Am reusit sa rezolv una din cele mai întâlnite probleme la b5-urile fabricate până 97'.Am schimbat bordul cu unul de facelift deoarece al meu se dezlipise în partea din față și pe lângă aspectul urât nu se dezaburea parbrizul. Ps:are aceeași culoare
Doar bordul momentan,as vrea sa ii pun 2DIN dar nu stiu ce diferente sunt intre climatronicul meu si cel de facelift,am sa ma interesez si poate la anul am sa fac si treaba asta. Ps:Singur l-am schimbat,undeva la 10-11 ore a durat toata treaba.
Mare diferente nu sunt.eu am facut mutarea asta la nfl-ul meu.toate mufele sunt la fel.decat ca la una singura din ele mai ai nevoie de un + pentru lumina si ai nevoie sa treci de la butonul de dezaburire actual la o mufa la climatronicul de fl care are butonul inclus in el. Stiu un topic facut cu modificarea asta.il voi cauta si voi posta aici linkul. https://www.audizine.com/forum/showthread.php/383302-DIY-B5-A4-Center-Console-facelift-upgrade
Am profitat de vremea buna si am curatat intercooler-ul si furtunele,nu puteam sa le las asa deoarece afn-ul a primit o turbina noua.Turbina este hibrid cu interne de ARL si geometrie de pd131,tine 1.6bar. Am pregatite si diuze injectoare de 0.240mm care urmeaza sa le pun si sa le calibrez,plus o galerie de admisie de awx cu kit de anulare egr care asteapta sa fie montata.(nu am poze). Voi fi nevoit inainte de soft sa trec de la tipul vechi de senzor map la cel nou,modelul meu fiind din 97 are map-ul in ecu.Senzorul de 3bar il am,mai am nevoie doar de traseul de aer de la intercooler la galeria de admisie. Voi reveni cu mai multe poze dupa ce sunt toate cele enumerate mai sus, montate si soft-ul facut.
Desfintez senzorul din ecu si trag fire,pinul 3 si 4 din noul senzor merg in ecu,iar la pinul 1 si 2 vine legat senzorul IAT.Treaba cu softul o studiez ,sa fie facut o data si bine.
Te sfătuiesc sa faci conversia la ecu nou edc15v care merge scris prin obd. Studiază ce e diferit la capitolul senzori și vezi dacă se poate, cel mai simplu ar merge cu instalație de motor de unde iei și ecu, apoi pt Mufă ce duce în mașină se pun pini. Pe facelift găsești acest tip de ecu. Sent from my HTC 10 using Tapatalk
Mersi de sfat,am sa ma interesez sa vad cum sta treaba,problema ii ca eu nu ma prea stiu la partea electrica si automat trebuie sa caut pe cineva capabil sa faca modificarea.Ecu de pe prefacelift care are deja senzorul map pe tubulatura nu ii mai asemanator cu al meu decat cel de facelift?
E posibil sa fie mai asemanator, trebuie sa caut. Cauta pe tdiforum.com mai multe informatii ca sunt oameni care au facut conversii din astea. Daca vrei cu map extern de prefl, 038906018S (de B5 AFN).
Am schimbat plafonul,a fost ceva de lucru pt ca nu se prea găsesc plasticuri negre de fabrica.Eu zic ca arată de nota 9 cu indulgenta,mai sunt mici retușuri de facut si va arăta perfect .Am reusit sa o și antifonez în zonele cu tabla mai subtire.
Cine vinde elemente negre le da doar cu plafon cu tot.In tara nu am vazut sa aiba cineva de vanzare si oricum pretul trece de 1000 de lei si sa nu uitam ca si plafonul ala are o varsta.
Am reusit sa montez stopurile de America,la mufa din stanga se schimba pinul 1 cu 3 și la dreapta 4 cu 6.
Masina a primit soft custom și map extern de 3bar,totul functioneaza perfect,ar mai trebui cap de 11mm la pompa dar nu stiu daca se poate pune pe pompa mea sau trebuie sa o schimb pompa cu totu,după care o corecție la soft.
Frumoase rezultatele. Pentru pompa de 11 treaba e simpla. Ia pompa de 1.9tdi de B5 face-lift sau Passat de 90cp,cred ca AHH era. Trebuie pompa, suportul pompei și pinionul plus mufă pentru conectare. Exista detalii pe tema asta. Merge f bine apoi, chiar dacă nu mai urci cu puterea (prea mult pe un afn nu e chiar recomandat). Se poate pune și capul de la pompa de 11 (eventual de megane 1.9dti 98cp) sau de la pompa de VW. Recomandarea mea ar fi pompa completa,eventual cu revizie la ea. Sent from my HTC 10 using Tapatalk
Mersi de informații,voi cauta pompa completa de 11mm atunci.Nu vreau sa fortez masina mai mult de atat,vreau doar sa ma bucur de ea.
Am reusit sa reglez mecanismul la stergatoare,s-a mai umblat pe acolo și dădeau în capota și o mică curatare la motor.O sa ma ocup si de aspectul exterior,am pregătită o bara spate de facelift cu senzori care urmează să o vopsesc.