1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Arcuri si/sau Amortizoare la Audi 80 - 90 - 100 (B3 - B4) - inlocuire - ce alegem

Discuție în 'Modele clasice' creată de mihaimarin1, 14 Aug 2008.

  1. iurius777

    iurius777 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2011
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6,2.5tdi V6, 2000
    ce pot sa fac sa mai ridic masina un pic! e destul de joasa si am un stres continuu cand sunt cu 4 persoane in masina pe drumurile denivelate!
     
  2. iurius777

    iurius777 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2011
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6,2.5tdi V6, 2000
    am rezolvat inlocuind amortizoare noi normale( non-sport) fata/spate si arcuri normale fata/spate! arata ca un hummer,dar macar nu mai simt nimic pe drumurile mai rele si nici nu ma mai deranjeaza daca e masina plina ! am c-am pierdut din mersul sport,dar asta e, ne adaptam dupa drumuri!
     
  3. Magarila

    Magarila 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2009
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi A6 Allroad , 2.5TDI , 2004
    Suspensie audi 80 - 90 - 100 (B3 - B4) - inlocuire arcuri si/sau amortizoarea - ce alegem - diverse probleme

    am schimbat amortizoarele pe spate , am avut clasice si am pus pe gaz , dar sare in sus parca nu ar avea deloc amortizoare . e normal sa se comporte asa ?
     
  4. franko_xix

    franko_xix 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Coupe Typ89
    Suspensie sport Audi 80 Coupe (B3 - B4)

    Buna ziua, din pacate am observat ca amortizoarele de la coupe sunt pe duca . As dori sa ii fac un cadou de Mos Nicolae o suspensie sport fixa (deoarece nu permite suspensie reglabila fara flanse pe fata) si din cate am observat nu gasesc o suspensie sport specifica pentru coupe .
    Suspensia este aceeasi cu cea de la Audi 80 ?
    Multumesc !
     
  5. FLORIN_SB

    FLORIN_SB 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    KRAZ, SAVIEM, TATRA......AUDI 80 AVANT
    Si eu am pus pe a mea tot pe gaz, mai exact Bilstein gas si sincer se comporta exemplar pe sosea.....
     
  6. adrian25

    adrian25 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    bucuresti / piatra neamt
    Masina:
    80
    am citit cam tot ce se putea legat de amortizoare, flanse, etc
    stie cineva care sunt dimensiunile la la inelul de centrare al telescopului in cartus ? am cam eliminat toate problemele in afara de acel inel care nu sunt sigur ca e la locul lui....

    Mai e o nelamurire la flansele la telescoape: cu masina pe roti intre "saiba" de deasupra telescopului si caroserie e un spatiu de aprox 5 mm ca in poza atasata

    [​IMG]


    Cu masina ridicata pe cric acea saiba coboara si se lipeste de caroserie

    [​IMG]

    Este normal ? la gropi nu coboara saiba respectica si bate in caroserie, sa fie de acolo bataia ? e montata gresit flansa la telescop ?
     
    Ultima editare de un moderator: 22 Mar 2012
  7. otelea

    otelea Silver Member

    Înscris:
    4 Apr 2008
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    audi 80 B4 1.9 tdi 90cp 1994; A4 1.9 TDI AVB 2004; A6 allroud 2,5 TDI BCZ 2004
    Este normala acea distanta la b4. Si a mea are la fel si am vazut si la altele aceasi chestie. Nu stiu dimensiunea, dar le comanzi la orice magazin specializat in piese auto. Se nunesc flanse telescop si le ceri cu tot cu rulment. Pretul difera in functie de producator intre 40 si 80 de ron/buc.
     
  8. adrian25

    adrian25 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    bucuresti / piatra neamt
    Masina:
    80
    Flansele le-am schimbat ultima data in vara anul trecut, e al 3-lea rand de flanse schimbate, cele date jos inainte inca mai mergeau, dar le cumparasem deja pe acestea. Spuneam ca nu cred ca e din flanse.
    Intrebarea era: daca e normal sa coboare flansa cand urc masina pe cric si daca are cineva cotele la inelele de centrare care intra in tub, sub telescop, alea nu sunt sigur ca le am. Merci.
     
    Ultima editare de un moderator: 22 Mar 2012
  9. andruu

    andruu 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2010
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    (Audi 80 B4, 1.9 TDI, 1994) && (Audi A3 8P, 1.6 FSI, 2006)
    Odata cu schimbarea amortizoarelor, cele noi trebuiau sa contina acele inele. Daca nu ai acele inele inseamna ca se "plimba" amortizorul(cartusul) prin acel ansamblu si de acolo vine si bataia. Aceasi problema am avut-o si eu.
    In legatura cu acea distanta fata de caroserie, ea este normala.
     
  10. adrian25

    adrian25 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    bucuresti / piatra neamt
    Masina:
    80
    asta am zis si eu de la inceput, cu 3 posturi mai sus, NU am acele inele, stie cineva dimensiunile? si din ce se pot construi? flansele sunt ok
    e ok cu masina ridicata sa coboare flansa pe caroserie? sau indiferent cum e masina ridicata/pe roti trebuie sa exista acel spatiu? am inteles ca e normal sa existe spatiul, dar in ambele situatii? cum vreti sa explic mai clar de atat?:3sadwalk:
     
  11. myth

    myth Silver Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    audi a4 '96 <-> audi a6 '98 + audi a3 '03
    Uite cum ar trebui sa arate cu masina pe roti. Ii normal sa miste. Misca si cand rotesti de volan!
    Ce vad la tine, ii ca nu ai acele inele de cauciuc. Probabil deaia si bate. Dimensiunea nu o stie nimeni din cap, dar daca mergi la un magazin de piese auto, trebuie sa le gaseasca. Daca nu sunt in stare sa le gaseasca, du-te la alt magazin. Ar mai fi alta varianta, sa nu se vanda separat, decat la kit, caz in care ori schimbi tot kitul ori cauti la dezmembrari.
     
  12. adrian25

    adrian25 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    bucuresti / piatra neamt
    Masina:
    80
    intradevar nu am acele inele de cauciuc ca la tine, dar la b4 cred ca nu sunt puse, posibil sa fie alt sistem....
     
  13. otelea

    otelea Silver Member

    Înscris:
    4 Apr 2008
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    audi 80 B4 1.9 tdi 90cp 1994; A4 1.9 TDI AVB 2004; A6 allroud 2,5 TDI BCZ 2004
    La b4 nu sunt. Atunci cand ridici masina spatiul dintre flansa si caroserie dispare. Inelele de cauciuc de pe telescoape (din cartus) vin odata cu telescoapele, nu sunt separat; habar nu am ce dimensiuni au; masoara cu un subler telescopul si cartusul si afli o dimensiune aproximativa.
     
  14. adrian25

    adrian25 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    bucuresti / piatra neamt
    Masina:
    80
    ms de lamuriri, cred ca asta e singura varianta, sa masor cartusul in cazul in care nu le am
    daca totusi desfac fuzeta,comprim arcul, scot flansa, merge sa verific si fara sa desfac tubul la amortizor daca am inelele? e posibil sa nu am joc intre telescop si tub si totusi inelul sa nu fie acolo? se simte la mana jocul?
    intreb deoarece e destul de ruginita piulita aia care tine telescopul si nu am nici o menghina mare la dispozitie in care sa-l prind...., nu as mai desface telescopul....
     
  15. mitik83 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2012
    Locație:
    sibiu
    Masina:
    audi 80 b4 Avant 1994
    salut, in legatura co o bataie pe stanga fata am avut si eu probleme, nu-i dadeam da cap nicicum, pana cand am citit postul lui Nelu Patrascu, schimbasem telescoapele si nu am strans suficient capacul cartusului, am strans cu o chieie de instalatori si a mai mers circa 1 tura si de atunci am pace.
    multumita lui Nelu si forumului...
     
  16. daniell

    daniell Bronze Member

    Înscris:
    14 Sep 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 b7 1,9tdi, AUDI A2 1.4tdi
    In legatura cu inelele de centrare a amortizorului, nu toate cartusele au aceeasi grosime, sint amortizoare care intra fest in fuzeta si nu au inel, toata treaba e sa fie bine strinse.
     
  17. gbvinatoru

    gbvinatoru 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    Iași
    Masina:
    audi 80 b4 abt
    Stie cineva daca arcurile de vento, passat... se potrivesc la audi 80 (b4). In special cele de pe fata. Stiu ca in general sunt infratite la piese, dar nu bag mana in foc. Intreb deoarece am gasit un set de arcuri sport la un pret de nimic si m-ar bate gandul. Multumesc de ajutor :)
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Apr 2012
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Arcurile tale pe spira au niste buline/culori. Daca cele de la masina donatoare au aceleasi culori se potrivesc fara probleme. Bafta.
     
  19. gbvinatoru

    gbvinatoru 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    Iași
    Masina:
    audi 80 b4 abt
    ok, am sa ma uit sa vad ce si cum. (multumesc moderatorului pt ca a mutat la sectiunea potrivita)
     
  20. gbvinatoru

    gbvinatoru 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    Iași
    Masina:
    audi 80 b4 abt
    In caz de se mai intreaba cineva, arcurile de VW se potrivesc la masinile noastre.
     

Distribuie pagina asta