Dupa o perioada de absenta, cam lunga ce-i drept, am revenit cu forte proaspete. Incantat de "formele,, Audi A3 în varianta limuzina, am decis sa achizitionez unul, cu gandul ca fericirea poate sta si in sticlute mai mici. Obligatorii au fost puterea de 184 cp si Quattro. Cum in aceasta varianta, si cu optiuni, mi s-au parut mai rare ca rinocerul alb, sau exorbitant de scumpe, am zis sa urmaresc si site-urile de licitatii. Asa am dat peste aceasta masina, total neatractiv, sa nu zic prost prezentata, fata de starea masinii, o baza buna de plecare pentru un proiectel. Prin urmare, licitat, cumparat, adus acasa. Multumesc Mariusica, si Rotitza cu care am facut un plan si am ajuns la concluzia ca poate fi o baza buna de plecare. Masina s-a dovedit a fi intr-o stare exceptionala, fara nicun element revopsit, lucru rar in ziua de azi, urme de uzura, sau probleme tehnice. Bonus am primit un set de roti de 17" si toate cheile care nu apareau in anunt. Dotari cam putine, dar importante: 2.0 TDI quatrro 184 cp, S-tronic (DQ 250), faruri cu led, ACC, Lane Assist, MIB 2, display color, pachet de lumini, scaune incalzite, restul lipsa. Evident o configuratie de buget, masina apartinand anterior unei reprezentante ZF din DE. Cam asa se prezentau pozele din anunt: Dupa o sesiune intensa de curatare si schimbare imediata a rotitelor pe 16" cu alte rotite un numar mai mare, incepe sa arate a masina:
Felicitari pt noua achizitie! Am si eu o intrebare: cum sta la consumul de ulei? Am un amic cu un motor similar pe o skoda octavia scout, care m-a socat cand mi-a spus ca la fiecare 2-3 km completeaza aproximativ 1litru (in functie de condus: urban vs. extra urban).
Felicitări pt achiziție. E mult mai frumoasa în realitate, mai ales noaptea cu farurile și stopurile alea, plus jante pe 17 Mai rămâne sa ne dai o tura cu ea. Trebuie sa fie interesant 184cp pe un A3.
Sorin, jucarie noua, felicitari! Te va tine ocupat cu retrofituri fel si fel, e o masina frumoasa, ma abonez la topic si urmaresc atent.
waf Multumesc! Codul de motor e CUNA, ultima revizie e la 90.000 km, in prezent masina are 96.700, doar 700 facuti de mine, nerelevanti pentru o concluzie. Nivelul pe joja e spre maxim, nu-mi fac mari griji din punctul asta de vedere. arazvan2002 Multumesc, sigur, cu proxima ocazie! stefan550 Multumesc! Am o sumedie de ganduri/idei/planuri pe care incerc sa le materializez in limita timpului disponibil. Intre timp, cum un set de jante de fata de R8 8,5 Jx19 et 42 in varianta forged, in stare buna, nu apar in fiecare zi, am trecut la actiune, sa vedem in ce mod se vor aseza pe A3-ul din dotare.
Sa o stapanesti sanatos, muuulti km fara probleme. Spor la viitoarele modificari. P.s Observ si senzori de parcare fata/spate.
Multumesc Mihai! Modificari nu facem noi Multumesc Marius, da are si senzori, avem si camera de spate , asteapta in cutie sa cercetam pe unde se leaga. Pentru moment am montat rotile, ma declar pasionat Fucksfelge Masina plange si dupa o suspensie
Felicitari Sorin, sa o stapanesti sanatos. Masina chiar e una la 100 (vorbesc din experienta) :D. Toate bune
Multumesc baieti! Nu chiar Razvane. Am stat, am privit, am analizat situatia pe toate partile si am decis ca un hei rup se justifica prin prisma ratiunii de a folosi o masina cum imi place o perioada mai lunga de timp. Asadar, avem asa, in diverse stadii de implementare: Suspensie KW completa, comandat de la Nick Racing, termen de livrare, cand o da domnul, nu am primit un raspuns la solicitarea mea in acest sens. Nu le dau inca o bila neagra, poate au totusi o justificare pertinenta, in rest s-au comportat bine. Ar trebui sa se livreze intr-o saptamana, maxim doua. Inainte de sosirea masinii am luat un difuzor de S3 si o camera spate. Pentru ca difuzor fara evacuare nu suna bine, am prins prin UK la pret de dumping si o evacuare de S3 Sedan. Cireasa de pe tort, spoiler de S3. Camera asteapta alocarea de timp sa ne ocupam de montare. Restul asteapta completarea pachetului cu bara fata, spate de S line pentru a merge la vopsit impreuna. Cu ajutorul nepretuit acordat de Costi, am achizitionat un interior de RS3 sedan din Polonia. Asteapta mutarea airbagurilor de pe interiorul masinii si o rezerva de timp pentru montare. Au mai fost asa: Unitate USB pentru carplay si cablaj aferent de la https://www.carsystems.eu/ami-audi-music-interface-6-pin-wiring-harness-aux-in-and-usb,id3625.html la inceput erau cam pe aratura, dar s-au dat pe brazda. Va tin la curent cu calitatea cablajului. Auto Hold, packet complet de la: https://www.k-electronic-shop.de/AU...-Hold-Berganfahrassistent-Nachruestpaket.html Drive select, pachet complet cu Cod pentru SVM https://www.k-electronic-shop.de/AU...elect---Fahrmodusschalter-Nachruestpaket.html Preturi scumpicele servicii pe masura, comunicare execrabila. La mail in engleza au raspuns in germana. Pe masura atitudinii au primit si ei un raspuns in limba neaosa ,, ba tu vezi in ce limba ti-am trims mail,, dupa care comunicarea s-a inchis, am primit tracking number instant, (Auf Wiedersehen). Pachetele au ajuns, par ceea ce trebuie, asteapta montarea, codarea, activarea, sper in cel mai scurt timp. Cam atat pentru moment.
Oho...in februarie mă uitam și eu la un A3 etron. Faruri matrix in rest opțiuni de logan. Planul era că pe drumul de întoarcere sa opresc direct la frații polonezi și să vin cu un interior de rs3. Doar că a câștigat o tigaie dreptul de a fi achiziționată Foarte buna baza de plecare că sa nu zic că deja are opțiuni mult peste media a3-urilor din circulație.
Multumesc Bogdan! Ca de fiecare data in ultimii ani, munca in echipa aduce progrese. Am beneficiat de sprijin pretios din partea membrilor vechi de pe acest forum, Multumesc Mihai, Razvan, Costi, Florian, Nucu, Marius. Cu ajutorul nepretuit primit, dupa o munca zdravana de cateva zile, am inregistrat urmatorul progres: Interior montat, perfect functional, fara erori, mutarea airbagurilor de pe scaunele mele, si a centurii spate, in afara unei munci migaloase a decurs fara niciun fel de probleme; Camera spate montata, perfect functionala; Auto hold montat, perfect functional; Audi drive select, bara de butoane montata, cablata in centrala electrica, dar nefunctional, din cauza faptului ca cei de la K electronic au livrat un document de activare nevalid, am esuat in doua incercari de a face SVM pe baza codurilor de activare livrate, am deschis caz la pay pal, astept rezolvarea sa gasesc alta cale de a aduce optiunea pe masina. Car play, am montat unitatea USB cu cablul de la carsystems, astept sa fac SVM pentru a gasi o rezolvare, daca sunt colegi care ofera servicii de activare car play, poate ma lumineaza si pe mine in ce mod se va mai putea face SVM online pe masina asta in urma interventiei la softul MIB-ului; Ledurile din manere au fost inlocuite gratie lui Mihai cu unele de 5 mm, acum manerele de RS sunt un detaliu vizibil. Cam atat pentru moment
Bravo baieti Sa ne-aducem aminte totusi ca asa ne-am cunoscut si imprietenit pe forumul asta, muncind
Nimic nu se compara cu o masina desfacuta bucata cu bucata si facuta mai frumoasa decat a venit! Spor la retrofituri si drumuri bune!