1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4 B5 (1999) 2.8 V6 193 cp Quattro

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de rex, 3 Ian 2021.

  1. 911turbo

    911turbo 6th Gear Member

    Înscris:
    12 Apr 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    2007 A6 2.7TDI BPP Quattro, 2003 A6 2.5TDI BFC, 2003 A6 2.5TDI AKE, 2000 A4 1.9 TDI AJM
    @rex ma gandesc ca cei cu masini rapide, scumpe, care merg incet, fac asta exact pentru ca au masini scumpe si pentru ca vor sa reduca riscul unui accident datorat soferilor neexperimentati de pe circuit.
    7:49 BTG banuiesc ca ai scos cu Caymanul - ai alergat bine ca sa cobori sub 8 minute, foarte tare, e un hobby de vis.:undwech:
    Da, nu ma gandeam la un timp sub 9:00 BTG cu B5-ul, in special datorita cutiei automate cu trepte prea distantate una fata de alta ca rapoarte, dar la un 9:15-9:20 aproximativ, da ... probabil cum imi place modelul B5, ii atribui super-puteri pe care nu le are. :haha: Cert e ca un S4 B5 non-facelift a scos 8:42 in 1998, cu tehnologia cauciucurilor de atunci, dar si cu circuitul liber. Nu e rau deloc, fiind un timp egal cu cel realizat de Lotus Exige din 2000.

    Vazand la ce nivel ai dus Golful, nu pot sa nu iti pun cateva intrebari si in legatura cu B5-ul.
    Din ce inteleg bare stabilizatoare H&R ai pus atat pe fata cat si pe spate, foarte fain kit-ul pe care l-ai gasit. Bucsele de la stabilizatoare si bieletele antiruliu vor fi stock sau vei merge pe ceva mai track-oriented ?
    Fiind o masina orientata pe subvirare, rigidizarea spatelui in raport cu fata il ajuta un pic sa pivoteze, o duce un pic spre supravirare in anumite conditii. Vei umbla si la presiunile in pneuri si la geometrie sau vei merge setat pe valorile stock pentru suspensie sport ?
     
  2. adamss24 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2023
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    2.5 tdi quattro tiguan rline golf mk2 pd tdi t4 projektzwo golf mk2 1.9 tdi VE golf 2 gti
    Pe vremuri (circa 10 ani in urma) am avut un 1.9 tdi AFN Quattro pe care l-am setat pentru circuit cu toate modificările sa fie reliabil și fun de condus dar Ok și ca daily. Pe ăla am avut suspensie H&R completa cu suportii de la 034motorsoort și frâne ATE power kit (Z17 4 pistonase și 326 mm discuri din 2 piese). Din păcate situația mea familială a suferit ceva schimbări și am lăsat mașina parcata in fata casei și ulterior a fost data la fier vechi după ce a luat foc cablajul in portbagaj de la o baterie Hilti Li-Ion (poveste lunga). Era frig afara și nu aveam timp de pierdut și nu am mai demontat multe de pe mașina: doar injectoare, turbo BV43A, etc. ..
    Sunt curios cum se comporta mașina dumitale pe viraje cu suspensia standard (noua) și barele antiruliu. Felicitări, e o mașina completa.
     
  3. rex

    rex 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2020
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5 (1999) 2.8 V6 (193cp) quattro
    @911turbo - da, cu Cayman-ul am avut 7:49 BTG (am avut inclusiv sub 8 si era si putin umed). Pot sa inteleg oamenii care vor sa aiba grija de masini si nu merg tare, dar nu ii inteleg pe cei care au GT3RS-uri (sau masini echivalente) si il depasesc cu Golf-ul atat pe linie dreapta cat si pe curbe. Multi isi iau masini ca sa fie tari in ochii prietenilor si nu au nici cel mai mic habar (sau interes) sa o conduca cat decat bine. Dar asta nu ma deranjaza :) fiecare sa faca ce vrea cu banii :).
    In legatura cu S4-ule, timpii de referinta sunt pe tura completa, deci cred ca 8:42 nu e BTG... Oricum, eu zic ca nu ma voi apropia de 9:30, dar vom vedea.
    Intrebarile de H&R nu stiu daca se refera la Golf sau la Audi asa ca iti raspund separat pentru ele:

    Golf: La Golf este putin diferita oferta la H&R pentru ca cele 2 kit-uri disponibile sunt cu 4 bari: 26mm fata cu 22mm spate sau 28mm fata cu 24mm spate. Eu am facut o combinatie si am luat bara fata de la kit-ul mai putin agresiv (26mm) si cea spate de la kit-ul mai agresiv (24mm). Ambele setate pe Hard. Imi place foarte mult setup actual, masina e neutra si mai si supravireaza (si nu lift-off oversteer), in special daca am cauciucurile spate reci. Dar altii au alt setup care le place si lor - deci e chestiune de preferinta, nu e un adevar universal. Aici nu am schimbat decat bucsele care vin cu kit-ul, fara alte modificari la bielete antiruliu.
    Si da, evident lucrez la presiune si la duritatea suspensiei, in functie de circuit. Dupa ce mergi ceva la circuit e destul de evident daca anvelopele sunt prea moi sau prea tari.
    Geometria este foarte importanta si am lucrat mult la Golf pana sa o aduc in plaja dorita (am si alte brate care permit camber / cadere mai mare gen 2.5 grade). Ca si referinta la GT4 am 3 grade caderea pe fata.

    Audi: Nu am de gand sa lucrez prea mult la presiune pentru ca nu cred ca ma voi duce asa la limita. Daca vroiam sa fiu la limita ma duceam cu alta masina.
    Am vazut masini (mai am un T-Cross din 2019, precum intr-un filmulet la un A4S4) unde aceste bielete sunt de plastic. Daca sunt de plastic si la mine as vrea sa le schimb. Daca nu, raman asa cum sunt.
    Geometria va ramane stock si pentru ca oricum nu voi putea sa fac setarile dorite - asa ca mai bine nu imi bat capul.

    @adamss24 - Pe Golf (am un Golf cu care merg pe pista) s-a simtit foarte tare schimbarea roll bar-urilor. Datorita roll-ului mai mic, camber-ul statea in valori acceptabile si era mai putina subvirare. Ma astept la ceva similar si pe Audi, dar sunt si eu curios :).
     
    adamss24, 911turbo, dvr și încă o persoană apreciază asta.
  4. adamss24 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2023
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    2.5 tdi quattro tiguan rline golf mk2 pd tdi t4 projektzwo golf mk2 1.9 tdi VE golf 2 gti
    Iti recomand bielete antiruliu Lemforder de metal, cele OE pentru B5 sunt din plastic. Nu sunt chiar ieftine dar le schimbi doar odată.

    E1925909-FEAA-4201-A041-4BA78A09E6F9.jpeg 8448B491-6385-4710-9C60-8C2684009C27.jpeg 580CD2CF-D036-45A3-B6DB-5CD09504F735.jpeg
     
    Peto apreciază asta.
  5. rex

    rex 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2020
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5 (1999) 2.8 V6 (193cp) quattro
    @adamss24 - in 3.06 cand am montat SwayBar-urile am vazut si eu ca bieletele sunt de plastic, asa ca am comandat Lemforder :). Ma bucur sa vad ca fix de astea mi-ai recomandat si tu :).
    Luni urmeaza montajul bieletelor si apoi revin cu un post mai cuprinzator si cu impresiile dupa montarea sway-urilor.
     
    adamss24 apreciază asta.
  6. rex

    rex 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2020
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5 (1999) 2.8 V6 (193cp) quattro
    Revin, precum am promis cu niste update-uri si impresii. Sa incepem cu modificarile...
    In primul si primul rand, elementele de rigidizare pentru puntea spate, sway bar-urile H&R si bieletele Lemforder au fost montate:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Imi cer scuze pentru rugina prezenta pe subcadru. Pare sa fie doar aparenta, deci nimic strucutral si o voi adresa daca devine o problema - sau daca scade pretul la un subcadru nou. :)
    Setarea barilor e Hard / Hard. Ca si feedback, pot spune ca sunt putin uimit de diferenta. Ma asteptam sa fie o diferanta mare dar nu ma asteptam sa fie asa mic disconfortul. Tin minte ca asa de uimit am fost si al Golf cand am schimbat barile.
    Masina sta cu mult mai bine pe curbe dar, suspensia e putin cam moale pentru mers tare. E ok pentru cum voi folosi in viitorul apropiat masina (aka sa duc copiii la gradinita) dar pentru pista e clar ca e nevoie de altceva.

    Si, pentru ca nu imi placea ceva la frana - parea foarte moale pedala si franarea in sine parea letargica (si erau aerisite si ras-aerisite franele) m-am decis sa schimb etrierii, toate furtunasele flexibile de frana si placutele pe puntea fata. Chair daca am etrieri de Porsche 986 gata de trimis la vopsit si improspatat (mai lipseau doar suportii de etrieri dar si aici avea solutii), nu am vrut sa face ceva non OE - chiar daca stiu ca acest setup face minuni. Am mers pe etrierii OE, placute Brembo (ceva model de strada) si furtunase ATE sau Bosch (de care am gasit). Furtunasele de pe masina erau in Octombrie 1998 si inca se tineau foarte bine (nu curgeau si erau inca flexibile).

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Dupa instalare am vopsit etrierii negri si i-am pus la test. Ei bine, acum pot spune ca masina franeaza... la fel ca inainte :arco:. Macar sunt impacat ca totul e nou si sunt sanse mai mici sa patesc ceva la Nurburgring.

    [​IMG]

    Urmeaza excursia de la Nurburgring.
    Sper sa iasa ok filmuletele:

    [​IMG]

    Sanatate si spor !
     
    paul14, Gabi_KGT, adideac și alți 16 apreciază asta.
  7. Alex_WeS

    Alex_WeS Silver Member

    Înscris:
    30 Iun 2015
    Locație:
    Râmnicu Sărat
    Masina:
    SQ5 - 3.0 BiTdi 313 HP (CGQB) - 2015
    Felicitări pentru proiect! Așteptăm link-urile cu circuitul! Mult succes și atenție.
     
    rex apreciază asta.
  8. rex

    rex 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2020
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5 (1999) 2.8 V6 (193cp) quattro
    If it fits I sits:

    [​IMG]

    Let the fun begin:

    [​IMG]
     
    Ultima editare: 15 Iun 2024
    paul14, rotitza, george_gopo și alți 14 apreciază asta.
  9. rex

    rex 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2020
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5 (1999) 2.8 V6 (193cp) quattro
    Incep cu "debriefing"-ul excursiei... va rog sa aveti putina rabdare pentru ca vor urma mai mult posturi (pentru a nu face unul kilometric si pentru a avea putin timp sa iau niste poze si sa editez niste filmulete).
    Una peste ala, a fost o excursie foarte placuta. Am fost insotit la drum de un prieten din Bucuresti cu un Golf 5 2.0TDI si m-am intalnit la Nurburgring cu alti prieteni - cu Clio-uri RS, M2-uri sau M5.

    [​IMG]

    In total am facut 3502 km (atat spre pista cat si 5 ture pe Nurburgring Norsdchleife) si masina s-a comportat exemplar, mai ales avand in vedere ca are 25+ ani si ca e, in aproape toate privintele, stoc.
    Cateva chestiuni generale, pana sa ajungem la efectiv mersul pe pista:

    Masinii ii place mult la viteze de 160 - 180km/h. Parca a fost facuta pentru Autobahn... Vmax am mers cu 201 km/h pe gps pe Autobahn si 190 km/h pe gps pe pista - mai mergea dar era putin aglomerat si nu am vrut sa merg mai tare. Consum total (toata excursia): 10.2 l/100km. Ceea ce mi se pare foarte decent...

    Dupa cum probabil unii stiti, pentru prima varianta de RNS-D, exista harti doar de Germania (un CD cu partea de Nord Germaniei si un CD cu partea de Sud) si nu reuseam sa vad daca merge navigatia pentru ca eram in Ro. Dar acum m-am lamurit:

    [​IMG]

    In afara de faptul ca in timpul sau dupa scanari (cu VDCS orginal) temperatura a trecut in Fahrenheit si ca ecranul de la navigatie era oprit (dar navigatia / radioul mergeau) masina a mers impecabil. Inca sunt surpins de asta :).
    Si, masina ar fi ajuns nevatamata pana acasa daca in Germania nu luam o piatra in parbriz :(:

    [​IMG]

    Vineri sunt planificat sa schimb parbrizul... Mare pacat avand in vedere ca era parbrizul original din '98, dar asta e...

    Mai las cateva poze cu masina pe Nurburgring pentru ca oricum nu le pot incadra pe toate intr-un post :):

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Toate cele bune!
     
    Ultima editare: 19 Iun 2024
    LucianP, paul14, rotitza și alți 22 apreciază asta.
  10. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Daca inainte sa mananci, glandele saliveaza si ai balta-n gura, aici simtul vizual, te face sa lacrimezi :) Felicitari pentru experienta, cred ca fiecare dintre noi are o dorinta ascunsa de a ajunge cu masinile personale pe Autobahn sau pe circuit.
    Clar consumul e unul decent, dar nu a fost facuta pentru consum ci pentru zambete pe chip :icon_thumright: Drumuri cat mai frumoase! :hi:
     
    smurff și rex apreciază asta.
  11. rex

    rex 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2020
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5 (1999) 2.8 V6 (193cp) quattro
    Multumesc de aprecieri, @Cosmin ZKG !

    Sa continuam povestea... Acum as vrea sa povestesc despre cele 5 ture pe Nurburgring...
    In prima zi, imediat dupa ce am ajuns, am despachetat lucurile, am fixat GoPro-ul, am reglat presiunea la roti si m-am aruncat pe pista. Masina a mers foarte bine si m-am acomodat repede cu ea. Atat de repede incat am facut BTG 10.01. Am terminat ziua foarte multumit si entuziasmat. A doua zi a inceput mai greoi... Ploua foarte bine cand am inceput sa ma dau dar na, quattro... Pe ploaie se simte cu mult mai bine comportamentul extrem de subvirator al masini :(. Dar macar am fost relativ rapid pentru ca, fiind complet ud, am depasit mai multe masini cu mult mai rapide ca a mea care fie nu aveau anvelopele corespunzatoare fie nu vroiau sa riste nimic (si respect asta). Din ce tin minte niste Yaris GR m-au depasit si in rest am cam depasit eu.
    Tura a treia am facut-o avand prietenul cu Golf-ul ca pasager. Chiar daca pista era cam 20-30% uscata, as fi vrut sa postez filmuletul cu aceasta tura pentru ca discutia e interesanta si, pe alocuri, amuzanta. Dar, GoPro-ul (9) mi-a facut figuri. Practic doar ultima tura a excursiei a fost filmata cu acest GoPro, restul turelor nefiind filmate datorita unor erori de la GoPro :(. Am doar filmarea cu dash cam-ul dar aceasta nu e destul de calitativa pentru a merita un film...
    Si turele 4 si 5 le-am prins pe uscat. Am scos 10:01 in ambele ture :)). Practic cele 3 ture pe uscat sunt toate 10:01 - nici daca as fi vrut nu mi-ar fi iesit asa. Oricum, obiectivul meu nu era niciun timp asa ca am preferat ca de la ultimul viraj sa nu mai accelerez incercand sa racesc franele si restul masinii.

    Si sa iau pe rand componentele / subansamblele masinii:
    - motorul: a mers bine, nicio eroare. Incercam sa il menajez putin schimband pe la 6 - 6.1k ture si nu la 6.5k unde taie alimentarea (adica unde schimba in superioara). Apa a stat constant la 90 de grade in timp ce uleiul a urcat pana pe la 125 grade (poate si chiar 130 de grade pentru ca e greu sa vad exact temperatura si nu am gasit in VCDS cum sa fac logare pe temperatura uleiului).
    - franele: sunt acum punctul cel mai slab al masinii. Nu mi-a placut nici forta de franare nici modularea pedalei. Daca as merge mai des pe circuit as face ceva in privinta lor - dar asa cum va fi folosita masina de acum incolo nu voi face nimic
    - suspensia: putin prea moale pentru circuit dar sway bar-urile sunt senzationale.
    - cutia: dupa frane, si cutia e un alt punct slab. Treptele sunt cu mult prea lungi si, de cateva ori, nu stiam in ce treapta sunt. Uleiul din cutie a ajuns pe la 103 grade - si din cate stiu nici asta nu e foarte bine.
    - anvelopele sunt Goodyear Eagle F1 Assymetric (5 fata si 3 spate) si au fost foarte decente pentru Nurburgring. La cum am mers, nu am simtit ca sunt un factor limitativ
    Totusi, am incercat sa protejez putin masina si, cand vedeam ca creste temperatura la uleiul motor sau in cutie, o lasam putin mai moale. In plus, dupa fiecare tura faceam vreo 5-10 km ture de racire - dupa care verificam presiunea in roti si uleiul motor (in cei 3500km am bagat cam 0.5l de ulei).

    Mai las aici niste poze si sper sa revin cu cel putin un filmulet.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Toate cele bune!
     
    mik15, paul14, Tommi-KGT și alți 14 apreciază asta.
  12. rex

    rex 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2020
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5 (1999) 2.8 V6 (193cp) quattro
    Am asteptat sa am toate pozele pentru a le pune, impreuna cu video-ul, in aceeasi postare, dar, cum inca nu le am pe toate, nu mai astept...
    Mai jos aveti video-ul cu ultima tura.



    Filmarea nu e una perfecta dar e suficienta (zic eu). Pozitionarea camerei e pe placul meu, dar vibratiile sunt destul de mari. Din acest motiv am ales sa am stabilizare. Astfel, filmarea este una fluida si fara vibratii dar camera pare ca se misca.
    Avand in vedere ca GoPro-ul 9 mi-a facut figuri la primele 4 ture, nu am mai riscat si mi-am motat langa celalalt GoPro (Session 5). In plus am si fimarea cu dash cam-ul. Dar aceste 2 filmari nu sunt la nivelul celei de pe GoPro 9 (4k) asa ca am ales doar aceasta filmare.
    Avand in vedera ca nu am instalt VBox-ul, nu pot edita in filmulet detaliile de viteza si forte G. Dar viteza si turatia se pot vedea, in mare, pe filmare.

    Urmeaza inca un post cu ultimele poze si apoi am terminat si cu aceasta excursie :)
    Toate cele bune!
     
    mik15, Gabi_KGT, Ionut Stancu și alți 4 apreciază asta.
  13. rex

    rex 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2020
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5 (1999) 2.8 V6 (193cp) quattro
    Ieri am observat ca sunt mari diferente de calitate intre filmarea de mai sus si cea originala GoPro. Am gasit si problema: programul pentru editare Corel Video Studio 2020 care pierdea mult din calitate. Problema cea mai mare este lizibiliatea turatiei si a vitezei din bord. Mai exact, dupa editare bordul devine cu mult mai inchis si foarte greu lizibil. Am decis sa schimb programul de editat si am trecut pe PowerDirector. Astfel pierderea de calitate e mica si am inlocuit video-ul de mai sus cu aceasta:



    Voi sterge in scurt timp si video-ul de mai sus.
     
    mik15, smurff și Alex_WeS apreciază asta.
  14. Ionut Stancu Bronze Member

    Înscris:
    5 Dec 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 FL, 3.0BiTDI, CVUA, 2016
    Foarte frumos. Felicitari pentru experienta.
    Subscribe la canal :)
     
  15. rex

    rex 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2020
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5 (1999) 2.8 V6 (193cp) quattro
    Si ultimele poze cumparate (sunt niste dubluri cu cele prezente acum cateva posturi, dar acestea sunt mai calitative):

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    LucianP, mik15, George Stoica și alți 15 apreciază asta.
  16. rex

    rex 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2020
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5 (1999) 2.8 V6 (193cp) quattro
    Si cateva noutati pentru a ajunge la zi...

    Am schimbat parbrizul pentru ca cel de pe masina s-a crapat de la o piatra pe autostrada in Germania...
    Imi placea mult ca parbrizul era cel original... Dar mno, daca mergi cu masina se pot intampla si lucruri de astea...
    M-am dus pe Pilkinton pentru ca am vazut masini scumpe care au de fabrica parbriz Pilkinton - deci trebuie sa fie bun la ceva...

    [​IMG]

    [​IMG]

    Am facut o noua revizie - ulei & filtre:

    [​IMG]

    [​IMG]

    Si, pentru ca precum spuneam acum cateva pagini, am fum in compartimentul motor, am schimbat o garnitura pe unde, se pare, ca se scurgea ulei... Sper sa nu mai am problema pentru ca deja e a treia interventie si nici una nu a fost ieftina.

    [​IMG]

    [​IMG]

    Acum ma chinui putin cu navigatia, a carui ecran merge doar dupa ce se incalzeste...
    Mi-am prins urechile putin (am verificat continuitatea circuitelor si par sa fie toate ok) asa ca, cel mai probabil mai iau o navigatie.

    [​IMG]

    Toate cele bune!
     
    Ionut Stancu, Cosmin ZKG, rotitza și alți 9 apreciază asta.
  17. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Se vede și se simte entuziasmul și emoția zilelor petrecute pe circuit dar și pe drumul spre acesta!

    Ma bucur foarte mult ca mai sunt pasionați care sa ne impartaseasca și nouă această emoție cu detalii și poze nemaipomenite!

    Îți doresc, ție și masinii, multe clipe frumoase în continuare, km și zile nenumărate!:applaus:
     
    Xtremer apreciază asta.
  18. rex

    rex 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2020
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5 (1999) 2.8 V6 (193cp) quattro
    Multumesc @rotitza de cuvintele frumoase! Eu iti doresc "ce-mi doresti tu mie / si sa ti se-ntample tie".
     
    DonDoneL apreciază asta.
  19. rex

    rex 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2020
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5 (1999) 2.8 V6 (193cp) quattro
    Unii ar putea zice ca sunt nebun:

    [​IMG]

    Si, sincer nu prea am cum sa ii contrazic :)).
    Macar am rezolvat problema cu navigatia...
     
    Peto, Chriss_Deejay, LucianP și alți 12 apreciază asta.
  20. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Altii strang timbre, altii insecte...noi cu masinile, de asta ne aflam aici! Felicitari ca nu lasi nimic la voia intamplarii! :hi:
    De obicei avem tendinta sa lasam ce e provizoriu sa ramana permanent. Ehh...nu e cazul aici! :icon_thumright: Bravos!
    Mi-ai dat de gandit si cu circuitul, poate pe viitor duc si eu vreo "babuta" de-a mea pe acolo! :cool:
     
    rex și DonDoneL apreciază asta.

Distribuie pagina asta