1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A3 2.0 TDI BMM 140 cp, 2007

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de mirceacml, 9 Apr 2016.

  1. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    AndreyPH apreciază asta.
  2. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Salut Mircea,
    La axul culbutor cu probleme unde ai montat acel capat de surub, n-ai dat si un punct de sudura sa fii sigur ca ramane acolo pe viata ? Ma gandesc ca acele dopuri tehnologice erau gandite sa nu poata iesi singure de la presiunea de ulei dar ce sa vezi ... ele ies.
     
  3. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Salutare, nu este nevoie că acel șurub intra foarte fix, bătut cu ciocanul ușurel. Trebuie sa fie prea mare presiunea uleiului sa îl scoată vreodată. Nu știu rostul lor, de ce le-au mai pus, dacă sunt vreo măsura de siguranța in caz de presiune prea mare, dar dacă așa este eu îmi asum riscul asta.
     
    TalosCosmin și AlexPTB apreciază asta.
  4. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    "Am scos 6 l de ulei și motorina din baie, în loc de 4 l."

    Ai avut noroc ... bine ca nu s-a intamplat mai rau.

    Ai schimbat si suruburile de reglaj de sus, la injectoare ? Ar fi bine, ca pot fi calcate. Lasa, ca unii le bat cu surubelnita inapoi..

    Uita-te la mine sa vezi lucrare. Am vrut sa pregatesc chiulasa pentru upgrade (sa bag de acum prezoane mai dure, sa mai innoiesc unele chestii si am gasit cuzinetii praf). De fapt ... nu din lipsa de presiune de ulei, ci cel mai probabil cuzinetii / axul au avut acolo cateva miimi de mm in plus..
     
    mirceacml apreciază asta.
  5. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Da, clar am avut noroc, daca nu imi spunea prietenul sa verific uleiul ca el a fost patit, nu ma uitam...si mai mergeam cativa km pana crapa. Desi cand o porneam, prima data electromotorul incerca sa invarta si se oprea, apoi dadea normal, toate astea dintr-o singura cheie.
    Am verificat fiecare surub, cel de la injectorul unul l-am schimbat ca era tocit mult deoarece a fost injectorul cu arcul sarit.
    Aaa, si se pare ca am uitat sa mai scriu aici, dar intre Craciun si revelion am mai facut o data revizia si engine flush ca sa fiu eu impacat ca am scapat cat mai mult de motorina din ulei. Deci au fost 3 schimburi de ulei in doua saptamani :). E tipla pe interior motorul :)))))
    WhatsApp Image 2023-01-11 at 01.05.51.jpg
     
    Ultima editare: 11 Ian 2023
    George Stoica, smurff, Peto și alți 2 apreciază asta.
  6. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Am mai găsit ceva neschimbat de când am mașina: cablurile de la frâna de mână. Prima data nu m-am gândit la ele când am văzut ca are joc maneta, ca eu folosesc exclusiv frâna de mana non-stop, vara- iarna, zic nu are cum ca nu e stătută. Când m-am uitat sub mașina sa văd ca un etrier rămânea blocat, pfaa nu are cum ca doar i-am luat noi originali acum 3 ani. Am dat jos capetele de cablu de la ei si brusc s-au retras pârghiile la locul lor. Atunci am răsuflat ușurat… sunt cablurile, in sfârșit am scăpat si eu ieftin o data.
    Am comandat cabluri OE si alte plăcute de frâna crezând ca poate s-au tocit inegal,deși au un an jumătate… si ptr 100 lei, da-le incolo, sa fie. Am rămas surprins ca, cablurile vechi exact înainte de etrier făceau un pic de bucla si stăteau destul de tensionate. Cele noi vin acum drepte, cum trebuie, cablurile merg mai lejer pe cămăși, un lucru bun.

    E437DFFD-DE5D-4CE7-B2E3-50D80D2E7AD7.jpeg 7BA3C46A-697F-4BA9-8E66-C3DADB872B26.jpeg 715EFFE4-B2AE-4CDC-A3E2-3EAC331A1C24.jpeg 49764F13-DD83-4155-9B41-531750AFE525.jpeg
     
    rotitza, Peto, Gabi_KGT și încă o persoană apreciază asta.
  7. LucianP

    LucianP Bronze Member

    Înscris:
    25 Mar 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 2.0TDI 2006 BMM Quattro
    Și eu-s pe același principiu, frâna de mâna are un rol și ăla este să tină mașina pe loc când este parcată. Nu sunt deloc fanul ”pusului în viteza”...să stea sarcina în arborii cutiei.
    Singura dată când nu este o idee bună sa tii frâna de mână pusa este iarna când afară-s -enșpe grade, și mașina ta nu vrea să porneasca dimineața, și tre să o împingi pe platformă...dar asta-i o poveste pentru topicul meu :)
     
    DonDoneL și mirceacml apreciază asta.
  8. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Da, am stat o saptamana fara frana de mana, am scos cablurile din etrieri, si am innebunit, imi fugea mereu mana sa o trag. Tare ciudat mi s-a parut fara ea. Eu o folosesc indiferent de vreme si temperatura si nu o las in viteza niciodata desi apas mereu ambreiajul cand pornesc :))).
    Mai aveam momente cand dupa ce o paracam pe loc drept in ateleir de exemplu, cu frana de mana trasa, apoi vroiam sa o mai imping putin spre elevator si abia o impingeam, si ziceam ce grea e a naibii. Defapt era infranata pe stanga spate.
     
    LucianP apreciază asta.
  9. LucianP

    LucianP Bronze Member

    Înscris:
    25 Mar 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 2.0TDI 2006 BMM Quattro
    Asta fac și eu când o pornesc, apasatul ambreiajului iarna chiar ajută, când uleiul din cutie este gros pui o sarcină suplimentară pe motor dimineața la prima cheie.
     
    MRR și mirceacml apreciază asta.
  10. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Nu m-am putut abține și am cumpărat un set de bride pentru injectoare. Am văzut de când am refăcut chiulasa, metoda asta de a fixa injectoarele sa nu mai vibreze in chiulasa dar, nu am mai încercat atunci. Îmi pare rău ca nu am făcut asta, deoarece era chiulasa proaspăt refăcută, fără uzuri in locașurile injectoarelor, dar aia e.
    Le-am montat, totul frumos, chiar stau bine și totul s-a montat la fix. Pe lângă faptul ca acum injectorul este prins in cele doua șurubele din spate, de suport, mai sta si lipit de capacul de la axul cu came.
    Per total ma declar mulțumit, motorul merge cum trebuie :).
    Îmi pare rău ca nu am făcut nicio poza din timpul montajului, am fost absorbit in lucrare si am uitat total, dar am poze din care se înțelege despre ce e vorba.

    45507D85-9426-4F27-894A-E58578961035.jpeg 3D5FC828-D9BC-42F2-B3FB-BD4BD8BA748E.jpeg 35996965-FD43-4D1E-981C-6B24B13FDF4D.jpeg 517C87F3-9CD2-42B1-B5AE-020E23FB36FE.jpeg 06B1EB45-4E09-4857-90E2-C5C71A5038E1.jpeg 7B076F93-B27F-4869-B563-4D37BDFC7991.jpeg
     
    Peto, DonDoneL, LucianP și alți 2 apreciază asta.
  11. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Astăzi am trecut la rotile de vara și am făcut și o curățenie generală, un mic polish și ceara lichida Koch Chemie PW. Ma bucur ca am reușit sa curat balamalele la toate ușile, ca mereu vedeam vaselina aia cu praf și mizerie acolo. Acum e lacrima.
    La sfârșit m-am ocupat puțin și de A3-ul prietenului meu, care, găzduiește acum și un volan frumos. @CMG cred ca il va recunoaște :).

    0EC1BD40-7391-4BBA-A60E-38068090B423.jpeg EBF4B4A0-C437-4EE4-8AF5-8F0ACF5E8E98.jpeg E158B16C-0733-4513-A8E5-6F03015FF9C0.jpeg B6C9CC7E-BBDA-49E2-878F-78A5FBCE417F.jpeg DD0EF277-8C63-47F6-9BDE-9C1E240BCC9B.jpeg CA5D3E90-AF7D-4F79-B2CC-34B770B824D0.jpeg 4B3E6799-5C6C-44A2-A2F9-91D55271FB41.jpeg 5EB689D0-ACC3-4CD4-BF83-DD92A69FF6FE.jpeg 0B723615-1DC6-4F3A-BBCD-A10D2BD0BDC8.jpeg FB03442B-2714-4138-9060-1418498C6DD8.jpeg
     
    andyzaharia, stefan550, K_Man și alți 8 apreciază asta.
  12. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Păi și de ce nu era bine cu vaselina :))
     
  13. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Era prin locuri unde nu isi avea rostul.
     
  14. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Ne facem de lucru. Am schimbat brațele pe fata cu unele Meyle HD care au bucsa mare mai zdravănă. Și între timp am descoperit și un burduf rupt la planetară, partea spre cutie, pe care l-am rezolvat cu altul nou.

    IMG_0892.jpeg IMG_0893.jpeg IMG_0925.jpeg

    In continuare mi s-a pus pata pe frânele fata, care oricum cam cereau alte discuri, după 4 ani. Asadar, satul sa ma chinui când schimbam rotile de iarna-vara și invers, sa ma chinui sa centrez discul de frâna la montaj, plus dificultatea montării/demontării etrierului Brembo de pe fuzeta in caz de necesitate, plus gândul ca aveam inel de centrare și la disc, iar tot ansamblul frâna-roata era centrat doar din suruburi, plus ca dacă făceam vreo pana de fata trebuia sa mut o roata de pe spate pe fata, m-au făcut sa renunț la ele deși frânarea era senzație.
    Și am achiziționat un set nou-nouț OE de etrieri Audi S3 8V, cu șuruburile aferente noi, furtunuri metalice marca Hel noi, plăcute și discuri noi mai mari, de 340 mm, și ce îmi doream cel mai mult șuruburile de fixare ale discurilor in fuzeta, sa stea perfect centrate.
    Am ales sa nu le stric vopseaua de fabrica, și am făcut roșie doar tăblița unde scria Cupra.
    După ce am făcut câțiva km cu ele ma declar super mulțumit de alegerea făcută. Kitul vechi complet l-am vândut in 5 minute după ce am postat anunțul, și per total am cheltuit 900 lei.

    IMG_0995.jpeg IMG_1005.jpeg IMG_1008.jpeg IMG_1009.jpeg IMG_1011.jpeg IMG_1020.jpeg
    IMG_1094.jpeg
     
    skypee, stefan550, Beetle94 și alți 7 apreciază asta.
  15. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    Ai carvertical? 5k euro e ok?
     
    mirceacml și DonDoneL apreciază asta.
  16. LucianP

    LucianP Bronze Member

    Înscris:
    25 Mar 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 2.0TDI 2006 BMM Quattro
    Da, păi cred și eu că s-au dat ca pâinea caldă, arătau senzație! Nu știam de ce tot vedeam notificări pe Market că vinzi ceva, și când intram pe link era gol :laugh:
     
    mirceacml apreciază asta.
  17. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Mircea, cu toata sinceritatea din lume in cazul in care le-ai si facut putin mai mult proba, franeaza mai bine astea noi sau sunt tot pe acolo ?
     
  18. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Cei cu sistem de franare de S3/S4 fac trecerea la BBK, ceea ce inseamna un upgrade fata de sistemul standard. Eu am avut pt o scurta perioada franele de S4, dar mi se par mai bune Brembo 18Z. Pe langa asta, din cate retin, discurile si placutele pentru 18Z au preturi mai mici fata de setup-ul de S4. De aspect nu mai vorbesc, pentrut ca monoblock e imbatabil.
     
  19. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Nu știu 18Z, pentru ca au disc de frâna mai mare. Eu la Z17 am avut de 330 mm. Încă nu “s-a așezat softul” la ele ca sa pot face niște frânări zdravene, dar in mersul daily am uitat ca le-am schimbat, adică nu am simțit diferența cât sa îmi amintesc ca am alte frane. Oricum etrierii aia cu 6 pistonase franau ... dar smuceau brațele din bucși, de aia sunt la al 3-lea set in 4 ani. :) Nici etrierul de S3 nu e chiar mic, in poze așa mi se părea, dar in realitate e destul de mare, iar pistonul are și el diametrul generos. Oricum, stau împăcat acum ca știu totul la locul lui și nu mai e struțo-cămila, iar frânarea nu cred ca va fi atât de diferită fata de celălalt set.

    IMG_1007.jpeg
     
    stefan550, paul14, DonDoneL și alți 5 apreciază asta.
  20. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Noutăți. :) M-a lăsat mașina fix in parcare la serviciu. Un trosc și nu a mai plecat de pe loc. Ma așteptam, dar nu așa dinte-o data. Îmi vibra mașina la accelerare, in special când viram stânga, deci ma așteptam la capul de planetara dreapta, deoarece nu am schimbat niciunul de când am mașina.
    Așadar și prin urmare, la sfaturile lui @mihaicristian am luat 4 capete de planetara, marca GKN/Spidan.
    Când am demontat planetara dreapta, am avut surpriza sa aflu ca ea se învârtea, dar capul din fuzeta nu. :) Și mai nasol s-au ras dinții atât la cap cât și la planetara. Am găsit in dezmembrări alta planetara, in condiție excelenta și cu eticheta originala pe ea. Asa ca acum am planetarele ca noi.
    M-am grăbit sa le schimb încât am uitat sa fac și poze, așa ca am doar câteva făcute după montaj.

    IMG_1469.jpeg IMG_1470.jpeg IMG_1471.jpeg

    Și niște poze cu beleaua :)

    IMG_1481.jpeg IMG_1480.jpeg
     
    andyzaharia, stefan550, MRR și alți 4 apreciază asta.

Distribuie pagina asta