1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4 B5 (1999) 2.8 V6 193 cp Quattro

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de rex, 3 Ian 2021.

  1. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    Bucuresti/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Daca pui ceasuri cu CAN, rezolvi si problema asta.
     
    rex apreciază asta.
  2. rex

    rex 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2020
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5.5 (1999) 2.8 V6 (193cp) quattro
    @Adyzuu Super, multumesc de pont! Am gasit si inainte topicul dar l-am pierdut intre timp :). Super util, multumesc inca o data!

    @arazvan2002 - trebuie doar sa gasesc pe cineva care face asta... Nefiind plug & play nu m-as baga de capul meu...
     
  3. rex

    rex 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2020
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5.5 (1999) 2.8 V6 (193cp) quattro
    Revin cu noutati...

    1. dupa vizita la reprezentanta pentru schimbul de ulei si completare ulei in cutia de viteza, am observat niste peste de ulei (gen 10 picaturi) pe podeaua garajului. Imediat am suspectat o eroare si m-am intors cu masina in service. Se pare ca pierd ulei in 2 locuri: pe la ceva garnitura de la partea superioara a axelor cu came si pe la un simering de la transmisie. Daca pentru garnitura cred ca ies ieftin (200 lei sunt pentru ambele bancuri + manopera inca pe atat), pentru simeringul de la transmisie e mai complicat. Codul de piesa e 01E301315 A si nu se mai fabrica :(. Trebuie sa vad pe la atelierele care se ocupa de transmisii daca nu au asa ceva de pe alta transmisie (fingers crossed).
    2. masina a trecut proba RAR-ului si singurele jante omologate sunt pe 15" si 16". Asa ca, cel mai probabil voi pune la vanzare jantele OZ Superturismo si BBS VZ032 :3sadwalk:. Chiar daca nu va arata asa de bine, macar masina va si mai comfortabila...

    3. am comandat un CAN-BUS emulator si cablajul aferent pentru a monta radio-ul Concert 2. Ar trebui sa ajunga cat de curand...

    4. si azi mi-a ajuns un alt colet:

    [​IMG]

    Acest colet contine diferite piese care erau zgariate pe interior si care vor fi inlocuite dupa ce curat temeinic interiorul.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Ce urmeaza?
    Luni - detailing interior
    Marti - schimbare bucsi bara stabilizatoare, schimbare suporti motor
    Miercuri - schimbare garniturile de la axele cu came si o diagnoza pentru a vedea de ce am eroare de sonda Lambda pe bancul 2.

    Toate cele bune.
     
    911turbo, Tommi-KGT, smurff și alți 9 apreciază asta.
  4. rex

    rex 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2020
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5.5 (1999) 2.8 V6 (193cp) quattro
    M-am intors de la detailing si acum interiorul arata foarte foarte bine :).

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Era ceva mizerie pe scaune. Acum asa arata interiorul:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Maine urmeaza niste bucse, poimaine garniturile si diagnoza.
    CAN-BUS emulator-ul e pe drum si pe weekend-ul viitor ma apuc de shimbat ornamente.

    Toate cele bune.
     
    LucianP, Ionut0117, Andu333 și alți 7 apreciază asta.
  5. Caprita Emanuel

    Caprita Emanuel Silver Member

    Înscris:
    9 Ian 2018
    Locație:
    Rastatt DE
    Masina:
    A7 3.0 TDI 2015 (CRTE)
    Im-i place cum arată!Spor in continuare.
     
    Ionut0117 și rex apreciază asta.
  6. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+ /\ Bmw E30 1989 325i m20b25 /\ VW Golf VI 2010 1,6 mpi DSG
    Nimic de speriat :) am văzut mașini de 2 ani care arată mai rău !
    De apreciat cum se prezintă bancheta spate - ca noua efectiv !
     
    Ionut0117 și rex apreciază asta.
  7. rex

    rex 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2020
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5.5 (1999) 2.8 V6 (193cp) quattro
    Yup, bancheta spate e in stare impecabila.

    Si in alta ordine de idei, am schimbat suportii de la motor si ceva bucsi la bara stabilizatore fata. Si, parca am alta masina... Parca e mai tapana dar si mai "compliant". Dar se poate sa fie si placebo...
    Totusi, odata cu noii suporti motorul sta mai sus si sper sa nu mai am scurgeri la semeringul din capatul cutiei... Fingers crossed.

    Ca si fapt divers, ma plangeam la un service ca semeringul respectiv nu se mai produce si tipul de acolo imi zicea sa stau linistit ca are in service un Golf 6 Variant la care nu se mai produce bara fata si spate :))). Si a sunat la VW si i-au spus cei de la reprezentanta ca au 6 masini care asteapt cu devizul dupa bara si ca nu au cum sa le aduca... Macar la mine e vorba de o masina de 22 de ani, nu 11.
     
    911turbo, Andu333, Tommi-KGT și încă o persoană apreciază asta.
  8. rex

    rex 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2020
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5.5 (1999) 2.8 V6 (193cp) quattro
    Mi-a ajuns emulatorul CAN-BUS si cablajele afterente unui montaj plug&play:

    [​IMG]

    [​IMG]

    Evident ca nu m-am rabdat sa il il incerc:

    [​IMG]

    Dupa cum vedeti, luminile se aprind si radio-ul se inchide cand se ia contactul. Deci all good. Sau mai bine zis totul e in regula la emulator... Pt ca am descoperit ca rotita din partea dreapta de la radio nu merge :(. Asa ca voi amana montajul final pana nu gasesc un alt radio...
    Intre timp ma voi bucura de casetofon - mi-am facut rost de casete :).

    Si in alta ordine de idei, am dat jos comutatorul de la luminile de avarie si pe exterior arata foarte bine, iar toate contactele erau curate... Deci nu prea stiu sa fac... Cred ca il inlocuiesc.

    [​IMG]

    Ma puteti ajuta cu o parere cu privire la care vi se pare cel mai ok de aici: https://www.autopieseonline24.ro/search?keyword=8D0+941+509H?

    Eu doar de Febi Bilstein si de Magneti Marelli am auzit. Dar nu sunt nici de departe expert...
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Original si urmatorii 20 de ani numai te deranjeaza. :)
    La radio s-a dus ori potentiometrul ori un chip de pe placa, s-a mai discutat.

    https://www.ebay.it/itm/383311002877

    P.S Daca te hotarasti sa il cumperi, da-i mesaj inainte si cere un discount, lituanienii sunt foarte intelegatori.
     
    Ultima editare: 11 Feb 2021
    rex și asusx51r apreciază asta.
  10. rogoz

    rogoz Bronze Member

    Înscris:
    3 Iun 2008
    Locație:
    CJ
    Masina:
    A4 B9 2.0 TDI 190 CP DETA S-TRONIC QUATTRO 2017
    Foarte frumoasa masina. Chiar te-am prins dimineata in trafic, de pe Clinicilor pana pe Napoca, erai chiar in fata mea. Sa ai noroc de ea!
     
  11. rex

    rex 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2020
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5.5 (1999) 2.8 V6 (193cp) quattro
    Multumesc de raspunsuri/idei si aprecieri!
     
  12. rex

    rex 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2020
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5.5 (1999) 2.8 V6 (193cp) quattro
    Si inca cateva updates...

    Bateria, chiar daca a fost montata acum 6.000 km, (si 3 ani), dadea mari semne de oboseala. In special cu dispozitivul de urmarire prin GPS si dashcam-ul montate, in ultimele zile mai dadea rateuri la porniri...
    Am incercat sa o "Revitalizez" cu un dispozitiv CTEK de incarcare, dar la fel... Asa ca, azi am schimbat-o:

    [​IMG]

    Cei de la service mi-au recomandat de 85Ah, dar aceea nu incapea in tavita asa ca am ramas la 77Ah (fata de OE 72 Ah).

    Si, tocmai mi-au ajuns actele si numerele definitive. Si, surpriza:

    [​IMG]

    Nu stiu cum de au trecut si jantele de 17". Eu nu am fost la R.A.R., am avut pe cineva imputernicit sa faca demersurile si la R.A.R. a mers cu acel TUV. Cei de la R.A.R. Cluj au zis ca nu pare sa se poata omologa jante de 17", dar au trimis actele la Bucuresti (nu era ceva omologare la masina si trebuiau trimise actele la Bucuresti). Si am inteles ca de la Bucuresti a venit, ca se poate. Mno, acuma trebuie sa ma decid care din jante le scot de la vanzare. :)
     
    mirceacml, adideac, Andu333 și alți 3 apreciază asta.
  13. George Stoica

    George Stoica 5th Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2017
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8T AWT 2001 | Audi A4 B8, 2.0 CAHA 2010
    La fel si mie mi-au omologat jante de 17" fara sa fie nevoie de vreun fel de interventie. Cu actele la fel am patit, am asteptat dupa cei de la Bucuresti inca 3-4 zile pentru ceva omologare. Legat de comutatorul de la luminile de avarie, daca ai nevoie caut ca sigur mi-a mai ramas unul de cand am schimbat consola.
     
    rex apreciază asta.
  14. rex

    rex 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2020
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5.5 (1999) 2.8 V6 (193cp) quattro
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Poate chiar din cauza rulajului, 6000 km in 3 ani, s-a dus bateria asa repede.
     
    911turbo apreciază asta.
  16. rex

    rex 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2020
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5.5 (1999) 2.8 V6 (193cp) quattro
    In weekend-ul trecut am reusit sa lucrez putin la interior...

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Din pacate nu am terminat pentru ca am gresit cand am comandat piesele - am crezut ca pe partea dreapta manerul e identic pentru fata si spate - si s-a dovedit a nu fi asa.
    Drept urmare, am mai facut o comanda cu piesa corecta, la care am adaugat si intrerupatorul de avarie si suportul de pahare de langa (care freaca putin si nu imi placea - asa ca am decis sa il schimb).
    Vor urma poze si de la aceasta operatiune.

    Si in alta ordine de idei, am comandat discurile si suportii de etrier pentru upgrade la 312 mm fata si 255 mm spate. Voi merge cu etrierii stock pentru moment - pentru un kit cum am la Golf e mai multa bataie de cap si nu prea am timp/chef acum.
    Multa sanatate pentru toti!

    P.S.:

    Multumesc colegilor @George Stoica si @cipyeu05e care s-au oferit sa ma ajute cu diferite piese.
     
    Gabi_KGT, Tommi-KGT, smurff și alți 4 apreciază asta.
  17. rex

    rex 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2020
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5.5 (1999) 2.8 V6 (193cp) quattro
    Mi-au ajuns ultimele piese asa ca, am mai mesterit putin:

    [​IMG]

    Asa arata si ultimul maner:

    [​IMG]

    Si, daca tot dormea copilul si am mai avut timp la dispozitie, am schimbat si butonul de avarie si suportul de pahar.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Suportul de pahar agata putin si ma enerva... Cred ca voi transforma suportul de pahar vechi in suport de telefon (mai am niste piese pe drum, va tin la curent).

    In alta ordine de idei, am vandut jantele OZ - intamplator chiar la un prieten care le-a pus pe un Mercedes 190... Parca arata mai bine pe masina lui decat pe a mea.

    [​IMG]

    Cum am jantele de 17 in carte, ma gandesc sa montez jantede BBS VZ 032 (ca si reminder, arata asa):

    [​IMG]

    Ce urmeaza?
    - Am dat comanda pentru sonda lambda si ceva furtun de vacum - montajul e joi
    - discurile si suportii de etrieri pentru upgrade-ul la 312 resp 255 sunt pe drum - dar cel mai probabil voi face montajul doar candva prin martie pentru ca vreau sa vopsesc etrierii negri. Si voi face operatiuniea asta cand trec la jantele de vara...
    - ma enerveaza scaparile de ulei de la transmisie si trebuie sa rezolv cat de repede aceasta problema...
     
  18. 911turbo

    911turbo 5th Gear Member

    Înscris:
    12 Apr 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    2007 A6 2.7TDi BPP Quattro Tiptronic, 2003 A6 2.5TDI BFC multitronic, 2003 A6 2.5TDI AKE tiptronic
    Ai revitalizat in mare parte interiorul, iar masina arata super cu BBS-urile!
    Unde scapa ulei transmisia?
     
    rex apreciază asta.
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Probabil pe unde scapa toate Audi in timp, la flansele planetarelor sau a cardanului.
     
    rex apreciază asta.
  20. rex

    rex 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2020
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5.5 (1999) 2.8 V6 (193cp) quattro
    Scuze de traspunsul intarziat... Crazy day...
    Da, corect, la cardan.

    [​IMG]
     
    smurff apreciază asta.

Distribuie pagina asta