1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4 B5 (1999) 2.8 V6 193 cp Quattro

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de rex, 3 Ian 2021.

  1. rex

    rex 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2020
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5.5 (1999) 2.8 V6 (193cp) quattro
    Salut si bine v-am gasit :)
    Am vazut niste masini frumoase, de pasionati, pe aici si m-am gandit ca poate am si eu loc sa prezint "noua" mea masina...

    De vreun an ma tot uit la masini pe care sa le pot folosi zi de zi si cu motoare mai speciale. Cautam in special V6/VR6 dar si V6 turbo sau T5 turbo - oricum ceva mai rar ca un L4 sau L4 turbo. Ca si criterii de cautare, masina trebuia sa fie 4x4, sa aiba climatronic, 4 usi, scaune fata incalzite, ISOFIX sau posibiltiate montare ISOFIX. Preferabil era sa fie o masina relativ veche, care sa imi dea ocazia sa mai mesteresc si eu una alta. :)
    Pe la sfarsit de noiembrie 2020 am gasit masina pe care urmeaza sa o prezint, la sfarsitul lunii decembrie am "batut" palma cu neamtul si la inceputul anului 2021 am incheiat contractul si platit masina. :)

    Masina in discutie este un Audi A4 B5 (varianta cu facelift) din 1999. Motorizarea este 2.8 V6 193 cp, cutia este automata (tiptronicul ZF cu 5 trepte introdus pe AUDI A4 in acel an). Nu sunt prea incantat de faptul ca masina e automata (as fi preferat manuala), dar avand in vedere ca masina va fi daily si ca am alte cateva masini manuale, nu e asa o mare piedere, poate sa fie chiar un castig.
    Masina are 118.000 km. Da, stiu ... nici mie nu imi vine sa cred, dar are istoric la Audi Ingolstadt pana la mijlocul lui 2020 si km par sa fie reali.
    Masina a fost detinuta de AUDI (probabil ca masina de testdrive) intre 15.10.1999 si 24.05.2000. Apoi a fost detinuta de un domn nascut in 1945, pana sa o achizionez eu.

    Ca dotari optionale (ce am gasit prin acte) sunt:
    WSM - Pachet sport - jante de 16 inch
    WS1 - Scaune sport fata
    X0A - Tara Germania
    1AT - ESP
    1Z6 - Rezervor marit (Increase in initial standard fuel filling)
    3FE - Trapa - ceva ce chiar nu as fi dorit, dar nefiind masina noua nu prea am avut de ales.
    4R3 - Geamuri eletrice cu functia confort
    4W1 - "sertarase" pentru casete audio
    4X3 - Airbag cortina
    5MT - lemn decorativ (bandouri interioare)
    6E3 - cotiera centrala
    7X1 - Senzori parcare spate
    C12 - Operating permit, alteration - nu stiu ce e asta, pare sa fie ceva modificare de C.O.C.
    PCE - CD changer
    PFA - 2 x telecomenzi pt deschidere/inchidere masina
    PH5 - Climatronic
    PI1 - Bordcomputer mare (FIS)
    PMS - lumini la parasolar
    PRN - Jante Aluminiu 7jx16 cu 9 spite si anvelope 205/55 R16
    PSV - Scaune fata incalzite
    PW1 - Pachet Iarna 1
    RCM - Radio Concert cu sistem sunet BOSE
    S0C - Introductory volume
    S5Z - Tank fill with anti-spark fouling (special fuel)
    WL3 - Volan de piele in 3 spite
    WM8 - Piele Buffalino

    In plus, masina a venit cu suspensia schimbata (Eibach), cu jante OZ Superturismo (8x17 ET35) si cu ceva acte pentru carlig (dar fara carlig).
    Jantele au fost montate pe masina in 2008 iar suspensia pare sa fi fost montata tot atunci. Am actele si certificarea TUV pentru ambele dar fac pariu ca pe cei de la RAR nu ii intereseaza de TUV. :)
    Am cerut si C.O.C.-ul masinii inca inainte sa iau masina si recent a ajuns la mine. Din pacate nu am trecute jante de 17, deci probabil ma voi multumi cu jante de 16".

    Pana una alta, cateva poze cu masina (in its original form).

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Pentru a nu face kilometric acest prim post, voi reveni cu ce probleme are masina, ce planuri de viitor am cu ea precum si primele modificari. :)
    Toate cele bune !
     
    jax, mihaicristian, LucianP și alți 29 apreciază asta.
  2. dvr

    dvr Silver Member

    Înscris:
    27 Oct 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 S-Line Multitronic, 2.0 TDI (CGLC), MY 2013
    Arata excelent, e foarte bine dotata si foarte rara! Sa-ti aduca numai bucurii si sa nu ai parte de probleme cu ea!
     
  3. rex

    rex 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2020
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5.5 (1999) 2.8 V6 (193cp) quattro
    Multumesc mult!
     
  4. Caprita Emanuel

    Caprita Emanuel Silver Member

    Înscris:
    9 Ian 2018
    Locație:
    Rastatt DE
    Masina:
    A7 3.0 TDI 2015 (CRTE)
    Arată impecabil!Ma uit la poze si ma minunez la cât de bine arată acele scaune si fetele de uși....in perioada acea încă se făceau lucruri de calitate. Felicitări pentru achiziție si sper sa ne ti la curent cu noile proiecte ce le ai in plan pentru ea. Ai o mașină superbă!
     
    Agsiel și AudiFannn apreciază asta.
  5. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    Bucuresti/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Felicitari pentru achizitie. Masina chiar arata exceptional (mai rezolvi tu manerele acelea zgariate care se vad mai tare din cauza culorii) si in concordanta cu numarul de km.
     
  6. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+ /\ Bmw E30 1989 325i m20b25 /\ VW Golf VI 2010 1,6 mpi DSG
    Frumos frumos ! Din vremurile in care se făceau masini :)
    Nu îmi vine sa cred ce bine arata, s-ar putea sa fii norocos și rulajul sa fie unul veridic.
    Chiar va fi un topic de urmărit, și eu cochetez cu achiziția unui youngtimer din generația 1998-2002, însă încă mai cercetez, trebuie sa mai golesc garajul in prima instanța :blahblah1:
    Ceva planuri de viitor ?
    Maxidotul ăla ar trebui înlocuit, de asemenea as merge și pe un 2Din alături de un RNS-E sa o aduci puțin in sec. XXI, cred ca ar fi singura modificare “modernă” dacă putem spune asta, pe care as adauga-o. Având in vedere ca stai intr-un oraș cât de cât aglomerat pana la urma cutia nu cred ca o sa îți displaca.
    In final,spor ! Keep us posted ! :hi:
     
    DMS apreciază asta.
  7. adideac

    adideac Bronze Member

    Înscris:
    17 Apr 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5 1.9TDI AFN 96'
    Felicitari pentru achizitie,sper sa o vad prin oras.
     
  8. George Stoica

    George Stoica 5th Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2017
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8T AWT 2001 | Audi A4 B8, 2.0 CAHA 2010
    Salut si bine ai venit pe forum ! Masina arata foarte bine, se vede ca nu a trecut prin multe maini :) Pe viitor ai planuri de upgrade-uri sau vrei doar sa te bucuri de ea?
     
  9. rex

    rex 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2020
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5.5 (1999) 2.8 V6 (193cp) quattro
    Multumesc de comentarii si aprecieri. Va raspund la postari inainte de a trece mai departe.

    Caprita Emanuel
    Multumesc! Da, si pe mine m-a atras foarte mult cat de bine pare sa fi fost intretitunuta masina. Zic pare pentru ca inca nu m-am uitat pe dedesupt...

    arazvan2002
    Yup. :) Ai ochiul format. :) Da, pe mine ma enerveaza mult manerele avand in vedere starea foarte buna a celorlaltor elemente.
    Le voi schimba cat de curand, dar inainte cred ca fac un detailing interior si abia apoi le schimb (sa nu imi dea cu tot felul de solutii pe manerele noi).

    Cosmin ZKG
    Nu am niciun motiv sa nu cred ca kilometrajul e real. Toate operatiunile au fost facute doar la Dealeri Audi si istoricul e pana in Octombrie 2020.
    Cu maxidotul si cu casetefonul gandim aproximativ la fel - vor fi zone unde voi lucra putin. Voi detalia in urmatoarele posturi aceste subiecte.

    adideac
    Multumesc! Sper sa o vad si eu cat de curand prin oras :). Joi am programare pentru numere rosii.

    George Stoica
    Multumesc de primire. Vor urma upgrade-uri in genul OE+, dar nu ma astept la modificari majore. Nu ma astept sa fac masina pentru pista, nu ma astept sa cresc puterea (cum am vazut ca ai facut tu) - bine nici motorul 2.8 nu e asa usor tunabil ca 1.8T.
    Am alte masini cu care ma duc pe pista si unde am schimbat foarte multe si avand in vedere modul de intrebuintare al masinii, nu as vrea sa fac acelasi lucru.

    Si va spuneam ca vom continua cu hibele stiute ale masinii:
    - mici zagarieturi - cred ca sunt normale avand in vedere ca masina are 22 de ani... In cativa ani ma gandesc sa o vopsesc integral dar nu e cazul acum
    - eroare pe sonda lambda pe unul dintre bancuri - din ce am vazut se rezolva rapid cu un senzor nou
    - discurile de frana sunt ruginite la suprafata (probabil pentru ca masina a mers foarte putin in ultimii 2 ani) si etrierii sunt si ei putin ruginiti
    - maxidot-ului ii lipsesc niste pixeli
    - manerele usilor sunt uzate
    - nu am cod-ul pentru casetofon (am primit cartea masinii si nu merge codul scris acolo) - trebuie sa ma duc la reprezentanta sa il obtin
    - niste urechi de prindere pentru toba finala sunt rupte
    - tapiteria plafonului e putin desprinsa in zona parasolarului soferului.

    Cat de repede, voi rezolva aceste probleme (mai putin zgarieturile).
     
    Cosmin ZKG apreciază asta.
  10. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+ /\ Bmw E30 1989 325i m20b25 /\ VW Golf VI 2010 1,6 mpi DSG
    Ai destui baieti care fac detailing la nivel de arta in Cluj, fa-le o vizita dupa iarna, si cu un detailing la sange va iesi ce-i mai bun din ea. Legat de vopsirea integrala, nu ma declar fan, cum e vopseaua de fabrica nu e niciuna. Asadar trage cat poti de vopseaua si lacul original, da-i o protectie, carnauba, ceramica, folie ppf si aia e.
    Da, ar trebui sa iti ofere codul fara probleme cei de la reprezentanta, sau....daca pui RNS-E, cine mai are nevoie de cod ?! :) ai sunetul motorului drept muzica !

    Vei trece si o evacuare pe lista ?!

    P.S. Ca sa ma intelegi de ce sunt nostalgic...ce conduceam acum 13 ani:meeting:

    17.jpg
     
    ianculets, Beetle94, cogdao și alți 3 apreciază asta.
  11. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    Bucuresti/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Eu zis sa cauti sa pui ceasuri mai noi, cu iluminare alba si ace rosii si ceas digital. Alea au si CAN care te poate ajuta apoi pentru un alt player mai destept.
     
  12. rex

    rex 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2020
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5.5 (1999) 2.8 V6 (193cp) quattro
    Cosmin ZKG
    Deocamdata nu m-am hotarat ce fac cu vopseaua - cred ca depinde si de ce urme de rugina gasesc la o inspectie mai amanuntita...
    Cu evacuarea m-am gandit, dar nu sunt hotarat. E clar ca trebuie sa rezolv prinderea tobei finale, dar am inteles ca rapid se rezolva cu urechea rupta. Totusi, as vrea sa sune mai tare motorul chiar si pentru o daily. Am o alta masina in 6 cilindri cu evacuare sport de fabrica (cu flapsuri) si aceea imi satisface nevoie de sunet - in mare parte :).
    Da, iti dau codul cei de la reprezentanta pentru 200-250 RON... Pentru RNS-E am de schimbat mai multe - CAN-BUS emulator plug&play nu am gasit, am nevoie de alt bord si - lucrul cel mai greu, cred, de o scrumiera cu aspect de lemn in stare perfecta. Planul momentan este un radio Concert 2
    Frumos B5-ul tau! Din totdeauna mi-au placut B5.5-urile - in special cele deschise la culoare. Am un prieten care a avut un argintiu, cu jante de 17 si suspensie sport - si arata intr-un mare fel.

    arazvan2002
    Sunt deschis la sugestii, dar nu am vazut sa pot monta, rapid si usor, ceasuri mai noi (cele de b6 au alta forma). Daca ai idei / link-uri, pls share.
     
  13. turbo_diessel

    turbo_diessel Bronze Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    Colegul se referea la varianta 3 din poza, ceasurile sunt tot de B5 dar mai high fata de ce ai tu acum
    Felicitari pentru masina, arata super:hubbahubba: , mai ales pentru varsta ei. Cum spuneau si colegii, niste ceasuri mai noi si o unitate 2Din , RNS-E sau AM vor imbunatati radical aspectul
     
  14. Adyzuu

    Adyzuu 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 B9 Avant, 2.0TDI 190hp, DETA, S-tronic.
    Foarte frumoasă mașina, felicitări pentru achiziție.
    Postarea ta mă face să fiu nostalgic, începe să-mi pară rău ca am dat fostul B5.
     
  15. rex

    rex 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2020
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5.5 (1999) 2.8 V6 (193cp) quattro
    turbo_diesel
    Mersi de imagine si de idei... am inceput sa ma documentez :).

    Adyzuu
    Multumesc!

    Si am ajuns is la capitolul modificari :)..

    In primul si primul rand: ISOFIX install.
    Pe langa Audi, mai am o masina de familie (VW T-Cross), o masina sport, un hatchback (VW Golf 5 - my favorite car) "putin" modificat si o Dacia 1300 din '79 :). Pana acum puteam sa duc copilul in T-Cross is in cealalta masina sport (e cu 2 locuri dar am ISOFIX pe locul din dreapta), dar, avand in vedere ca vreau sa schimb masina sport cu una si mai sport, aveam nevoie de inca o masina in care sa pot duce copilul (fara sa ma bag la cumparat scaune non ISOFIX & stuff). Stiu ca sunt nebun :P....
    Oricum, daca nu reuseam sa montez ISOFIX-ul masina era inutila, asa ca aceasta modificare este foarte importanta pentru mine.
    Am citit inainte sa iau masina despre montarea ISOFIX-ului dar pana sa o iau nu am fost 100% sigur.
    Pentru cei care nu stiu, de la b5 '99 A4-le vine fie cu ISOFIX montat fie cu gauri pentru ISOFIX - si sistemul se poate cumpara pe cod OEM.
    Imediat dupa ce am luat masina am si comandat piesele (ahw-shop.de - folosesc site-ul de vreo 10 ani si il recomand) si nu de mult am reusit sa le montez:

    [​IMG]

    Apoi, un alt capitol important, jantele... De la dealer-ul Audi din Cluj am aflat ca pot sa montez jante de 15, 16, 17 dar in cartea de identitate din Germania si in COC-ul masinii nu sunt disponibile decat 15 sau 16. Sunt curios daca cei de la RAR iau in considerare certificarea TUV a jantelor de 17 cu care a venit masina (slabe sanse, zic eu). Asta e foarte enervant pentru ca am 3 randuri de jante la Golf (17 de strada, 17 de pista, 16 de iarna) pe care nu le mai folosesc si vroiam ca cel putin un set sa mearga catre Audi... Dar se pare ca nu a fost sa fie...
    Oricum, daca tot am facut probele pun pozele si aici:

    Cu OZ Superturismo (8x17) - cu care a venit masina

    [​IMG]

    Cu TeamDynamics ProRace 1.2 (8x17)

    [​IMG]

    Cu BBS VZ 032 (8x17)

    [​IMG]

    Cu VW Mugello (6.5x16) cu anvelope de iarna (in aceasta configuratie este acum)

    [​IMG]

    Deci, ce urmeaza? Probabil niste jante de 16 si pt vara :(.

    Next up, as vrea sa vorbim putin despre Radio CD, frane si stopuri...
     
    Tommi-KGT, paul14 și arazvan2002 apreciază asta.
  16. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Salaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Salut si bine ai venit in "club". Pana acum nu cred ca a omologat nimeni jante pe 17" pe B5. Am vorbit cu cei de la Autoworld fara succes, am vorbit la Porsche Romania ( aici am primit pe mail coc masinii in care apar jantele pe 17 , fizic ei nu-l trimit ) , am reusit sa fac rost de la de COC din Anglia si ce sa vezi , jante pe 16" apar ca dimensiunea maxima admisa. In 10 ani poate reusim sa spargem gheata cu omologarile.:laugh:

    Felicitari pentru achizitie , tine de ea ca o sa "produca" banuti in scurt timp. :hi:
     
    rex apreciază asta.
  17. rex

    rex 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2020
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5.5 (1999) 2.8 V6 (193cp) quattro
    Si nu puteai sa printezi acel document :)? Nu era suficient?
     
  18. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Salaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Nu e tocmai un document , e ceva copy paste din documentul "original" desi ce mi-au trimis ei pe mail nu se pupa cu COC sosit din UK. :crying:
     
  19. rex

    rex 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2020
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5.5 (1999) 2.8 V6 (193cp) quattro
    Mda... asa am primit si eu. Deci ar fi bine sa ma obisnuiesc cu jantele de 16 :).
     
  20. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    Bucuresti/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Arata intr-un mare fel cu BBS VZ 032 (8x17). Daca banii nu sunt o problema, fa o omologare individuala si pune 17. Probabil ar fi fost mai simplu sa fi avut suspensia originala pe ea ca sa le iasa alora masuratorile.
    PS: despre ceasurile nr 3 ziceam eu.
     

Distribuie pagina asta