1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi 80 B2 Sedan Coupe

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Stefi_LCA, 3 Ian 2023.

  1. Stefi_LCA 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2022
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi 80 B2, 1.6, 1983
    Salutare tuturor si bine v-am gasit :)

    Numele meu este Stefi si sunt foarte incantat ca sunt aici, alaturi de voi. Nu am stiut pana acum despre aceasta comunitate, desi mi-ar fi placut tare mult sa-mi petrec timpul pe forum prezentandu-mi masinile sau urmarind alte postari. :)

    Asadar, astazi doresc sa incep prin a prezenta una dintre masinile la care am lucrat cu multa pasiune, rabdare si suflet. Nu este inca gata, dar nici foarte mult nu mai este de lucru. Este vorba despre un Audi 80 B2 din anul 1983 cu doar 83.000 km la bord (chiar reali). Masina are o poveste foarte lunga si destul de tristuta.

    Dupa o vreme in care a fost condusa prin Germania, fiind masina unui doctor, a ajuns in Romania prin anul 2000, fiind cumparata de un domn doar pentru a "tranzita" cu ea ruta Germania - Romania, iar din 2002 pana in anul 02.10.2019, cand a fost cumparata de mine, a stat pe bara, intr-o parcare de prin Brasov. Intre timp, a fost usor lovita / proptita usor in partea din fata si reparata foarte prost, fapt ce a rezultat, in cei aproape 20 de ani de stat pe bara, rugina in partea din fata (trager si contraaripi).

    Starea masinii, exceptand partea din fata a caroseriei, precum si elementele arse de soare din interior (plansa de bord si cateva elemente din plastic), era una super buna, era o baza foarte foarte solida pentru un proiect, fiind 100% originala, completa si neumblata :), destul de greu de gasit o astfel de masina. :)

    Nefiind primul meu proiect si nici primul meu Audi 80 B2, stiam exact ce trebuie facut cu ea acum, deoarece in trecut am mai avut un Audi 80 B2 CC care a fost tot o masina proiect, dar fiind inceputa pe la 18 ani, nu am stiut exact care este treaba, iar drept urmare nu a iesit "ca de fabrica", avand destule imperfectiuni pentru cineva care cunoaste sau care este atent la detalii.

    Sincer sa fiu, desi eram destul de bine documentat despre aceasta masina (fiindca imi placea de mic, de cand tatal meu a avut una tot prin anii 2000), nu stiam despre existenta acestui model de caroserie (sedan in 2 usi), iar atunci cand am cumparat-o aveam alte ganduri cu ea (dezmembrat, luat sistemul de trapa si pus pe CC-ul meu, eh ... tot felul de ganduri. :)

    Am tinut-o prin Brasov, ceva vreme, fiindca eram la facultate acolo si imi era usor sa o supraveghez in aceeasi parcare, insa nu dupa mult timp am adus-o acasa (undeva langa Ploiesti ). Era o seara obisnuita in care ieseam prin oras cu prietenii (prin Ploiesti), insa dupa cateva ture de oras, fiind foarte monoton, am zis ca ar fi super un drum de Brasov :), ei bine, zis si facut, iar ca sa fie treaba treaba si drumul sa nu fie chiar aiurea, am legat si platforma prietenului meu de masina, cu gandul ca poate luam si Audi-ul acasa. Bineinteles, "acasa" nu e chiar acasa, caci ai mei nu stiau despre noua achizitie si nici nu voiam sa le fac o introducere surpriza peste noapte :), asa ca am lasat-o undeva in apropiere de casa, la o alta proprietate de-a noastra.

    Multe ar fi de povestit, dar probabil ma lungesc cam mult pentru o prima postare ...
    Dupa ce am adus-o acasa si a trecut vremea "prezentarilor" :) care nu a fost una tocmai usoara, stiti si voi, cei care ati mai patit :), am spalat-o si am aspirat o si m-am tot gandit ce sa fac cu ea. Entuziasmul meu pentru a readuce aceasta masina la viata cam disparuse, dupa disputele cu ai mei, asa ca am hotarat sa o vand. Nu am stat prea mult pe ganduri si am si postat-o pe ceva site-uri de profil (in mare parte din afara), la un pret mult sub pretul real al ei ... spam spam spam si iar spam in mesageria facebook :), Am primit mesaje de la foarte foarte multa lume, de la mii de km departare, oameni din Germania, Olanda, America, cum ca ar vrea masina, chiar cu un avans transfer bancar considerabil, numai sa o rezerv.

    M-am gandit: ma, oare ce are ea asa special de o vor astia chiar si asa de departe ? In fine, m-am mai documentat, am mai studiat-o, si am decis sa o pastrez pentru ca un model de genul acesta, cu o stare a caroseriei asa de bine conservata (chiar si zacuta in strada 20 de ani), cu dotarile respective si completa 100%, va fi foarte greu de gasit, mai ales la un pret decent. Am chair si cartea service originala cu servisare pana la 83.000 km si manualul de mentenanta in limba germana. :)

    Iar de aici a inceput totul ... primul lucru pe care l-am facut a fost sa ii desfac o bucata din trager si sa o tai, ca sa fiu sigur ca nu o mai vand. :)

    20191003_140602.jpg 20191003_140614.jpg 20191003_140638.jpg 20191003_142704.jpg 20191003_142744.jpg 20191002_152857.jpg 20191002_152906.jpg 20191003_142750.jpg 20191003_142816.jpg 20191003_142757.jpg
     
    Tommi-KGT, flav94, nucugheri și alți 9 apreciază asta.
  2. George Stoica

    George Stoica Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8T AWT 2001 | Audi A4 B8, 2.0 CAHA 2010
    Super, hai si cu pozele cu progresul :rockwoot:
     
  3. Caprita Emanuel

    Caprita Emanuel Silver Member

    Înscris:
    9 Ian 2018
    Locație:
    Rastatt DE
    Masina:
    A7 3.0 TDI 2015 (CRTE)
    Spor la treabă!
     
  4. Stefi_LCA 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2022
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi 80 B2, 1.6, 1983
    Multumesc frumos! O sa revin in curand cu noutati in ceea ce priveste progresul proiectului :)
     
  5. nelson-mil

    nelson-mil 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Ian 2023
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    audi 44Q KU 1987
    Bafta , spor la treba sa ai!
     
  6. Stefi_LCA 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2022
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi 80 B2, 1.6, 1983
    Revin cu un update a ceea ce am postat anterior! :)

    Dupa ce am adus-o acasa am spalat-o si aspirat-o putin, ca sa o pot studia si eu mai bine :)

    Mare mi-a fost surpriza cand am vazut ca in portbagaj nu este rugina si ca acel capitonaj este impecabil (lucruri foarte greu de gasit la aceeasi masina pentru acest model :)). Interiorul, cu exceptia bordului, dupa ce au primit o mica atentie aratau super bine, conservate.

    20191012_014038.jpg 20191104_144050.jpg 20191104_142509.jpg 20191104_142532.jpg 20191104_142638.jpg 20191104_142818.jpg
     
    Tommi-KGT, andruu, alexbello32 și alți 5 apreciază asta.
  7. Stefi_LCA 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2022
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi 80 B2, 1.6, 1983
    Hotarat fiind sa o pastrez, m-am apucat singur de tinichigerie, dupa ce am studiat o vreme minutios cum pot depuncta elementele de caroserie. Asadar, m-am apucat sa desfac partea din fata afectata de rugina (eu am crezut ca doar tragerul), dar dupa cum spune vorba "in fata-i vopsit gardul, iar in spate ... leopardul" ... ce sa vezi, surpriza mare, contraaripile si ele ruginite :arco::keule:

    Am demontat tot ce se afla in compartimentul motor, si m-am apucat de treaba. Prima data am desfacut tragerul, apoi contraaripile (care s-au desfacut foarte greu, foarte multa munca si rabdare).

    20200819_184018.jpg 20200819_185826.jpg 20200912_153526.jpg 20200912_153504.jpg 20200903_193613.jpg 20200912_163728.jpg 20200912_165859.jpg 20200912_185830.jpg 20201025_100529.jpg 20201025_100555.jpg
     
    mik15, Tommi-KGT, andruu și alți 3 apreciază asta.
  8. Stefi_LCA 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2022
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi 80 B2, 1.6, 1983
    Pentru ca m-am apucat de asta inainte sa fi gasit ceea ce-mi trebuie, a trebuit sa stau sa caut o gramada un "bot" drept, nelovit si cu rugina minima.

    Dupa lungi cautari, cu greu am gasit o masina care sa nu fie lovita pe dedesubt (in special buza aceea de jos), undeva spre Targul Mures. Chiar daca nici acesta nu era perfect (pentru ca in trecut a fost taiat in zona inchizatorii capotei), m-am dus si l-am taiat din oalele amortizoarelor fata, ca mai apoi sa desfac eu ceea ce nu-mi trebuie si sa pastrez doar ansamblul trager - contraaripi.

    A fost foarte mult de munca, pentru un incepator, dar sunt super multumit, am facut o treaba foarte buna si profi :)

    20200827_190847.jpg 20200912_153600.jpg 20200912_153539.jpg 20200922_181454.jpg 20200922_190104.jpg 20200922_183608.jpg
     
    mik15, vibeup, Gabi_KGT și alți 7 apreciază asta.
  9. Stefi_LCA 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2022
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi 80 B2, 1.6, 1983
    Lonjeroanele aratau foarte bine, fara rugina, fiind drepte si ceruite pe interior :hubbahubba:. Asa ca am incercat sa nu ma ating nicicum de ele in tot ceea ce voi face. Partea din fata am centrat o destul de greu pentru ca, contraaripile trebuiau sa intre cumva pe dupa lonjeron, pana in partea de jos a acestuia :banghead:, insa cu multa rabdare am facut-o si pe asta :)

    Samburii din lonjeroane i-am pus in pamant, poate candva acolo va mai creste un alt Audi 80 B2 :haha:

    20201025_100657.jpg 20200912_184053.jpg 20200912_184106.jpg 20200923_182651.jpg 20200923_182643.jpg
     
    mik15, Gabi_KGT, Tommi-KGT și alți 13 apreciază asta.
  10. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Felicitari si succes cu proiectul :applaus:
    Am o nostalgie vis a vis de proiectul tau, prima mea masina a fost un Audi 80 sport , 1,6 benzina, alba si cutie manuala...in 1992...ce vremuri :o:
     
    MRR și Stefi_LCA apreciază asta.
  11. Stefi_LCA 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2022
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi 80 B2, 1.6, 1983
    @nucugheri Multumesc frumos. :beerchug: O sa tot adaug informatii / poze referitoare la evolutia proiectului :jump:
    Stay tuned. :yahoo:
     
  12. Claudiu Ziros

    Claudiu Ziros Bronze Member

    Înscris:
    9 Noi 2011
    Locație:
    Voiteg - Timiș
    Masina:
    00' Audi A4 B5 1.8T quattro AWT & 91' Audi 80 B3 1.9 TDI 1Z & 97'Audi A4 B5 1.9 TDI AHU
    Foarte fain ai lucrat!felicitari si spor in continuare!!!
     
  13. Stefi_LCA 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2022
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi 80 B2, 1.6, 1983
    @Claudiu Ziros Mersii frumos! Revin in scurt timp cu ce s-a mai intamplat! :arco:
     
  14. Stefi_LCA 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2022
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi 80 B2, 1.6, 1983
    Weekend placut sa aveti indragitori ai marcii! :)

    Revin cu un update al proiectului. Am reparat in zona inchizatorii capotei la "noua" parte frontala, pentru ca, dupa cum am zis anterior, a fost taiata candva (probabil ramasese capota blocata). Bineinteles, ca dupa ce am desfacut partea din fata a masinii si cea provenita de la masina donatoare, a sosit momentul sa reasamblez puzzle-ul.

    Am asezat pe pozitie "noua" parte frontala impreuna cu un prieten care a mai lucrat ceva tinichigerie in trecut si avea habar. Am masurat totul cat sa fie centrata, am aftuit-o in 2-3 puncte, am masurat din nou, iar dupa ce ne-am asigurat ca totul vine cum trebuie, am sudat totul in puncte, asa cum a fost desfacute (cu MIG-MAG ).

    Dupa ce am terminat de sudat cotraaripile si tragerul (de oalele amortizoarelor si de lonjeroane), a mai ramas de inlocuit acele ranforsari triunghiulare pe care nu le aveam intr-o stare buna la momentul respectiv, insa dupa ceva vreme am gasit o masina donatoare care le avea intregi si fara rugina.

    Evident ca dupa ce am terminat totul de sudat, am inceput sa polizez sudurile si sa dau cu mastic pensulabil la toate imbinarile. Mai apoi, fiindca ardeam de nerabdare sa vad cum se vor aseza aripile si capota, le-am si pus, de forma si lufturile erau in regula, avand in vedere ca nu am stat sa le centrez, le-am pus pe repezeala.

    IMG_20201101_155820.jpg IMG_20201107_110131.jpg IMG_20201101_155922.jpg IMG_20201101_155926.jpg IMG_20201101_155945.jpg IMG_20201101_155949.jpg IMG_20201101_155956.jpg IMG_20201101_155953.jpg IMG_20201107_143131.jpg IMG_20201107_143143.jpg
     
    mik15, Tommi-KGT, DSF și alți 2 apreciază asta.
  15. Stefi_LCA 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2022
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi 80 B2, 1.6, 1983
    Inainte sa dau cu mastic pensulabil, am degresat bine si am facut un contur cu banda de hartie, pentru a arata original, oricum in cap aveam ca peste acest mastic pensulabil sa dau cu un teroson mai subtire care sa se valureasca precum masticul dat din fabrica, sa ii ofere acel aspect original :)

    Am curatat bine urmele de rugina de sub acele ranforsari triunghiulare, am dat cu spray zincat peste tot pe unde metalul a fost polizat, apoi am centrat si sudat ranforsarile cele bune.

    Pentru ca masina este printre primele modele de Audi 80 B2 typ 81, nu a avut vas de expansiune, deci nici suporti pentru acesta, radiatorul fiind din acela cu rezervor de apa incorporat. Datorita varstei si mai ales a timpului in care a stat fara lichid de racire in instalatie sau probabil ca o fi avut in tot acest timp, dar probabil apa sau cu un lichid foarte diluat, radiatorul s-a corodat, precum si furtunurile de apa au imbatranit, au facut rugina pe interior, etc. Ideea este ca a trebuit sa sudez si suporti pentru vasul de expansiune, pentru ca un astfel de model de radiator nu se mai gasea, asadar chiar voiam sa pun radiator de 80 B2 facelift si vas de expansiune separat.

    IMG_20210522_113500.jpg IMG_20210522_115703.jpg IMG_20210522_131818.jpg IMG_20210522_144454.jpg IMG_20210601_130240.jpg IMG_20210601_130247.jpg IMG_20210601_134637.jpg IMG_20210601_134627.jpg IMG_20210601_134640.jpg
     
    Tommi-KGT, DSF, Gabi_KGT și alți 5 apreciază asta.
  16. Stefi_LCA 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2022
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi 80 B2, 1.6, 1983
    In continuare o sa va povestesc si o sa va prezint ceea ce a urmat :)

    Asadar, dupa ce am terminat cu partea de tinichigerie a masinii, dupa ce am polizat ce era de polizat si am pregatit zonele lucrate si am aplicat mastic, a venit vremea aplicarii terosonului, pentru un aspect mai placut si o protectie sporita in timp. In compartimentul motor am dat cu teroson conturul contraaripilor (zonele unde am sudat si am aplicat mastic), precum si partea interioara a tragerului (ca sa nu mai fie probleme cu rugina in viitor, deoarece este intr-o stare de exceptie, foarte greu de gasit). La exterior am dat cu teroson din abundenta zona contraaripilor unde poate ajunge apa aruncata de roti, precum si partea frontala (insistand in zona de jos). La cateva zile, dupa ce totul s-a uscat cum trebuie, am vopsit compartimentul motor, iar in zona contraaripilor ( spre exterior -> zona rotilor ) am vopsit cu vopsea neagra EMAUR Trafic, urmand ca peste sa aplic ceara si vaselina siliconata. :)

    IMG_20210715_185503.jpg IMG_20210713_191352.jpg IMG_20210713_191401.jpg IMG_20210717_193510.jpg IMG_20210717_193504.jpg IMG_20210717_193526.jpg IMG_20210717_193516.jpg IMG_20210717_193533.jpg IMG_20210717_193558.jpg
     
    mik15, Tommi-KGT, bzn_marius și alți 3 apreciază asta.
  17. Stefi_LCA 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2022
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi 80 B2, 1.6, 1983
    Acum nici nu se observa unde a fost lucrata masina :jump:

    Cadrul motor a fost curatat, vopsit si bucsat cu bucse LEMFORDER, au fost atasati si suportii motor, tot LEMFORDER, urmand ca mai apoi sa pot monta inapoi partea de directie, bineinteles dupa reconditionarea minutioasa a acesteia. :eyebrows: Basculele si bara de torsiune au fost si ele curatate si vopsite, de asemenea au primit bucse noi si pivoti noi. :whistle2:

    Caseta de directie nu era una cu servo, insa a fost revizuita (curatata si montat burduf nou), bieletele de directie au fost curatate si vopsite, degripate filetele si puse capete de bara noi, planetarele au fost si ele service-ate (curatate, vopsite, montate burdufuri noi, adaugata vaselina grafitata atat in capetele de planetara cat si in tripode), amortizoarele erau foarte bune asa ca nu au fost schimbate (masina avand foarte putini km), asadar doar au fost doar curatate portfuzetele si vopsite. Arcurile au fost curatate si vopsite, protectiile de praf curatate luna, bucsi si rulmenti de presiune noi. Rulmentii fuzetelor erau in regula, deci nu m-am atins de ei, in schimb am pus discuri noi, placute noi, protectii le discurilor au fost inlocuite. Etrierii au fost refacuti complet (garnituri, pistonase, furtune, aerisitori, culisante), de asemenea nici portetrierii nu au fost exclusi, fiind curatati si vopsiti si ei. :hubbahubba:
    Deci absolut tot ce este in partea din fata este absolut nou acum :p.

    Intre timp, m-am apucat sa lucrez si la "cosmetizarea" altor elemente (grila de la ventilatorul radiatorului, vasul de expansiune, vasul de la stergatoare, bare, faruri, motor), urmand ca dupa asta sa ma apuc de montat inapoi tot ce era in compartimentul motor :wub:.

    IMG_20210717_193606.jpg IMG_20210717_193612.jpg IMG_20210726_152206.jpg IMG_20210726_152201.jpg IMG_20210726_152217.jpg IMG_20210726_152211.jpg IMG_20210726_152222.jpg 20201025_100822.jpg 20201007_163533.jpg IMG-20201017-WA0001.jpg
     
    mik15, Tommi-KGT, Caprita Emanuel și alți 13 apreciază asta.
  18. Stefi_LCA 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2022
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi 80 B2, 1.6, 1983
    Daca ultima oara am prezentat micile lucrari la partea de mecanica, ei bine, astazi o sa va prezint ceea ce am lucrat la motor :)
    Dupa ce am demontat motorul si cutia, m-am apucat de curatat si de inlocuit ceea ce necesita a fi inlocuit. Prima data am acordat atentie cutiei de viteze, deoarece nu parea sa necesite asa multa.
    Am curatat-o minutios cu o perie de sarma, cu ceva ustensile subtiri, care sa ajunga prin toate locurile si cu pistolul de aer al compresorului, ca sa suflu toata mizeria. Dupa curatarea acesteia, am curatat bine zona baii de ulei pentru a o demonta "curata", fara sa ajunga mizerie in interior. Am demontat baia de ulei, am spalat-o bine si apoi am vopsit-o, de asemenea am schimbat si filtrul de ulei si garnitura baii de ulei. La final, ca sa stiu ca totul s-a terminat in vederea lucrarilor referitoare la cutie, am adaugat ulei MOBIL1, conform specificatiilor producatorulu. :)

    Nu la mult timp m-am apucat de "cosmetizarea" motorului. M-am pregatit cu kit distributie nou, pastile noi pentru apa, garnitura la capacul axei cu came, garnitura la baia de ulei, pompa de apa noua, garnitura pompa de apa si restul ce au mai necesitat a fi inlocuite. Avand putini kilometri, am decis ca nu e necesar sa mai desfac motorul si sa-l iau la mana. La aproximativ 83.000 km, m-am gandit ca motorul ar trebui sa fie luna in interior, fara piese cu uzura, adevarat este ca mergea si foarte frumos. Dupa demontarea tuturor anexelor, a convertizorului si a volantei, m-am apucat de curatat motorul pe exterior, iar mai apoi pe interior (traseul apei), deoarece coroziunea se vedea si pe exterior dar si pe traseul apei, una dintre pastilele de apa fiind lipsa.

    Bun, deci dupa ce am curatat totul bine bine, pana nu a mai ramas nimic necuratat, nici pe afara si nici in "interior" am suflat totul cu pistolul de la compresor, ca sa "alung" tot praful si mizeriile ramase in urma curatarii. Am demontat bai pentru ca sa o curat bine si sa o vopsesc, urmand ca mai apoi sa schimb garnitura. Am degresat bine blocul motor, am izolat chiulasa si capacul axei cu came si partea de jos a motorului, pentru ca acum nu mai avea baie de ulei. Ca sa improspatez aspectul, dar totusi sa ramana original, blocul l-am vopsit tot intr-o nuanta verde, o nuanta foarte placuta, folosind o vopsea rezistenta la temperaturi inalte. Dupa terminarea procesului de vopsire, am dezizolat totul si am inceput procesul invers :banghead:, iar eu unul sunt super incantat de cum arata. Pentru gusturile mele este foarte foarte placut la aspect, dar mai ales la modul de functionare :hubbahubba:

    O sa atasez o serie de imagini care sper sa va bucure privirile. :arco:

    A da, si sa nu uit, pentru traseul de lichid de racire al masinii, exista un cot metalic, o teava, care trece pe langa blocul motor. In cazul meu acea bucata de teava a ruginit si nici nu am gasit alta noua sau SH, asa ca m-am apucat de "faurit" una ca si cea OE. Pentru asta mi-au fost necesare: un nene cu autogen, teava de cupru diametrul 18 mm, 2 urechi originale de la un alt cot metalic, nisip si indemanare. :hi:

    20201003_165508.jpg IMG_20201201_100101.jpg IMG_20201201_162334.jpg Capture.PNG Capture1.PNG 20201025_101006.jpg 20201025_101158.jpg 20201025_101022.jpg
     
    mik15, CristiCosti, Claudiu Ziros și alți 4 apreciază asta.
  19. Stefi_LCA 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2022
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi 80 B2, 1.6, 1983
    Pentru ca nu pot adauga chiar atat de multe imagini intr-o singura postare, o sa continui aici cu seria de imagini reprezentative procesului de "infrumusetare si intinerire" a motorului. :jump:

    IMG-20201030-WA0001.jpg IMG_20201111_165633.jpg IMG_20201112_211858.jpg IMG_20201113_142935.jpg IMG_20201113_142948.jpg IMG_20201113_145315.jpg IMG_20201113_145353.jpg IMG_20201114_153120.jpg IMG_20210718_115330.jpg IMG_20210718_115409.jpg
     
    mik15, vibeup, CristiCosti și alți 16 apreciază asta.
  20. Piglet80Avant 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    audi 80 avant ABK
    Salut si respect .
    Foarte frumos ce se intampla acolo . Imi place si garajul , are stofa de garaj de muncitori cu dedicatie .
    Sa nu iti pierzi entuziasmul si sa ii dai cat timp are nevoie proiectului ca nu ar fi frumos sa vedem "vind proiect din lipsa de timp" .
    "ca din fabrica " nu se mai poate oricat am incerca noi dar ne putem apropia cat mai mult de adevar si o "atingere " personalizata cu gust nu strica .
    Tine-o tot asa , mai avem nevoie si de pasionati ca tine .
    Poate ne prezinti si surioara din proiectul anterior .
    Ganduri bune .
     
    Xtremer apreciază asta.

Distribuie pagina asta