1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A3 2.0 TDI BMM 140 cp, 2007

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de mirceacml, 9 Apr 2016.

  1. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Ai presimțit tu ceva legat de asta :))))
     
  2. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Astăzi fiind soare am profitat și am schimbat garnitura de la capacul de chiulasă. Am ales una Elring, sper sa ma scape o perioada de uleiul din spatele motorului. Si dacă tot am desfăcut pe acolo, am dat cu silicon rezistent la temperaturi mari si pe la mufa cablajului injectoarelor unde intra in chiulasă. Am spălat apoi motorul cu 3 tuburi de TRW brake cleaner și acum sa dea căldură sa ii fac o "băiță" compartimentului motor.
    Curând cred că o sa schimb și rola alternatorului ca scoate ceva zgomote, iar intinzatorul curelei cam joaca.
    Mna, la 296.000 km eu zic ca arata destul de bine axul cu came. Nu prea se observa in poze, decât scamele de la o cârpă cu care am șters marginile :), dar in realitate n-am văzut pe came urme sau ceva pete maronii... Cred ca Valvoline își face treaba.
    20200222_124942.jpg 20200222_124956.jpg 20200222_125000.jpg 20200222_130628.jpg 20200222_130849.jpg
     
    AlexPTB, Kspic, mihaicristian și alți 5 apreciază asta.
  3. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    La cât detergent se bagă în uleiurile moderne, ar fi și de mirare să găsești depuneri.....
     
    mirceacml apreciază asta.
  4. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Continuam cu garniturile și oringurile... a venit rândul pompei de vacuum și motorină. Am achiziționat un kit de reparație pentru pompa Luk (2 arcuri mici, garnituri de tot felul și șuruburi noi), și dacă tot am fost la băgat banii la motor am luat si furtunul de la EGR spre intercooler.. OE bineînțeles.
    Per total chiar mi-a făcut plăcere sa demontez/montez pompa bucățele :) ca sa schimb toate garniturile și sper ca i-am făcut un bine si sa mai funcționeze alți 300.000 km ;).

    20200226_133806.jpg 20200226_181317.jpg 20200226_183309.jpg 20200226_190349.jpg 20200226_192714.jpg 20200226_200259.jpg
     
    AlexPTB, LucianP, arazvan2002 și alți 6 apreciază asta.
  5. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Treaba buna colegu' :applaus:
    Te bagi si la mine la un inlocuit de furtun dinere EGR si intercooler?:p
     
    bobalex18 și mirceacml apreciază asta.
  6. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Haide un weekend în Banat și il facem :)
     
    stefan550 și bobalex18 apreciază asta.
  7. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    La mine la b6 pompele de motorina au căzut ambele la 380k km.
     
    mirceacml apreciază asta.
  8. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Am dat de o zi cu soare, am pus roti de vara :)))) și suspensia din nou joasă.

    20200313_103926.jpg 20200313_103852.jpg 20200313_103901.jpg
     
    airden, Cosmin ZKG, andyzaharia și alți 19 apreciază asta.
  9. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Dupa o săptămâna și ceva de stat pe dreapta, am zis sa mai merg și eu azi cu ea. Un huruit pe ea încât am si schimbat un rulment pe spate :))). Si fiindcă a mai rămas unul neschimbat le fata, il am și pe el cumpărat, dar ma ocup maine de el. Ambele, de fapt acum toate 4 sunt SKF. Bineînțeles că șurubul din centru este de 16 și un pic, cât sa ma facă sa recurg la măsuri extreme: dalta și ciocan. Nu a avut nicio șansă împotriva acestei combinații :)))
    Acum a mers aproape 300k km, eu zic că și-a îndeplinit norma, 100k din ei fiind făcuți cu distantiere.
    Ultima poza este si cu a doua masina care duce greul prin oraș acum ;), dar cu brio.

    20200406_130644.jpg 20200406_125212.jpg 20200406_130652.jpg 20200404_154746.jpg
     
    Ultima editare: 6 Apr 2020
    smurff, asusx51r, AlexPTB și alți 10 apreciază asta.
  10. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Doua mașini stând supărate cred că după o gluma făcută de A3
    A3: auzi mă micuțule, știi ce am eu și nu o sa ai tu niciodată ?
    Fiesta : Ce ?
    A3: interior cu materiale de calitate

    A3-ul arată bine rău :)
     
  11. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    @mirceacml - Stii cum face masina asta acum ?! Praguri, praguri ! :)
     
    Kspic, stefan550, mirceacml și încă o persoană apreciază asta.
  12. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Stiuu dar nu găsesc.. nici nu m-am prea ocupat sincer. Ca și @Kspic ma ocup întâi de mecanica sa fie ok. Dar va veni și rândul pragurilor.
    Cum am promis, m-am ocupat și de al 4-lea rulment :)

    20200407_112101.jpg Screenshot_20200407-133234_WhatsApp.jpg
     
    Kspic, AlexPTB, stefan550 și alți 3 apreciază asta.
  13. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    E normal. Așa aș fi făcut și eu. Bodykit de s, alcantara...ca doar in poze nu se aude rulmentul sau vreo bucșă.

    Era și păcat să o vinzi fara sa ai mecanica pusă la punct :)))))
     
    LucianP, Cosmin ZKG și mirceacml apreciază asta.
  14. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    @mirceacml Acum ca ai pus rulmenti cand montezi punctul forte? Adica suspensia.
     
    mirceacml apreciază asta.
  15. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Are suspensie
     
    dasefx1980 și mirceacml apreciază asta.
  16. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    @DonDoneL gresit domne! Are impresia ca are suspensie, dar nu-i cea corecta, nu-i una care sa spui ca e punctul forte al mașinii. Ii explici tu @mirceacml ?
     
  17. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Cea pe perne mai are de așteptat :)))
     
  18. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Nu o supara, ca daca ajunge sa discute cu a mea o sa faci doar mecanica nu o sa mai ai buget de praguri sau nebunii :) :) :)
    Pe mine daca ma intreaba cineva " e modificata boss " zic da " boss " are totul schimbat :D mai raman stock interiorul si exteriorul ca in rest nu cred ca a ramas ceva de care sa nu ma leg pana acum .
    Ne neaparat ca unele piese trebuie schimbate ci ca schimb in prostie piese pana dau de cate o problema de nimic..... Stii doar ca am schimbat si capetele de planetara de la cutie degeaba si rulmentii de la roti pe fata...... si nu numai .

    Tind sa cred ca si detailingul atrage problemele,
     
    DonDoneL și mirceacml apreciază asta.
  19. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Ce se intampla cand iti este sila sa folosesti presa pentru scos capul de bara ? Platesti. :) Am preferat sa dau cu ciocanul in fuzeta sa scot capul de bara cand am schimbat rulmentul la roata, iar martorul volan galben in bord a si aparut.
    Pun VCDS... 00573 - Steering Torque Sensor (G269): Implausible Signal...pfaa gata. Scriu pe google eroarea in speranta ca o fi ceva usor ca doar volanul se invartea normal, dar s-a umplut pagina de rezultate ...care defapt erau doar unul, inlocuire caseta directie, deoarece la cele electrice nu se repara cam nimic.
    Dupa ce am citit pe forum si m-am sfatuit cu diverse alte persoane, am ajuns la Tureal Steering Solutions, in Bucuresti. Oameni de nota 10, care au lucrat foarte profesional.
    Asadar dupa o constatare la ei, concluzia a fost una de 2700 lei :arco: ... caseta directie inlocuita cu alta reconditionata de ZF, alte brate fata noi, Lemforder (celelalte aveau 1 an si deja bucsa mica era dusa la ambele), si doua capete de bara, tot Lemforder, sa fie directia noua daca tot am inceput.
    In concluzie, folositi presa. :)

    20200413_123139.jpg 20200413_143118.jpg 20200413_145355.jpg
     
    arazvan2002, cosmin_moto, Chriss_Deejay și alți 5 apreciază asta.
  20. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Mda, nasoală pățania dar măcar stai liniștit în ce privește direcția. :)
     
    mirceacml apreciază asta.

Distribuie pagina asta