1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4 B6 2.0 ALT SlowLine

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Bogdan U, 5 Mai 2018.

  1. Bogdan U

    Bogdan U 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2017
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4, 2.0, 2002
    Fiindca doar ce s-a implinit un an de relatie abuziva, am zis sa imi prezint si eu masina.

    De fapt, asta e mai mult un log, ca's batran si obosit si nu prea mai am tinere de minte :)

    Masina este modelul 2002.
    In 2011 a fost inmatriculata pentru prina oara in RO si undeva prin 2015 a intrat pe mana domnilor samsari pana ce a ajuns la mine.
    Da, e masina cumparata de la un samsar si poate fi calificata drept teapa...poate o sa povestesc si cum am ajuns in posesia masinii "in episodul urmator"

    Ca si dotari nu se remarca prin mare lucru, cel putin in momentul de fata.
    Are pachetul de lumini
    Trapa
    A avut xenon din fabrica ( o sa detaliez si asta :()
    Si de moment sta pe jante OEM pe 16...Aaaa....si are 217000 Km "reali" din care 10.000 de cand o am eu.
    Dar...asta era si ideea cand am cumparat-o...e complet stock.

    Imediat dupa ce am terminat cu actele si cu re-inmatricularea masina a intrat in service pentru:
    - Distributie CONTITECH. Rola accesorii, Fulie Alternator, Suport motor fata, Placute frana fata/spate TRW ( ca asta aveau pe stoc), toate filtrele, Ulei Castrol si un bec :).
    Moment in care am zis gata, ma duc sa ma plimb...Am luat masina de la service si pana acasa ( 10 km) masina a inceput sa produca zgomote dubioase.
    O caseta de directie mai tarziu... 2 capete da bara si uleiul care trebuie dupa un mic scandal la service si toate bune si frumoase...MA DUC SA MA PLIMB AM SPUS !
    Moment in care s-a aprins becul de ulei minim in bord si am zis ca ii dau foc:banghead:.
    Cum sa ajunga la minim in doar cateva sute de km ?!
    Pai simplu...cei de la service au facturat un singur bidon de 4 L ( si in bidon inca mai erau vreo 3-400 de ml) si nu s-au mai sinchisit sa verifice nivelul in conditiile in care e nevoie de 4.2 L.
    Stiam ca motorul asta papa dar nici chiar asa...
    Cu toate astea, a fost de ajuns sa ma conving ca masina nu ti-o repara nimeni...asa ca am inceput sa studiez forumurile si sa imi bag nasul sub capota.
    Am schimbat tot sistemul PCV ( care in opinia mea e principalul motiv pentru consumul mare de ulei) moment in care am descoperit tot felul de lipituri si improvizatii...o conducta de aer si garnitura de la capacul culbutori ca mai pierdea si pe acolo. Bobinele ( masina a venit cu 2 bobine originale, una Beru si una no-name :)).
    Mi sa parut o idee buna ca dupa 5000 de km sa schimb din nou uleiul. Am folosit Liqui Moly impreuna cu un flush tot de la ai si tratamentul Motor Protect ( daca o mai fi ramas ceva de protejat) si s-au facut cateva tratamente cu Benzin Aditiv. Tot cu ocazia asta s-au schimbat si bujiile ( ca nu ma dus capul sa fac treaba asta cand am schimbat bobinele.)

    Saptamana trecuta am facut revizia cu filtre MANN si am trecut la Motul.

    Planuri pe termen scurt:
    - Scut motor nou fiindca de cel vechi s-a ales praful acum mult timp ( era prins in 2 suruburi si restul coliere de plastic)
    - Dau siglele Sline jos :no:
    -Alt manson pentru schimbator fiindca cel original si-a trait traiul.
    - Huse ( cel putin pentru scaunele din fata)
    - Bara fata cu spalatori/conversie la faruri cu halogen. Aici e buba cea mai mare pentru mine....Masina a fost candva implicata intr-un accident usor si reparata in scarba.
    Bara fata, desi in stare buna, nu se potriveste perfect ( nu se potrivea perfect nici cand am cumparat masina dar de cand au dat-o jos cei de la service nu prea mai da deloc). Nici farurile nu mai stau bine, Sistemul de autoleveling nu functioneaza si kitul de xenon este ceva chinezarie ( un far lumineaza mai puterninc decat celalalt). Dar...de parca nu aveam destule probleme....eu mai vreau si bara S-line cu spalatoare:(
    - Jante BBS RC oem - momentan sunt la reconditionat...sa vedem ce o mai ramane din ele fiindca erau in stare destul de jalnica.
    - Ulei cutie si ce bucse sunt pe acolo ( cutia se simte destul de meeeeh pana se incalzeste si schimbatorul tremura putin cand e in viteza)

    Pe termen mai lung:
    - Discuri si placute ATE.
    - Amortizoare si arcuri.
    - Brate
    - Poate repar trapa ( face cam ce vrea ea in momentul de fata).
    - Poate imi bat capul cu zgomotul de diesel de la pornire....poate.
    - Ceva evacuare.
    - Muncesc mai mult si imi iau Scirocco . :eyebrows:

    Va las si o poza facuta pe fuga....
    Drumuri bune !
     
    dreiutz, Razvan Badea, Gabi_KGT și alți 4 apreciază asta.
  2. Vasile Vaska

    Vasile Vaska 6th Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2017
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi A3 Sportback 2.0 TDI 2008
    Frumos spus. Si sincer! De apreciat ambitia totusi. Altul ar fi incercat sa o marite ca sa scape de ea. Felicitari!!
     
    Bogdan U apreciază asta.
  3. Beetle94 3rd Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2014
    Locație:
    Bacău / București
    Masina:
    VW 1.9 tdi ALH
    Sa o stapanesti sanatos! Rar vezi la noi un a4 cu motorul asta, iar daca mai scrie si pe spate 2.0 clar o sa zica lumea ca e 2.0 tdi :)) Cum stai cu consumul (de benzina, nu de ulei) ? :))
     
  4. Bogdan U

    Bogdan U 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2017
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4, 2.0, 2002
    Am calculat de la plin la plin timp de vreo 4 luni si mi-a dat 12,1 L....pe urma s-a instalat depresia si n-am mai calculat...
    Cu masina merg in general doar in oras, doar drumuri scurte, am avut un Logan 1.6 8v care consuma tot atat, motorina omoara ursii polari :blahblah1:
    Stiu ca, consuma mult.
    Aia e :p
     
  5. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    Felicitari si sa o stapanesti sanatos! :applaus: Nu iti fa griji referitor la consum... toate consuma asa in oras. Eu i-am scos 12% iarna in oras, 9.5 vara in oras si 6.2 vara in exterior :), toate de la plin la plin. Incearca sa ii faci un consum in exterior, sunt convins ca va scoate 8% sau chiar 7% cel putin ;). Bafta
     
    Bogdan U apreciază asta.
  6. Bogdan U

    Bogdan U 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2017
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4, 2.0, 2002
    Astazi am avut de facut un drum pana la Bucuresti...orasul meu preferat daca tii lista invers ...noroc cu :anbet: Waze .
    Am avut de lasat pe cineva la Otopeni si de lasat pe altcineva prin drumul taberi + ca m-am ratacit cand am pierdut semnalul GPS :wtf:
    Total 280 de km ( din care 35 in Bucuresti). Am facut plinul fix inainte sa plec si la venire m-am oprit in acelasi peco de unde am alimentat 19 L
    6,7 % - mers mai de babalau pe prima banda pe A1 :whistle2:

    Problema e alta...
    Am ajuns acasa, am parcat si peste cateva ore m-am plictisit...si am zis...stiu ce sa fac sa imi treaca plictiseala....ca sunt tanar, e duminica seara, sunt plin de energie..... ma duc la kafland sa-mi cumpar rosii...
    Am facut cumparaturile, am bagat cheia in contact....si cr cr cr cr cr...motorul se invarte la automat dar nu porneste....:huh:
    Panica! Panica! Panica!
    A urmat o conversatie mai aprinsa....
    - Pai bine ma Ioana...eu te plimb prin Bucuresti...te dusai sa vezi si Avioanele si acu ce faci....ma lasi ca pa prost in parcare la kafland !? Mi se topeste si inghetata ce dracu ! :aggressive:
    Ea nimic...
    Am mai pus o data contactul...aceiasi treaba.
    - Hai ma Ioana....Ce? Nu ti-o fi placut la Bucuresti ? Nici mie...dar ce sa facem...Hai porneste si mergem la spalatorie sa dam goangele jos de pe tine si sa te dam cu ceara...ce zici ?

    Am prostit-o...A pornit, dar a ramas in bord matorul EPC.
    Am fost la spalatorie, m-am tinut de cuvant...dar tot s-a topit inghetata.

    Sa vedem daca mai maraie zilele astea. La spalatorie am stat cu motorul pornit dar dupa ce am ajuns acasa l-am pornit iar. A pornit din prima si a disparut martorul.
    Ori e vreo problema cu pedala de acceleratie ori e vreun senzor de turatie in greva..
    Si o si laudasem mai devreme ca dupa drumul asta nivelul la ulei era acelasi...
    Om trai si-om vedea. Noi sa fim sanatosi !
     
    Razvan Badea, Flo1980, Catalinn01 și alți 5 apreciază asta.
  7. markbob99

    markbob99 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2017
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    a4 2.0 fsi / a8 3.7 fsi / e65 3.0d
    Încearcă sa te uiți la bujii, probabil sunt pline de calamina.
     
    DonDoneL apreciază asta.
  8. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Fa o diagnoza daca zici ca ai avut martor aprins. Verifica si partea de aprindere.
     
  9. Bogdan U

    Bogdan U 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2017
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4, 2.0, 2002
    Astazi a ajuns scutul...ma rog...scuturile.
    Desi se presupune ca sunt Van Wezel...sunt din materiale diferite. Scutul motor e dintr-un plastic maleabil in timp ce scutul de la cutia de viteze este mai dur.

    Coletul a venit la munca asa ca nu am avut timp de studii de caz...am venit cu ele acasa...le-am pus pe podea sa vad cum vin si....surpriza.
    Scutul de la CV are o prindere rupta...Nu am observat la primirea coletului....asa ca sa fiu sanatos acuma...( probabil, la cat de imprastiat sunt, tot eu am reusit cumva sa il sparg din neatentie.:keule:)
    Inca ma mai gandesc daca il repar sau comand altul...Nu ca ar fi graba cu montatul...fiindca nu mai am nici alea 2 suruburi de la scutul original....va trebui sa caut codurile si sa gasesc un furnizor care sa le aiba pe stoc.

    Maine ar trebui sa ajunga interfata Vag Com, husele Momo si Mansonul de S-line.....sau mai bine spus de Ieslain....ca nui original...si nu il voiam...dar doar pe asta l-am gasit.:shrug:
    Sper ca maine sa mearga mai bine treaba :)
     
    Razvan Badea și alanb1 apreciază asta.
  10. Bogdan U

    Bogdan U 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2017
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4, 2.0, 2002
    Buna,
    Stiu ca nui frumos....ca frumos era sa caut singur....dar sunt inca la munca si nu prea am cum...

    Am gasit ( din gresala bineinteles) o bara fata S-line cu spalatori....si ma cam mananca palma...
    Dupa cum se vede in poza, a fost lovita un pic si are un proiector spart.
    Omul cere 700 de lei pe ea...
    Intrebarea este daca proiectoarele sunt diferite intre bara normala si cea de S- line ( din ce imi aduc aminte am citit ca nu...dar nu sunt 100% sigur)
    Si daca ma poate ajuta cineva cu un cod pentru fusta de s-line....nu stiu cat ar costa.
    Mii de multumiri anticipat !!!
    :sos:
     
    Siegfriedbrunnen și Razvan Badea apreciază asta.
  11. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Ultima editare: 8 Mai 2018
    Bogdan U apreciază asta.
  12. Bogdan U

    Bogdan U 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2017
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4, 2.0, 2002
    @lowlife Multumesc mult pentru raspuns.

    Astazi

    Lucruri bune
    Mansonul arata bine ( am uitat sa ii fac poza la cel vechi...era rupt pe toate partile oricum)
    Husele MOMO le-am luat de pe e-mag, 240 de lei...sunt universale si desi aveam ceva asteptari mai mari....sunt ok banuiesc...Cu bancheta din spate nu imi bat capul.
    Am reparat clapeta de la cotiera....acum pot sa continui sa nu o folosesc.
    Dar, cel mai important, am cumparat bara de mai sus si brate de stergator aero ( ale mele apasa pe parbriz doar fiindca forta gravitationala e gratuita)

    Parti mai putin bune:

    Tocmai am venit acasa pe o ploaie torentiala....cu ocazia asta am descoperit faptul ca stergatoarele mele nu mai merg pe ultima treapta.
    Clapeta noua o aveam in torpedou de un miliard de ani..cu ocazia asta am re-descoperit faptul ca usa de la torpedou e rupta.

    Intre timp a ajuns si interfata Vag Com ( atata doar ca's un imprastiat si am trimis curierul la o adresa unde nu mai locuiesc....abia in week-end o sa intru in posesia ei).

    Urmeaza sa desfac bara si sa vedem unde o pot vopsi si monta pe masina.
     
    Razvan Badea și Gabi_KGT apreciază asta.
  13. Bogdan U

    Bogdan U 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2017
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4, 2.0, 2002
    Nu am mai postat fiindca in ultimele 2 luni am tras din greu in campul muncii ca deh ... asa e cand 12% in oras..

    Ma rog ... problema cu opritul in drum ca asa am eu chef s-a rezolvat prin schimabrea senzorului de volanta. Vreo 200 si ceva de lei, nici cea mai mica idee ce producator e senzorul ...vom afla in timp :)
    Am dat siglele de ieslain jos. Ma numar printre putinii posesori de audi care nu e "sline din fabrica bos...ce dreacu".

    Si cam atat...
    Cu exceptia faptului ca "habemus" jante.
    Foarte multumit de cum au iesit si foarte foarte multumit de modul in care se comporta impreuna cu pneurile Kumho PS71 pe 235/45 R17.
    Regret ca nu am cantarit rotile, dar diferenta e foarte mare fata de cele pe 16 oe. Din cei 131 de cai o parte s-au vindecat de diabet, masina raspunde mai bine la acceleratie ( ma rog, un pic mai bine, ca tot 130 de cai sunt) DAAAAR ... pe franare si in curbe e alta masina.
    Ca puncte minu sunt putin cam zgomotoase, dar presupun ca asta o sa dispara in timp si .. sunt pe 17, au spite subtiri, ceea ce inseamna ca sistemul de franare e in toata splendoarea lui. Am vazut frane de bicicleta mai mari.

    Abia astept sa vina si capacele. Le visez in fiecare noapte.
    Jantele au fost 1400 de lei, in stare jalnica dar atunci cand am avut eu bani doar astea erau in bugetul meu.
    Vopsitul a fost 600 de lei, penurile 1.320 lei de pe e-mag, 100 de lei montajul si 15 lei Spaganini :).
    Scriu asta fiindca am obiceiul sa ma imbat si sa ma uit peste costuri ... si sa plang.

    Urmeaza in viitorul apropiat sa fac ceva cu farurile. Cel din dreapta soferului se face acvariu ori de cate ori ploua si s-a matuit in interior de la sampon ( intra cand o spal si o spal tot timpul) si cel din partea pasagerului a chiorat de tot....
    Nu stiu ce sa fac, daca sa schimb kit-ul de xenon si sa restaurez farurile mele sau sa cumpar altele din dezmembrari cu tot cu balast si becuri. De asemenea, trebuie sa rezolv si problema cu autoleveling-ul :ermm:

    Cu alte cuvinte vand rinichi, daca cumperi 2 primesti bonus o bucata de ficat. Rog seriozitate ... nu ofer.
     
    tavicosma, alanb1, Razvan Badea și alți 2 apreciază asta.
  14. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Te-au dus cam mult jantele astea in total dar daca tie iti plac asta conteaza
     
  15. Bogdan U

    Bogdan U 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2017
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4, 2.0, 2002
    Da...asa e...chiar imi plac foarte mult :P
    Nu vrei un rinichi ?
     
    alanb1, DonDoneL și Razvan Badea apreciază asta.
  16. Bogdan U

    Bogdan U 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2017
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4, 2.0, 2002
    Weekend'ul trecut ne-am plimbat putin pana la Bran.
    Pe cat de bun e drumul pana la Campulung pe atat de prost e dupa.
    Toate bune si frumoase pana la intoarcere, cand a inceput sa ploua torential.
    Dupa 15 minute am inceput sa aud un zgomot ciudat din stanga spate...sunetul "incontestabil" de cauciuc care freaca in carenaj....
    M-am oprit pe unde am putut si am iesit in ploaie sa vad ce s-a intamplat....Nu am vazut mare lucru dar mi sa parut cai foarte lasata masina pe coltul ala.
    Fiindca luasem niste gropi de toata frumusetea, ca nu aveai de unde sa stii ce ascunde balta, eram destul de convins ca amortizorul si-a dat duhul.
    Mi-am zis...cu dumnezeu inainte...sau cu dracu...si oi ajunge pana acasa. Si la fiecare damb am varsat o lacrima pentru cauciucul meu "vechi" de 5 zile. :(
    Pe drum m-am mai oprit de 2,3 ori dar din cauza ploii nu am vazut mare lucru.

    Mai pe scurt...sunt un bou.
    Cand am ajuns acasa m-am uitat bine si am descoperit inculpatul...un bat se infipsese intre carenaj si caroseri, si la o denivelare mai sanatoasa atingea drumul. :p
     
  17. Bogdan U

    Bogdan U 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2017
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4, 2.0, 2002
    Deci....
    Am fost zilele trecute la service pentru o verificare pentru ca de ceva vreme se auzea un zgomot metalic la denivelari si oricum cam trecuse mai bine de un an de la ultima.
    Dupa verificare mecanicul mi-a confirmat banuiala si mi-a spus ca e nevoie de 2 bucsi ( bucsi...bucse?) pe fata si de protectii pentru amortizoarele spate fiindca cele de pe masina erau coapte restul fiind ok., moment in care am rasuflat usurat...

    Azi m-am dus sa le montez, am bagat masina in rampa si am iesit la o cafea...dupa 5 minute aud un " Ia vino dle incoa un pic"....moment in care portofelul mi-a soptit " zii ca nui a ta si fugi"
    Ma duc frumos inapoi, moment in care mecanicul imi arata triumfal, de parca tocmai gasise remediul pentru cancer in suspensia mea, 2 brate " le vezi? Astea sunt praf" si continua pe un ton apasat, usor agresiv, de parca le stricasem eu in dimineata aia asa de-al dracu " Te pisi pe ele! "
    Bine D-le, le schimbam bineinteles, doar nu le-oi pune asa inapoi pe masina....
    Ma duc la receptie si ii spun baiatului care se ocupa de piese ce-mi trebuie....moment in care aud un nou " Ia mai vino dle incoa un pic"......IISUSE HRISTOASE....iar ma cearta asta...
    Ma duc frumos si imi arata omu amortizoarele spate " Le vezi? Sunt curse " ( nu stiu de ce presupun toti ca nu vad...)....." Eu pot sa le las asa, sa iti pun doar protectiile" .....Hai nu zau!

    Recapitulare.

    M-am dus sa schimb 2 bucsi si 2 protectii de amortizor.
    Am plecat cu 2 brate inferioare noi, 2 amortizoare spate noi cu tot cu flanse si protectii...1265 Ron

    Nota personala: Data viitoare cand imi zic la service ca tre sa dau 500 de lei sa am 2000 pregatiti.
     
    DonDoneL, andruu, mik15 și alți 4 apreciază asta.
  18. Beetle94 3rd Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2014
    Locație:
    Bacău / București
    Masina:
    VW 1.9 tdi ALH
    Urata patanie, insa si prima verificare ai facut-o in acelasi loc in care ai fost sa schimbi piesele? Daca da, atunci de nu le-au vazut de prima data?!
     
  19. Vasile Vaska

    Vasile Vaska 6th Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2017
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi A3 Sportback 2.0 TDI 2008
    Daca te duci la 3 mecanici vei avea 3 constatari diferite. Si daca te iei dupa toti bagi bani de mai cumperi inca o masina... Nu zic ca e cazul tau. E o chestie generala treaba asta cu mecanicii...
     
    Bogdan U apreciază asta.
  20. Bogdan U

    Bogdan U 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2017
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4, 2.0, 2002
    Acelasi service, mecanici diferiti.
    Cam asta a fost si reactia mea...cum de nu s-au vazut din prima...ma rog....nu prea aveam chef de discursul ala de " nu stiu sefu, tampitu ala care a fost atunci treia sa vada:blahblah1:"
    Daca e sa fiu sincer, ma bucur ca mi-au spus si am rezolvat, in alt service mi-ar fi schimbat doar piesele comandate prima oara si ar fi bagat alta masina in rampa.
    Toata povestea a durat de la 8:30 pana pe la 12 H pana ce au venit piesele....puteau sa spuna i-ati hoitu' daici ca blochezi rampa si vino peste 5 ani cand avem noi timp ( cum am mai patit la case mai mari....gen reprezentanta Audi din Pitesti :) )

    E ok per total....chiar nu ma gandesc sa ma sinucid sau macar sa ii dau foc....nu ma gandesc deloc la treaba asta...absolut deloc, nici macar o data pe zi....Nu nu...imi iubesc masina si sunt un om fericit....:blahblah1:
     

Distribuie pagina asta