1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4 B6 1.9 TDI AWX 131CP - " Santier in lucru, se lucreaza ca in Romania "

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Francisc98, 8 Sep 2019.

  1. turbo_diessel

    turbo_diessel Bronze Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    Salutare! Ai mai pus si injectoarele de ARL sau valorile acestea sunt cu injectoarele stock? Ma gandesc ca in final vrei un 200+ din moment ce ai facut upgrade-ul la ambreiaj. Am facut si eu ceva similar la un Passat B5.5 4motion cu aceeasi motorizare, turbina hibrid, EGR off si soft si am ajuns pe la aproximativ 170 CP. Avand cutia in 6 trepte si neavand de gand sa trec de 200CP nu a fost nevoie sa fac upgrade la ambreiaj, am pus doar un kit nou. Acum masina are peste 430000 km si inca merge super deci ai un motor potent si care duce mult daca ai grija de el;)
    La ce setup ai tu ar trebui in mod normal sa ai un 200+ mai ales ca ti-ai luat ramas bun si de la catalizator:).
    Cred ca pe viitor vei dori si o cutie in 6 trepte cu rapoarte mai lungi, cel putin eu simteam nevoia asta.
    Oricum imi place progresul ce il aduci masinii, mult succes in continuare:thumbs-up:
     
    Francisc98 și DonDoneL apreciază asta.
  2. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    120 de cai ai avut stock ? de la 131?
     
    Francisc98 și DonDoneL apreciază asta.
  3. Francisc98

    Francisc98 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2018
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B6 2002 1.9 AWX
    turbo_diessel

    Nu am schimbat injectoarele deoarece ale mele erau in perfecta stare si am inteles ca tin. Da, target-ul meu este 200+ dupa ce facem un intercooler frontal sa fie capabil sa raceasca cum trebuie. EGR-ul este ON la mine. Pe viitor iau in considerare si varianta cu 6 trepte dar momentan nu simt nevoia. Multumesc frumos.

    waf
    Da, au spus baietii ca aveam alt Soft in afara de cel original si cred ca de accea, nu stiu ce sa spun.
     
    DonDoneL apreciază asta.
  4. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Da, ceva e dubios, ori turbina nu a fost făcută hibrid, ori nu stiu. Softul merge pe 1.75bar, injectoarele sunt stock de awx. Problema la masina este ca ii urca repede temperatura in admisie. Si asta in hala cu ventilator in fata... Adica in nici 2 minute, fix cand ca a fost facuta facuta masuratoarea, masina la 4000 si ceva de ture avea 69 grade in admisie. Intercoolerul este nou, dar aftermarket. Posibil ecu sa limiteze din cauza temperaturii excesive. Dar masina este oricum destul de fâșneață si fum avand in vedere ca mai are doar o finala si aia highflow.. nu prea dă.
     
    DincaMarius și Francisc98 apreciază asta.
  5. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Da, e normal sa aibe 120 cp dupa 18 ani :) In functie de uzura multor componente..

    Masina mea a rulat impecabil cu 2x SMIC si turbo stoc 131 CP GARRETT si cu un soft (unknown).

    Am montat turbina BRD cu interne CAHA, trage mai puternic, urca mai rapid in ture. N-am simtit "bottleneck". Doar ca amestecul nu e ideal, eu pastrand acelasi soft.

    Pana la sfarsitul anului ajung sa fac si testare pe stand, doar de curios cat scoate. Dupa aceea.. ramane sa ma decid daca mai fac soft, o las asa sau fac un upgrade si mai insemnat.
     
    Francisc98 și DonDoneL apreciază asta.
  6. Francisc98

    Francisc98 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2018
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B6 2002 1.9 AWX
    Daca tot am reusit in proportie de 70% sa terminam upgrade-ul puterii la masinuta, trebuie sa urmarim si ce presiune are micuta noastra turbina nu ?
    Asa ca, din lipsa de bani si pentru ca Romania :) nu am dispus de ~1000 lei pentru o rama gata facuta si am gasit un tip super ok in Timisoara care face rame, pentru ceasul de Boost, custom la imprimanta 3D. Momentan asteptam sa vina si postez rezultatul final saptamana viitoare.

    78488724_2924267320926015_416673924349165568_n.jpg 79750106_2829320753778036_5802260900022845440_n.jpg 78312323_437390500280059_5554782560850018304_n.jpg 78950155_2697011457003242_7827143753075785728_n.jpg 79242843_443217596613718_5645027915457363968_n.jpg 78660687_583267959088669_8509959560759345152_n.jpg
     
  7. Francisc98

    Francisc98 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2018
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B6 2002 1.9 AWX
    Nu merita absolut nicio descriere, vine de la sine.

    Doar tin sa-i multumesc din Suflet fratelui meu @Donel pentru tot ajutorul fara de care nu m-as fii descurcat !!
    79098657_1044417949232635_1177467332897800192_o.jpg
     
    mirceacml, DonDoneL și arazvan2002 apreciază asta.
  8. Francisc98

    Francisc98 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2018
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B6 2002 1.9 AWX
    @DonDoneL tin sa-i multumesc din suflet pentru a miia oara cand ma ajuta si e alaturi de mine in orice fac si ma sustine. ( Bro`s gang )
    @masacru Pentru cele mai TOP poze !!

    Ceasul este luat de la TheSpeedShop.
    WhatsApp Image 2019-12-18 at 21.29.38(1).jpeg WhatsApp Image 2019-12-18 at 21.29.38.jpeg WhatsApp Image 2019-12-18 at 21.29.39(1).jpeg WhatsApp Image 2019-12-18 at 21.29.41.jpeg WhatsApp Image 2019-12-18 at 21.29.39.jpeg
     
  9. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Ceva mai altfel.

    Screenshot_20200105-000754013 (1).jpg
     
    DincaMarius apreciază asta.
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    O cam ia pe drum de “kitsch” masina asta.

    P.S.:

    Clarificari pentru ca sa nu deviem iar.
    Odata ce iti expui public pe un forum masina, modificarile, ideile, etc., asuma-ti si parerile contra, nu te bucura doar la cele pro.
    Zic sa nu fim rautaciosi.
     
    smurff, borsy și gabitza121 apreciază asta.
  11. Francisc98

    Francisc98 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2018
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B6 2002 1.9 AWX
    Nu stiu ce inseamna “kitsch” , daca poti sa-mi dezvolti m-as bucura foarte mult, cat despre parerile contra le accept atata timp cat imi explici ce e gresit si vii cu argumente.

    Rezultatul final :
    P.S : Trebuie sa dam un Polish total deoarece m-a mancat pe mine undeva sa le dau cu Lac de la Chinezi.
    AA3246EA-4D7D-4BEB-9011-09CD303CDFA7.jpeg 2FB2DC30-7DAD-4556-B392-D30CDC9B3BEF.jpeg 69416B64-58FA-45E2-938E-16BCF6449133.jpeg
     
    AlexMaroga, DonDoneL și Caprita Emanuel apreciază asta.
  12. Caprita Emanuel

    Caprita Emanuel Silver Member

    Înscris:
    9 Ian 2018
    Locație:
    Rastatt DE
    Masina:
    A7 3.0 TDI 2015 (CRTE)
    Fiecare face ce vrea cu mașina personală. Sunt curios cum sunt luminile acuma.Te apreciez pentru munca depusă
     
    Bogdan20cj și Francisc98 apreciază asta.
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    KITSCH, (2) kitsch-uri,s. n.1. Termen folosit pentru a desemna un obiect decorativ de prost gust.

    Era la prima cautare pe Google. :)

    Repet, strict parerea mea.

    Eu unul as fi facut farurile full black, as fi scapat de tot cromul de pe masina + vopsit ambele grile (atat cromul cat si grilele negru lucios) si ar fi rezultat un contrast foarte placut. Bineinteles, cu partea inferioara a barei vopsita in culoarea masinii (fata/spate).

    Sa faci in culoarea masinii ornamentele din faruri este kitsch, mai ales atata timp cat culoarea masinii este una tipatoare.
    Tu trebuie sa cauti un contrast, nu impopotonare ca si un brad de Craciun.
     
    icb, borsy, Pauoloo și alți 4 apreciază asta.
  14. Francisc98

    Francisc98 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2018
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B6 2002 1.9 AWX
    Caprita Emanuel, multumesc frumos.
     
  15. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    @audi66 tie nu :))))))))))))))))
     
    Cosmin ZKG și DonDoneL apreciază asta.
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nici nu asteptam. Multi am fost ca el, la 21 de ani.
     
  17. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Eu nu sunt de aceeasi parere cu tine!Cat timp limbajul este civilizat, nu vad problema in a imi spune parerea fara a argumenta.Tu esti cel ce a ales sa isi prezinte masina pe un forum public, tu esti cel ce trebuie sa isi asume ca oamenii au evoluat si nu aplauda la orice.

    Neargumentat : nu-mi place ce ai facut cu farurile.



    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    audi66 și gabitza121 apreciază asta.
  18. bbbogdannn

    bbbogdannn 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2019
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Q5 8R V6 TDi
    Nici mie nu imi place ceea ce ai facut cu farurule insa apreciez munca depusa, ar fi aratat bine pe negru pentru un stealth look in opinia mea. Dar nu m-as fi atins de ele deocamdata. Subscriu la ideea de a vopsi fustele in culoarea masinii (fara grilaje) si de a elimina tot cromul de pe masina.

    Ideea e ca in ziua de azi se merge mult pe OE look, calitate si nu cantitate. Sau ideal calitate si cantitate. :)

    Si as mai avea o mica sugestie: jantele de A8 ar da bine pe negru, le-as vopsi.
     
  19. Francisc98

    Francisc98 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2018
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B6 2002 1.9 AWX
    Bej Bogdan Multumesc frumos, Jantele or sa ramana asa din moment ce le fac Negre or sa semene fix cu niste capace.
     
    lowlife apreciază asta.
  20. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Scapă de farurile actuale, e păcat de mașină, care e una dintre cele mai frumoase modele desenate de Audi.

    Dacă ai de gând să ții mașina pe termen lung, mai degrabă faci modificări OE, chiar dacă sunt mai costisitoare, vezi ce îți dorești mai mult să îi aduci în plus și le faci treptat.

    Dacă nu ai de gând să ții mașina pe termen lung, te rezumi la întreținere/detailing, așa vei fi scutit de risipa banilor și de un rezultat nefericit.

    Și eu am un difuzor RS china, care nu e 100% ce trebuie, și am mai luat și semnalizări dinamice la oglinzi dar care nu vor mai fi montate niciodată, concluzia o tragi tu.

    Oricum, banii tăi, mașina ta, gustul tau, dar my 2 cents opinion.
     

Distribuie pagina asta