1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4 B5 (1999) 2.8 V6 193 cp Quattro

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de rex, 3 Ian 2021.

  1. 911turbo

    911turbo 6th Gear Member

    Înscris:
    12 Apr 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    2007 A6 2.7TDI BPP Quattro, 2003 A6 2.5TDI BFC, 2003 A6 2.5TDI AKE, 2000 A4 1.9 TDI AJM
    Super faina ideea cu volanul cu butoane de Tiptronic si fain si pretul! :)

    1. Retrofit volan tiptronic
    Din ce am gasit pe rosstech wiki pentru masini cu Drive By Wire (acceleratie electronica, nu pe cablu), astea sunt urmatoarele codari (probabil stii deja asta): http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/5-Speed_Automatic_Transmission_(01V_/_5HP19)
    Nici una nu seteaza tiptronicul pentru modul de functionare cautat de tine.
    Totusi, pe Audi World am gasit codarile astea pentru A4 B6 si A6 C5 facelift: https://www.audiworld.com/forums/a4...g-wheel-buttons-override-drive-sport-2374772/
    Cutia de pe B6 si C5 facelift e cea revizuita, cu grila de schimbare PRNDS, nu PRND432, iar din ce am citit, dupa codare, daca schimbi viteza din butonul de pe volan, se dezactiveaza modul automatic (Drive), si trebuie sa muti selectorul in alta pozitie si apoi sa il pui in D, ca sa mearga iar full automatic. Oare or merge codarile astea si la tiptronicul de pe B5, fara probleme? Poate e un subiect de studiat.

    2. Orice sistem mecanic are nevoie de mentenanta, uleiul isi pierde proprietatile in timp (o parte din el se arde, si aditional, ajunge in el si pilitura metalica si ferodo, ii scade volumul, etc.). Intradevar daca vorbim de masini cu uzura mare la ambreiaje, daca dupa foarte mult timp/kilometri schimbi uleiul, vei avea atat un volum mai mare de ulei, cat si o densitate mai mare a uleiului si datorita presiunii de ulei marite, poate aparea fenomenul de patinare e ambreiajelor la schimbari de trepte, dar cred ca la tine nu e cazul. Masina are putini kilometri si nu pare sa fi fost fortata. Eu cand am schimbat uleiul la ZF 5HP19 la B5, era foarte contaminat si volumul mult scazut. A fost de bun augur schimbatul uleiului si filtrului. Uleiul cu cat il schimbi mai repede, cu atat mai bine, iar un interval de 60000km nu e un lucru rau. De evitat sunt plecarile de pe loc agresive, patinarile, impotmolirea masinii si fortarea ei pe loc.

    3. La barile antiruliu, te-ai gandit la un model anume?

    4. Ce model de jante pe 17 ai gasit? Pe original-felgen.com, e un catalog aproape complet cu jante din grupul VAG. Sunt destule modele pe 16 si 17 de B5/C5/D2, unele usoare, unele cu ET mai mic.
    https://www.original-felgen.com/audi/a4/b5/
    https://www.original-felgen.com/audi/a6/c5/
    https://www.original-felgen.com/audi/a8/d2/

    5. Franele spate raman stock sau te gandesti la o solutie si pentru ele?

    6. Referitor la sablarea dedesubtului masinii, A4 B5 vine cu un strat generos de protectie impotriva coroziunii (caroserie zincata, apoi caroseria bagata in baie cataforetica in grund, izolare suduri, strat cauciucat in genul teroson si diferite panouri de plastic de protectie), poate ar fi pacat sa dai jos ce a fost aplicat de fabrica, dar totodata cred ca e un lucru bun sa dai jos carenaje, poate chiar barile in special spate, dar si alte protectii de sub masina si sa verifici daca are rugina pe undeva. Stiu ca sunt masini vechi, dar din experienta cu masinile personale, partea inferioara a masinii (sub masina), s-a prezentat mai bine la B5 si se prezinta mai bine la C5-uri, din punct de vedere al ruginei, decat la C6le mai nou unde rugina de suprafata deja este prezenta in mai multe locuri si va trebui rezolvata. Mai degraba m-as astepta sa fie rugina de suprafata pe brate, fuzete, juguri la B5. M-as mai uita si la zona unde contra-aripa fata se imbina cu stalpul A - cu capota deschisa e suficient spatiu ca sa se vada printre aripa si capacul de plastic de la baza parbrizului - acolo e un loc unde se poate aduna mizerie care retine umezeala. M-as mai uita si la aripile spate, cu capacul de la portbagaj deschis, sub luneta spate in stanga si dreapta, au niste suduri unde mai ruginesc. Rugina am mai vazut si pe stalpi, chiar langa unde sunt montate zavoarele de la incuietori, pe langa chederle lor, si la unele B5 direct pe contra-aripa fata cum te uiti pe suspensia fata deasupra lonjeroanelor.
     
    rex, DonDoneL și asusx51r apreciază asta.
  2. rex

    rex 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2020
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5 (1999) 2.8 V6 (193cp) quattro
    Wow, multumesc de postare @911turbo . Am mai invatat una alta. :)
    Si raspunsul pe puncte:

    1. La mine e putin diferit de ce ai scris tu...
    Functionalitatea e asa:

    [​IMG]

    Astea sunt setarile mele actuale.

    [​IMG]

    Ciudat ca am "Old Strategy". Sunt curios cu "New Strategy" cum e.

    Si aici sunt 2 DIY-uri pentru retrofit (cu mici diferente intre ele).
    2. De acord cu tine. Dar reprezentanta nu e de acord cu tine. :)
    Intre timp mi-a ajuns kit-ul si urmeaza sa fac schimbul de ulei la cutie in viitorul apropiat.

    [​IMG]

    [​IMG]

    3. Pe Golf am fost foarte incantat de H&R. Cred ca voi merge si aici pe aceeasi solutie (in special datorita bucselor de teflon).

    4. Avand in vedere ca la jante sunt foarte multe variante si pentru a nu face aici o discutie interminabila iti scriu in privat.

    5. Pe spate am varianta mai mare OE (255 x 10 mm). Sunt suficiente. Nu am de gand sa fac niciun upgrade pe spate.

    6. Bun sfat! Dap, de acord cu tine, nu vreau sa sablez propriu-zis. As vrea doar o curatare mai amanuntita. Daca e invaziv nu o voi face...
    Ma astept sa gasesc ceva rugina, cel putin superficiala pe brate, fuzete sau cadru motor. Dar vedem ...
     
    911turbo apreciază asta.
  3. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Pentru spate ai varianta cu discuri de 269mm de A2 D2, suporti si etrieri de Passat W8 sau S4. Am facut eu pe B5-ul din semnatura.
    Pentru fata cel mai simplu, mai ales ca vrei sa schimbi bratele, e sa treci la fuzetele cu alta prindere pentru frane. A facut @paul14 la B5-ul 2.5tdi. Apoi pui ce frane vrei, pana la cele din ziua de azi.
     
    911turbo apreciază asta.
  4. rex

    rex 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2020
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5 (1999) 2.8 V6 (193cp) quattro
    La inceputul saptamanii am schimbat jantele si am incercat sa dau jos sarea acumulata in timpul iernii. La fix, avand in vedere ca azi a inceput sa ninga :)).
    Dar voi tine masina in garaj pana se indreapta vremea...

    Inainte:

    [​IMG]

    In timpul:

    [​IMG]

    [​IMG]

    Dupa:

    [​IMG]

    [​IMG]

    Imi place mult fitment-ul cu jantele actuale...

    [​IMG]

    Asa ca voi incerca sa gasesc specificatii similare pentru jantele de iarna... M-a intrebat sotia ce doresc cadou pentru ziua mea si i-am zis ca vreau jante de 17 pt iarna :)). A reactionat mai bine decat ma asteptam si "I might just pull this off". Tineti-mi pumnii!
     
    rotitza, paul14, George Stoica și alți 11 apreciază asta.
  5. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    O variantă destul de bună pentru jante sunt Avus-urile de S6 C5. Se aliniază foarte bine având ET35.
     
    Tommi-KGT și rex apreciază asta.
  6. rex

    rex 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2020
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5 (1999) 2.8 V6 (193cp) quattro
    Multumesc de ideie! Nu sunt deloc urate dar as fi preferat sa iau ceva gen ET 50 - pentru a nu tot schimba suruburile si distantierele la fiecare schimbare de anvelopa.

    Si, in plus, ieri mi-au ajung jante "noi".
    E vorba de niste jante de Audi A8 D2 - 8 x 17 inch cu ET 48 (4D0 601 025 B)

    [​IMG]

    Am ales acest model pentru ca e foarte aproape de specificatiile care mi le doresc, pentru ca nu are multe spite (deci va fi usor de curatat iarna), si pentru ca sunt de parere ca merg bine pe o masina mai veche. Ramane sa pun anvelope de iarna si sa vad daca am dreptate sau nu :).
    Dupa cum puteti vedea, nu sunt in stare perfecta dar inca nu sunt hotorat daca sa le reconditionez sau nu. Daca le reconditionez nu le pot face polished - deci vor fi doar argintiu.
    Avand in vedere ca jantele sunt ET48, voi schimb si distantierii - voi pune de 13 mm pe fata si 15 mm pe spate (acum am 15 mm si 20 mm). Fac aceasta modificare si pentru ca pe spate am niste distantieri de 20 mm de la H&R care se monteaza pe butuc - si am avut probleme cand am vrut sa demontez niste distantieri similari pe alta masina.
     
    paul14, 911turbo, Cosmin ZKG și alți 2 apreciază asta.
  7. 911turbo

    911turbo 6th Gear Member

    Înscris:
    12 Apr 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    2007 A6 2.7TDI BPP Quattro, 2003 A6 2.5TDI BFC, 2003 A6 2.5TDI AKE, 2000 A4 1.9 TDI AJM
    Buna alegere cu jantele, sunt si relativ usoare! Eu as merge pe varianta sa le lasi asa cum sunt, arata bine polished plus ca sunt roti de iarna.
    Le pui de proba pe masina in viitorul apropiat, ca sa ne clatim si noi ochii? :)

    L.E. referitor la postarea ta din 2 aprilie, despre subiectul codari Tiptronic, am cateva explicatii (poate ai intuit sau ai aflat intre timp raspunsul la Old vs New Strategy, dar pot sa iti explic in mare).

    1 = New Strategy (Automatic Up/Down Shift before RPM Limit & Down Shift at Kick-Down) se refera la urmatoarea situatie - esti cu masina pe manual, adica selectorul vitezelor e in zona + - si rulezi cu o anumita viteza si turatie, de exemplu in treapta a 3-a cu 2000 rot/min - daca apesi pedala de acceleratie pana la capat si se activeaza switchul de kick-down, cutia va retrograda automat in treapta posibila pt retrogradare si accelerare la maximum. Inca o chestie, se refera si la faptul ca daca accelerezi pana spre turatia de limitare a motorului, chit ca esti pe modul manual, masina va trece in urmatoarea treapta de viteza. Inca o mentiune e ca face down shift automat cand scade viteza de rulare suficient de mult (asta cred ca au ambele strategii, pt ca altfel s-ar opri motorul daca nu ar retrograda automat pe masura ce incetinesti).
    La mine asa functiona Tiptronicul la B5, cel mai probabil era New Strategy, fiind fabricata pe 28.08.2000.

    0 = Old Strategy (Shift to first Gear when braked to Standstill) - face cam exact ce spune adica retrogradeaza treptele cand reduci viteza la 0 km/h in modul Tiptronic. Mai mult ca sigur si retrogradeaza, adica daca tu mergi cu treapta a 5-a cu 100km/h pe modul manual si incetinesti pana la 40 km/h, retrogradeaza cel putin in a 3-a. In schimb, daca ii dai kickdown tu fiind in Tiptronic, ar trebui sa accelereze in treapta selectata de tine adica sa nu retrogradeze. Apoi daca accelerezi pana cand ajungi la turatia de limitare a motorului intr-o treapta anume, ramane in treapta respectiva, nu cupleaza urmatoarea treapta.
    Si acum vine intrebarea din partea mea: cu 0 = Old Strategy, la tine functioneaza asa cum am inteles eu ca functioneaza Old Strategy?
    Cum am zis, la mine functiona ca 1 = New Strategy pe Tiptronic si nu imi prea placea, as fi preferat 0 = Old Strategy - daca tot e un mod ''manual'', cat mai aproape de manual sa fie.
     
    Ultima editare: 29 Apr 2022
    asusx51r apreciază asta.
  8. rex

    rex 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2020
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5 (1999) 2.8 V6 (193cp) quattro
    Multumesc de raspuns! Adevarul e ca pentru iarna, de obicei, luam jantele mai urate... Dar avand in vedere ca tinem jantele de iarna pe masina 7 luni (vs 5 luni vara) poate ar trebui sa facem invers :).
    Nu cred ca am cum sa le pun dpe masina pentru ca am nevoie de anvelope - si nu voi avea anvelope decat la toamna (vreau sa le iau cat mai tarziu pentru a fi cat mai fresh).


    Multumesc de informatii!
    Sincer, am mutat pe modul manual doar inainte de depasiri pentru ca nu retrogradeaza cat trebuie la kickdown... Nu am incercat sa vad daca schimba viteza la 6.5 RPM. Oricum, good to know :).
     
    911turbo apreciază asta.
  9. rex

    rex 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2020
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5 (1999) 2.8 V6 (193cp) quattro
    In sfarsit am motat noile distantiere! Chiar daca imi place look-ul masini cu 15 mm pe fata si 20 mm pe spate, precum spuneam mai sus, am ales sa trec la 13 mm pe fata si 15 mm pe spate.

    [​IMG]

    [​IMG]

    Am facut aceasta mutare pentru ca:
    - pe fata, nu am gasit suruburi corespunzatoare pentru distantierii de 15 mm - lunginea la suruburi este de 40 mm sau 45 mm. 40 mm e cu 3 mm prea scurt (conform specificatiilor producatorului) iar 45 mm e prea lung (atinge in interiorul butucului fata).
    - pe spate am avut distantieri de 20 mm H&R de acest model pe alta masina si am avut dificultati sa ii dau jos. Pentru a nu respecta isprava am decis sa renunt la ei.
    In plus, jante de iarna sunt cu ET48 si cred ca inca 2 mm mai iesite in afara ar fi fost prea mult...
    Fitment-ul (in special pe spate) nu e perfect, dar cred ca va fi perfect cu jantele de iarna :).

    [​IMG]

    @911turbo am mai incercat una alta cu cutia... Pentru a nu fi complet offtopic (problemele sau intrebarile tehnice au topice separate) voi fi cat se poate de concis.
    Cu setarea actuala "Old Strategy", in mod manual, cutia retrogradeaza la kickdown si schimba in sus la red line :blink:. Deci trebuie sa cautam mai mult sa vedem care e diferenta intre New si Old Strategy :).
     
    911turbo, DonDoneL și Caprita Emanuel apreciază asta.
  10. 911turbo

    911turbo 6th Gear Member

    Înscris:
    12 Apr 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    2007 A6 2.7TDI BPP Quattro, 2003 A6 2.5TDI BFC, 2003 A6 2.5TDI AKE, 2000 A4 1.9 TDI AJM
    @rex, mie personal imi place cum arata cu distantierele 13mm fata / 15mm spate. :) Probabil va fi si mai bine la rotile spate cu jantele de iarna, asa cum ziceai si tu.

    Interesant ca si cu ''Old Strategy'' retrogradeaza la kickdown pe manual si schimba in sus la red line.:think:Sa fie o diferenta la modul in care trece prin trepte cand incetinesti si ajungi la oprirea masinii, oare? Adica Old Strategy la viteze mici cand nu e apasata acceleratia, decupleaza ambreiajul de blocare daca nu mai apesi acceleratia si cupleaza treapta 1 cand ajungi la 0 km/h, iar New Strategy trece prin trepte pe masura ce incetinesti cu ele cuplate si cu ambreiajul cuplat in trepte mai mari decat treapta 1, apoi cand viteza e suficient de mica decupleaza cutia de roti si da treapta 1... e doar o presupunere, imi dau si eu cu parerea. Mai studiem, ne documentam si vedem care sunt diferentele cu adevarat.

    Intre timp am redevenit posesor de B5, acelasi pe care l-am avut in trecut, 2000 1.9 TDi Tiptronic sedan, sunt multe maruntisuri de facut la el dar e o baza buna. O sa ma uit saptamana asta cum e codata cutia.
     
  11. rex

    rex 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2020
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5 (1999) 2.8 V6 (193cp) quattro
    @911turbo - scuze de raspunsul foarte intarziat... A fost o perioada foarte aglomerata...
    In legatura cu setarile cutiei, sincer nu stiu care e diferenta, dar pentru ce e folosita masina setarea actuala "Old Strategy" e suficienta.

    Wow, super! Un thread de prezentare pe cand?

    Si cateva update-uri la masina...
    1. Am trecut inapoi la intermediara OE. Intermediara Cargraphic se incalzea foarte tare si topea materialul anticoroziv de sub masina. :3sadwalk:

    2. Am schimbat in sfarsit uleiul in cutia de viteze. Uleiul din cutie arata bine, dar totusi au trecut 23 de ani si trebuia schimbat. Operatiunea a fost simpla - singurul lucru dificil a fost ca, avand in vedere temperaturile ridicate, uleiul nu ajungea la 35 grade asa ca nu puteam masura corect nivelul. Dar cu putina rabdare, a doua zi, am reusit sa finalizam operatiunea.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Cutia schimba ca si inainte, poate putin mai lin (se poate sa fie si placebo).

    3. In mod normal nu as pune asta aici, dar am gasit un scaun pentru copii foarte apropiat ca si culoare cu interiorul masini - si sunt foarte mandru de asta :).

    [​IMG]

    4. Curatat rapid masina

    [​IMG]

    Si ce urmeaza:
    - Tiptronic retrofit
    - Retapitare plafon - recent s-a lasat si in partea din spate si trebuie sa rezolv problema. Daca stiti vre-un tapiter prin Cluj, va rog sa imi dati de stire.

    [​IMG]

    Sanatate pentru toti !
     
    rotitza, Oudi, AlexPTB și alți 7 apreciază asta.
  12. rex

    rex 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2020
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5 (1999) 2.8 V6 (193cp) quattro
    Ultimele saptamani am avut mai mult timp la indemana asa ca am mai mesterit una alta...
    Tocmai am curatat temeinic masina (bine, nu chiar eu :)):

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Am strans piesele pentru retrofitul de tiptronic:

    [​IMG]

    Airbag-ul este intr-o stare medie (spre proasta) asa ca va fi schimbat cu unul nou daca retrofitul e cu succes (daca va intrebati, yup, inca se mai pot cumpara airbag-uri noi, de la reprezentanta, chiar si culori mai speciale cum e al meu).

    [​IMG]

    Inca nu am nicio concluzie cu plafonul... Nu am gasit inca un tapiter in care sa am incredere. :(
    Am mai gasit niste piese de interior la preturi ok si chiar daca piesele de pe masina sunt 99% OK, daca pretul este mic ma gandesc sa le schimb.
    Si, daca tot sunt pus pe schimbari, ma bate serios gandul sa fac trecerea la 2 DIN - fie cu Radio Symphony 2 fie cu RNS-D. Problema este ca deja am petrecut multe ore cautand ornamente VAVONA pentru 2 DIN (trebuie schimbata scrumiera si oranamentul de la schimbatorul de viteza) si nu gasesc nicaieri... Daca nu gasesc o solutie la ornamente voi ramane la 1 DIN.
    Multa sanatate!
     
    Xtremer, Oudi, AlexPTB și alți 10 apreciază asta.
  13. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Cel mai bun tapițer ești tu, crede-mă, vorbesc din experiență.
     
  14. rex

    rex 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2020
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5 (1999) 2.8 V6 (193cp) quattro
    Daca eram in cazul tau, te credeam :)). Totusi eu nu am niciun plafon la activ :(.
    Si am vazut un plafon la o persoana care faca plafoane si nu am fost deloc impresionat. Probleme sunt in special la trapa... Cred ca daca nu era trapa ma incumetam si eu. Poate e un motiv destul de bun sa renunt la trapa :)).
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Am vazut si eu de curand un plafon demontat refacut, bataie de joc as putea spune.
    Chiar daca n-am facut niciodata, sunt sigur ca il fac mai bine (deoarece nu m-ar grabi nimeni, as reusi sa fiu mai atent la detalii si nu as face rabat la materiale).
     
    DonDoneL apreciază asta.
  16. rex

    rex 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2020
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5 (1999) 2.8 V6 (193cp) quattro
    Cateva update-uri...

    In sfarsit, dupa un an si jumatate de cand am cumparat masina, am facut un drum mai lung cu ea... in total 920km. Masina s-a comportat exemplar, mai ales avand in vedere ca a fost pe caldura mare.
    AC-ul merge bine pana la un moment dat cand parca nu mai raceste aerul cum trebuie. Apoi isi revine. Trebuie sa investighez problema...
    Ce m-a surprins placut a fost consumul de ulei (zero) dar si consumul de benzina - 9.4%. Avand in vedere faptul ca fac putini km pe an nu ma prea intereseaza consumul, dar am fost incantat sa vad un consum sub 10% (mai ales avand in vedere viteza de croaziera si avand in vedere ca in oras masina consuma ~20l/100km).

    Si in alta ordine de idei, de ceva vreme caut niste ornamente Vavona, in special pentru usa soferului dar si pentru retrofit 2 DIN... Ei bine, am gasit, cu greu, ornamentele Vavona dar doar pt 1DIN. Sunt in stare mai proasta decat ale mele dar sper sa le pot reface / lacui. Si am comandat o noua scumiera 2 DIN de pe ebay.de - din pacate nu avea codul de culoare pe ea - ar putea sa fie Nut Tree (1WV) sau Vavona (2NQ). Voi vedea cand ajunge... Tineti-mi pumnii :).

    [​IMG]

    [​IMG]

    Si am inceput sa strang restul de piese pentru retrofit 2 DIN si trecerea la navitatie RNS-D - nu vreau RNS-E pentru ca vreau look-ul OEM B5.
    M-am documentat putin cu privire la ce piese am nevoie, dar daca aveti idei / sfaturi pentru trecere de la Concert la RNS-D sunt doar urechi.
    Toate cele bune!
     
    911turbo, george_gopo, rotitza și alți 4 apreciază asta.
  17. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Congratz! :icon_thumright:Foarte decent consumul. Cu un 3,0i quattro n-am reusit sa scot sub 10 litri. :no:
    Referitor la trimuri, daca vrei sa le intineresti poti oricand sa apelezi la hidro-transfer si ies ca noi. Sunt niste baieti prin Bucuresti care fac asa ceva ( https://www.facebook.com/hidrotransferBuc ) le trimiti impreuna cu codul dorit si le rezolva ei. Sansele sa le gasesti si in stare buna, e destul de mica. Partea buna e ca la nevoie le poti polisha si se elimina din acele light swirls.
    In ceea ce priveste navigatia, se va incadra bine RNS-D-ul si faptul ca ai ceva color in consola, iti va oferi un aer mai modern, actual.
    Spor la modificari de bun gust! :applaus: :eyebrows:
     
    rex și 911turbo apreciază asta.
  18. rex

    rex 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2020
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5 (1999) 2.8 V6 (193cp) quattro
    Multumesc de link - par foarte ok. Dupa ce termin de modificat trim-urile le trimit catre ei :).
    Si mi-a ajuns scumiera 2 DIN - care nu am fost sigura ca e tot Vavona pana nu am vazut-o... All good here. :arco:
    Diferenta intre 1 DIN si 2 DIN:

    [​IMG]

    [​IMG]

    Asa ca urmeaza navigatia, climatronicul si cusca 2 DIN.
    Stay tuned!
     
    Caprita Emanuel, Peto, jeezy și alți 6 apreciază asta.
  19. jeezy 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Apr 2018
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A6 C7 Allroad BiTDI 2014
    Legat de plafon, cel mai important e sa ai rabdare si sa nu te grabesti, daca ai ajutor intr-o zi de lucru (8h) il ai montat inapoi sus.
    Am facut eu unul (primul) recent la un hatchback cu trapa, am avut noroc mare ca nu am rupt cleme, total de munca 5h (am fost 2 persoane).

    Frumoasa masina!
     
    rex și DonDoneL apreciază asta.
  20. rex

    rex 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2020
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5 (1999) 2.8 V6 (193cp) quattro
    Multumesc de aprecieri!
    Stiti zicala aia cu "daca toti iti spun ca esti beat, te duci sa te culci...". Ei bine, asa sunt si eu cu plafonul - toti imi spun sa il fac eu... Mare noroc am ca nu il prea vad si, deci, nu ma enerveaza asa tare...

    Si in alta ordine de idei, au ajuns cablurile adaptoare pentru navigatie:

    [​IMG]

    Sper ca nu mai am nevoie si de altele.
    Si sper ca navigatia sa vina saptamana viitoare... Tineti-mi pumnii!
     
    rotitza, 911turbo și Caprita Emanuel apreciază asta.

Distribuie pagina asta