Vad mai bine decat halogenele,poate ca nu la nivelul xenon-ului da isi fac treaba,plus ca nu deranjeaza lumina,te poti uita direct in faruri.
Am distrus turbina la un simplu LOG, urmat de ulei în admisie și autoaprindere. Am facut un LOG in urma cu o saptamana la 3700 de ture a explodat intercooler-ul. Am zis ca o fi vechi și a cedat, am pus altul dar m-am trezit cu sunet de aspirator și fum alb la plecări. La cine este in garantie turbo a zis ca nu o face daca nu vede LOG-ul. Zis și făcut am mai facut unul și a cedat la aceeași turatie dar de data asta turbina. Nu inteleg de ce nu si a luat Limp, fiind setată în 1.5 bar, a ajuns 2602 mbar cu tot cu ambientala. MAP-ul este de 3 bar dar vad ca nu poate citi mai mult pe VCDS. Logul nu am reusit sa il fac cum trebuie mi-a fost frică să apas pedala la maxim.
Dar nu a tras turbina ceva in ea ? cum s-au mancat paletele in halul ala ? sigur nu ti-a cazut vreun surub intre filtru de aer-debitmetru-turbina. Dupa mintea mea nu am alta explicatie
Ma gandesc ca a ajuns turbina la vreo 2 bari si ceva si ECU nu stiu din ce cauza nu a bagat Limp-u si s-a rupt axul. Am gasit bucati din palete in furtunul de sub turbo. Stiam ca N75 mai fura curent vorba aia dar ma gandeam ca iau Limp in caz ca are vreo slabiciune.
Ce am învățat eu de-a lungul timpului e că N75 e musai sa fie schimbat cu unul nou când mașina are o vechime. Altfel, ori spargi ceva ori nu ii dai de cap să meargă cum trebuie. La tine mai poate fi și overfueling de nu a scăzut presiunea deși s-au deschis aproape complet geometria (cel puțin așa arată în log). Aici apar probleme cu hibrizii in carcase mici dar daca ai doar interne de ARL cum am văzut,iar nu ar trebui sa fie probleme cu 1.5bar cat se cerea, dar pur și simplu pot fi prea multe gaze. Trebuia totuși să intre în limp dar probabil e pusa prea sus limitarea și nu se atinge. Stock e 400mbar overboost peste SVBL, dar daca SVBL e mai mare de 2600 și nu s-a scăzut harta pt overboost, nu depășești niciodată pt cat știe senzorul sa citească.
Mersi de raspuns Razvan,intre timp am facut turbina am curatat tot traseul de ulei si am pus un N75 nou,ECU a fost trimis la facut,sa speram ca nu vor mai fi probleme,la cine am facut turbina a zis ca trebuia sa puna ceva limitare de 10% pe N75,dar nu am inteles prea bine. La distrugerea turbinei cred ca am contribuit si eu,am pus mai demult la repezeala in loc de N75,N18 cel de EGR,am vazut acm cand am schimbat valva ca cel ce era inainte era complet negru pe unde intrau furtunele in el.
Va salut, De ceva timp am tot avut probleme cu închiderea centralizata care este pe vacuum. Cand dădeam sa închidă usile pompa funcția 15-20 de secunde, pana cand a crăpat partea care face vacuum-ul. Este formată din mai multe plăci din grafit dintre care și o rotita care este prost gândită din fabrica și mult mai subtire ca la modelele din grupul VAG mai vechi. După câteva zile de cautat pe internet pe la ruși în special am gasit rezolvarea. Am făcut mai multe poze cu modificările necesare pt a schimba motorasul. Am cumparat pompa de Vw Golf 3 care are placa din grafit mai groasă și mai rezistentă. Se potriveste de pe Audi 80, Vw Vento, Vw Polo 6N. Chiar dacă una este VDO și cealaltă HELLA se poata muta motorasul de pe una pe alta fără probleme. Se scoate motorasul apăsând tampoanele cu o surubelnita lată. Dupa care trebuie tăiat ștutul de pe motorul donator și prelungit cu un furtun la care vine adăugat capătul de pe motorul original pentru a se potrivii pe placa. Mai trebuie sa se cositoreasca firele care au aceeași culoare. In ultima poza se poate vedea cum s-a rupt rotita. Aceasta modificare este un upgrade deoarece placa este mai mult mai groasă. Sper sa fie de folos pentru cine mai întâmpină această problemă.
Dacă tot am timp liber,am reparat butucul de la portbagaj,era complet gripat și m-am apucat să curăț fetele de usi care urmează să le pun pe masina,astea au si boxe în spate dar fiind de pe o masina din 98' au si acele becuri ce se aprind cand deschizi usa.Aveti idee unde se leagă?pot să le leg la acel swich care il au usile din spate?În fața cred ca comanda ii în broasca.
Se leaga pe switchul de usa deschisa care e pe caroserie. La usile spate este pozitionat spre spate, pe langa platnicul broastei, iar la cele din fata spre fata, langa balamale. La B5 nu exista switch de usa deschisa in broaste ca la C5. Le recunosti foarte usor daca ai condus Dacia 1300 pentru ca arata la fel. Pentru mufe, de fapt niste papuci, trebuie sa demontezi capitonajele de plastic din dreptul switchurilor.
In spate intradevar ii un intrerupator simplu,dar la usile din fata doar la audi 80 am vazut sa fie intrerupator simplu,la mine broasca din fata are o mufa care intra in ea acolo trebuie sa fie switchul,la balamale nu am vazut nimic si am dat usa din fata jos mai de mult.
Câteva intervenții la masina,după ce a luat-o pe ulei a ramas cu un tacanit și cu o pornire grea asa ca am dat chiulasa jos.Erau 5 supape strâmbe.S-au schimbat supapele, ghidajele și semeringurile.Pe lângă asta am schimbat și pompa de injecție cu una de 11mm de pe AHH.Masina porneste la sfert de cheie și suna altfel.Am reglat momentan doar debitul,la avans este foarte sensibilă nu am reusit sa o pun la 65-70,după ce reglam avansul în jos îmi sarea in 40-45 de la 105.
Mersi Claudiu! Merge foarte bine cu pompa de 11,trage mai bine si nu mai da asa fum.Dar trebuie reglata tija la geometrie,nu softul a fost problema ci turbina,am testat astazi ceasul si in momentul in care am accelerat cu pedala aproape jos imi arata presiune 2.1 cand defapt trebuia sa fie 1.5-1.6 bar.Daca nu o pot regla ii pun turbina de BRD si am incheiat balciu.
Am rezolvat problema cu overboost-ul,era fisurat ștutul in y care ducea la bila de vacuum si N75.Am schimbat garniturile la pompa de injectie si furtunul de la debitmetru pentru ca avea o restrictie de aer prea mare cel de AFN,am pus de AJM pt ca este singurul care potriveste,cel de AWX fiind prea mare.Urmeaza sa pun intercooler-ul frontal .
In Decembrie am schimbat termostatul (era cel original), nu mai trecea apa de 60-70 grade. Am montat termostat Mahle/Behr, s-a inlocuit flansa de la termostat și cea de la chiulasa unde vine senzorul G62 avea o fisura și pierdea antigel, ambele le-am luat pe Meyle și sa nu uitam de bujiile auxiliare pentru incalzit antigel pe care nu le prea schimba nimeni. Din câte știu acestea se pornesc când temperatura este sub 5 grade și decupleaza când temperatura motorului ajunge la 60 grade. De exemplu am pornit masina la -12 grade și fără sa plec de pe loc în circa 8-10 minute dădea căldură. A nu se confunda cu rezistenta din aeroterma = PTC care la A4 B6 în 2 minute da căldură. S-au mai schimbat și amortizoarele de la portbagaj.
A venit momentul sa resuscitez farurile,erau lumânări în loc de becuri. Am pus lupe bixenon de 2.5" pe care le-am adaptat cu flanșe făcute la cnc,dimensiunile au fost făcute după baza lupei originale la care am fost nevoit ulterior se le mai modific puțin pentru a putea alinia lupele noi.Am pus kit xenon aftermarket h1 4300k de 55w. Am luat și un kit pentru conectare electromagnet pentru faza lunga,dar mai trebuie modificat ceva la partea electrica pentru a funcționa lupele pe faza lunga. Sa lăsăm pozele sa vorbească.
Nu prea am postat în ultimul timp dar vor urma mai multe modificări,am strâns mai multe piese pentru upgrade-urile care vor urma. Am pregătită o turbina de 2.7tdi GTB1756VK,care față de turbina hibrida va avea un flow de aer mai bun și va tine pana în 2.1bar,a fost convertita la vacuum și sudata pe galeria de awx.Voi face trecerea de la msa15 la edc15+ pentru a putea pune 3 softuri de putere. Am pregătite și un set de oglinzi rabatabile de facelift care vor fi puse doar atunci când voi reuși sa găsesc oglinda de anglia care vine cu locașul prevazut pt motoraș pentru a face conversia. După multe căutări am aflat de ce am nevoie pentru a modifica frânele pe spate,voi lăsa câteva poze,voi reveni cu mai multe detalii când vor fi pe masina,pe fata voi pune etriere de 3.0tdi cu disc de 320mm.
Felicitari pentru alegeri. Instalatie pentru EDC15V o poti lua de pe b5 99-2000 cu motor AVG. Arata bine conversia turbinei. Folosesti butuci spate de C4? Pentru a pune etrieri mai noi pe fata ai nevoie de alte fuzete, ori cele de fonta ca pe allroad ori de B6. Exista si varianta cu adaptori, dar nu m-as complica.