1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A3 2.0 TDI BMM 140 cp, 2007

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de mirceacml, 9 Apr 2016.

  1. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Iar la mine cred ca asa:

    IMG_5709 copy.jpg
     
    stefan550 apreciază asta.
  2. Peto

    Peto Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2019
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8
    Pe mașina ta , arată super
     
    mirceacml apreciază asta.
  3. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    De 2 ani si jumătate, de când am montat frânele, am reușit în sfârșit sa îmi fac curaj sa montez protecțiile de la discurile de frână. Îmi mai intra mizerie cand ploua și harjaiau la frânare. Iar pe partea de interior discurile au mici canale, nu sunt atât de mari încât sa trebuiască schimbate. Dar am zis sa fie ca la carte, asa ca, am comandat protecțiile de S3, vopsite argintiu si montate. La montaj am observat plăcuțele, care erau cam duse, ma rog anul asta calendaristic mai duceau lejer, dar după 2 ani jumătate si 44.000 km am ales sa le schimb. Pe spate am discuri TRW, am luat placutele tot TRW, pe fata discuri Textar, deci placute, tot Textar.

    20210614_180457.jpg 20210617_201928.jpg 20210615_104709.jpg 20210617_184112.jpg
     
    airden, vladmang, redlife și alți 7 apreciază asta.
  4. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    Faci upgrade la Shimano xt 8100?
     
    DonDoneL și mirceacml apreciază asta.
  5. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Am aflat târziu de ele ca făceam trecerea de la 6 la 4 pistonase, greutate mai mica :)
     
    smurff și bobalex18 apreciază asta.
  6. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Au început rulmenții la amortizoare sa paraie si scartaie. Asa ca am luat flanse cu rulmenti noi Lemforder. Dă si demontează iar frane, tot ... le schimb intr-un final.
    Surpriza, cum am eu de 2 ani jumate reglabila lăsată la maxim pe fata, a început sa bata flansa in sus. Adică, apas pe masina si flansa se vede cum se misca sus-jos. Zic mai sa fie, nu am strâns bine, nu am pus vreo saiba...mama ei da-i a doua zi si demontează iar tot. De data asta, uns tot cu vaselina dinainte si a mers brici. Analizez, cercetez, ridic cu 5 mm reglajul de curios, le montez iar cat se poate de corect, pun pe masina. Nu mai face, hai ca e ok.
    A treia zi la lucru ma mănâncă pe mine, dar dacă o cobor la loc jos de tot, oare o sa mai facă ? Si bineînțeles ca a făcut. Am ridicat la loc și degeaba, la fel.
    Pfaaa, am coborat majoritatea sfinților asupra flanselor, după consultări cu colegi, mah ori e amortizorul ori e flansa cea noua e dusa.
    Așadar, am dat jos a treia oara suspensia si am montat alte flanse noi. Lasam jos parca nu mai face. Balanganim masina sus jos și era ok. Doar cate un ciocnit rar pe care mă prefaceam ca nu îl aud. Pana m-am gândit mah dar dacă ridic suspensia câțiva cm oare mai face ? Si am ridicat 2 cm la filet. Intre janta si aripa s-a ridicat 1 cm. Si surpriza nu mai face. Aaaa ... atata muncă, cand trebuia sa o ridic puțin, probabil arcurile obosite si ele si mai trebuiesc comprimate puțin.

    20210626_132944.jpg 20210626_133000.jpg 20210626_133007.jpg
     
    Iulian06, mihaicristian, bobalex18 și alți 6 apreciază asta.
  7. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Dacă si astea mai obosesc, alea la 1.000 - 1.500 lei sunt glume.
     
    bobalex18 apreciază asta.
  8. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Pai sunt :)))
     
    DonDoneL apreciază asta.
  9. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Am coborat înapoi mașina la maxim pe fata :). Nu mai face niciun zgomot. Amortizoarele sunt beton, fac cursa completa ca la carte. Deci si arcurile insemana ca sunt ok. După ceva cercetări, mi-am dat seama ca nu m-am gândit și eu sa caut niște flanse de S3, cupra, rs3 , poate sunt mai dure , deoarece se pare ca ele bat, fiind pentru suspensii normale.
     
    bobalex18 apreciază asta.
  10. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Buun. Tot aveam un suierat cand acceleream. După multe multe investigații și dureri de cap, ca nu găseam nimic, abia scăpasem de treaba cu flansele, deci nervii .... am.ajuns si la distribuția Continental, care avea 64.000 km si ea. Demontez capacul, plin de ulei peste tot, cureaua îmbibata, .. oh shit. :) Dacă aveam nedumeriri sa o schimb înainte de concediu, acum îmi era clar. Asadar am comandat distribuție Ina, pompa de apa și antigel Hepu, semering ax cu came si arbore cotit Victor Reinz, garnitura capac chiulasa Elring.

    20210706_154408.jpg

    Si incep sa demontez, dupa cum se vede în poze

    20210706_165243.jpg 20210706_160732.jpg

    Am spalat, degresat, suflat bine, uscat toată zona, după ce am demontat toată distribuția, inclusiv roata dintata de la ax si cea de la arbore. Am.schimbat semeringurile, pus distribuția noua frumos, când ...surpriza ... suportul de alternator si compresor clima fisurat la prinderea suportului motor .... :banghead:

    20210706_195441.jpg 20210706_190110.jpg 20210706_185702.jpg 20210706_180846.jpg

    Am găsit în dezmembrari alt suport, montat cel bun tot, schimb garnitura la capacul chiulasa, cand sa bag furtunul de vacuum în ștuțul capacului, în spate, pac, se rupe ștuțul. :scared2:
    Așadar, din cola-n fanta, am ajuns sa cumpăr capac nou OEM de 11 minunate de milioane lei vechi.

    20210707_154229.jpg 20210707_154138.jpg

    Ce diferenta importanta, în afara de aspect, am observat este ca cel nou are doua orificii pe interior, pentru epurator, fata de unul la cel vechi. Ma bucur ca a venit cu garnitura originala, șuruburi noi, s-a potrivit totul perfect.
    În final, am montat și eu tot si masina merge din nou cum trebuie, avansul reglat la -2.0. Si la km în bord s-au nimerit 314.314.

    20210707_161123.jpg
     
    Oudi, andyzaharia, Chriss_Deejay și alți 7 apreciază asta.
  11. LucianP

    LucianP Bronze Member

    Înscris:
    25 Mar 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 2.0TDI 2006 BMM Quattro
    Meama...deci era un sunet scump până la urmă :(
    Acum mi-ai dat și mie de gândit, eu mă gândeam dacă n-o schimb prea devreme la 50000km, deci nu :)
    E bine că s-a rezolvat totuși :icon_thumright:
    Acush face și a mea 300.000km
     
    mirceacml apreciază asta.
  12. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Mda. Arunci o privire dacă ai ulei la distribuție, ca nu se știe :)
     
  13. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    Important e că ai pus-o la punct. sa ajungi la 500k km fara probleme
     
    smurff și mirceacml apreciază asta.
  14. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Multumesc Bogdan, asa sa fie.
     
  15. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Astăzi am observat cat de negre sunt tipsurile mele, cu dpf nu ar trebui sa fie asa ceva pe ele. Si am mai văzut si cand pornesc masina ca scoate un pic de fum negru parca strănuta.
    Cum azi a fost vineri, da-i bataie, demontează, scoate DPF-ul, baga-l intr-o soluție de curățat DPF-uri, clateste-l cu apa la jet, uscat cu aer comprimat, montat la loc și cheie. Acum se simte altfel răspunsul la accelerare, trage cat ii dai, pe scurt imi place, ma bucur ca am făcut și asta.
    Am si descoperit o fisura lângă suportul țevii de evacuare de la jug, iesea apa pe acolo când îl clăteam. :) Sudat si rezolvat si el. EGR-ul verificat și curatat, acum totul e ok. Spuma aceea este de la soluția de curățat, nu este din spălătoria auto.

    20210716_105619.jpg 20210716_181535.jpg 20210716_181546.jpg 20210716_181552.jpg 20210716_184231.jpg 20210716_190517.jpg 20210716_190809.jpg 20210716_234727.jpg 20210716_234753.jpg 20210716_234900.jpg
     
    airden, mihaicristian, Iulian06 și alți 9 apreciază asta.
  16. LucianP

    LucianP Bronze Member

    Înscris:
    25 Mar 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 2.0TDI 2006 BMM Quattro
    Bravo că te ocupi și de starea DPF-ului.:hi:
    Mulți nici nu s-ar fi complicat, l-ar fi anulat și #aiae...ca la români.
    De curiozitate, cât ai la nivelul de încărcare? Ți l-ai resetat acum după curățare?
    Într-adevăr când este curat se simte și mașina sprintena, si trage corect.
     
    mirceacml apreciază asta.
  17. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Pai aveam 36%, iar azi am verificat si era 2,6% dupa o zi de mers prin oras.
     
  18. Peto

    Peto Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2019
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8
    Te am văzut azi trecând prin Eforie nord , frumoasa mașina mai ales jantele Dtm , drum bun in continuare !
     
    DonDoneL și mirceacml apreciază asta.
  19. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Salutare. Mulțumesc, am fost sa ii fac o baie :).
    Te-am văzut si eu intr-o seara, am admirat mașina cat era la o trecere. :beerchug:
     
    Peto și DonDoneL apreciază asta.
  20. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Revin cu noutăți.
    In ultima vreme mașina nu mai mergea chiar cum o știam eu, nu mai avea motorul viața de acum 5-6 ani, mă zdruncina la ralanti pe loc, mai dădea cate un nor de fum alb in mers, pe lângă sunetul specific de diesel aveam greieri, scârțâieli, etc. Toți îmi spuneau sa stau cuminte că mașina merge sa o las in pace, dar eu știam că nu merge cum mergea o data. Așadar și prin urmare ... Am luat decizia :yes: Desfac motorul in doua.
    1. Am demontat chiulasa in 2 ore cu tot cu dezechipatul ei și pregătirea de trimis la recondiționat. Am trimis-o la Brașov la @gabitza121 , iar de acolo s-au ocupat personal de dus-adus la Auto Moto ZSK, Ozun. Mersi, Gabi, mare om ... deși ești mic :) :beerchug:

    IMG_20210913_144257.jpg IMG_20210913_141942.jpg IMG_20210913_141953.jpg IMG_20210913_142024.jpg IMG_20210913_142159.jpg IMG_20210913_142151.jpg IMG_20210913_144929.jpg IMG_20210913_144955.jpg IMG_20210913_144945.jpg

    2. Am comandat tot ce am putut schimba in chiulasa, unele și pe lângă, încercând să iau ce e mai bun.

    IMG_20211003_174237.jpg
     
    AlexPTB, Andu333, bobalex18 și alți 3 apreciază asta.

Distribuie pagina asta