1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi 100 s4 restaurare

Discuție în 'Linia de modele S' creată de pasbogdan, 27 Aug 2009.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. CoCaine

    CoCaine Silver Member

    Înscris:
    10 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B5 avant (AFN)
    Unde ai radiatorul de apa,ca in poza nu se vede?:unsure:
     
  2. pasbogdan Silver Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    s4 c4 2.2 20v t quatt,100 C4 v6,coupe b2 2.2 20vt quatt,samurai,LT35,90 b2 quatt
    Ascuns dupa cel de clima....frontal
     
  3. CoCaine

    CoCaine Silver Member

    Înscris:
    10 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B5 avant (AFN)
    E timpul sa ma duc la un control oftalmologic :think:
     
  4. vcosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Mai 2008
    Locație:
    Băile Herculane
    Masina:
    Audi S4, 1992
    E frontal man, cum ai tu intercoolerul, la 100, e mai mult loc, si merge pus in fata, in schimb intercooler-ul e in alta pozitie.
     
  5. pasbogdan Silver Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    s4 c4 2.2 20v t quatt,100 C4 v6,coupe b2 2.2 20vt quatt,samurai,LT35,90 b2 quatt
    stai linistit :p ca in poza nu se vede.E ascuns sub traversa pe care se inchide capota
     
  6. kellu

    kellu Platinum Member

    Înscris:
    19 Aug 2007
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Opel Corsa
    5-ul in linie a fost motorul original al lui Audi 100 si de-aia radiatorul de apa se incadreaza perfect in partea din fata. Pe coupe locul era mai stramt si a fost adaptat, iar radiatorul se gaseste in partea dreapta.
     
  7. marius007

    marius007 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Sep 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi s4 2.2t
    sal

    cine e mai avizat sa mi zica si mie volanta de pe ce se potriveste la aan si daca merge acelasi kit de ambreiaj...ca m ar interesa si pe mine sa scap de asta cu masa dubla.iar daca a facut careva il rog sa detalieze un pic
    merci
     
  8. pasbogdan Silver Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    s4 c4 2.2 20v t quatt,100 C4 v6,coupe b2 2.2 20vt quatt,samurai,LT35,90 b2 quatt
    Volanta de mb rr 1b 2b 3b 7a,merge si de 2.5 tdi.Numai sa ai grija sa nu cumperi o volanta"usuratica" fiindca majoritatea celor ce au facut o volanta mai usoara nu prea au stiut ce fac.Sa o examinezi sa nu fie modificata.
     
  9. marius007

    marius007 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Sep 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi s4 2.2t
    sal

    asteptam insa ceva mai multe detalii . merci !
     
  10. pasbogdan Silver Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    s4 c4 2.2 20v t quatt,100 C4 v6,coupe b2 2.2 20vt quatt,samurai,LT35,90 b2 quatt
    Pai detalii...nu prea sunt.
    Desfaci cutia,dai jos un distantier aflat intre motor si cutie(despre care toata lumea zice ca ar fi prezent la motoarele aan,insa eu nu l-am vazut avand initial cutie automata).Volanta trebuie sa aiba un pin pentru cps(senzorul de pozitie vibrochen).Daca nu il are se poate monta,exact in locul in care este montat pe volanta dualmass.Un disc,o placa de presiune,cea de la dualmass nu se poate folosi fiind mai subtire iar rulmentul de presiune nu ajunge pana pe ea.Rulmentul de presiune se poate folosi.Un set de prezoane mai scurte fata de cele ale volantei dualmass.Si RABDARE
     
  11. marius007

    marius007 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Sep 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi s4 2.2t
    merci...da am auzit ca trebuie rabdare multa....kit de ambreiaj ai folosit stok sau ai optat ptr o varianta mai buna?zicea cosmin de un kit stagiul 3 sau 4 care avea si un pret mai mult decat rezonabil,pentru ca cel stock nu cred ca face fata la un mers mai sportiv in conditiile astea...iar aici nu cred ca este vre un posesor de aan care sa nu faca abuz de el.daca mi pun ambreiaj stock si fac cateva plecari de bun simt de prin 7000/rpm cu volanta asta mai usurica...eu cred ca nu apuc sa numar vre o 20-30 cum au apucat altii,ca sigur n o sa mai poata de dragul meu si o sa l ia patinatul mai devreme...ms

    apropos de ambreiaje,cutii si alte cele...daca e cineva interesat de cutie automata,este pe stock ;)
     
    Ultima editare de un moderator: 22 Mar 2010
  12. pasbogdan Silver Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    s4 c4 2.2 20v t quatt,100 C4 v6,coupe b2 2.2 20vt quatt,samurai,LT35,90 b2 quatt
    in 7000 nu ai cum sa pleci.Doar daca ai modificat ceva in configuratia care o detii.Daca nu ai modificat,chiar nu inteleg de ce vrei un ambreaj mai trainic,deoarece un aan NEMODIFICAT este un motor domestic care nu face multe chestii deosebite,in concluzie un ambreaj sachs nou ar fi extrasuficient.
    Pentru ce vei folosi masina?Drag?Circuit?Strada?
     
  13. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    de ce ai face plecari din 7000 rmp si nu din 4500 ? nu cred ca ai nevoie de 7 mii de ture pt o plecare buna. ce putere dezvolta motorul tau?
    Este foarte importanta plecare cu tractiunea integrala in functie de puterea motorului si aderenta la sol.

    eu am peste 200 de plecari de pe loc (drag racing) cu ambreiajul stock si ma apropii vertiginos de 90 d mii de KM in bord. Iar ambreiajul inca duce plecari.
    Plecarile le fac intre 4500 si 5000 in functie de aderenta, astfel protejez intreaga masina.
     
  14. marius007

    marius007 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Sep 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi s4 2.2t
    nu am pus ghilimelele de rigoare la ''plecari de bun simt''...ideea era alta...ma interesa daca si cat rezista ambreiajul cu volanta single mass,ptr ca am tot vazut pe aici ca dupa 20-30 de plecari ambreiajul stock da semne de oboseala,ca atare am postat 7000 de ture,pentru ca nu stiu eu cum pleaca fiecare de pe loc,dar am banuit ca de prin acea zona de a inceput sa patineze ambreiajul...vis avis de putere...nu stiu cati cai am dar sper sa ajung si eu la un dino 4x4 ca prin iasi cam ducem lipsa de asa ceva,cel putin deocamdata.promisiuni sunt multe si asta inca de acum vre o 2 ani.ptr moment am ceva probleme dar acum ca a venit caldura si inca o surioara(un s6) sper sa iasa ce mi am propus.
    P.S vis avis de ''cartonasul galben''nu am postat cu intentia de a muta bazarul aici ci in ideea ca poate cineva are probleme si are nevoie de cutia respectiva si asa suntem putini...iar daca nici intre noi nu ne ajutam...
     
  15. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    OFF T:
    Marius, galbenul nu a fost pt bazar ci pt cele 2 topicuri consecutive pt care ar fi trebuit sa folosesti EDIT si nu crearea unui nou post. ti-am transmis si prin intermediul acelui WARN.
     
  16. pasbogdan Silver Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    s4 c4 2.2 20v t quatt,100 C4 v6,coupe b2 2.2 20vt quatt,samurai,LT35,90 b2 quatt
    Acum mi-a picat fisa....un s6 ziceai...negru cu piele crem....Ceva de pe masina ta vrea neaparat sa ajunga la CLUJ,si anume franele fata cu tot cu fuzete:)
    Ce vrei sa faci pana la urma cu masina?drag?Pentru zi de zi poti pleca fara sa bruschezi transmisia si cand rotile sunt deja in miscare un full gas te va impinge instant la 60km/h un 2 rapid instant la 100km/h.Nu vad cine te poate deranja si cu ce masina(nu vorbim de 350+hp cu tractiune integrala).Si daca "musai" vrei sa executi un lancer evo pleci cu ambreaj patinat.
    Daca chiar vrei un disc mai rezistent cumpara tot de la sachs o varianta mai dura,dar o sa se uzeze mai repede volanta si placa(cineva cedeaza).
    Cu ce boost"defilezi" si cum obtii un afr decent?
    :beerchug:
     
  17. pasbogdan Silver Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    s4 c4 2.2 20v t quatt,100 C4 v6,coupe b2 2.2 20vt quatt,samurai,LT35,90 b2 quatt
    Cateva poze de la refacerea instalatiei bobinelor,revizii la diferentialul central(torsen),inlocuiri bucse punte,masuratori compresie,lumina ambientala diintr-o plafoniera de a6,capra la spalat:)
    un pdf cu timing-ul pentru diferentialul torsen
     
  18. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Felicitari pentru rezultat :p
    Astept cu mare curiozitate pozele cand o sa fie 100% pusa la punct.
     
    Ultima editare: 28 Apr 2010
  19. CoCaine

    CoCaine Silver Member

    Înscris:
    10 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B5 avant (AFN)
    100% pentru o masina de varsta asta e cam greu;)
    Dar Bogdan face o treaba foarte buna:thumbs-up:
     
  20. pasbogdan Silver Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    s4 c4 2.2 20v t quatt,100 C4 v6,coupe b2 2.2 20vt quatt,samurai,LT35,90 b2 quatt
    Multumim pentru aprecieri.Asteptam poze si detalii si de la alti membri cu 2.2,20v turbo.In special despre cresterea boostului si mentinera afr-ului in limite:) :beerchug:
    Este pe s2forum un membru,Parvu Eugen.Activeaza si pe audi forum?
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta