1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A3 1.4 TFSI - VDR

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Kspic, 21 Dec 2015.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Aspirator și spălare periodică dpdv al covorașelor
    Interiorul textil - aspirator și curățare cu produse de detailing plus aspirator care știe de umed/uscat la final .

    Cele de cauciuc e adevărat că se curăță mult mai ușor dar eu nu le prea suport ..... Iarna totuși le folosesc pe cele de cauciuc.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca ambreiajul OE te-a tinut 90.000 km cu soft stock, esti dezamagit de cel aftermarket ca te-a tinut doar 50.000 km in conditiile in care masina e resoftata la stage 1 ?
    Mie unul mi se pare rezonabil.

    Am acelasi motor, aceeasi cutie pe un VW cu 180.000 km si ambreiaj original, nu stiu cum si in cel fel a fost folosita masina asta pana sa ajunga la tine si sa o intretii asa meticulos.
     
  3. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Hmmmm doua proprietare , una prin Germania la care a stat până la 40.000 km 2-3 ani și una în în Romania unde a stat un an.

    Cea din Romania fiind mai plinuță ca să nu apese pe butonul start stop ținea ambreiajul apăsat la semafor chestie pe care o vedeam la ea când am scos masina la o probă .
    Atât în Germania cât și în Romania a fost mașină de oraș deci ambreiajul original chiar a mâncat bătaie .

    Cel de acum, Sachs nu a picat încă, cuplează foarte sus dar pedala este in continuare moale.
    Eu merg destul de mult în oraș și în ultimul an pe traseul Buzău - Brașov drumul e liber , curbe la greu și distracția e mare .....
    Recunosc m-am cam jucat cu A3-ul și poate că ambreiajul cu 220 mm poate nu este suficient .

    Poate sunt eu criminal de ambreiaj .... Nu neg .... Dar parca pe alte forumuri cam se plânge comunitatea de Sachs , inclusiv mecanicul la care o fac mâine a schimbat rulmentul de presiune Sachs după 30-40.000 km și el merge majoritar în extern .
    Acum dacă tu spui că a ținut ok poate că așa este, nu te contrazic. Mașina cu soft și diesel am avut înainte de A3 care la 250-300.000 km avea ambreiajul original și fata de A3 .... mașinuța aia a văzut omor

    La mine A3-ul a văzut și vede talpă, am piciorul destul de greu motiv pentru care vede și revizii destul de des. Practic , cat este motorul rece suntem pe perioada de pace dar când este cald in nici un caz nu merg subturat.
    O să merg la Ionuț Stoica după toată nebunia cu covid și o să pun masina pe dyno bapro, sa vedem daca este ceva cu semnul întrebării pe partea de soft, pentru că din câte am înțeles o creștere mult prea mare de cuplu pe un segment mic de rpm afectează ambreiajul .
     
    Ultima editare: 6 Apr 2020
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu te baza asa mult nici pe LUK. :)
    Eu am avut probleme cu o volanta in primul an.

    Acum, la cat costa kit-ul pentru 1.4, tinand cont de stage 1 si de modul de utilizare, nu cred ca e un capat de tara pentru nimeni sa il schimbe la 2 ani.

    P.S M-am cam saturat de cutia manuala de pe motorizarea asta.
    Cand nu e sincronul, e un inel de la sincron.
    Cand nu e rulmentul de la diferential, e rulmentul de la arbore.
    Zici ca e facuta din aluat de cozonac.
    Tot LHY ai si tu parca.
     
    lowlife apreciază asta.
  5. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    LNY este codul meu de cutie.
    Masinuta nu este rea deloc, mai ales daca stai sa te gandesti ce costuri ai de reparatie / mentenanta. Cutia si distributia ce sunt cu ceva probleme de fabricatie..... in rest e tanculet.

    Bate o planetara ? cu 200 lei ai luat piesa ok ( spidan pentru cutie ) iar pentru roata un LPR pentru ca spidan nu produce planetare pentru roata la A3 1.4 TFSI care costa sub 200 lei. Ca discutam despre bucsi, bielete directie sau antiruliu, preturile sunt super ok.
    Sa te uiti la fratiorii de la BMW, preturi de preturi pentru piese. Sau chiar la Mercedes, clasa A 2016, dupa ce a scapat masina pe camp un amic a primit facutra de 2500-3000 lei pentru cateva elemente de plastic ( carenaj, scut plastic motor si ceva element de plastic inferior de la bara ) care vin doar pe origine.
    Maine daca dai cu A3-ul fie in sant, fie lovesti o alta masina o faci fara dar si poate cu o suma mult mai mica vs alte modele premium, aici sa zicem ca este marele lui avantaj.

    Bine, imi mentin parerea ca aceasta masina are bube ascunse.
    Eu de mult voiam sa o vand si sa nu mai vad grupul VAG in fata ochilor dar ... am luat problemele in piept, probleme de multe ori nediscutate sau discutate PROST pe alte forumuri. Asa am schimbat rulmentii de la roata pe fata degeaba si multe alte piese de ma considera baietii ghinionist. :)
     
    mirceacml apreciază asta.
  6. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Cu grija ! Nu-l stii pe Mihai ?! :)

    @Kspic - Felicitari dom' doctor ! Vin f bine presurile...
     
    Kspic apreciază asta.
  7. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Am zis sa postez si rezultatul cu schimbul de ambreiaj si capete de planetara, partial pozitiv, partial negativ.

    Rezultatul este pozitiv pentru ca am trecut la ambreiaj Luk, calitate de fabrica cu 230 mm vs 220 mm cat are cel sachs cu care vine din fabrica. In mod practic, volanta are 228 mm, la fel ca si in cazul celor de 140-160 caluti doar ca difera kitul de ambreiaj. Luk sunt singurii care ofera kit ambreiaj de 230 mm pentru CAXC.
    Constructia discului dar si a placii de ambreiaj este mai faina, acum, sa vedem cat rezista in timp.
    Daca inainte de a schimba ambreiajul imi cupla la varf de pedala ambreiaj, acum cumpleaza cu pedala de ambreiaj ridicata la 1/3 din cursa inferioara, adica ridici sub jumatate din cursa pedalei si deja a cuplat.
    Pedala super moale, totul super super ok.

    S-a trecut la etapa II, capetele de planetara de la cutie banuite ca ar fi de vina pentru vibratiile din mers, pentru ca am exclus rotile ( jantele sunt drepte, echilibrate si deja sunt la al doilea set de gume cu care am vibratiile ) . Am cumparat pentru cutie cum am spus mai sus, capete de planetara Spidan..... dar aici intervine aspectul negativ pentru ca dupa ce le-am schimbat, nu s-a schimbat aproape nimic..... deci am banuit gresit...... si jumatate de zi chiar am fost plin de nervi pentru ca nimeni nu ii da de cap.
    Practic, o sa ma duc sa verific iar rotile, la o alta vulcanizare pentru o a doua opinie si o sa refac geometria.
    Capetele de planetara de la roata aveau micile lor probleme iar cu cele noi, totul e OK.
    IMG_20200407_105054.jpg IMG_20200408_105001.jpg IMG_20200408_105005.jpg IMG_20200408_105009.jpg IMG_20200408_105437.jpg IMG_20200408_110726.jpg

    Pentru ca a fost fetita asa cuminte si nu s-a mai stricat deloc :lmfao::lmfao::lmfao: i-am facut un cadou
    boss.jpg IMG_20200409_112656.jpg IMG_20200409_112659.jpg

    Discutand despre Sachs..... 40.000 km si discul mai avea suprafata de contact, dar nu suficient de mare pentru stilul meu de a conduce. A cedat destul de prematur, rulemntul de presiune fiind " praf " din spusele mecanicului. Volanta avea mici pete dar fiind cu masa simpla, nu s-a decis schimbarea ei.
    Acum dupa 30 km de la schimbul de ambreiaj, pot spune ca masina merge perfect la viteza mica si aproape de dezmembreaza la viteza mare ( adica peste 120 km/h ).

    Incet incet, mai schimb eu piese si o fac noua ..... Nu de alta dar pe fata am mai schimbat eu rulmentii de la roata degeaba ( la recomandarile mecanicilor pe la care am fost ).
     
    lowlife, Chriss_Deejay și borsy apreciază asta.
  8. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Daca ești în Brașov eu îți recomand să mergi o vizita cu rotile la AUTO CHELU că sa fi sigur că rotile sunt ok să nu schimbi mașină toată din cauza lor
     
    Kspic apreciază asta.
  9. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Momentan nu sunt in Brasov .

    Rotile.... o poveste si un dans ca sa zic asa. Le-am tot verificat, ultima data aveam janta de pe fata dreapta indoita asa ca am decis sa o indrept. Totul perfect, nu au mai fost probleme mari si a urmat o modificare pe masina, schimbarea amortizoarelor dupa care au aparut iar vibratiile. Am fost iar sa verific rotile si tipul de la vulcanizare punea vina pe anvelope, ca ar avea nu stiu ce deformari.... am schimbat si anvelopele pentru ca mai aveau 1 mm pana la semn..... la fel, sau chiar mai rau facea volanul. Aici am exclus jantele si rotile.....
    Practic amortizoarele au fost schimbate in asa fel incat pe partea de directie sa nu apara modificari dar totusi geometria a fost facuta anterior cu o masina care avea botul lasat din cauza uzurii amortizoarelor. Acum atat puntea fata cat si puntea spate stau mai sus.
    Am omis anumite aspecte inainte de a schimba capetele de planetara de la cutie si aici am gresit, trebuia sa fi facut geometria iar dupa ce am schimbat amortizoarele....... Asta pentru ca am studiat astazi mai atent si rotile de iarna si ce sa vezi, sunt putin uzate pe interior.

    M-am bazat pe tipul care se ocupa de rotile masinii de ceva vreme si nu stiu daca aparatul lui de echilibrat rotile mai este in mintile lui sau nu. O sa cer un sfat de la echipa unei vulcanizari mai mari din Buzau si sa vedem ce iese, dar asta abia saptamana viitoare.
    De ce am schimbat capetele de planetara ? Mecanicul a spus ca nu am de ce sa fac geometria ca el a schimbat amortizoarele in asa fel incat nu este nevoie. Rotile le stiam ok, pe elevator la verificare masina nu are gram de joc la roata, aspect observat de trei mecanici ..... Si am tot citit pe forumuri si am ajuns la capetele de planetara de la cutie asa ca am zis hai sa le schimb si pe ele.

    In concluzie..... rotile urmeaza sa le verific iar daca au indoituri si neaparat geometria .
     
    Chriss_Deejay și Beetle94 apreciază asta.
  10. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Pasul I - Geometria
    90% din vibratii au disparut, mai sunt mici vibratii in volan pe care sper sa le rezolv cu o vizita la o vulcanizare mai serioasa.
    Partea proasta e ca acum o saptamana am luat un crater cu partea dreapta a masinii motiv pentru care nu ma mai bazez acum 100% pe starea rotilor din dreapta.

    Vibratiile apar oricum pe la 120 km/h si dispar la 140 km/h si sunt foarte mici doar cand accelerez.

    IMG_20200416_130757.jpg IMG_20200416_131412.jpg IMG_20200416_133644.jpg MVIMG_20200416_133459.jpg MVIMG_20200416_133626.jpg

    Ii mulțumesc lui Mircea pentru ideea cu geometria :)
    Între timp am curățat și jantele de iarna iar acum sunt la izolare .
    IMG_20200416_154959.jpg IMG_20200416_154840.jpg
     
    Ultima editare: 16 Apr 2020
    LucianP, Reviver, mirceacml și încă o persoană apreciază asta.
  11. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Bine ca ai rezolvat aia 90% ;). Restul sper sa nu fie de la atâta luciu pe ea :).
     
    Kspic apreciază asta.
  12. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Am echilibrat și roțile la o vulcanizare mai dotată și problema era și de la roți.
    Practic unde aveam 40 grame de plumb ... Tipul a pus 20 pentru că atât cerea aparatul . Toate rotile aveau mulți plumbi aiurea ......
    In concluzie tipul la care mergeam eu de obicei are probleme cu aparatul cu care echilibrează rotile.

    Acum nu mai vibrează volanul pe aceeași porțiune de drum pe care am făcut toate testele până acum . Jantele nu erau strâmbe, nu aveau nici un fel de probleme .
    IMG_20200430_103332.jpg

    Mi-au sosit și câteva produse noi de aditivare pe care le-am luat de la epiesa
    IMG_20200430_120159.jpg

    Cei doi aditivi se folosesc cu doze de mentenanță, adică ambii fac cate ceva și adaugă la fiecare alimentare. Dozele in care ajung sa fie folosiți nu sunt cele de pe eticheta ci sunt mai mici.
     
    mirceacml și Beetle94 apreciază asta.
  13. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Super, dar ai vrut cumva sa zici ca aveai 40 unde trebuia sa ai 20 ?
     
    Kspic apreciază asta.
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai exact asta a zis.
    Avea 40gr. de plumb si tipul unde a echilibrat rotile acum a pus doar 20gr. pentru ca asa cerea aparatul.
     
    Kspic apreciază asta.
  15. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Aa acum am înțeles. Tipul cel nou a pus 20g. Ok :)
     
    Kspic apreciază asta.
  16. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Se numesc PATISERI cu apucături de meseriași in domeniul auto.
    Zilele trecute un amic a avut o peripetie asemănătoare ție.
    Avea jantele impecabile,și-a cumpărat cauciucuri noi Michelin pilot spor 4 și la doua vulcanizări l-au plumbuit de au dublat greutatea mașinii.
    A mers la Autochelu' unde îți recomandasem daca erai in Brașov.
    A dat omul jos cauciucurile că două erau puse chiar invers,adică interiorul la exterior.Dupa ce le-a pus calumea sus trei roti au fost echilibrate cu 10-15grame fiecare iar a3a a mai dat-o jos și a învârtit cauciucul cu 90° pe janta și când a echilibrat-o a pus 10 grame de plumb.

    Concluzia este că sunt puțini care chiar știu ce fac și au aparatura calumea,că sa fiu corect îți zic că în Județul Brașov știu 3locuri unde ți-aș recomanda Autochelu',Eris98(cei de pe strada Vidin,brașovenii știu la cine mă refer și 98 vine de când există) și la @Cata_ADC

    PS: ți-am zis sa ai grija sa nu schimbi toată mașină datorita incompetenței;)
     
    Kspic și Sergio apreciază asta.
  17. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Mda .... M-am bazat pe tipul la care mergeam în general pentru că a fost cel mai strălucit față de mulți la care am fost in trecut .
    Acum după ultima echilibrare plus geometrie totul e perfect ....

    Motivul pentru care am și decis să merg în altă parte este un semn de întrebare produs de felul în care cauciucurile au fost montate pe janta adică fără să se țină cont de marcajele roșu și galben de pe anvelopa . Poate au sau poate nu mare valoare dar totuși tipul la care mergeam de obicei le-a pus invers cu punctul cel mai greu de pe cauciuc direct la valva .
     
    mirceacml apreciază asta.
  18. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Mie la autosoft mi-au pus cu punctul roșu opus de valva.
     
    Kspic apreciază asta.
  19. airden

    airden 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2014
    Locație:
    Germania
    Masina:
    2015 A3 8V Sportback 2.0 TDI CRLB Ambition
    Păcat ca din cauza unor asemenea incompetenți / dezinteresați ajungi sa schimbi diverse care practic nu au nici o legătură... Timp, efort si costuri degeaba.

    In alta ordine de idei, felicitări pentru modul în care iți întreții mașina, arata excelent. Am avut si eu un 8PA negru (LZ9Y) și imi amintesc cat era de pretențioasă culoarea.
     
    Kspic apreciază asta.
  20. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Da, culoarea este foarte foarte pretentioasa .....
    Intre timp dupa 600 km s-a facut ca un porc ..... asa ca am trecut la treaba :) Mai ales ca acum am doua produse noi


    Koch GSF
    - pH neutri si curatare chiar foarte buna, fara sa atace " protectia " Sonax BSD
    - mizeria s-a curatat in proportie de 90%, pe masina avand un street film foarte fin ramas pe ea care s-a luat extrem de usor cu spalarea masinii folosind metoda celor doua galeti
    - spumarea la doza recomandata de Koch chiar in lance foarte buna, a fost mediocra..... nu chiar atat de densa cum am vazut pe youtube . Dar la 20 ml GSF la 1 litru de apa din lancea de spumare ...... totusi spuna obtinuta nu a fost chiar slabuta daca ne raportam la doza.
    de aceea, nota 8.5/10 din partea mea

    Samponul FX Protect, facut de Polonezi din cate tin minte.
    Il folosesc de destula vreme si chiar este un produs ieftinel dar foarte bun. Lubrifierea este buna, zgarieturi in plus nu au aparut de cand il folosesc si mai ales daca se usuca pe lac nu lasa pete si se curata cu apa foarte usor.

    Koch Pw
    - o ceara lichida excelenta, ceea ce m-a uimit a fost efectul ei pe plastice si anvelope..... unde a lasat elementele cu un aspect placut
    - miros foarte placut, aspect placut si dpdv al protectiei ..... nu este wow ci chiar un produs foarte bun pentru fiecare spalare
    - doza la fel, 30 ml la 1 litru de apa ....... extrem de avantajoasa.

    IMG_20200520_141116.jpg IMG_20200521_202158.jpg
    IMG_20200521_202257.jpg IMG_20200521_203218.jpg IMG_20200521_204255.jpg IMG_20200521_203149.jpg
    IMG_20200509_121734.jpg IMG_20200509_121744.jpg IMG_20200521_204317.jpg


    Noua jucarie pentru spumare :)
    IMG_20200521_181716.jpg
     
    lowlife, Beetle94, ianculets și alți 8 apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta