Dupa 4 ani petrecuti cu A4 schimbarea serviciului a impus achizitionarea a ceva mai economic. Asa ca a aparut un nou membru al familiei. Masina a fost achizitionata personal din Hamm, aproape de Dortmund. A fost cumparata de la un Autohaus care achizitionase un lot de 10 A3 limuzina, de la Lidl (masinile fusesera ale directorilor de Lidl din regiunea respectiva). Masina avea 15264 km in momemntul achizitiei si arata aproape impecabil. Motorul este cel de 1.6 tdi, care se misca destul de bine. Dintre dotarile masinii sunt cateva fara de care nu as fi luat-o: - Bixenon si stopuri led - mmi cu navigatie - interior gri deschis - incalzire in scaune Ce nu are si ar fi fost ok sa fie, dar probabil vor urma ca retrofit : - oglinzi incalzit - clima automata - scaune sport de piele O sa fac si decodare vin si o sa postez toate optiunile Si cateva poze
Felicitări pentru achiziție ! Cred că e primul A3 8V sedan de pe forum Bine că ai baza, mai șlefuiești ulterior viitoarele modificări - la prima vedere cere alt interior și alte jante ! Colegul @CMG s-a ales cu un interior de S3, dacă ai găsi ceva asemănător ar fi ideal... O comparație inițială spre deosebire de A4 ?
Mai silentioasa decat A4 B7, Mmi este in cu totul alta liga fata de Rns. La fel de lunga exterior, in interior parca un pic mai mult spatiu fata de A4, dar portbagajul este ceva mai mic. Am primit jante de aliaj pe 16 pt vara cu cauciucuri Conti noi. Iar pt iarna deja am comandat niste jante negre tot pe 16 - http://www.alfaromtrans.ro/jante/jante-art/jante-art-16/jante-art-2508-m/
I-ar sta bine pe minim 17" dar daca le-ai primit bonus cu anvelope noi, bucura-te de ele ! Ai uitat sa mentionezi consumul de hybrid
Am si jante pe 17 de la cealalta cu cauciucuri Michelin care au o singura vara, dar la motorasul ei cred ca ar influenta demarajele si consumul. Asa ca o sa ramana pe 16 cu ambele seturi. Consumul momentan a fost de 5,5 pe Germania in 700 de km in care am mers doar vreo 80 de km pe limita de 120 restul cu 150-160km/h. Pe Austria si Ungaria cu 130km/h a fost de 5, iar pe Romania cu 130 pe autostrazi si cu max 60km/h de la Sebes la Brasov din cauza drumurilor nedeszapezite a fost 4,7.
Daca nu sunt niste jante grele cele pe 17 nu le v-a simți mașina. Poti pune si pe 16 niste jante care sa fie mai grele decat cele pe 17. Motorasul ala are suficient cuplu sa le duca. Felicitari pentru masina
Jantele pe 17 sunt cele din prima poza si cauciucurile sunt Michelin Primacy3. Spre primavara o sa cantaresc una pe 17 si una pe 16 sa vad diferenta. Iar jantele pe 16 sunt cele din a doua poza echipate cu Continental ContiSportContact5
Frumoasa achizitie! Sa te poarte sanatos peste tot, fara incidente! Mi se pare putin ciudat ca nu are oglinzi incalzite ca optiune standard, dar se poate face. In rest toate bune si frumoase!
Felicitari pentru achizite! Inca de cand au aparut mia placut forma asta de limuzina a a3-ului. Din cate stiu eu rotile alea pe 17 nu ti se vor potrivii,pentru ca au gaura centrala de 57,1 mm iar masina ta are butucu de 66.6.deci vei ramane pe 16"
felicitari de achizitie.unde este produsa masina? germania sau america latina? are taxe vamale? care fu pretul, daca poti sa-l spui si adresa vanzatorului{net}. e superba. asa ceva doresc si eu din cauza asta te asaltez cu intrebarile.
Masina este produsa in Germania. A fost cumparata de la AutoWortmann Hamm. Poti sa cauti dealer homepage pe mobile sau autoscout. Dupa negociere am platit 16750 euro acolo. in banii astia neamtul a facut numere pe o luna, asigurare, plasa de bagaje originala, pachet fumatori si rotile de vara cu jante de aliaj pe 16 cu continental noi. Pe langa asta am mai dat cam 400 de euro avionul la dus, taxiul de la aeroport, motorina la intors, roviniete, 2 nopti de cazare - una la Hamm si una la Budapesta Daca esti interesat cauta dealerul si arunca un ochi pe pagina lui. Mai avea vreo 4 limuzine si vreo 8 sportback-uri. Tipul avea numai masini luate inapoi de la firme dupa 2-3 ani de leasing.
Intre timp, deoarece nu am gasit jantele pe care le vroiam la Alfaromtrans am luat niste jante de A6 sh, dar intr-o stare destul de buna pt iarna. La 18.000 km masina a primit un schimb de ulei si filtre( Motul specific 5w30, respectiv filtre Mahle). In rest doar motorina aditivata de la Rompetrol si aditiv de la LM pt imbunatatirea onctuozitatii si am ajuns acum la 21000 km. Avand un pic de timp liber azi, i-am facut o mica baita in compartimentul motor, deoarece peste tot se depusese un strat de praf cu ceva albicios, probabil de la chestiile care se folosesc la deszapezire.
Am pulverizat dintr-un flacon Pulimax 1:15, agitat cu o pensula peste tot pe unde am putut ajunge si dupa aceea clatit cu furtunul cu apa la presiune mica, pentru a nu ajunge pe unde nu trebuie. Dupa ce s-a uscat pe plastice am aplicat cu o microfibra un dressing pt acestea
Am reusit o codare la semnalizari care mie imi place si mi se pare f interesanta Trimis de pe al meu Lenovo K33a48 folosind Tapatalk