1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A3 2.0 TDI BMM 140 cp, 2007

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de mirceacml, 9 Apr 2016.

  1. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Îți dai seama că nu o sa pun o șalupă de cutie :))
     
  2. LucianP

    LucianP Bronze Member

    Înscris:
    25 Mar 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 2.0TDI 2006 BMM Quattro
    Gand la gand! :)
    Nici eu nu le-am mai dat jos ca sincer imi plac cum stau asa montate :cool:
    Vreau sa prind o iesire la drum lung sa vad cat de tare se aud.
     
    mirceacml și DonDoneL apreciază asta.
  3. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Vineri o sa bag eu un drum de 450 km pana la Ploiești, cu bicicleta pe ea. Sa vedem pe autostrada.
     
    LucianP și DonDoneL apreciază asta.
  4. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Și am făcut și curățenia de primăvara in ea, am prins curaj și am făcut-o pana la urma :). Știu ca zic demult ca îmbrac in piele triunghiurile alea, dar încă nu le-a sosit vremea.

    4E85CD99-76A2-4B2C-AEA4-6F3428430102.jpeg C8CCAC52-CCC6-4F29-A439-19A6BF7F64BF.jpeg CF04EB63-DDFA-46E9-8B8C-4E08F302D144.jpeg D3C3ACCA-A59B-4779-9FB2-C4407C39786E.jpeg 61DFED64-615A-4F82-92FB-8E212251255F.jpeg 59A592E0-3D21-4FE1-B723-4AB7CB0505E8.jpeg 54D21268-51AB-47F0-93FC-16E917AAD0D0.jpeg A56BB4D6-D9B6-49DE-ACB5-5E9430BC90DE.jpeg 745B46EF-55C2-4DFB-AF8F-DC25E187396D.jpeg C3BB6F6B-2092-43D8-B16D-AE373B0704E1.jpeg
     
    airden, smurff, rotitza și alți 10 apreciază asta.
  5. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Frumoasa curatenia, dar volanul cere o retapitare! :)
     
    mirceacml apreciază asta.
  6. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Hristos a Înviat!
    Avem baterie noua, chiar dacă cea veche de 5 ani, și tot Varta, era inca, buna. Acum actuala fiind cu descarcare lenta, poate e mai ok ca sa tin camerele pornite si cand e masina oprita, in modul de fotografiere 1 cadru/sec. In rest, motorina . Suportul de bicicleta s-a comportat fără reproș pentru aproximativ 1000 km, dintre care 200 pe autostrada cu CC setat la 140 km/h. Ce îmi place ca nu se aude niciun vajait sau alte sunete. Uneori uitam ca am bicicleta și mai potoleam mersul.
    Bineînțeles ca trebuia sa fie și o boacănă. Pe Cheia, exact sus de tot unde este trecerea din jud. Brașov in jud. Prahova, românasii au ras asfaltul de-a latul drumului pe o distanță de vreo 2 m, și adânca de aproximativ 5 cm, minim. Am dat cu 70 la ora in marginea aia de am crezut ca am spart rotile pe fata, m-am oprit convins ca voi vedea pagube, dar spre surprinderea mea, nu… Am fost la autosoft in Băneasa sa le verific, ca piticii îmi stăteau pe creier. Din nou surprins ca nu erau strâmbe rău deloc. “Mai mergeau” mult și bine. Dar le-am îndreptat și echilibrat pe toate 4 sa fie totul ok.

    4CDA0FD0-F32E-4FF7-9A04-C2CBD5AA1ADA.jpeg 363F9A90-08E3-4A82-B55A-5DE3C2B79B98.jpeg 579BCF69-4FB4-4484-BBBB-03EFB7E67833.jpeg B9D9F3FD-7634-4C5E-B1A6-9DF494107A30.jpeg
     
    Ultima editare: 1 Mai 2022
    LucianP, Mocanu.adi, Peto și alți 9 apreciază asta.
  7. airden

    airden 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2014
    Locație:
    Germania
    Masina:
    2015 A3 8V Sportback 2.0 TDI CRLB Ambition
    Belea cum arată în ultima poză, cu bicicleta pe plafon... Îmi amintesc de ultima vacanță în RO cu 8P-ul cu suportul de biciclete pe hayon... Ce vremuri :)

    Felicitări pentru felul în care arată mașina, pentru evoluția de la stock la stadiul actual și pentru faptul că demonstrezi că și A3 urile sunt mașini care merită întreținute și upgradate.
     
    mirceacml apreciază asta.
  8. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Multumesc @airden , deocamdata A3-ul imi este suficient, deci trebuie sa il intretin in continuare, bine si cate un moft mic :)
     
    airden, MRR și Fallen apreciază asta.
  9. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    328.000 km, a venit vremea reviziei. Am continuat pe Ravenol și Hengst. Ma gândesc sa îi pun pragurile de S3/RS3, dar sunt de negăsit. Nici codurile lor nu le-am găsit, sa văd de curios cât costa noi. Vedem, as vrea sa combin lucrarea cu schimbatul aripilor fata, a început rugina sa dea in ele.

    2EDE830A-74DA-400E-B4DB-BA74BA326B27.jpeg EC133753-CAE5-44D5-8D90-61CEAB02C638.jpeg DA6B6583-A90D-4653-AD87-4E5ECBD34584.jpeg
     
    Red_, Mocanu.adi, Andu333 și alți 4 apreciază asta.
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    In jur de 7-800€, deoarece setul OE contine 8 repere.
     
    mirceacml apreciază asta.
  11. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Mda, 2 praguri, 2 capete si 4 bandouri la usi. Sunt ceva bani ... :)
    Aaaa și am găsit și o poza cu plafonul full option. :)

    08A76D84-B1E6-4B38-A438-D2C27564A102.jpeg
     
    airden, rotitza, Peto și alți 7 apreciază asta.
  12. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    A trecut ceva vreme de când nu am mai scris pe aici, dar nici nu s-a mai întâmplat nimic la mașina, km și motorina. Azi am vazut ca a început sa cedeze într-un final și la mine termostatul, după 334.300 km. Am observat ca se ridica cam greu temperatura la antigel, și scădea repede dacă foloseam caldura. Am găsit și furtunul cald după termostat, deși temperatura era pe la 60 de grade, așa ca l-am schimbat cu altul nou, Mahle. In rest ... i-am pus in sfârșit numere noi, am reușit sa îmi fac timp sa iau altele :) ... și cam atat, nu i-am mai făcut nimic, doar o spălare și curățare compartiment motor, și eventual câte o spălare exterioara.

    FE1BD4C7-E9A4-47BD-BBB5-4EACF4ED4862.jpeg BA0339E8-88EA-4854-B2F9-D2E8EFF5790E.jpeg 86C6CBB5-10EE-4B70-B6B5-42BFB30FBEB2.jpeg A1DCB13D-036E-4590-915C-E7CBFEF1CEC8.jpeg DEB03C62-4F11-4367-8F37-FFDCD8373E98.jpeg B8199D15-F123-4A0B-ADBC-FE23213FCAAB.jpeg 220905EF-E9D7-4C28-8F4E-A9E94F4C74A0.jpeg
     
    MRR, paul14, George Stoica și alți 11 apreciază asta.
  13. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    La noi in tara, cel puțin numărul pe fata, trebuie să îl schimbi la maxim 3 ani, mai mult nu rezista.
     
    mirceacml apreciază asta.
  14. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    Îmi dai mie Nr tău vechi. Cel de pe tigaie e îndoit rău de tot. Îl pun pe al tău.
     
    mirceacml și DonDoneL apreciază asta.
  15. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Numarul ala vechi din poza a trecut prin doua accidente, saracul :)))), a fost indreptat cu ciocanul. Totusi, m-a surprins, ca eu ma pregatisem cu cateva zile libere sa am timp de tot ce insemana birocratie pentru alte numere, si am rezolvat cu 40 de lei intr-o ora, la ora 13 am dus cererea ca am pierdut numerele si vreau altele si peste o ora le-am si primit pe cele noi.
     
  16. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Ce bine de voi ca puteti schimba numerele cand vreti. In Italia esti obligat sa faci carte noua cu numerele actualizate la momentul respectiv. Nu este nici legal sa le corectezi cu vopsea in caz de nevoie. :)
     
  17. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Avem noutăți :)
    Acum o săptămână mașina a început sa facă figuri mari la pornire. Am descoperit ca dacă o parcam mai mult timp înclinata cu fata în sus, îmi pornea foarte foarte greu. Dacă o parcam invers, la sfert. Asta, plus fumul alb-albastrui aleator dat când mergeam constant în treptele inferioare, timp de câteva secunde, și pufuri negre la porniri.
    Asa ca, inevitabilul s-a produs. Am demontat injectoarele de pe mașină și am descoperit ca arcul la nr.1 putea pleca în părăsire de garnizoana oricând :))
    C245E0A5-16BB-49E5-B8FF-721596718629.jpeg
    Buun, început promițător, restul erau intacte. Le-am împachetat și trimis la verificat/ recondiționat. Au ajuns doar la verificat, căci, concluzia a fost ca toate aveau duzele mărite și corpurile uzate.
    Părerea mea a fost ca recondiționarea nu își mai avea rostul, asa ca am luat altele recondiționate de Lucas Diesel, practic ca noi.
    4AC12FFB-37C1-4E5E-B51A-EAF2FE5DBA20.jpeg 328430DB-CBF2-4734-99D8-5DFF280B7C49.jpeg 2D43C3BF-3C8E-431F-8E38-3B76C5EE61C9.jpeg

    Am comandat și alte seturi de oringuri, de data asta Bosch, ca înainte am pus Victor Reinz, si șuruburi noi OE la injectoare. La demontare am observat ca axul culbutor avea un dop sărit de la traseul de ulei. Asa ca am procedat la fel ca la restul când am refăcut chiulasa. Am folosit un șurub de prins axul cu came, pe care l-am tăiat pana la partea mai groasa (se vede în poza mai jos) apoi l-am bătut ușor în ax, unde intra perfect. Tăiat la drept și aia e.
    432105D8-2B8A-4780-8087-856224F89ACC.jpeg E6F5CD74-DD4F-4BEA-969B-D3EBD89E95E2.jpeg

    Asa, au sosit injectoarele și sa ma apuc de treaba. Bineînțeles ca cele vechi uzate au făcut uzura în locașul injector, asa ca am folosit smirghel de 1000 și am încercat ușor sa rotunjesc uzurile. Am montat fiecare injector uns pe oringuri sa intre ușor, montat și restul și cheie. Am plecat într-o tura de test și am zis sa merg pana la prietenul meu la care am refăcut chiulasa anul trecut împreună. El mi-a zis sa verific după ce merg cu ea nivelul de ulei ca el a pățit sa crape un motor de la motorina băgat în ulei pana la refuz.
    Zic ok, o sa ma uit când ma întorc la atelier. După vreo 40 km ma întorc și zic sa verific joja. Surprize surprize :banghead: câțiva cm peste maxim. Am zis ca înnebunesc :scared2:. Am scos 6 l de ulei și motorina din baie, în loc de 4 l.
    2BF55C46-A647-4BA0-B377-0B2628873C37.jpeg
    L-am sunat și i-am spus sa vina sa ma ajute ca eu nu mai pot de cap și sparg ceva. Pana a venit el am fost și am luat al ulei, și am avut norocul sa găsesc Ravenol VMP USVO 5w30 sâmbăta după-masa unde nu ma așteptam, și la super preț . La un magazin de construcții și amenajări dar cu zona de auto. Am mai luat încă un bidon de cel mai ieftin ulei găsit ca sa îl folosesc de proba după ce montez din nou injectoarele...Un drivemax 10w40.
    6941EE45-5E85-47D1-A32A-848FB3CF481F.jpeg

    Am demontat iar injectoarele și am descoperit ca nr.1, again, avea ciupit oringul, restul nu. Am schimbat oringul cu problema, din setul comandat de mine, și apoi am montat din nou cu mai multa vaselina și grija. Se pare ca lubrifierea e soluția sa intre ușor :laugh:
    4F8B068C-8861-41DD-BD1C-18B688700201.jpeg
    Montat tot iar, pus drivemax-ul ala cu putina jena în inima :))), și pornit motorul. Lăsat câteva minute asa, apoi veirifcat nivelul și părea ok. Am decis sa schimb uleiul din nou înainte sa ies în tura cu ea. Dat jos și pus ravenolul. Nu mai zic ca acum arata tipla pe interior, îmi pare rău că nu am făcut o poza când era capacul demontat, dar la ce nervi și durere de cap aveam, nu m-am mai gândit.
    Prietenul meu profitand de lipsa mea o mica perioada a apucat sa facă o poza cu care sa ma șantajeze când o sa pun anunțul de vânzare cu ea :)))), nu stie ca e in zadar.
    61A1ABA9-5861-4244-BE56-6203FD52E43D.jpeg
     
    Ultima editare: 18 Dec 2022
    AlexPTB, bobalex18, Andu333 și alți 3 apreciază asta.
  18. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Continuarea:
    După ce am plecat în tura cu ea, totul ok, mers frumos, accelerat liniar, fără fum, pornit cum trebuie, consum scăzut. Doar corecțiile la ralanti sunt puțin mari, dar sper sa se mai aranjeze pe parcurs. Cert e ca mașină e super ok acum.Consumul la ralanti a scazut de la 0.6-0.7 la 0.4-0.5, iar in mers normal de la minim 6% am inceput sa vad din nou si 4.x %.
    56793E37-CB63-430A-B950-E8ADEE4B06BD.jpeg B9879F53-B7DA-41B0-A009-4C22CD343263.jpeg
    FC140C29-A0E3-441C-B73D-63EC0715C61C.jpeg 8B8DE715-3118-4AF6-A521-2C6BEA9B4F74.jpeg
    După toată treaba asta a trebuit sa curat parbrizul de motorina depusa când am suflat cu aer în locașuri injectoarelor, l-am și polishat si aplicat protecție hidrofoba.
    12BFD083-9543-4491-8512-EAFE851EC1A9.jpeg
    De asemenea am curatat portbagajul și montat niște plase în loc de cutia care îmi ocupa spațiu aiurea.
    520DB609-9846-4645-A237-FCAC1D1A8BC8.jpeg

    Aa și a trebuit sa curat iar motorul și sa aplic protecție plastice

    B74A3068-43AD-48CB-B133-FF57D150FA42.jpeg
    Bonus, am făcut o poza la garnitura capacului de chiulasa, fiind cea OE și singura cu adevărat bună, fiind mult mai groasa decât oricare alta marca AM.
    5C468AFE-D64C-464D-8E9A-FAEFD7926DFE.jpeg
    Așadar, asta a fost experienta, cu o valoare totala de 7300 lei. Ii mulțumesc mult lui @gabitza121 pentru timpul acordat și disponibilitatea sa ma ajute cu injectoarele.:thumbs-up:
     
    Ultima editare: 18 Dec 2022
    AlexPTB, bobalex18, Andu333 și alți 8 apreciază asta.
  19. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Azi am avut timp sa ma ocup de exterior putin ... cam 8 ore. O spalare exterioara, decontaminare cu argila, un polish light si o ceara solida Fusso Coat Soft99 de data aceasta. Spre deosebire de cea de la Meguiars, pe asta parca aluneca mai usor orice pe masina.

    M0gb8Pv-9zBpG5xtGkmoSrQzbqv09W31Rfslc6bOCvw=_plaintext_638075082506905173.jpg E5WpCkPHCTguG_XcHRSAjmn6MPGgl8U6DudTvL0K4y0=_plaintext_638075082507014781.jpg uBRwlj-71tjEChCFnh4FuqYbes2B0wn_wy63DwfxKDI=_plaintext_638075082507333925.jpg j6zp5i3e3Yd5S79nNqxLRp2MSlq9K25qVPXrlat75V4=_plaintext_638075082535466661.jpg Ex_nUdjyHNlezIf70v3QWwhKZGvwk1n0hZODb5SFOt4=_plaintext_638075082539107724.jpg hxEE4cVZoC9PZS1kR2qVH0JLtFl-hJPIJvnMEGOp3qg=_plaintext_638075082539940638.jpg IMG-20221224-WA0082.jpg
     
    AndreyPH, Andu333, arazvan2002 și alți 9 apreciază asta.
  20. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Mirciulica, de unde ai luat plasele alea de portbagaj si daca se prind cu arici de capitonaj ? :)
     

Distribuie pagina asta