Mersi Răzvan,AVG este doar quattro,este cu 121 de pini ecu? Pe spate voi folosi butuci de c4,am verificat codul la ax și la inelul abs și sunt exact ca la b5,etrierele sunt de A8 d2 cu discuri de 270mmx22,speram sa găsesc portetrieri de 4.2 v8 de 280mm dar ma mulțumesc cu ce am. Pe fata am toate dimensiunile necesare pentru adaptoare,mi le va face un prieten la cnc sper ca va ieși perfect.Fuzetele de allroad sunt în rest la fel ca dimensiuni sau am nevoie și de brate?
Despre fuzete gasesti detalii la colegul paul cu b5 2.5. A montat el AVG e si FWD, stiu ca am vazut la cineva. Oricum ar fi irelevant ce tractiune are. Important e ca are ECU ce merge resoftat prin OBD, ce iti doresti tu. Upgrade-ul ala la frane l-am facut eu la B5, dar etrierii au fost de Passat W8 si suportii la fel, ca de S4 nu gaseam.
Revin cu noile modificări,am montat turbina de 2.7tdi GTB 1756VK, intercoolerul frontal și evacuarea pe 63.
Revin cu mici reparații.Am rezolvat problema cu încălzirea de la scaunul șoferului și am găsit un scaun în stare buna pentru a muta materialul textil.Am schimbat și maneta,decupla pilotul automat când încercam sa accelerez din maneta. Urmează a fi schimbat termoflotul.
Super thread, colegu' ! Putini se baga la modificarile pe care le faci tu, dar asta face ca topicul sa fie cu atat mai interesant. Felicitari pentru rezultate si pentru determinare!
Mersi colegu' ma bucur ca îți place,tot ce fac la masina Îi din pasiune.Îi "top" și b5-ul tău,l-am văzut de câteva ori prin Cluj nu are cum să nu îți sară în ochi.
Multumesc! Erai cumva cu masina asta cand m-ai vazut? Nu de alta, dar sigur imi sarea in ochi un B5 ca la tau (in special jantele ). Marea majoritate a B5-urilor sunt neglijate si unul ingrijit repede iese in evidenta.
Am montat bara de rigidizare provenita de pe un A6 C5. Pentru a potrivi pe b5 trebuie tăiat din fiecare parte 2.5cm și făcute doua gauri cu burghiu de 8.
La masina a fost înlocuit termoflotul, vasul de la lichidul de frână deoarece era foarte casant și garnitura de la baia de ulei. Totodată a fost schimbata și ușa din spate deoarece s-a inflirtat apa sub vopsea în zona bandoului și rugina si-a făcut treaba.
Looking good, colegu': Am mai vazut multe B5-uri in trafic, dar mi-a sarit in ochi "stance"-ul. Am ochit-o de departe dar am asteptat sa ajung in spatele tau sa fac poza... Eram cu Audi-ul meu, nu stiu daca m-ai vazut sau nu... Daca imi permiti si niste idei de imbunatatire: - arata cam ciudat cu carlig dar fara remorca :P - mi s-a parut ca scoate cam mult fum negru pe evacuare - antena aici arata ciudat - ma bucur ca au scos-o la facelift
Mersi colegu,nu te-am observat,eram cu gându departe cum s-ar zice. Referitor la cele semnalate sunt de acord cu tine,dar sa le luam pe rand. Nu arata asa bine cu, cârlig, l-am lăsat mai mult pentru a nu fi lovita bara,dar cineva tot a reușit performanța asta.Legat de fum nu ți s-a părut,chiar scoate, în special la plecare până încarcă turbina de 2.7,merg pe un soft prost făcut de când aveam turbina hibridă,tot am vrut sa merg să refac softul dar au tot intervenit alte lucruri.Iar legat de antenă nici mie nu îmi place,vreau sa iau un vârf mai mic la antenă.