare ? Ce va mai place sa va repetati si sa nu cititi nimic.
     
  3. Peto

    Peto Bronze Member

    Înscris:
    14 Iun 2019
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8
    Buna ziua,
    Acum 4 luni am montat doua amortizoare Sachs Supertouring pentru suspensie sport, cod 313.366, eu având arcuri Eibach Sportline dar amortizorul din partea dreapta și-a dat duhul e tot uns. Mă poate ajuta cineva cu un sfat sau un cod, la masina din profil Audi A4 B8, pentru doua amortizoare pe spate pentru arcurile Eibach Sportline ? Mulțumesc
    Am găsit doua modele
    1. Bilsten B6
    2.Koni Active
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Tu ai pus amortizoare standard (de 1BA) pe arcuri Eibach Sportline (care echivaleaza cu suspensia 1BV - S-Line).

    Supertouring am pus si eu pe unul din C6-le detinute care avea suspensie stock 1BA, impreuna cu arcuri Eibach Prokit.
    Amortizoarele standard se pot imperechea numai cu Eibach ProKit (si atunci le scurtezi destul durata de viata).

    Tie iti trebuie amortizoare 1BV ca sa le poti imperechea cu Sportline-urile. Adica, Bilstein B8 sau orice alta echivalenta gasesti.
     
  5. p.m.serban

    p.m.serban 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2014
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    Audi A4 Avant, 2.0TDI CJCA - 105kW / 143CP - WAUZZZ8K4DA037329
    Salutare,
    Azi am făcut primul ITP la 2 ani, de când am masina Audi A4 B8 facelift cu VIN WAUZZZ8K4DA037329. La ITP, inspectorul m-a întrebat ce s-a întâmplat cu suspensia fata. Mai exact, in carte îmi scrie suspensie fata pneumatica. Nu am știut ce sa răspund. Va intreb pe voi, mai pro ca mine: exista suspensie pneumatica pe A4 b8.5 ?
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu. Si tu trebuia sa stii asta fara sa intrebi. Bafta.
     
  7. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    Salutare,
    Pe scurt: am un amortizor pe spate scurs, scoate zgomot si masina este destul de instabila. De 3 saptamani m-am rugat de mecanic sa comande amortizoare si sa ma programeze sa le schimbam pe toate, pentru ca saptamana viitoare merg in concediu dar m-a lasat cu ochii in soare. Ma tot amana ca nu are timp.
    As vrea sa imi comand eu amortizoare si sa merg la cineva sa le schimbe. Am rugamintea daca imi puteti da codurile pentru amortizoare spate + fata si un sfat cu ce ar trebui sa mai schimb pe langa amortizoare (tampon, protectie praf, etc.). Arcurile sunt ok. WAUZZZ8K09A117928 cod suspensie 1BA. Multumesc frumos.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Fata :
    8K0 413 031 CG - amortizor
    8K0 412 377 C - flansa amortizor
    Kit protectie:
    8K0 412 131 E - tampon spuma
    8K0 412 137 A - manta plastic

    Spate :
    8K0 513 035 AJ - amortizor
    8K0 513 353 K - flansa amortizor
    Kit protectie :
    8K0 512 131 H - tampon spuma
    8E0 512 137 E - manta plastic
     
    Ultima editare: 18 Aug 2022
    AndreiF92 apreciază asta.
  9. rosmoker 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2022
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1.8 TFSI 2008
    Salutari,
    Am un Audi A4 B8 1.8 TFSI 118kw an de fabricatie 2008 (cartea din Danemarca in Romania a iesit 2009
    De cateva zile ma confrunt cu o problema: de cand am luat masina ea este foarte ridicata pe fata aproximativ 5 cm in plus fata de normal (atasez poze). Intial am crezut ca au fost montate alte arcuri si alte amortizoare. Dupa o constatare mai amanuntita si dupa ce am consultat https://audi.7zap.com/en/rdw/audi+a4+avant/a4/2008-636/ imi dau seama arcurile si amortizoarele sunt cele OE cu codurile urmatoare: pentru amoritzor: 8K0 413 031 AG iar pentru arcuri: am cod culoare Violet/Pink, Grey, Grey (atasez poza) codul gasit pentru acesta combinatie este: 8K0 411 105 DS care are Violet/Grey/Grey
    Imi poate spune si mie cineva cum pot sa fac sa cobor pe fata la nivelul normal ? (am fost la doua service uri si nu am un raspuns clar)
    Care ar fi arcuri mai scurte sau mai moi ? nici cand franz brusc masina nu se lasa pe fata.. :|
    O singura chestie am care mi se pare dubioasa este la arc, poate sa fie cumva Pink White White ?
    Am cautat tot internetul o poza cu violet grey grey sa imi dau seama daca este la fel ca al meu dar nu am gasit nimic.

    Va multumesc mult pentru ajutor

    Codurile PR sunt:
    0JC = Weight category front axle weight range 3
    1BV = Sports suspension/shock absorption
    serie sasiu: WAUZZZ8K09N008913
     
  10. Dragos P 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2023
    Locație:
    Mediaș
    Masina:
    Audi A4 S Line, 2.0, 2015
    Salut,

    Citind acest topic am inteles ca exista 3 tipuri de suspensie pentru Audi A4 B8. Eu as dori sa schimb suspensia S-Line, care am inteles ca are ca si cod 1BV. Sunt putin confuz pentrur ca pana acum, 2 mecanici diferiti mi-au spus ca nu se poate monta suspensie normala/stock si daca vreau sa schimb arcuri, amortizoare, trebuie sa montez tot de S-Line. Din ce inteleg de pe acest topic, mecanicii respectivi nu au dreptate, fiind pe aici prin topic multi care renunta la suspensia stock penttru una sport sau S-Line.

    In concluzie va rog sa ma ajutati cu raspunsul la 3 intrebari:

    1 - este vreo diferenta la sistemul de prindere, etc., etc. intre aceste 3 suspensii ? Adica se pot schimba intre ele ?
    2 - care este procedura completa de trecere de la o suspensie S-Line la una stoc ? Adica, ce mai trebuie facut in afara de schimbatul efectiv ?
    3 - imi puteti recomanda ce firma de arcuri/amortizoare sa cumpar ? Care ofera cel mai ridicat grad de confort, cu riscul unei stabilitati reduse in curbe, etc., etc. ?

    Inca o data, intreb pentru ca vreau sa stiu de la cei care eventual au trecut prin asa ceva si stiu cu ce se mananca, pentru ca de la diverse service-uri primesc raspunsuri diferite si nu mai stiu ce sa cred.

    Va multumesc
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cumpara arcuri, amortizoare, protectii praf amortizoare si flanse noi in baza unui VIN de la o masina care are suspensie 1BA (standard) dar cu aceeasi transmisie, motorizare si caroserie ca a ta.
    Cumpara arcuri Lesjofors si amortizoare Sachs / Bilstein / Monroe / KYB, etc.
     
    Dragos P apreciază asta.
  12. Dragos P 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2023
    Locație:
    Mediaș
    Masina:
    Audi A4 S Line, 2.0, 2015
    Merci mult pentru informatii.
     
  13. Paul.c.Cristian 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mai 2022
    Locație:
    Galați
    Masina:
    A4, 2.0 TDI, 2008
    Va salut,
    Pentru masina din profil un Audi A4 2.0 tdi an 2008 ce a venit din fabrica cu suspensie S-line cod 1BV codurile arcurilor fata-spate sunt aceleasi ca si la o masina ce are suspensie 1BE ? Multumesc pentru timpul acordat
     
  14. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Da, codurile pentru arcuri, la suspensia 1BE, sunt aceleasi ca si la 1BV.
     
    Paul.c.Cristian apreciază asta.
  15. Railex21

    Railex21 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2020
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi a4 b8, 2011, 2.0 tdi 170cp stage 1 la 200 cp
    Va salut,
    Am citit integral acest topic si am ramas putin in ceata.. Am un Audi A4 B8 2.0 tdi 170 cp manual, Avant, cu suspensia 1BA (confort). Vreau sa trec la suspensia 1BE (sport) sau ceva asemanator (arcuri H&R albastre cu coborare 3 mm + amortizoare Bilstein B4 sport).
    Sunt ok amortizoarele Bilstein B4 sport ? As opta parca pentru suspensia 1BE si arcuri H&R si am vazut ca exista si arcuri Bilstein B3 sport, problema e ca la detalii scrie: pentru suspensie sport, include S-line si nu as vrea sa fie arcuri de S-line. Initial am zis ca merg pe Bilisten B4 sport + Eibach Pro Kit dar citind mai mult am vazut ca la multe persoane sta mai ridicata de fund si unghiul de cadere este prost, tocind pe interior anvelopele.
    Voi ce recomandati pentru o dinamica mai sportiva dar sa se pastreze si confort cat de cat, suspensia completa 1BE sau amortizoare + arcuri H&R ? Multumesc
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu au termen de comparatie intre ele.

    Eu am avut 1BA, 1BE, 1BV si Eibach pe C6.
    1BA fiind cea mai confortabila.
    Intre 1BE si 1BV simti diferenta doar daca conduci sportiv in curbe si bineinteles garda la sol putin mai mica a 1BV-ului.
    Eibach-urile sunt alta poveste, faci ce vrei cu masina (atata timp cat nu sfidezi vreo lege a gravitatiei) si nu o sa simti niciodata senzatia ca nu ai control asupra masinii.
    Evident ca are si dezavantaje, te va zdruncina zdravan pe drumurile patriei, iarna (pe vremurile cand inca era iarna) era un chin si bineinteles toata bucsaraia uzata prematur.

    P.S H&R au o garda la sol mai mica decat Eibach si sunt si mai dure decat acestea.

    Sfatul meu, fa rost de un VIN cu 1BV si comanda-ti amortizoare Sachs SuperTouring sau Bilstein B4 noi cu tot ce trebuie si arcuri noi (Lesjofors) pe echivalenta 1BV.
    Ai totul nou, garda la sol foarte ok si stabilitate decenta.
     
  17. Railex21

    Railex21 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2020
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi a4 b8, 2011, 2.0 tdi 170cp stage 1 la 200 cp
    As vrea sa trec la o suspensie mai sport deoarece o vreau mai joasa si mai stabila. Despre Eibach Pro Kit am citit ca ramane fundul mai sus ca si fata si nu poti regla unghiul de cadere si toceste anvelopele pe interior.
    Ma gandeam ca daca trec la ceva sport o sa se diminueze acea problema.
    Cred ca cea mai ok suspensie e 1BE pentru confort dar si sportivitate. Am dreptate ? Am gasit Bilstein B4 sport si arcuri Bilstein B3 OE Sport. Sunt mai ok arcurile mentionate de tine fata de Bilstein ? Si pe langa arcuri, amortizoare, mai trebuie ceva schimbat ?
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu o sa se diminueze acea problema, o sa se agraveze.
    Problema e anvelopa lata pe drumuri de …., nu suspensia.

    Arcurile Eibach iti dau garda la sol aprox. ca a unei 1BV, de ce ar fi problema la geometrie ? La mine n-a fost.

    Aa daca o lasi 3-4 cm si “desteptul” de la geometrie selecteaza in calculator tot 1BA in loc de 1BV, evident ca n-o sa o aduca niciodata cum ar trebui pe grafic.

    Pune ce piese vrei, eu ti-am dat un sfat in baza la ce am folosit eu si multi altii.
     
  19. Railex21

    Railex21 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2020
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi a4 b8, 2011, 2.0 tdi 170cp stage 1 la 200 cp
    De asta am intrebat si aici, eu vreau practic sa rezolv acea problema care se resimte pe denivelari cu anvelope late si credeam ca e din cauza suspensiei mai inalte. Apreciez sfaturile tale, multumesc. Deci sa inteleg ca e normal sa fie masina ca si o minge umflata pe denivelari la viteza mare..
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu stiu cum se numesc in zona la tine dar atata timp cat mergi cu 245 pe “sleauri”, aia va fi senzatia indiferent de ce suspensie ai.

    Odata cu experienta la volan o sa iti dai seama singur de anumite lucruri, nu are masina nici o problema. Obisnuieste-te cu senzatia asta.
     

Distribuie pagina asta