1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi 80 B2 Sedan Coupe

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Stefi_LCA, 3 Ian 2023.

  1. Stefi_LCA 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2022
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi 80 B2, 1.6, 1983
    Multumesc frumos pentru aprecieri! :) "Surioara", proiectul anterior este un proiect incheiat, din pacate nu cu succes. Nu a iesit nici pe departe ca din fabrica, insa ne am bucurat impreuna, pentru o vreme, ca nu a ajuns la fier vechi, fiind adusa la un stadiu foarte avansat al restaurarii. Din pacate, din dorinta de a i pune trapa am stricat plafonul, iar in cele din urma a ajuns a fi dezmembrata. Legat de masina, subiectul postarii, aceasta cu siguranta va fi terminata si va fi 99,9% originala, pastrand aspectul original, insa cu mici urme de "personalitate". O sa mai continui cu postari ale progresului cand o sa mai am timp. Mai sunt multe de aratat si de vazut :)
    Nu va mai fii niciodata de vanzare, o sa fie o masina clasica, veche, intr o conditie greu de gasit si peste multi ani. Sper sa bucure si alte generatii in familia mea :)
     
    Caprita Emanuel apreciază asta.
  2. Stefi_LCA 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2022
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi 80 B2, 1.6, 1983
    Duminica frumoasa tuturor va doresc! Revin cu un update asupra progresului proiectului meu. Dupa ce am terminat cu partea de tinichigerie si cu partea de revizie a motorului si a cutiei, a sosit momentul sa asamblam la loc, tot ceea ce am demontat din partea din fata. Deoarece partea de revizie si montaj a mecanicii fata am prezentat-o anterior, acum o sa prezint o mica parte din partea din montarea motorului si a cutiei de viteze. Am montat, deasemenea, si restul componentelor din partea frontala ( cablul pentur deschiderea capotei, aripile fata, faruri, semnalizari, radiator, etc ).

    IMG_20210727_175627.jpg IMG_20210727_180206.jpg IMG_20210727_180212.jpg IMG_20210727_180233.jpg IMG_20210727_185808.jpg IMG_20210727_185903.jpg IMG_20210903_194657.jpg IMG_20210903_194710.jpg
     
    mihaicristian, bobalex18, andruu și alți 7 apreciază asta.
  3. Stefi_LCA 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2022
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi 80 B2, 1.6, 1983
    Dupa ce motorul si cutia au fost montate pe masina, am incercat s-o pornesc, fara prea multe reglaje in prealabil. Carburatorul este un carburator 1B Solex si nu a necesitat interventii asupra lui, deci, asa cum a fost demontat, tot asa a fost pus la loc. Prima pornire a fost fenomenala :arco:, am amorsat carburatorul si filtrul de benzina iar pornirea a fost una instanta, de parca masina ar fi circulat zilnic pana in acel moment. :) Din pacate nu pot atasa fisiere in format video ca sa va arat reactia mea atunci cand am pornit-o impreuna cu tatal meu, insa va spun ca am sarit in sus efectiv :yahoo:, nu ma asteptam la o asemenea pornire si sa mearga perfect, rotund, fara niciun cusur. :racer:

    Dupa toate acestea am dat masina afara din hala si am acoperit o cu o prealata dedicata pentru caroseria ei, impermeabila, care sa o protejeze de ploi, vant si soare.

    P.S.
    Dupa ce am terminat de montat ce era de montat prin compartimentul motor, am pus aripi pe fata de facelift (CC), nu sunt diferite de cele de Non-FaceLift, doar ca au cateva gauri in plus, insa le-am pus provizoriu, pentru ca intentionam sa cumpar un set de aripi originale de NFL. Capota de asemenea am pus-o tot provizoriu, de la cealalta masina, pentru a putea-o scoate din garaj. Am ales sa pun capota si aripile de la masina donatoare, deoarece cele originale de NFL erau foarte afectate de rugina, iar cele de FL nu aveau rugina absolut deloc.

    Intre timp am gasit sa cumpar si o bara fata de NFL (deoarece cand am cumparat-o avea bara de FL), iar cu greu am reusit sa gasesc un set de spalatoare de faruri, pe care mi le doream de foarte foarte mult timp (de prin clasa a 9-a, cand visam si eu cu ochii deschisi la o astfel de masina) :drool:

    Deoarece masina nu a venit echipata cu turometru, ci cu ceas care indica ora si minutul, nu eram foarte satisfacut de aspectul ceasurilor de bord, eu imi doream foarte mult ca ceasurile sa aiba turometru. Dupa ceva cautari, un bun prieten de-al meu mi-a facut cadou un set de ceasuri cu turometru pentru motoarele pe benzina cu 4 cilindri. Deoarece ceasurile mele indicau kilometrii originali ai masinii si aratau absolut impecabil, am decis sa mut doar ceasul turometru in carcasa ceasurilor mele :blahblah1:. Instalatia era precablata cu fir pentru semnalul turatiei, asa ca operatiunea nu a fost deloc greu de facut.

    Nu la multa vreme am gasit un set de jante noi noute cu anvelope de vara noi, fix cu acelasi sistem de prindere ca al masinii (4 x 100), nu am stat prea mult pe ganduri si le-am cumparat, aveam deja acelasi model de jante pe masina mea daily si imi placeau foarte tare. M-am gandit ca va arata super bine pe masina, insa nu stiu daca este o configuratie finala, deoarece ma gandeam sa cumpar un set de jante originale Ronal R8, ca set de iarna sau de vara.

    IMG_20210920_121535.jpg IMG_20210920_121338.jpg IMG_20210915_190957.jpg IMG_20211008_182324.jpg 4c8554b9-3602-46b3-ac8b-e55ea85be714.jpg
     
    asusx51r, andruu, Xtremer și alți 4 apreciază asta.
  4. rex

    rex 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2020
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5 (1999) 2.8 V6 (193cp) quattro
    Wow, super ceea ce faci! Multa bafta in continuare!

    P.S. Jantele mi se pare prea noi pentru varsta masinii, dar fiecare cu gusturile lui :).
     
    Xtremer și Stefi_LCA apreciază asta.
  5. Stefi_LCA 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2022
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi 80 B2, 1.6, 1983
    @rex multumesc pentru aprecieri! :)
    Probabil ca o sa pun ceva care sa fie mai in ton cu perioada din care face parte si care sa ii pastreze aerul acela "oldschool".
     
    Xtremer apreciază asta.
  6. Stefi_LCA 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2022
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi 80 B2, 1.6, 1983
    Mi am mai facut ceva timp liber, asa ca revin cu noutati in ceea ce priveste proiectul meu drag :)

    Fiind marcat inca din copilarie de acest model de masina, Audi 80 B2 typ81, model pe care tatal meu l-a avut undeva prin 2006, nu pentru mult timp ce-i drept, insa suficient cat sa fiu fermecat acesta, mi-am dorit tare mult sa am si eu la randul meu o astfel de masina. Nu stiu ce s-a intamplat la vremea aceea, ca eram destul de mic, undeva la 9 - 10 ani, nu stiam prea multe, insa de pe atunci am ramas "virusat" si cu gandul ca mereu o sa am si eu o astfel de masina. Pentru ca mi-a placut super mult si din pacate nu am apucat sa ma bucur prea mult de ea, am zis ca si masina pe care o voi avea eu sa semene cu aceea, sa fie cumva o replica cat se poate de apropiata ( sa aiba trapa, sa aiba proiectoare tip rallye cum avea aceea, sa fie NFL, sa aiba spalatoare faruri, ceasuri suplimentare, volan de quattro, consola centrala mare, eleron pe portbagaj, sa fie sedan in 4 portiere - acest lucru nu a fost posibil pentru ca prezenta caroserie e ceva mai speciala, fiind in 2 usi, dar imi place tare mult asa ).

    Din fericire caroseria a fost echipata cu trapa, ceea ce imi doream cel mai tare, au ramas in schimb de atins restul obiectivelor. Spalatoarele pentru faruri le-am gasit foarte foarte greu, cu mult efort, multi ani de cautari degeaba, dar intr-un final am gasit. Volanul de quattro / GTE si consola centrala mare au fost de asemenea cautate timp indelungat, insa cu nitel noroc le-am gasit undeva prin Moldova si le-am cumparat imediat, cu transportul a fost putin dificil, dar am fost super bucuros ca am gasit ce mi-am dorit. Tot ceea ce imi doream atat de mult, in prezent s-a dovedit a fi piese foarte foarte rare ( majorittea dintre ele ) si greu de gasit, mai ales intr-o stare buna, seria acestor modele avand mai bine de 40 de ani. Consola centrala nu era in cea mai buna stare, a trebuit sa muncesc mult la ea ca sa fie ok, insa, dupa cum spuneam, eram incantat ca am gasit :). Partea cu consola o sa o las pentru altadata, este mult de povestit si aratat acolo :haha:

    In schimb, o sa va arat cum am ales eu sa montez un set de proiectoare de ceata ( care sunt puse de forma, nu sunt legate, fiindca nu ma intereseaza asa tare functionalitatea lor momentan ). Suportii din kitul proiectoarelor erau ganditi pentru bara masinii, adica trebuia sa gauresc bara masinii si sa prind proiectoarele cu surub de aceasta. Nu am vrut sa gauresc bara, pentru ca, poate candva nu o sa mi mai placa ( exclus ) sau poate o sa vreau sa pun altele care probabil vor avea alt sistem de prindere, iar bara nu o voi putea inlocui pentru ca sigur nu o sa mai gasesc una cu usurinta. M-am tot gandit la un sistem de prindere profi si care sa ma avantajeze.

    Spre bucuria mea, tragerul masinii avea o buza pregaurita pentru un ornament in partea stanga si in partea dreapta, dinjos de grila radiatorului, fix in zona unde imi doream sa pun proiectoarele :arco:. Asa ca m-am pus pe desenat 3D un suport asa cum ar trebui sa fie, ceva profi cum imi place mie. Zis si facut, dupa ce am desenat, m-am pus pe printat 2 suporti din ABS ( rezistent la UV, caldura, frig, etc ). Totul a venit perfect, asa cum imi doream si arata spectaculos, dupa parerea mea, sunt super incantat :hubbahubba:.

    Astept feedback-ul vostru!:rock:

    WhatsApp Image 2023-01-29 at 15.06.13.jpeg IMG_20210912_145301.jpg IMG_20210912_145342.jpg WhatsApp Image 2023-01-30 at 23.07.37.jpeg WhatsApp Image 2023-01-30 at 23.08.43.jpeg WhatsApp Image 2023-01-30 at 23.07.51.jpeg WhatsApp Image 2023-01-29 at 15.06.12 (3).jpeg WhatsApp Image 2023-01-29 at 15.06.12 (6).jpeg WhatsApp Image 2023-01-29 at 15.06.12 (5).jpeg WhatsApp Image 2023-01-29 at 15.06.12 (4).jpeg
     
    flav94, mik15, Xtremer și alți 6 apreciază asta.
  7. Claudiu Ziros

    Claudiu Ziros Bronze Member

    Înscris:
    9 Noi 2011
    Locație:
    Voiteg - Timiș
    Masina:
    00' Audi A4 B5 1.8T quattro AWT & 91' Audi 80 B3 1.9 TDI 1Z & 97'Audi A4 B5 1.9 TDI AHU
    Foarte bine lucrat ca de fiecare data.doar ca sper ca nu sunt legate pt ca nu vor ramane proiectoarele astea.ai nevoie de ceva mai "period correct" care sa dea aspectu de rally car pe care il doresti. Acuma,daca tu vrei sa faci o replica a masinii pe care o avea tatal tau in 2006,gresesc eu.si scuza-mi interventia.
     
    Xtremer și Gabi_KGT apreciază asta.
  8. Stefi_LCA 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2022
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi 80 B2, 1.6, 1983
    @Claudiu Ziros multumesc de aprecieri. Momentan nu am gasit alt set de proiectoare. Sunt multumit si cu astea .

    Stay tuned! Zi frumoasa tuturor!
     
  9. Stefi_LCA 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2022
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi 80 B2, 1.6, 1983
    Am reusit in final sa aduc masina acasa.
    De aici va incepe o intreaga aventua. Urmeaza sa reconditionez tot ce este imbatranit / ars de soare la interior, vreau sa o pregatesc pentru vopsit, sa schimb aripile cu unele de NFL, alte jante, alta capota ( tot de NFL ), plus ce voi mai gasi pe parcurs ca ar trebui rezolvat. De asemenea, vreau sa imbunatatesc / reimprospatez aspectul si aerul interior, cat si cel exterior. O sa refac tapiseria plafonului, o sa spal canapelele, mocheta, o sa montez o inchidere centralizata OEM si multe altele care nu mi vin in minte acum.

    Stati aproape, o sa revin curand cu noutati! :)

    327640410_5897946760312269_4328382408761348489_n.jpg
     
    flav94, audi66, Ciprian.Mod și alți 7 apreciază asta.
  10. Stefi_LCA 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2022
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi 80 B2, 1.6, 1983
    Salutare tuturor,

    Din lipsa de timp nu am mai apucat sa postez chestii pe aici.
    Astazi am avut ceva timp si m-am ocupat de masina. Problema era ca imi picura ceva benzina pe la furtunurile (racordurile) dintre rezervor si conductele de benzina. Asta nu a fost deloc complicat, deoarece le-am schimbat cu usurinta.

    Alta problema care nu-mi dadea pace deloc era faptul ca masina am cumparat-o fara busonul de la rezervor, am pus altul, ca aveam printre piese, insa evident ca nu se potrivea cu cheia masinii si nici cheia busonului nu o aveam. Enervant sa vezi ca ar merge incuiat, dar nu poti face asta. :) Asa ca m-am pus pe demontat si pe "descifrarea seifului", ca sa il pot incuia si descuia cu cheia masinii, la fel ca restul yalelor si a contactului.

    Nu a fost prima oara cand am facut asta, in trecut am "imperecheat" incuietoarea portbagajului proiectului anterior (CC) cu cheia masinii, insa nu e deloc usor. Am strans mai multe cheite din acelea mici de la alte yale, la care evident ca nu aveam cheie (de prin piesele pe care le aveam - incuietori de la manerele usilor in special) si m-am pus pe "descifrat".

    Dupa aproximativ o ora in care am tot incercat cheitele astfel incat sa se potriveasca cu cheia masinii, am reusit sa termin si "imperecherea" busonului cu cheia masinii. Totul functioneaza perfect acum si sunt tare bucuros ca am reusit sa fac asta. :)

    Ganduri bune.

    WhatsApp Image 2023-02-13 at 15.40.10.jpeg WhatsApp Image 2023-02-13 at 15.38.13.jpeg WhatsApp Image 2023-02-13 at 15.36.36.jpeg

    In plus, de ceva vreme, m-am apucat de dezechiparea masinii, in vederea vopsirii integrale a acesteia, pe elemente, evident.
    In urmatoarele postari o sa va prezint progresul in ceea ce priveste aceasta parte a proiectului.
    :arco:
     
    nucugheri, Gabi_KGT, audi66 și alți 6 apreciază asta.
  11. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    Bravo pentru munca, perseverenta si pasiune! E un proiect super interesant pe care-l urmaresc cu interes, ma bucur ca mai exista inca asa oameni care mai si vor sa impartaseasca in stilul vechi, adica aici pe forum si nu pe tiktok sau alte platforme de genul acela, pe care personal nu le agreez pentru asa ceva. Spor mult iti doresc in continuare si de abia astept urmatorul episod :) !
     
    911turbo și Stefi_LCA apreciază asta.
  12. Stefi_LCA 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2022
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi 80 B2, 1.6, 1983
    @mik15 Salutare! Iti multumesc tare mult pentru aprecieri, cu proiectul am ajuns mult mai departe decat este prezentat aici, sunt cam cu un an inainte :))), dar o sa incerc sa postez cronologic ceea ce am mai facut la masina. Sincer nu prea am mai postat pentru ca nu am vazut un interes asa mare in ceea ce priveste postarile anterioare, adica foarte putini oameni au reactionat aratandu-si interesul. O sa incerc sa mai postez aceste zile continuarea progresului.

    Stati aproape! :yahoo:
     
    mik15 apreciază asta.
  13. adideac

    adideac Bronze Member

    Înscris:
    17 Apr 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5 1.9TDI AFN 97', Audi Coupe B4 Typ89 2.0 ABK 93'
    Nu mai sunt prea mulți pe forum care apreciază mașinile mai vechi și astfel de proiecte, dar pentru ăștia puțini care urmarim ce faci tu aici, poți posta cu încredere pentru că ne place ce vedem. Baftă.
     
    Xtremer apreciază asta.
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sunt foarte multi pe forum care apreciaza masinile vechi si etapele privind reconditionarea unei asemenea masini, dar NU scriu. Doar citesc.
    Nu trebuie sa scrii nimic si nimeni nu are nicio obligatie in privinta asta, dar asta NU inseamna ca nu apreciezi munca unui om indiferent de ceea ce face el. Bafta
     
    911turbo și Xtremer apreciază asta.
  15. Stefi_LCA 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2022
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi 80 B2, 1.6, 1983
    Salutare tuturor!

    Dupa cum am promis, am revenit cu noutati! :) M-am apucat sa pregatesc masina pentru a o duce la vopsit. Inainte de toate, a trebui sa gasesc un set de aripi fata pentru model non-facelift in stare buna, evident, lucru foarte greu. Cele pe care le aveam deja pe ea ( din postarile anterioare ) erau de model facelift si aveau ceva gauri in plus, si nu am vrut sa le pastrez pe acelea. Am gasit un set de aripi fata fara rugina la un bun prieten din capitala, dar nu erau tocmai drepte, asa ca a fost nevoie sa le duc la un tinichigiu sa mi le indrepte profesional, ca nu prea imi place ideea de chit pe masina, mai ales ca acest proiect vreau sa iasa cat mai aproape de "tipla".

    Dupa ce am rezolvat cu aripile fata, le-am ceruit bine bine la interior si le-am montat de forma pe masina, ca sa le pot transportat cu totul.

    IMG_20221006_094326.jpg IMG_20221006_094348.jpg IMG-20220927-WA0029.jpg IMG-20220927-WA0031.jpg IMG-20220927-WA0033.jpg IMG-20220929-WA0042.jpg
     
    Peto, Tommi-KGT, asusx51r și alți 5 apreciază asta.
  16. andrei91gl

    andrei91gl 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2008
    Locație:
    Galați
    Masina:
    2012 Audi A4 Allroad CAGB / 2011 Audi A7 3.0TFSI CGWB
    Felicitari pentru proiect ! Si eu sunt pasionat de fiare vechi si ma bucur cand vad cate un proiect in derulare. Se vede pasiunea din felul in care te dedici .
    Imi poti spune te rog ce produse ai folosit pentru ceruirea aripilor? Urmeaza sa fac acelasi procedeu la un Volvo Amazon pe care il reconditionez.
     
  17. Stefi_LCA 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2022
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi 80 B2, 1.6, 1983
    @andrei91gl salutare! In special flex sau bormasina cu perie de sarma, dremmel cu perie de sarma sau freze, smirghel si unde nu s a putut cu acestea din cauza spatiului, am incercat sablarea. :) Spor!
     
  18. Stefi_LCA 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2022
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi 80 B2, 1.6, 1983
    @andrei91gl Salutare din nou! Ieri eram de pe telefon si am citit in graba :)))), am citit "curatarea" in loc de "ceruirea". Ca sa iti raspung cum trebuie la intrebare, am folosit ceara pentru cavitati de la SPRINT si am aplicat-o cu pistolul de teroson ( inainte sa aplic ceara eu am dat si cu teroson ). Ca sfat, mascheaza bine unde nu vrei sa ajunga ceara, caci dupa uscare se indeparteaza greu :). Zi minunata! :D
     
  19. Stefi_LCA 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2022
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi 80 B2, 1.6, 1983
    Salutare tuturor!
    Am revenit cu un mic update, fiindca am avut putin timp liber :)

    Am pregatit masina pentru a o duce la vopsit. Am demontat toate elementele ornamentale, geamurile, interiorul complet, am pus un alt set de jante, de asemenea am demontat toate elementele caroseriei ( usi, aripi, capota, portbagaj, trapa, bari, etc ), deoarece intentia este sa o vopsesc pe elemente. :arco:

    Toate suruburile le-am organizat foarte frumos, ca sa stiu exact de unde le-am luat si unde o sa le pun. (Le-am infipt intr-un carton mare, iar in dreptul fiecaruia sau a unei serii de suruburi asemanatoare am notat zona de unde a fost desfacut) :w00t:

    Platforma cu care am transportat masina avea o mica problema atunci cand era incarcata ( nu puteam da cu spatele fara sa dau 1-2 metri in fata ), insa am uitat acest aspect, iar cand am incarcat masina pe plaftorma, masina cu care am tractat-o era cu botul in porti, asa ca nu am putut da inainte ca sa se deblocheze frana platformei fiindca portile erau inchise si evident ca nici inapoi nu am putut da :yahoo:, asa ca am desfacut portile din balamale :idea:

    O saptamana intreaga am muncit impreuna cu vopsitorul sa o pregatim in cel mai mic detaliu, cat de bine am putut. Pentru partea de pregatire si slefuire a caroseriei am izolat zonele geamurilor, usilor, si capotelor cu banda scotch de hartie si folie nylon ( ca sa nu curga apa din aceea murdara de la slefuire prin interior ), iar pentru partea de vopsire am izolat cu banda scotch de hartie si hartie de ziar sau hartie de mascat. :)

    Atasez cateva poze cu progresul :)

    IMG_20221029_141416.jpg IMG-20221030-WA0003.jpg IMG_20221030_104817.jpg IMG_20221030_105026.jpg IMG_20221031_170607.jpg IMG_20221031_170622.jpg IMG_20221031_170512.jpg IMG_20221102_181006.jpg IMG_20221102_181021.jpg IMG-20221102-WA0024.jpg
     
    Ultima editare: 14 Apr 2023
    Tommi-KGT, CristiCosti și Gabi_KGT apreciază asta.
  20. Stefi_LCA 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2022
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi 80 B2, 1.6, 1983
    Dupa ce am adus pe bucati acasa caroseria si a restul elementelor de caroserie vopsite, am asteptat 2 saptamani inainte de a ma apuca de montat, ca sa fiu sigur ca vopseaua este destul de matura / uscata incat sa nu am probleme la montaj. :) Caroseria a stat in garaj , iar aripile, usile, capotele, si restul elementelor care au mai fost vopsite, au stat agatate cu grija de grinzile de la foisor deoarece in garaj nu mai era loc absolut deloc.

    Dupa cele doua saptamani m-am apucat sa montez si sa aliniez cat se poate de bine toate elementele. De aici s-au mai derulat si alte etape ale proiectului pe care o sa vi le prezint in cele ce vor urma!

    Vizionare si citire placuta si astept parerile voastre! ;)

    IMG-20221103-WA0016.jpg IMG_20221103_104931.jpg IMG-20221103-WA0017.jpg IMG-20221104-WA0032.jpg IMG-20221104-WA0009.jpg IMG-20221112-WA0009.jpg IMG-20221119-WA0010.jpg
     
    F33lings, Tommi-KGT, CristiCosti și alți 11 apreciază asta.

Distribuie pagina asta