1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4 B5 (1999) 2.8 V6 193 cp Quattro

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de rex, 3 Ian 2021.

  1. rex

    rex 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2020
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5 (1999) 2.8 V6 (193cp) quattro
    A ajuns si navigatia, sau mai bine zis navigatia donatoare:

    [​IMG]

    [​IMG]

    Din ce vedeti in poza, la final voi folosi:
    - fata / rama navigatiei
    - rama 2 DIN
    - partea mecanica a scumierei (fata va fi Vavona precum am aratat mai sus)

    Am instalat de proba navigatia si aproape totul e functional, mai putin sa vad in bord instructiunile navigatiei sau postul de radar. Am incercat toate variantele dar se pare ca ar trebui sa fac o adaptare pe canalul 62 al instrument cluster-ului si eu nu am acel canal.

    [​IMG]

    [​IMG]

    Partea nasoala e ca ramane o parte neluminata in bord care, sincer, ma cam enerveaza... Sper sa ii dau de capat.

    [​IMG]

    Urmeaza sa iau comand:
    - bord nou - al meu e in stare impecabila dar avand in vedere ca am gasit bord nou, maritime blue, la mega pret, merita sa il iau just-in-case
    - ornamente coloana de volan - sunt 95% OK ale mele dar vreau sa fie 100% - si pretul platit e mic
    - consola centrala 2 DIN maritime blue (necesara pentru rama 2 DIN)
    - navigatie noua - cel mai probabil de pe A8, varianta fara TMC - sper ca asa reusesc sa fac afisajul in instrument cluster. As vrea sa dezasamblez navigatia si sa schimb rama pentru a fi cea de A4 B5.
    - ornament schimbator de viteze automata pentru 2 DIN - nu am gasit Vavona dar il iau pe acesta ca sablon pentru a il modifica pe cel 1 DIN
    - climatronic nou, 2 DIN, varianta pentru B5 din '98 - din ce vad doar inscriptia de pe comutatorul de temperatura difera (scrie TEMP pe cel '99 si pe cel '98 e o sigla cu un termometru). Nu m-am decis daca o pun asa cum e sau schimb butonul.

    Dupa ce imi vin piese, modific onamentele si ma asigur ca totul e functional voi face si swap-ul. Din nou, tineti-mi pumnii.
    Sanatate si toate cele bune!
     
    Tommi-KGT, 911turbo, Cosmin ZKG și alți 3 apreciază asta.
  2. atti206 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2014
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A6 allroad 4F 3.0TDI
    Salut , vad ca navigatia are terminatia G , la acela ai nevoie de tunerbox care comunica pe can cu navigatia si cu ceasurile. Asa am patit si eu cu un vw T5
     
  3. rex

    rex 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2020
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5 (1999) 2.8 V6 (193cp) quattro
    Salut. Multumesc de raspuns! Da, am nevoie de TMC, dar am dezactivat eroarea din VAG-COM... Partea nasoala e ca nu am setarea pe ceasuri de care am nevoie - semnalul CAN pare sa fie ok (asa zice VAG-COM-ul) dar ceasurile pur si simplu nu stiu de el :).
    Din acest motiv vreau ca navigatia pe care o cumpar sa fie pre-TMC. Poate asa am noroc...
     
  4. atti206 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2014
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A6 allroad 4F 3.0TDI
    Tunerbox-ul are 2 tipuri de can, o pereche de can (din cate stiu eu este un fel de can Bosch) care se leaga in mufa Rns-ului si celalat can se leaga la canul masinii , dupa care ar trebui sa afiseze pe MFD , cel putin asa am avut eu pe vw . Poti incerca sa cumperi un tuner box , este relati ieftin pe la 50Ron se gasesc prin dezmembrari.
     
  5. 911turbo

    911turbo 6th Gear Member

    Înscris:
    12 Apr 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    2007 A6 2.7TDI BPP Quattro, 2003 A6 2.5TDI BFC, 2003 A6 2.5TDI AKE, 2000 A4 1.9 TDI AJM
    @rex, ai un B5 tare norocos, inca sunt foarte putini cei care fac cu un A4 B5 ce faci tu cu al tau.:applaus:
    Daca bordul nou e de pe Audi Tradition, l-am vazut si eu si mi s-a parut foarte bun pretul - o achizitie inspirata. Navigatia noua de A8 e tot de pe Audi Tradition?
    Ce modificari urmeaza sa faci ornamentului de la schimbator?

    Climatronicul 2DIN de B5 non-facelift din 98 este cu adevarat o raritate si daca nu te deranjeaza aspectul cu butonul, as zice ca adauga un pic de mister bordului :) - putini stiu ca au existat non-facelifturi cu bord de facelift in 98 (venea la pachet cu optiunea RNS-C - versiunea navigatiei mari pe B5 non-facelift), dar cu mici diferente fata de facelift (cum ai zis si tu, butonul de temperatura cu inscriptia unui termometru in loc de TEMP, dar si o diferenta geometrica a consolei in zona schimbatorului de viteze, astfel ca ornamentul nu e perfect plan, ci curbat). Tot in aceeasi nota, incepand cu August 1997, ESP a fost disponibil ca optiune pe non-facelift, dar doar pe combinatia 2.8 quattro tiptronic.:readit:

    Referitor la tapiteria de pe plafon, tatal meu a retapitat plafonul la C5-ul lui (fara trapa) la cineva din Timisoara acum 3 ani si din punctul meu de vedere a iesit foarte apropiat de OE in sensul in care daca vede cineva plafonul, ar fi destul de greu sa observe ca nu e din fabrica asa. Nu il cunosc/nu ii fac reclama celui care a retapitat, doar mentionez ca rezultatul a fost unul bun. Daca ajung pe la masina in weekend, ii fac cateva poze si iti trimit, poate esti interesat.

    Toate cele bune!
     
    boresque apreciază asta.
  6. rex

    rex 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2020
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5 (1999) 2.8 V6 (193cp) quattro
    Yup, cauta "Navigation" si vei avea la rezultat vreo 8-9 navigatii. Cele de A8 si A6 sunt la pret rezonabil, cele de A4 din pacate nu. Dar pentru 1600 EUR (diferenta dintre cele de A4 si celalalte) gasesc o varianta sa schimb partea frontala :).

    Ornamenteul schimbatorul de 1DIN are buza dinspre scrumiera mai pronutata pentru a acoperi golul mai mare. Cum nu am gasit ornament de schimbator automat 2 DIN Vavona, am luat varianta 1 DIN si voi mai lua inca un ornament 2 DIN Onyx black. Voi folosi ornamentul 2 DIN ca sablon pentru a il modifica pe cel 1 DIN. Daca nu imi reuseste operatiunea voi folosi ornamentul Onyx Black pana gasesc o varianta mai buna.

    Nice, nu stiam astea. Deci sa inteleg ca este diferenta la forma climatronicului 2 DIN din '98 vs '99 (sau diferenta e la consola si nu la climatronic) ? Din pacate nu am gasit nicio informatia si la o prima vedere pare ca sunt similare la forma...

    Tatal tau are trapa ? Daca da, as vrea sa vad cum arata tapiteria in zona trapei :).

    Si, @911turbo multumesc de aprecieri si de ajutor!
     
  7. 911turbo

    911turbo 6th Gear Member

    Înscris:
    12 Apr 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    2007 A6 2.7TDI BPP Quattro, 2003 A6 2.5TDI BFC, 2003 A6 2.5TDI AKE, 2000 A4 1.9 TDI AJM
    @rex, probabil stiu si cei de la Audi Tradition faptul ca sunt mai rare navigatiile pe A4 si tin pretul mai sus. Oricum, e enorma diferenta de pret fata de cele de A6/A8, greu de justificat.
    Sunt curios cum vei proceda cu modificarea ornamentului 1-DIN si cum va iesi. Merita incercat si daca nu iti va placea cum iese, ornamente se gasesc, solutii sunt. :)

    Pe partea de climatronic 2-DIN 98 vs 99, eu nu stiu sa fie diferente intre ele in afara de inscriptia butonului de temperatura - partea buna e ca le ai pe ambele si asa ai putut verifica ca sunt similare geometric.
    Eu ma refeream la forma trimului de la schimbator si a consolei in zona de sub trim - e mai curbat trimul de la schimbator la 2-DIN non-facelift decat la facelift unde e aproape plan trimul. Difera ca forma si ornamentul dintre mansonul schimbatorului si trim la 2-DIN din 98. Poate unul din motivele pt care sunt diferente la trim e timoneria diferita la non-facelift (la care apesi pe schimbator ca sa bagi in R) fata de facelift la care nu mai apesi ca sa bagi in R.
    Mai jos am pus 2 linkuri catre 2 poze cu un interior 2-DIN din 98 de la Audi Forum Ingolstadt, dar sunt la rezolutie mica - se observa mai greu forma diferita a trimului. In postare am atasat o imagine comparativa cu 2 poze luate de la anunturi de pe mobile.de (2-DIN 98 de la un anunt mai vechi vs 2-DIN 99 de la un anunt actual).
    https://www.audiworld.com/news/99/germany/thursday/r2008.jpg
    https://www.audiworld.com/news/99/germany/thursday/dsc00001.jpg

    Tata nu are trapa la C5, dar tot o sa iti trimit poze cu plafonul, as zice ca arata chiar bine, doar ca de abia in cursul saptamanii voi ajunge la masina.
    :salute:
     
    Ultima editare: 7 Aug 2022
  8. rex

    rex 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2020
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5 (1999) 2.8 V6 (193cp) quattro
    Acum inteleg ce zici in legatura cu trim-ul... Dar trim-ul de schimbator 1 DIN e tot varianta facelift - deci nu voi avea problema de care spuneai tu. Doar climatronicul e varianta '98.
    In legatura cu plafonul, orice sfat ori poza e bine primit / primita.

    Intre timp am si dat comanda la piese si ar trebui sa imi ajunga pe sapt viitoare. Sunt foarte curios sa vad daca navigatia e OK sau nu...
     
  9. rex

    rex 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2020
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5 (1999) 2.8 V6 (193cp) quattro
    Mi-au ajuns piesele:

    [​IMG]

    1 x bord - care va ramane la pastrare pana mi se strica cel curent

    [​IMG]

    1 x RNS-D pentru A8 D2:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    1 x Climatronic A4 B5 '98:

    [​IMG]

    1 x Consola centrala 2 DIN:

    [​IMG]

    1 x Ornament schimbator de viteza 2 DIN:

    [​IMG]

    Niste ornamente pentru coloana de volan:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Am fost asa entuziasmat incat nu m-am rabdat si am si facut proba...
    O luam pe rand:
    - navigatia e ceea ce trebuie - merge si afisajul din bord. Un singur lucru nu e chiar 100% - este ceva brrr-it in boxe. Mai investighez...

    [​IMG]

    [​IMG]

    - E mare diferenta intre schimbatoarele 1 DIN si 2 DIN. Dar, se pare ca daca il tai pe cel 1 DIN voi avea rezultatul scontat.

    [​IMG]

    - Climatronicul '98 2 DIN e putin (vreo 1-2mm) mai lat in partea de jos fata de varianta '99. Nu imi dau seama daca e diferenta dorita sau acelea sunt tolerantele. Ideea e ca varianta '98 se potriveste in consola contrala la fix (freaca putin, dar daca nu il tot scot nu e nicio problema - asa ca am mascat zona unde freaca pentru ca vor fi multe asamblari / dezasamblari de proba).

    - Cam asa arata tot ansamblul (cu ornamentul de la schimbator Onxy Black nu Vavona)

    [​IMG]

    Ce urmeaza:
    - sa schimb rama de la navigatie de la A8 D2 la A4 B5.
    - sa modific ornamentul de la schimbatorul de viteza
    - sa trimit trim-urile la lacuit

    Sanatate pentru toti!
     
    Peto, rotitza, mihaicristian și alți 14 apreciază asta.
  10. rex

    rex 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2020
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5 (1999) 2.8 V6 (193cp) quattro
    Schimbarea de planuri...
    Pana nu gasesc CD-uri pentru navigatie si schimb limba, nu instalez navigatia... Si, din pacate, toate incercarile de pana acum au esuat.
    Este si un motiv (care nu imi face cinste): toate CD-urile cumparate (3 variante) sunt pentru DX (deci navigatia dupa modelul F) si nu sunt compatibile cu noua navigatie.

    [​IMG]

    CD-urile non DX au fost comandate in 30 Aug, dar nici FedEx Express nu mai e ce era :))). Pachetul a plecat din Germania, a ajuns in Ungaria, Romania (chiar pana in Cluj), apoi a plecat spre Olanda, acum cred ca viziteaza pentru a doua oara Budapesta. Sper, intr-un final sa ajunga si la mine :).

    Intre timp, m-am gandit ca e cazul la un refresh pentru suspensii - 23 de ani pentru arcuri si amortizoare e suficient.
    Daca pentru arcuri decizia a fost simpla: Eibach Pro-Kit (E1542 - 140)

    [​IMG]

    [​IMG]

    pentru amortizoare a fost mai dificil. Initial ma gandeam la Bilstein B4 OEM replacement. Pentru puntea fata am gasit amortizoare pentru suspensie sport OEM dar pentru puntea spate nu am gasit decat amortizoare generale (atat pentru suspensie normala cat si sport). Nu mi-a placut acest aspect si, chiar daca erau mai scumpe, m-am decis sa merg pe amortizoare OEM.

    [​IMG]

    Urmeaza, instalarea amortizoarelor si a arcurilor si apoi voi continua cu navigatia si tiptronicul.
    Pe plan mediu tot mai serios ma gandesc la un upgrade la frane si la barile anti ruliu.

    Toate cele bune!
     
    rotitza, Oudi, dvr și alți 9 apreciază asta.
  11. rex

    rex 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2020
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5 (1999) 2.8 V6 (193cp) quattro
    A patra oara e cu succes :)... Mi-au ajuns hartile si sunt bune:

    [​IMG]

    [​IMG]

    Si am instalat si amortizoarele:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Toate amortizoarele erau puscate... Doar unul parca mai dorea sa revina la pozitia initiala (chiar daca foarte foarte incet).
    Ma bucur ca a fost o operatiune necesara si nu a fost doar in capul meu.Si wow, parca am alta masina... Pare cu mult mai inchegata dar si putin mai rigida decat inainte.
    Ca la orice masina veche, cand incepi sa desfaci lucru vezi piese uzate si te apuci sa schimbi. Asa ca am mai schimbat si toate bratele superiare pe puntea fata. Mai trebuie sa schimb un etrier pe spate (ii voi schimba pe ambii), cablurile de la frana de mana si putin mai incolo si bratele inferioare.

    Acum pot sa ma concentrez pe navi si pe tiptronic... Tineti-mi pumnii!
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    OE - Original Equipment
    OEM - Original Equipment Manufacturer

    OEM fiind producatorul reperelor OE dar fara a avea dreptul de a pune sigla pe acele repere = piese pe care le poate vinde in afara reprezentantelor oficiale VAG.

    Deci, ai pus amortizoare OE (avand sigla OOOO), nu OEM. :)
     
  13. rex

    rex 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2020
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5 (1999) 2.8 V6 (193cp) quattro
    Yup, corect. Mersi de clarificari :)!
     
  14. alexbello32

    alexbello32 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2014
    Locație:
    Sibiu-Singen
    Masina:
    audi A6 ,2,0 tdi ,136 ps 2011
    Faina mașina și mari investiții ai făcut in ea, te felicit .
    Am luat și eu una acum un an jumate și după câteva mii de Euro băgati tot nu-i gata.
     
  15. rex

    rex 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2020
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5 (1999) 2.8 V6 (193cp) quattro
    @alexbello32 Multumesc de aprecieri. Multa bafta cu masina ta si poate faci si tu un topic de prezentare :).

    Am mai avansat putin si cu modificarile...
    In primul rand, niste modificari de mentenanta: frana de mana era blocata pe un etrier asa ca am hotarat sa ii schimb pe ambii:

    [​IMG]

    [​IMG]

    Din pacate am uitat sa fac poze dupa ce am vopsit etrierii - dar voi face cand schimb jantele de iarna.

    Si am mai avansat si cu tiptronicul si cu navigatia... Mai exact am montat noul calculator coloana volan (si recalibrat):

    [​IMG]

    Am tras firele pana la schimbator si am verificat ca totul e ok - deci sunt gata pentru montajul final.

    Iar referitor la navigatie am desfacut vechea RNS-D si noua RNS-C si am schimbat intre cele 2 rama exerioara.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Urmeaza montajul final. Tineti-mi pumnii sa iasa totul ok :).
     
    boresque, 911turbo, Peto și alți 2 apreciază asta.
  16. rex

    rex 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2020
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5 (1999) 2.8 V6 (193cp) quattro
    Nu ma asteptam sa termin ce mi-am propus ieri, dar lucrurile au mers mai repede decat ma asteptam ...
    Am demontat partea inferioara a bordului la sofer, torpedoul si cotiera. Chiar daca primele doua nu erau necesare am preferat sa am loc si sa nu zgariu noua consola centrala.

    [​IMG]

    Am schimbat rama 2 DIN

    [​IMG]

    Am tras firele pentru tiptronic, am instalat noul climatronic, noua navigatie, noul volan cu butoane si airbag-ul corespunzator.

    [​IMG]

    Apoi am facut o proba de drum si aproape totul functiona. :arco: Mda, nici eu nu imi explic cum s-a putut intampla asta ... :anbet:
    Nu am reusit sa codez noul climatronic asa ca l-am desfacut, i-am luat rama (impreuna cu butoanele) si am montat-o pe vechea unitate de climatronic.

    [​IMG]

    Apoi am pus totul la loc:

    [​IMG]

    [​IMG]

    Nu arata prea rau, nu ?

    Precum am spus mai sus, nu e chiar totul gata ...
    Mai am de:
    - pus sigla de Audi Sport (facut asta intre timp)
    - luat un conector T pentru a lega la ceasuri comenzile de tiptronic - pentru a se lumina butoanele de pe volan
    - gasit rama la schimbator pentru 2 DIN, cutie automata si trim Vavona. Cel mai probabil voi adapta o rama pana gasesc piesa OE.
    - schimbat airbag-ul de pe volan. Pe langa starea vizuala nesatisfacatoare a airbag-ului actual, sunt putin ingrijorat si de functionarea lui. Asa ca trebuie sa il schimb. Intrebasam la reprezentanta acum vreo 2-3 luni si se putea comanda unul nou de la ei, dar am mai intrebat inca o data azi si nu mai era disponibil. Totusi, se poate (sau mai bine zis sper) sa fie o eroare pentru ca un furnizor isi face inventarul si nu e disponibil sistemul informatic. Daca nu gasesc un airbag nou voi face "revert" la modificare si raman fara tiptronic.

    Dupa ce termin cu cele de mai sus mai am pe lista:
    - retapitare plafon
    - frane mai bune pe fata - precum am mai spus de cateva ori, am etrierii de Porsche 986 dar trebuie sa fie reconditionati si am nevoie de port etrieri.
    - un polish
    - o reconditionare a elementelor de suspensie - este niste rugina aparenta si as vrea sa schimb ce piese pot.
     
    asusx51r, Tommi-KGT, marius_r și alți 9 apreciază asta.
  17. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Excelenta treaba faci!
    De fiecare data iti citesc posturile cu placere si curiozitate teribila! Apreciez nespus dedicarea si constanta in a folosi piese OE, de cea mai buna calitate!

    Spor pe mai departe!
     
    911turbo, Cosmin ZKG și rex apreciază asta.
  18. rex

    rex 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2020
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5 (1999) 2.8 V6 (193cp) quattro
    Multumesc frumos de cuvintele frumoase! :).
    Spor si tie!

    Ieri mi-au venit conectorii, am facut legaturile in spatele ceasurilor si totul e ok :friends:.
    Am aceeasi functionalitate ca si cum as fi avut butoanele din fabrica. Mai exact, butoanele se aprind doar daca farurile sunt pornite si cutia este in modul manual. In rest ele nu sunt aprinse.
    Poza cu cutia pe manual si butoanele stinse:

    [​IMG]

    Poza cu cutia pe manual, luminile aprinse si, drept urmare si butoanele de pe volan aprinse:

    [​IMG]

    Si mai multe poze pe zi:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Tineti-mi pumnii sa mai gasesc airbag-ul dupa ce termina cei de pe tradition inventarul :beerchug:.
     
    Gabi_KGT, adideac, Oudi și alți 10 apreciază asta.
  19. rex

    rex 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2020
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5 (1999) 2.8 V6 (193cp) quattro
    Deci airbag-ul este disponibil pe Audi Tradition :arco:. Dar nu se poate comanda decat prin dealer si dealer-ul (Autoworld in cazul meu) nu poate comanda piesa pentru ca nu ii permite sistemul... Cel mai probabil e o eroare de sistem care va fi rezolvata candva. Sper sa il pot comanda candva...

    Pana atunci, am modificat ornamentul din jurul schimbatorului de viteza. Mai exact, am luat varianta Vavona 1 DIN si l-am taiat pentru a se potrivi pe consola 2 DIN.

    [​IMG]

    [​IMG]

    Rezultatul este unul bun, satisfacator as zice eu. Totusi, daca gasesc varianta 2 DIN o voi cumpara.

    [​IMG]

    [​IMG]

    Si, pentru ca am avut mai mult timp liber weekend-ul acesta, am trecut pe anvelopele de iarna.
    Am ales Bridgestone Blizzak LM 005 pentru ca se comporta exemplar pe carosabil umed. Tractiunea pe zapada si gheata nu e cea mai buna, dar ma bazez pe quattro aici :).

    [​IMG]

    Si, asa rata cu "noile" jante pentru iarna (precum spuneam acum cateva posturi, sunt niste jante pentru Audi A8 D2, 8x17 ET 48).

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Toate cele bune!
     
    Tommi-KGT, asusx51r, Gabi_KGT și alți 11 apreciază asta.
  20. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Cred ca abia astepti iarna, nu-i asa?! :arco:

    Despre masina ce sa zic? O placere sa vad poze la fiecare postare! :photo:
     
    rex și DonDoneL apreciază asta.

Distribuie pagina asta