1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A3 Ambition Sportback, 2.0 TDI 140hp, 2006

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Fallen, 16 Iul 2015.

  1. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Salutare!
    Ca să fiu şi eu în "legalitate", îmi prezint maşinuţa:
    Audi A3 Ambition Sportback, 2.0 TDI 140hp, 2006 :arco:

    Fiind echiparea Ambition, probabil ştiţi mai bine decât mine ce opţiuni are :D

    - 185.000km
    - 4 geamuri electrice
    - Audi concert
    - Scaune încălzite
    - Oglinzi electrice şi încălzite
    - Scaune sport / suspensii sport / volan sport
    - Dublu climatronic
    - Proiectoare
    - Computer Bord Maxidot(?):readit:
    - etc, etc, etc

    Am pus mâna pe nişte bănuţi pentru prima mea maşină, şi am avut de ales între VW Golf V, Kia C'eed şi alte variante pe la ~6000e.
    După ce am făcut câteva teste cu nişte golf-uri, am zis să testez şi caut şi nişte Audi-uri.
    Am găsit un tip care aducea Audi-uri din Germania, aşa ca am trecut pe la el să văd ce are.
    Am găsit un A3 gri care mi-a plăcut foarte mult. L-am testat, l-am analizat şi l-am cumpărat.
    Problema e că am fost prea entuziasmat că am găsit ceva ce arata bine şi n-am mai stat să o urc pe rampă, să verific dacă e ok, daca are ceva.

    Ce pot zice, este că maşina merge foarte bine, este foarte bine întreţinută la interior, mai ales faţă de golf-urile pe care le-am văzut.

    Trecând la A3 de la Citroen C1 (:racer:), simt că am intrat într-o navetă spaţială.

    Am un sunet la schimbarea direcţiei pe loc care mă stresează, însă e posibil să nu fie nimic grav, aşa că mai trag puţin de timp. Sunetul este acesta: http://www.clubaudi.ro/audi-a3-8p-2...a3-8p-probleme-si-rezolvari-5.html#post594985
    În rest, nu simt că ar avea o problemă.

    Ce aş dori să adaug în urmatoarele luni ca investiţii (si daca se poate):

    - Cauciucuri noi de vară
    - Filtre de motorina\ulei\polen\aer
    - Distribuţie
    - Schimb ambreiaj
    - Schimbare becuri cu Night Breakere
    - Navigaţie. Desi nu imi surâde ideea să dau atâţia bani pe cea originală, nu cred ca am de ales. Aş fi preferat să dau 500ron pe o tabletă, si sa îi fac un lăcaş prin bord ca să am o rezoluţie mai bună.
    - Senzori de parcare.
    - Pilot Automat.

    Cel mai urgent, trebuie dusă la o diagnoză, nu numai electrică, ci şi mecanică. Dacă îmi puteţi recomanda un service decent si cu oameni oneşti, vă rămân recunscător. N-aş vrea să duc maşina la service şi să rămân fără piese în ea.

    Îmi cer scuze pentru poze. Pregăteam un photoshoot pentru ea, dar n-am mai avut timp.
    Aştept întrebări şi recomandări.
    O să revin şi cu poze mai frumoase când o să am.
     
    Ultima editare: 16 Iul 2015
    Draghi apreciază asta.
  2. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Frumoasa masina, imi aduce aminte de a mea
    Pare foarte ingrinjita ceea ce este cel mai imortant :thumbs-up:
    Poate niste faruri bi-xenon originale ar mai fi de adaugat pe lista
    Navigatia daca nu se circula in afara nu este obligatorie

    Drive it safe :salute:
     
  3. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Iţi mulţumesc frumos!

    Faruri bi-xenon, checked. Se poate schimba farul cu totul, sau trebuie trase alte fire pentru bi-xenon?

    Legat de navi, mai mult vroiam touchscreenul si interfata, nu neaparat navigatia. Să fie cât mai eye-candy :D
     
  4. wug

    wug Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C6 Avant 2.0 Tdi BRE 2007
    Bine ai venit!

    Am avut un A3 similar tot cu motor BMM. Este varianta cu 8 valve insa este un motor bun.

    Pentru retrofit la bixenon ai nevoie de mai multe componente si fire trase. Nu e chiar plug&play. Dupa parerea mea este un retrofit foarte util insa si costisitor.

    La capitolul anvelope eu am mers pe GoodYear Eagle F1 Asymmetric 2 si au fost excelente. Pretul este pe masura.

    Uleiuri recomandate, Motul/Fuchs binenteles cu norma 507 00 pentru ca ai DPF.

    Sa o stapanesti sanatos! ;)
     
  5. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Iti multumesc frumos pentru recomandari!
    Chiar am nevoie de asa ceva.

    Am o scadere mare de performanta din cauza faptului ca este in 8 valve?
    Nu de alta, dar mi se pare racheta masina fata de ce am avut. Daca as putea, as mai taia din caluti, ca ma sperie.
     
  6. wug

    wug Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C6 Avant 2.0 Tdi BRE 2007
    Nu, nu este nici o scadare de performanta. Cum spuneam este un motor bun. In rest, apa, paie si bataie! :)
     
  7. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Tot BMM am avut si eu si am mers aproape 100.000 km fara probleme
    Doar filtre si ulei , eu am pus doar Castrol 5W30 EDGE si Mobil 1 5W30 ESP
    Filtrul de particule l-am scos pentru cresterea puterii si a avut 2 softuri de putere stage 1 si 2
    Ambreiajul cel original este si acum pe masina

    Nu stiu retrofit sa nu fie costisitor ;) nu te speria in timp totul se rezolva
    Nu te sfatuiesc sa montezi tablete sau alte lucruri ce nu sunt OEM pe masina :salute:
     
  8. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Am inteles!
    Am marti programare la RAR pentru omologare/autentificare/itp

    Am o mica intrebare totusi, poate va pricepeti.
    Masina are roti 225/50/R17, banuiesc ca adaugate after.

    Spun asta, pentru ca in talon/ci noi, nu le vad adaugate, sau poate nu inteleg eu Germana.
    Vad ca scrie ca ar trebui sa aiba roti 205/55/R16.

    Totusi, pe CI veche care este voided, vad ca apar niste roti de R17.
    E posibil sa nu fi fost trecute pe talonul nou de la intermediar?

    O sa am vreo problema la RAR, sau fiind prima omologare in romania, e atat de simplu incat sa le spun sa le treaca pe cartea noua si am scapat?
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Anvelopele astea (225 50 17 care le ai acum pe jante) le dai urgent jos de pe masina pentru ca nu s-au omologat nicodata acest model de anvelope pe Audi A3 8P si risti sa ai probleme la RAR (sa fi respins).
    Cauta repede niste anvelope 225 45 17 la dimensiunea de 17", nu alte anvelope, pentru ca astea sunt cele omologate pe masina ta. Dimensiunea 225 50 17 sunt anvelope omologate pentru A4 B8 (8K) si nu s-a montat niciodata din fabrica dimensiunea asta pe A3 8P. Bafta
     
  10. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Deci janta e ok, dar imi trebuiesc cauciucuri noi.
    Noroc ca am intrebat. Iti multumesc frumos. Astea de le am acum, vad ca sunt de iarna (M+S cu fulg).

    Janta sigur e ok, da?
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, sigur este ok. Bafta.
     
  12. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Mai am o intrebare. Pot sa ma folosesc totusi de aceste cauciucuri care le am 225/50/R17 iarna aceasta?
    Banuiesc ca mi-ai recomandat acum sa pun niste cauciucuri 225/45/R17 ca sa trec de ITP, dar pe urma banuiesc ca nu o sa se ia nimeni de mine ca le folosesc pe cele de iarna.

    As vrea sa trec iarna asta cu ele, pentru ca o sa ramana in pana rau cu banii, mai ales daca iau acum unele de vara :D + ca mai am toata hartogaria si taxa de mediu :D.
     
  13. wug

    wug Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C6 Avant 2.0 Tdi BRE 2007
    Poti sa mergi cu ele pe barba ta insa nu sunt pentru masina asta. Daca te opreste cineva si te verifica la anvelope iti poate lua talonul pentru anvelope neomologate cu masina. Recomandarea facuta de Cristi nu este neaparat ca sa treci RAR ci strict pe A3 nu s-au pus niciodata anvelope 225/50R17. Iarna poti merge linistit cu 205/55R16. Sfatul meu este acelasi, scapa de el punandu-le la vanzare insa mai prin oct nov pentru ca romanul nu se gandeste la iarna in mijlocul verii.
     
  14. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Inteleg. Atunci asa o sa fac. Le pun la vanzare prin toamna, si incerc sa iau niste cauciucuri de iarna cu tot cu jante eventual pe 16 cum mi-ai recomandat.

    Va multumesc frumos!
     
  15. vibeup

    vibeup Silver Member

    Înscris:
    1 Mar 2015
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    A3 8Y 2022, 2.0TFSI Quattro
    pai si a mea tot 8P este dar an mai nou si am jante de 18'' omologate la TUV''
     
  16. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Din ce vad pe net, intre 2008-2013, A3 8P a avut 18" 225 / 40 R18 92 Y
    Banuiesc ca pe astea le ai.
     
  17. vibeup

    vibeup Silver Member

    Înscris:
    1 Mar 2015
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    A3 8Y 2022, 2.0TFSI Quattro
    din fabrica a plecat cu 16'' si cand am luat masina era cu jenti de 18'' inainte sa o iau aia au dat jos jentile de 18'' le-au pus palea de 16'' care erau in carte si apoi au facut TUV(omologare ) pentru alea de 18''. deci au dreptate baieti ce ai in carte sa ai si pe masina.
     
  18. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Gata, am rezolvat-o si cu cauciucurile. Am luat niste cauciucuri mai ieftine, 225/45/R17 cat sa scap vara asta si urmatoarea, pana ma pun si eu pe picioare sa iau ceva mai sanatos.

    Am si eu 2 intrebari:

    1). Ce pot face cu suportul de telefon care este montat pe bord?
    Este acesta: http://i1202.photobucket.com/albums/bb361/09phoenix/80d1f0d1.jpg
    Exista adaptoare? am tot cautat pe net, dar nu m-am convins inca. Am un telefon Samsung Galaxy S5.

    2). Avand in vedere ca nu am carte de service la masina, as vrea sa cumpar eu o carte de service originala, si sa incep sa completez cu tot ce fac la masina. Gasesc asa ceva, undeva?

    Multumesc!
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pentru Samsung nu exista adaptoare.
     
  20. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Mersi frumos baieti, am scapat de RAR.
    Acu problema e alta. Taxa de mediu.
    Astia la RAR mi-au pus pe CI ca an de fabricatie: 2006

    In brieful mare, prima inmatriculare este 21.06.2005.
    Astia de la RAR au zis ca daca este trecut de jumatatea anului, se considera ca fiind model 2006.

    Eu am lasat si brief-ul mare + traducere si copie CI de la RAR la ANAF pentru calculul taxei, astazi.

    In mod normal, trebuie sa se ia in calcul prima inmatriculare, si sa ma incadrez in 10-11 ani la plata taxei.

    Exista vreo sansa sa calculeze oamenii incepand cu 2006, si sa ma incadrez la taxa la 9-10 ani si sa ma usuce la buzunar? :D
     

Distribuie pagina asta