1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4 B6 1.9TDI AWX

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de alanb1, 1 Iul 2017.

  1. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    Salut,

    Intr-un final am decis sa imi prezint si eu masina. Este vorba de un Audi A4 B6, an 2001, motor 1.9 AWX.
    Ca dotari mai optionale ar fi: xenon, suspensie sport, interior sport, toate geamurile electrice, sistem audio BOSE, pachet de lumini ambientale, pachet de iarna ( scaune incalzite, duze spalator incalzite ), etc.

    Pana in momentul de fata, la masina s-au lucrat urmatoarele:
    - noiembrie 2016 - schimbat oring-uri injectoare ( masina scotea fum );
    - decembrie 2016 - rectificat chiuloasa, schimbat garnitura chiuloasa, chit distributie Conti, pompa apa Airtex, filtre si ulei, curea compresor, rulment vascocuplaj, furtun apa, 4 tacheti, termostat si antigel;
    - ianuarie 2017 - incercare de curatare calorifer caldura ( a mers caldura o saptamana, si cam atat )
    - martie 2017 - set de injectoare noi, achizitionate de la Buzau;
    - martie 2017 - schimbat un cot la instalatia de apa ( a inceput sa curga );
    - aprilie 2017 - schimb ulei + filtru ( Valvoline Synpower Xtreme MST C3 5w40, filtru MANN )
    - mai 2017 - schimb ulei schimbat suporti motor noi originali ( Avon UK), am achizitionat odata cu ei si bucsa din fata dar nu am gasit pe nimeni sa o schimbe;
    -iunie 2017 - schimbat turbina, ulei, filtru ulei si aer la Automert Cluj ( Valvoline Synpower Xtreme MST C3 5w40, filtru ulei MANN, filtru aer MAHLE )

    Estetice/lucrari marunte:
    - schimbat toata iluminarea interioara si exterioara cu LED-uri
    - curatat bancheta si mocheta spate, urmeaza scaunele fata
    - retapitat cotiera ( nu a iesit cum trebuie )
    - etc.

    Planuri pe viitor:
    -discuri si placute fata-spate;
    -toate lichidele schimbate ( frana, servo, antigel + curatare vas expansiune );
    -vopsit si aranjat bara fata, si aripi ( bara lovita de fostul proprietar );
    -rectificare vopsea laterala dreapta unde un oarecare s-a plimbat din fata pana in spate cu un cui/o cheie;
    -comutator lumini original ( fostului proprietar i s-a parut mai frumos cel de Passat, nu stiu de ce );
    -nuca schimbator rotunda;
    -trecere la bi-xenon
    -bara spate si evacuare 1.8T ( doua tevi );
    -bandouri usi S-line (?);
    -triple LED Depo (?);
    -maner usa sofer (?);
    -stiu, masina are neaparat nevoie de alte jante, dar momentan bugetele s-au dus pe mecanica, estetica la urma
    Vor urma jante pe 17 sau 18, cele USP, sau ASA AR1;

    Las si cateva poze neartistice:

    [​IMG]
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Salut,
    O corectare: vezi ca la Audi nu este ca la VW sau alte masini din grupul VAG referitor la pachet de iarna sau alte pachete. Poti avea scaune incalzite fara duze spalator parbriz incalzite si invers. La audi nu prea exista pachete totul este optional, absolut totul si iti poti configura masina cu ce interior vrei, cu ce suspensie vrei, cu ce elemente exterioare vrei indiferent una de alta si neobligand la o anumita alegere in functie de o anumita configuratie si asa mai departe. Bafta si sa ai grija de masina ca nu se mai fac/fabrica asemenea masini.
     
    coco_catalin apreciază asta.
  3. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    Ok, nu am stiut asta. Am zis sa fac economie de cuvinte. Mersi!
     
  4. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    Se pare ca cei de la photobucket s-au hotarat sa stearga imaginile membrilor free, printre care si eu, deci trebuie sa reuploadez pozele si sa le re atasez.
    Masina a primit un set de jante de aluminiu pentru sezonul cald, cele de tabla raman pentru iarna.
    Scuzati mizeria, era dupa ploaie.
    [​IMG]
     
    rotitza apreciază asta.
  5. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    Am reusit azi sa schimb comutatorul de lumini de VW cu unul original Audi. Mersi colegului @iVladBogdan !

    [​IMG]
     
    iVladBogdan apreciază asta.
  6. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    Au ajuns si piesele de la colegul @tucudean87.
    Urmeaza sa fie montate/schimbate saptamana aceasta:
    - Suport cutie Lemforder;
    - Upgrade frane 312/255mm - discuri, placute, furtunase etrieri, lichid frane ATE;
    - Lichid servo OE;
    - Brate superioare stanga Lemforder;
    - Ulei cutie FEBI;
    - Stergatoare Bosch Aero;
    - Kit reparatie urechi far;
    [​IMG]

    Tot saptamana asta se vor decapsa farurile pentru curatare si, poate, vopsirea lor in negru.
    Sunt inca in cautare de o aripa in stare buna ca sa se poata revopsi bara si ornamentele cromate in negru mat.
     
    letkuteb apreciază asta.
  7. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Felicitari pentru masinuta!
    Arata bine, iar modul in care o intretii o va conduce spre o viata fericita :)

    Spor in continuare!

    Offtopic: exista o extensie pentru Chrome ca sa vezi pe forumuri pozele de pe Photobucket, se numeste Photobucket hotlink fix ;)
     
    Ionut B. apreciază asta.
  8. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    Am reusit azi sa repar urechile farului rupte de fostul proprietar. Farurile nu am apucat sa le decapsez pentru curatare, urmeaza.
    [​IMG]

    Am vrut sa schimb si stergatoarele, dar cele primite au prinderea carlig si eu am brate cu clema. Urmeaza saptamana viitoare
    S-au schimbat ai franele fata cu cele de 312mm, furtunasele de la etrierii fata, bratele superioare fata sisuportul de cutie. Saptamana viitoare se vor schimba si pe spate, tot de 2.5TDI, apoi urmeaza geometria, toate lichidele si vopsirea etrierilor. ( doar portetrierii au fost vopsiti )
    [​IMG]




    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    De ce ai facut tigania aia (eu sunt mai direct in exprimare) si nu ai cumparat kit special de reparatie pentru faruri care costa "2 lei" la reprezentanta ?
     
  10. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    Pai ala e kit-ul. Se vede a tiganie pentru ca fostul proprietar a lipit urechile rupte cu prenandez si a dat gaura la cald ca sa prinda urechile de baza farului cu sarma de cupru. Stiu, preferam si eu un alt far, dar asta e rezultatul.
    100 de lei costa kit-ul. Asta am folosit.

    [​IMG]
     
    DonDoneL apreciază asta.
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Am inteles. Bafta in continuare cu masina.
     
  12. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    Saptamana asta s-au efectuat urmatoarele:

    -schimb lamele stergatoare, am folosit Bosch;
    -curatat caloriferul din bord;
    -incercat flush instalatie racire (3l apa potabila + 2l otet timp de doua zile, 4l apa distilata timp de doua zile, apoi antigelul);
    -am reusit sa schimb bucsa de pe traversa fara demontarea acesteia ( am uns-o bine cu ulei si am fortat-o in loc);
    -am schimbat suportul farului din stanga, cel la care s-a folosit si kit de reparatie urechi;

    [​IMG][​IMG][​IMG]


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  13. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    Astazi m-a prins seara vopsind etrierii. I-am facut negru mat. [​IMG]


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  14. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Bravo pentru intretinere si "lucru manual"!
    Am avut franele vopsite negru lucios si aratau binisor, insa la momentul upgrade-ului am decis sa le vopsesc gri.Dpmdv cu gri ies in evidenta franele si iti dau senzatia de masina ingrijita(una e sa vezi prin janta un etrier negru ce pare murdar, alta este sa vezi unul colorat).[​IMG]


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    a4vio apreciază asta.
  15. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    Le-am facut negre cu gandul ca masina va fi albastru si negru mat(jante, ornamente cromate), dar dupa vopsire si uscare am observat si eu ca nu arata “wow”. Sa prind o zi mai cu soare si chef si poate trec la gri.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  16. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    Masina a implinit un an de cand e in familie si in jur de 20k de km. In tot timpul asta a mai necesitat in jur de 70% din valoarea ei. Multi imi spun ca nu merita si se uita ciudat la mine, dar mie imi pune mereu un zambet pe fata cand o vad.

    Saptamana asta am reusit sa vopsesc si bara fata. Urmeaza sa iau alta capota si alta aripa pe stanga, ca sa se aseze cum vreau eu.( lovite de fostul proprietar, nu am observat, am cumparat masina cu inima ) Nu se observa ca nu iasa linie, dar daca stai sa analizezi, se vede, si ma deranjeaza.

    Ne pregatim si de o revizie. Uleiul va fi acelasi Valvoline, filtre oscilez intre Mann sau Hengst.

    [​IMG]


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  17. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    Sa mai stergem praful pe aici ca nu am mai postat nimic.

    Masina a trecut de 316.000 de km si inca se tine tare, chiar si ambreiajul [emoji4]

    De cand nu am mai postat s-a mai facut una alta la masina:

    - am cumparat un nou schimbator de caldura, marca NSF parca, mare prostie, prinderile sunt de plastic si nu le-am putut prinde bine, rezultatul : un litru de antigel pe mocheta pana am apucat sa opresc motorul. Dupa doua zile de nervi si dureri de coaste de la pozitia de lucru am montat cel vechi inapoi, dupa o tura de fiert cu granule de desfundat tevi ( a iesit noroi din el )

    - cum era si normal, doar ca mai tarziu, prin decembrie, am trecut si la rotile de iarna. As fi vrut de 17, dar zapada m-a grabit si am luat de 16 cu anvelope Michelin Alpin 5;

    - la inceputul anului am mers inapoi la Cluj la Automert pentru verificare de turbina, si cica e ok. Daca tot am fost acolo, am facut si schimbul de ulei cu toate filtrele. Am mers pe acelasi SynPower 5w40 si filtre Knecht de data asta. Nu stiu daca schimbul trecut am prins un lot rau de ulei, dar dupa 7000 a inceput sa se dea la el. Daca tot asa face si acum, schimbam marca, sau motorul, depinde :d

    - cochetam de mult cu ideea de a desface farurile pentru curatare si vopsire, dar nu am fost destul de hotarat pana saptamana trecuta cand de la atata condens s-a “inundat” droserul. Am crezut ca e gata, dar dupa o “sedinta” de o noapte pe calorifer si niste spray de contacte si-a revenit. Dupa patanie, am luat decizia: desfacem farurile. Zis si facut. La 19 s-a aprins focul in soba, la ora
    3 dimineata, duminica, l-am lasat sa se stinga. Pentru ca vopsitul l-am facut in jurul orei 24, am uitat de partea gri din spate. Per total multumit, acum cochetam cu un kit de lupe bifazice cu bec H1.

    P.S: Farul e stropit, e ud pe jos :)

    Poze:
    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    a4vio și Xtremer apreciază asta.
  18. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    318.500KM

    Am luat legatura cu cei de la Atix Racing Solutions pentru un kit complet de reparare a ambreiajului si o posibila imbunatatire. S-au comandat volant Sachs, cu kit de ambreiaj modificat, tot Sachs. Kitul nou ar trebui sa tina ~400Nm. Pe masina se vrea un Stage1, deci ar trebui sa fie suficient.

    IMG_1520.JPG

    Am dat o fuga si pe la vulcanizare pentru montarea rotilor de vara.

    Las si doua poze:

    [​IMG][​IMG]


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Ultima editare: 13 Apr 2018
    Gabi_KGT, DonDoneL, Chriss_Deejay și alți 4 apreciază asta.
  19. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    319.700KM:

    Discurile fata de la ATE au cedat dupa ~6000km. Initial am crzut ca era ceva brat pe dreapta, dar defapt erau ovalizate. Azi am prins, pentru 30 min, vreme buna, si am schimbat discurile. Unul afara in ploaie, si unul in garaj.

    De data asta am mers pe Zimmerman, placutele le-am pastrat, aratau bine si inca au profil.
    La fel ca cele vechi si cele ATE, si la Zimmerman am un frecus pe dreapta, trebuie sa mai investighez.

    [​IMG][​IMG]

    Tot saptamana asta am dus cablajul din portiera spate stanga la refacut, si am rezolvat si cu airbag-ul de sub scaun.



    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Ticticking și Gabi_KGT apreciază asta.
  20. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Intrebare, ai reusit sa fixezi discul de butuc? eu am gaura in disc pentru surubel de prindere dar in butuc nu, si la mine se invarte discul intr-o veselie cand dau roata jos si ma chinui de mama mama cand pun jantele :(
     

Distribuie pagina asta