1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4 B6 1.8T Quattro PowerProject

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Bozonc Andrei, 26 Mai 2019.

  1. Bozonc Andrei

    Bozonc Andrei Bronze Member

    Înscris:
    15 Iun 2017
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2003 150 hp Quattro/ A4 B5 2.4 ARJ 1999 165hp Quattro/ A6 C5 1.9Tdi AWX 2002 170hp
    Masina este un Audi A4 B6 din 2003 echipata cu un motor de 1.8 turbo de 150HP (cod AVJ) si tratiune quattro, asta este si unul din motvele pentru care am luat masina. Interiorul este s-line cu incalzie in scaunele fata, volan in trei spite, mai are xenon si pilot automat, in rest doatri standart ca sa ii zic asa. Sunt super multumit de cum merge masina, am avut ceva drum de facut ca sa imi dau seama de asta, consum foarte bun zic eu, 8l/100km pentru aproximativ 500 km, mers regulamentar pe pilot, daca nu mergeam cu pliotul scoteam si mai putin, dar nu are rost sa vorbesc prea mult despre consum pentru ca nu ma intereseaza prea mult, o sa vedeti pe viitor de ce spun asta.
    Ca probleme ar fi putina rugina la doua aripi, parbrizul are o fisura, clapeta torpedoului si a cotierei si sertarul pentru carti de vizita.
    Pe viitor (in ordine prioritati) :
    -O verificare generala
    -Montat roti de vara(le-am primit impreuna cu masina si sunt 225/45R17), sa vad daca intra rotile cu etrieri Z18, dar ma indoiesc
    -Curatat interiorul cu mocheta si tot ce trebuie
    -Schimb ulei + filtre
    -Sa spal motorul ca este foarte prafuit, la diesel nu am avut probleme, sper sa nu am nici la asta
    -Lupe bixenon in faruri si vopsit interiorul negru (o sa caut pe forum sa vad de ce am nevoie)
    -Demontat motoras stergator spate, curatat si gresat, daca nu merge atunci o sa pun unul nou
    -Suport de pahar, sertar carti de vizita si butoanele cu marginea cromata
    -Cotiera si un kit de reparatie ceva pentru parte ade sus care este rupta si nu sta inchisa
    -Torpedou, asta este cam zbartiat si are clapeta si balamalele rupte
    Apoi va urma sa trec la ceva modificari mai serioase, dupa ce rezolv cu cele de mai sus.
     
    DonDoneL, bobalex18, AudiAddicted și alți 8 apreciază asta.
  2. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Nu merg jantele pe 17'' cu brembo z18, doar cu z17 si tb mare grija la et ul jantelor.
     
    gabitza121 și Bozonc Andrei apreciază asta.
  3. Bozonc Andrei

    Bozonc Andrei Bronze Member

    Înscris:
    15 Iun 2017
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2003 150 hp Quattro/ A4 B5 2.4 ARJ 1999 165hp Quattro/ A6 C5 1.9Tdi AWX 2002 170hp
    -Am facut o verificare si totul este intr-o stare foarte buna, doar protectiile de praf pentru amortizoare trebuie inclocuite, le-am comandat si cum prind putin timp o sa le schimb
    -Am pus rotile pe 17 si am fcaut tot atunci si o proba cu etrieri si se pare ca ar intra, ramane undeva la 5 mm intre janta si etrier, o sa vad cand etrieri o sa fie prinsi cum trebuie pe fuzete, cu niste distantieri de 10-13 ar trebui sa fie ok, sau alte jante, vedem pe viitor ce va fi. Imi place foarte mult acest model de jante si nu prea as vrea sa renunt la ele.
    -Am curatat tot interorul, aspirat, curatat-spalat si aplicat tratament pentru piele.
    -Am schimbat uleiul cu Ulei Valvoline 5w40 si filtre Mann
    -La motor am sters putin plasticele, o sa urmeze si o spalare.
    O sa mai fie nevoie sa iau un far de la dezmembrari pe dreapta pentru ca asta umezeste pe interior, astept sa ajunga lupele si ma apuc de treaba.
    Pe VCDS am o eroare si nu prea stiu mai exact ce as putea sa fac, cred ca ar trebui verificat softul, o sa mai caut pe forum si sa mai intreb pe alti, o problema ca sa ii zic asa este ca de exemplu azi dimineata erau 15 grade si in 3.5 km apa a ajuns la 90 grade, mi se pare ca urca prea repede, dupa ce ajunge la 90 grade nu mai scade sau creste ori cat de tare m-as da la ea.
    Pun si niste poze
     
  4. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Nu inteleg de ce ai spala motorul, de ce sa risti pt o dambla? asa rau te deranjeaza ca sunt 3 fire de praf acolo? pune mana si sterge cum trebuie, ca pe alte planuri pierzi destul timp.
    1.8T se incalzeste foarte repede. Consumul e foarte bun daca mergi cu ea cuminte, la viteza mare sare in aer din cauza cutiei scurte; intereseaza-te de bujii cupru si reinnoieste bobinele, preferabil cu unele de TFSI :)

    S-o stapanesti sanatos!
     
    stefan550 și Bozonc Andrei apreciază asta.
  5. Bozonc Andrei

    Bozonc Andrei Bronze Member

    Înscris:
    15 Iun 2017
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2003 150 hp Quattro/ A4 B5 2.4 ARJ 1999 165hp Quattro/ A6 C5 1.9Tdi AWX 2002 170hp
    Multumesc tare mult, m-ai linistit cu treaba cu incalzitul foarte rapid al motorului.
    O sa fac o poza sa vezi de ce vreau sa il spal, dar daca zici ca nu ar trebui sa risc atunci o sa il mai las asa, deja l-am sters pe unde am putut.
    In plan ar fi sa pun bobine de R8, cele rosi, a da ca si la TFSI tot aceleasi sunt. O sa ma uit cand au fost schimbate, ca am un carnetel in care a fost notat totul, chiar si un bec daca a fost schimbat. Dar vreau sa aman cam pana anul viitor pe cand o sa schimb distributia si atunci sper sa fie fonduri pentru interne forjate, turbina, IC frontal, etc.
    Oricum sunt foarte multumit de masina si stiu ca va ramane la mine o foarte lunga perioada de timp.
     
    DonDoneL și lowlife apreciază asta.
  6. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Am eu niște bobine rămase de la S4.
     
  7. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    Eu de 2 ori pe an spăl.atat b6 cât și b9 la.motor. niciodată nu am avut vreo problemă
     
  8. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Da @bobalex18 insa motoarele pe benzina se spune ca sunt mai pretențioase la spalat motorul fata de diesel.
     
  9. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Pe asta da..ca te puteai curenta :)))) dar acum si benzinarele sunt izolate la fel ca cele diesel, nu vad de ce sa nu fie spalate.

    dacia-1300-de-vanzare-2738b2db9ff78b43cc-0-0-0-0-0.jpg
     
  10. Bozonc Andrei

    Bozonc Andrei Bronze Member

    Înscris:
    15 Iun 2017
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2003 150 hp Quattro/ A4 B5 2.4 ARJ 1999 165hp Quattro/ A6 C5 1.9Tdi AWX 2002 170hp
    Am de cateva saptamani masina si mai descopar cate ceva despre ea, cum ar fi ca xenonul este de fapt Bi-xenon asa ca o sa pun doar alte lupe care ar tebui exact in locul celor pe care le am acum. Am reusit sa imi dau seama si de un consum, in oras 11-12% si in afara 8-9%, super multumit, ma asteptam la mai mult. Am o eroare pe motor, nu stiu daca afecteaza cu ceva functionarea motorului, sper sa gasesc o rezolvare. Am inlocuit niste butoane prin interior pentru ca erau cam sterse.
    IMG_02062019_091553.jpg IMG_28052019_200211.jpg
    Am montat un scut metalic pe care l-am avut de la C5, am pus si o poza, stiu ca sunt cateva plastice sparte pe dedesubt dar vor urma si alea inlocuite. Am montat kituri de praf pentru amortizoarele spate si tamponul antibalans. Un capac de la roata ,, a disparut ,, ca sa spun asa si sunt in cautare de altul sau un set dar nu gasesc pe nicaieri. Astept zilele astea sa imi vina distantieri pentru roti si sus cu franele :)
    IMG_20190605_194341.jpg IMG_20190605_172054.jpg IMG_20190605_175739.jpg IMG_29052019_174116.jpg IMG_20190604_092942_1.jpg IMG_20190604_091711.jpg
    Doua poze dupa o zi de Downhill, cam de aceeasi valoare bicicleta si masina :)
    IMG_20190609_192144.jpg IMG_20190609_192156.jpg
     
    Chriss_Deejay și smurff apreciază asta.
  11. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Codul de eroare de pe motor e din cauza unui soft facut pe genunchi. Cauti un ECU stock sau daca tot ai motiv, pui un soft de incredere.
    Masina din Bucuresti am avut si eu la un moment dat, si tot asa era agatata toata pe dedesubt. Nu stiu daca chiar nu se poate altfel acolo, mai ales ca era si destul de coborata, sau proprietarul era neglijent. Am zis ca nu imi mai iau masina de acolo ever. Liniile de tramvai sunt factorul cauzator, dar totusi sunt si alte orase cu tramvaie si nu arata chiar asa masinile :)
    Vad ca ai numere de SV, asa repede merge treaba acum cu transcrierea? Sau ai avut ajutoare? :)

    1.8T si quattro e ce trebuie dpmdv. S-o stapanesti sanatos !
     
    stefan550 și lowlife apreciază asta.
  12. Bozonc Andrei

    Bozonc Andrei Bronze Member

    Înscris:
    15 Iun 2017
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2003 150 hp Quattro/ A4 B5 2.4 ARJ 1999 165hp Quattro/ A6 C5 1.9Tdi AWX 2002 170hp
    Mulțumesc, oricum softul va rămâne așa o perioada, că vreau pe viitor ceva 400+. C
    Daca pun ECU trebuie împerecheat cu ceasurile și nu cred că are rost pentru că le vreau pe cele de S4 și color daca se poate :)
    A mers foarte repede cu transcrierea, in doua zile am avut numerele :)
    In rest mașină are km reali după cartea service scrisă de mana de cel dinainte care era din Bistrița și istoricul de pe situl RAR, cu mașina s-au făcut puțin km in București de când o avea fostul proprietar.
    Intre timp aseara pe la 23 am plecat până la Salcea după un set de roti de allroad duble, era o oferta care nu trebuia ratată, sa văd acum daca le pun pe B6 sau B5
     
    DonDoneL apreciază asta.
  13. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Grija la ET cu jantele de Allroad
    Legat de soft, ai grija, ca e posibil ca sa aiba si alte belele in afara de checksum, si iti mai faci de treaba prin motor dupa :) Nu imi inspira incredere si nu l-as amana foarte mult.
    Eu in iarna la ultima, am mers vreo 2 luni jumatate cu numere de alt judet pana am prins loc la programare. Nu ma grabeam, dar m-a surprins cat de repede ai pus tu numerele pe ea.
     
  14. Bozonc Andrei

    Bozonc Andrei Bronze Member

    Înscris:
    15 Iun 2017
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2003 150 hp Quattro/ A4 B5 2.4 ARJ 1999 165hp Quattro/ A6 C5 1.9Tdi AWX 2002 170hp
    ET 25 la jantele de allroad, daca nu o sa vina bine pe masina le voi vinde mai departe, ca le-am luat la pret de o anvelopa noua :)
    O sa fac un log in mers, poate aflam ceva de acolo, sti pe ce canale trebuie sa il fac? ca pana acum am facut numai la diesel si nu stiu daca trebuie facut pe aceleasi canale. Masina nu se simpte sa aiba soft facut, adica trage bine, dar cam de cati cai are de fabrica. Vedem ce zice log-ul si dupa o sa merg la un tuner sa ii fac si Stage1 daca tot trecem pe acolo.
    La numere am trimis pe cineva ca eu nu am avut timp si mi-a rezolvat foarte ieftin si repede.
     
    DonDoneL apreciază asta.
  15. Bozonc Andrei

    Bozonc Andrei Bronze Member

    Înscris:
    15 Iun 2017
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2003 150 hp Quattro/ A4 B5 2.4 ARJ 1999 165hp Quattro/ A6 C5 1.9Tdi AWX 2002 170hp
    Am pus alt parbriz pentru ca pe cel vechi era crapat sub oglinda retrovizoare, 450 lei cu tot cu montaj, foarte ok
    IMG_20190611_170439_1.jpg IMG_20190611_170521.jpg
    Schimbat plasticul de sub parbriz pentru ca era crapat si nu mai avea nici cu ce se prinde in parbriz, acum apa se scurge cum trebuie
    Daca tot am umblat pe acolo am pus si doua stergatoare Bosch ca cele originale, poate pe viitor voi trece la bratele de B7 pentru ca nu se gasesc stergatoare tip aero pentru bratele pe care le am acum pe masina. Am pus si diuze tip perdea de golf 5 + adaptoare pentru a se potrivi perfect.
    IMG_20190611_170814_1.jpg IMG_20190613_130222_1.jpg IMG_20190613_130216.jpg
    Si cateva poze din interior pe timp de noapte.
    IMG_20190617_003458.jpg IMG_20190617_003510.jpg IMG_20190617_003524.jpg
     
    DonDoneL, bobalex18 și Tommi-KGT apreciază asta.
  16. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Grila aia de sub parbriz am schimbat-o si eu saptamanile astea pentru ca cei care schimba parbrize o scot cu lopata de cele mai multe ori si era ciobita si la mine. Nu chiar ca aia de ai dat-o tu jos Sper ca ai luat-o noua, ca eu am cautat mult una in stare buna si nedecolorata/patata prin dezmembrari si tarziu am aflat ca e in jur de 100 lei noua, originala.
    La butoanele de prin interior mai ai putina treaba din ce se vede in poze :)
    Brate "de B7" (au fost puse si pe B6 in ultimul an de fabricatie, 2004) cu lamele stergatoare aero mi-am luat eu recent 1 set ce vin in Etka ca accesorii pentru retrofit sub codul 8E1998401 (2 brate si 2 lamele), aprox 470 lei au fost daca bine tin minte. Eu le-am schimbat pentru ca bratele au mici punctulete/zgarieturi acumulate in timp.
     
    stefan550 și lowlife apreciază asta.
  17. Bozonc Andrei

    Bozonc Andrei Bronze Member

    Înscris:
    15 Iun 2017
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2003 150 hp Quattro/ A4 B5 2.4 ARJ 1999 165hp Quattro/ A6 C5 1.9Tdi AWX 2002 170hp
    Am dat 100 pe o grila de la dezmembrari ca noua, dar daca spui ca atat este si una noua OE inseamna ca m-am pacalit putin, asta este, acum nu mai am ce sa fac. La mine era praf dinainte sa dea jos parbrizul.
    La interior nu imi fac griji pentru moment, o sa pun butoane cu crom la extremitati pentru geamuri, panoul de clima va fi inlocuit cand voi ajunge la partea cu 2DIN si ar mai fi niste plastice de vopsit.
     
    DonDoneL apreciază asta.
  18. Bozonc Andrei

    Bozonc Andrei Bronze Member

    Înscris:
    15 Iun 2017
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2003 150 hp Quattro/ A4 B5 2.4 ARJ 1999 165hp Quattro/ A6 C5 1.9Tdi AWX 2002 170hp
    Ne pregătim încet de vara, am făcut distribuția, cea veche având peste 5 ani, am pus kitul de la Hepu, la relații se auzea un sunet de rola, fostul proprietar se pare că a schimbat cureaua de accesorii și intinzatorul, dar a uitat de rola de ghidare și fulia la alternator, fulia fiind blocată și rola cu un joc extrem de mare, le-am înlocuit și acum totul este ok.
    IMG_20200121_161009.jpg IMG_20200131_112131.jpg IMG_20200131_112113.jpg
    Am aflat și de ce nu prea am lumina, oglinzile din faruri sunt arse, le-am reconditionat cu spray crom, lumina este buna acum, sa vad daca și tine la temperatura, asta a fost doar un experiment, daca nu tine atunci o sa ii pun sun set de lupe noi.
    IMG_20200124_183829_1.jpg
    Am pus o suspensie sport fixa formata din amortizoare blistein și arcuri h&r și mai vreau sa iau cauciucuri noi de vara pe jantele astea sau alte jante daca gasesc ceva ok.
    Pe parte de evacuare îmi sufla suflă pe undeva, mai exact pe la toba intermediara, așa ca m-am decis sa o înlocuiesc cu țeavă de inox care mi-a rămas de la evacuarea la b5. A ieșit treabă bună zic eu la experiența de sudor care inca nu o am. Încă nu am pornit-o și sunt curios cum se aude, nu vreau sa fie prea gălăgioasă, cum este la b5.
    IMG_20200201_122105.jpg IMG_20200201_153122.jpg IMG_20200201_153228.jpg
    Pana sa am banii pentru ce vreau sa fac din B6 le asta mă bucur de el așa cum este.
     
    DonDoneL, gavryus, asusx51r și încă o persoană apreciază asta.
  19. F33lings

    F33lings Bronze Member

    Înscris:
    21 Feb 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 1.8 T Denim Blue Pearl Effect
    sa ne spui daca se aude altfel.. mai galagioasa .. sau ..?
    cred ca si la mine urmeaza o astfel de operatiune..
     
  20. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Galagioasa n-o sa fie in sensul de auzit din afara, din cate stiu si cat am experimentat, aia e treaba finalelor, insa s-ar putea sa ai drone ingrozitor...
     

Distribuie pagina asta