1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4 Allroad 2.0 TDI 2014

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de heretic, 31 Ian 2019.

  1. heretic

    heretic 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 Allroad, 2.0TDI - CGLC, 2014
    Salutare,

    A venit timpul sa mai fac un mic update cu ce s-a mai intamplat cu masina.

    Recent am schimbat parbrizul, deoarece in urma unei lovituri de piatra acesta s-a fisurat. Oricum ma gandeam sa il schimb candva deoarece avea nenumarate mici zgarieturi, care erau deranjante atunci cand conduceai cu soarele in fata sau noaptea cand intalneai o masina din sens opus.

    Am facut revizia la colegul @cata181 . Tot la el urmeaza saptamana viitoare schimb placute frana spate OEM si schimb lichid de frana.

    upload_2019-6-9_13-29-53.png upload_2019-6-9_13-30-7.png upload_2019-6-9_13-30-27.png

    Tot intre timp m-am apucat sa strang piesele necesare pentru retrofit incalzire stationara. Am ajuns, zic eu, undeva la 98% cu piesele necesare (daca nu am ghinion sa nu se potriveasca ceva, deoarece unele piese le-am gasit in dezmembrari la preturi destul de bune dar erau de pe modele prefacelift si difereau ca si cod. Ma refer aici la niste conducte/furtune care vin adaugate la instalatia de racire a motorului). Majoritatea pieselor le-am luat de pe allegro.pl sau noi OEM.
    Ideal ar fi fost sa gasesc in tara o masina completa la dezmembrat si sa iau totul de acolo. Dar trebuia sa astept cine stie cat si nu am avut rabdare.

    Instalatia electrica am cumparat-o de la Kufatec si am montat-o eu pe masina. Din pacate cei de la Kufatec nu au respectat pozitionarea originala a componentelor si a trebuit sa o modific pentru ca nu am fost de acord cu ce au sugerat ei.

    Pentru restul montajului (adica partea cea mai grea) tras conducte de alimentare, conectare pompa la rezervor, montat unitate incalzire, montat conducte si furtune racire, scos CP, codari, etc. o sa apelez tot la ajutorul lui @cata181 .

    Atasez cateva imagini cu piesele.

    upload_2019-6-9_13-31-43.png

    upload_2019-6-9_13-32-18.png

    upload_2019-6-9_13-32-50.png

    upload_2019-6-9_13-33-13.png
     
    andyzaharia, smurff, Chriss_Deejay și alți 5 apreciază asta.
  2. heretic

    heretic 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 Allroad, 2.0TDI - CGLC, 2014
    Salut,

    Ieri a fost ziua ce mare in care am pus cap la cap tot ce am adunat in ultimele 6 luni.
    Cu ajutorul lui @cata181 (mersi inca o data pentru o treba facuta ca la carte) am reusit sa montez incalzirea in stationare. Azi dimineata am si reusit sa o testez (pe incalzire, nu ventilatie) si functioneaza :arco:.
    Am inceput cu montajul unitatii.
    upload_2019-9-29_19-59-42.png

    A urmat conducta de alimentare, pompa de dozaj, "adaptarea" pompei de motorina pentru a putea realiza conexiunea (am uitat sa fotografiez rezultatul :( ).

    upload_2019-9-29_20-6-20.png upload_2019-9-29_20-8-30.png upload_2019-9-29_20-18-32.png

    Penultimul pas, modificarea traseului de racire: introducerea conductelor catre unitate, anularea pompei electrice de apa V36, inlocuirea valvei N422 cu N279 si reconectarea furtunelor conform noilor elemente. Aici nu prea am imagini pentru ca locatiile nu erau prea accesibile.
    upload_2019-9-29_20-10-13.png

    Ultimul pas a fost codarea a.i. masina sa recunoasca ce a primit (aici mai trebuie sa codam a.i. sa nu mai vada ce a pierdut: pompa V36 si valva N422 - ieri nu am mai avut timp sa cautam sa vedem cum le putem anula).
    upload_2019-9-29_20-25-57.png upload_2019-9-29_20-26-18.png upload_2019-9-29_20-27-15.png
     
    smurff, Red_, Chriss_Deejay și alți 6 apreciază asta.
  3. heretic

    heretic 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 Allroad, 2.0TDI - CGLC, 2014
    PS:
    Si cateva "elemente de estetica":

    upload_2019-9-29_20-29-33.png


    upload_2019-9-29_20-29-53.png upload_2019-9-29_20-30-15.png
     
    Dudu77, Red_, stefan550 și alți 6 apreciază asta.
  4. Ionut Stancu Bronze Member

    Înscris:
    5 Dec 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 FL, 3.0BiTDI, CVUA, 2016
    Felicitari pentru modificarile aduse, revizia cu filtre si ulei oem, bravo bravo!

    Drumuri bune!
     
  5. Adi24

    Adi24 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A5 2.0tdi quattro 2014 CGLC
    De unde ai luat husele pentru scaunul de copil si husa pentru picioare si la ce pret.
    Ms
     
  6. heretic

    heretic 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 Allroad, 2.0TDI - CGLC, 2014
    Adi24 și arazvan2002 apreciază asta.
  7. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    He, hee... Tare ma bucur sa vad ca mai apar topicuri de prezentare in care se prezinta modificari de efect si calitate!

    Spor in continuare!
     
  8. heretic

    heretic 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 Allroad, 2.0TDI - CGLC, 2014
    Am rezolvat si problema cu erorile legate de inlaturarea pompei V36 si valva N422. Acum masina este iar error free. :arco:
    Desi pe VCDS (clona), pe coding la HVAC, bitii nu sunt documentati, am avut surpriza sa gasesc cativa documentati pe ObdEleven.
    Las solutia aici in caz ca mai face cineva acest retrofit si ramane cu aceleasi erori.
    Pentru eroare pompa V36 se intra in codare pe HVAC - Byte 02 si se debifeaza bit-ul 1 (Coolant pump Installed).
    Pentru eroare valva N422 se intra in codare pe HVAC - Byte 03 si se debifeaza bit-ul 6 (Refrigerant shut-off valve Installed).
     
    stefan550, arazvan2002 și nucugheri apreciază asta.
  9. heretic

    heretic 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 Allroad, 2.0TDI - CGLC, 2014
    Salut,

    Am mai adaugat ceva in lista de retrofit-uri :)
    Camera am montat-o inca din weekend-ul trecut dar ramasesem cu eroarea legata de calibrare. Astazi am reusit sa rezolv si cu calibrarea.
    Multmesc lui @cata181 pentru hint-uri :beerchug:

    upload_2019-10-12_19-1-1.png upload_2019-10-12_19-1-39.png
    upload_2019-10-12_19-2-58.png upload_2019-10-12_19-3-41.png
     
    stefan550, RazvanRXR, smurff și alți 4 apreciază asta.
  10. heretic

    heretic 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 Allroad, 2.0TDI - CGLC, 2014
    Salut,

    A mai trecut ceva timp si ca sa nu treaca degeaba :) , am mai adaugat ceva la masina.
    Inspirat de colegul @andyzaharia (si dupa cateva discutii cu el), am hotarat sa achizitionez si eu o interfata pentru Android Auto/Carplay. Am decis sa nu iau de pe aliexpress ci din tara, de la Edotec. Interfata este wired, nu wireless si se misca neasteptat de bine. Eu o folosesc cu Android Auto dar am avut ocazia sa o testez si cu Carplay. Calitatea imaginii + aplicatiile mi se par net superioare in combinatia iPhone/Carplay fata de Samsung/Android Auto. Mai am sa extind cablul USB pana undeva in cotiera.

    upload_2019-11-23_22-14-18.png upload_2019-11-23_22-9-7.png upload_2019-11-23_22-9-25.png upload_2019-11-23_22-14-34.png


    Am montat si volan cu padele. Dupa lungi cautari am decis sa renunt la modelul tesit. Tot ce gaseam erau cu sigle RS, S Line si mie nu mi se pareau ca se potrivesc pe Allroad (e doar o parere personala).
    Am gasit unul intr-o stare destul de buna, la un pret OK, si fara airbag (l-am folosit pe al meu).

    upload_2019-11-23_22-22-31.png

    upload_2019-11-23_22-22-51.png
     
  11. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Daca a fost pana in 80€ atunci da, dar nu arata bine deloc... mai ales in dreapta.

    Interesanta interfata asta, parca vad ca imi pun una si eu. ;)
     
  12. heretic

    heretic 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 Allroad, 2.0TDI - CGLC, 2014
    MarianMaxx : A fost 80$... X 2. Poate pozele nu sunt chiar cele mai strălucite dar chiar arata decent, cel puțin comparativ cu cel original al mașinii care era destul de zgâriat (cred ca neamțul care a avut masina avea inele pe toate degetele). Dacă tu găsești unul cu padele (cu comenzi cu buton mode) , fără sigle de rs/s line și care arata bine, și îmi dai și mie link, poate îl schimb
     
  13. Red_

    Red_ Gold Member

    Înscris:
    7 Feb 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 Allroad
    Felicitari pentru retrofiturile interesante, Incalzirea auxiliara mi-se pare priceless !

    Cum de ai renuntat la volanul tesit ?

    Masina arata tare misto, imi place foarte mult culoarea, cred ca am mai spus-o :)

    Spor!
     
    smurff apreciază asta.
  14. heretic

    heretic 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 Allroad, 2.0TDI - CGLC, 2014
    @Red_ : Mersi! Deja isi merita banii incalzirea, si nici nu suntem in plin sezon.
    Legat de volan, am vrut sa scap de cel de pe masina din cauza zgarieturilor despre care am scris. Initial am cautat tesit cu padele dar am gasit doar cu sigle de RS/S line si la preturi destul de mari (nu vreau sa pun volan de B9 sau altceva, nu ca nu ar arata bine, e doar o parere/optiune personala).
    Nu am vrut sa dau niste bani (multi) pe ceva ce nu e exact cum vreau eu. In schimb pot sa dau o suma mai mica pe ceva ce e partial cum vreau eu. Clar nu arata la fel de bine ca unul tesit, eventual si cu piele perforata, dar are functionalitatea cautata (padele) si arata mai bine decat cel original al masinii. Acum nu ma mai "zgarie pe retina" de fiecare data cand ma urc in masina si daca dau peste unul exact cum vreau eu, il iau si am rezolvat problema.
     
    Ultima editare: 24 Noi 2019
    stefan550, Lucian189 și Red_ apreciază asta.
  15. Vararean

    Vararean 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2019
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi a4 allroad 2000 tdi 2015 , 190 hp
    Te salut, frumoasa masina vad ca esti pasionat, am si eu una asemanatoare!!
     
  16. heretic

    heretic 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 Allroad, 2.0TDI - CGLC, 2014
    Salut si La multi Ani!

    Am inceput anul cu doua mici "atentii" petru masina, cu ocazia implinirii unei "varste rotunde" (in km) :)
    Planuiam mai de mult sa schimb presurile cu unele originale si daca tot le-am luat, am zis sa fac si legatura intre ele cu capacul de cauciuc care acopera tunelul in spate.

    upload_2020-1-11_17-52-50.png upload_2020-1-11_17-53-22.png upload_2020-1-11_17-57-36.png
    upload_2020-1-11_17-58-7.png


    Si ceva care sa mearga cu restul cromului din masina

    upload_2020-1-11_18-0-47.png upload_2020-1-11_18-1-10.png upload_2020-1-11_18-1-29.png
     
    Bogdan3l, Caprita Emanuel, andyzaharia și alți 4 apreciază asta.
  17. MRR

    MRR Silver Member

    Înscris:
    29 Oct 2012
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant 2.0 TDI CR (CAGA),143 CP,2009
    Bravo pentru presurile OEM dedicate si pentru celelalte. :applaus:
    Multi km fara probleme iti doresc!:)
     
  18. DSF

    DSF Silver Member

    Înscris:
    10 Aug 2018
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi Q5 2.0TDI 190CP CNHA 2015
    Ce cod are capacul de cauciuc care acopera tunelul in spate si ce pret?
     
  19. Caprita Emanuel

    Caprita Emanuel Silver Member

    Înscris:
    9 Ian 2018
    Locație:
    Rastatt DE
    Masina:
    A7 3.0 TDI 2015 (CRTE)
    Arată mai bine așa!Acel cauciuc ce acoperă tunelul din spate e interesant, nici nu am știut că există așa ceva....
     
  20. MRR

    MRR Silver Member

    Înscris:
    29 Oct 2012
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant 2.0 TDI CR (CAGA),143 CP,2009
    Raspund eu, cu scuzele de rigoare. ;)
    20200112_194531.jpg
     
    Oudi, Yoromica și Caprita Emanuel apreciază asta.

Distribuie pagina asta