1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4 B6 2.0 ALT SlowLine

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Bogdan U, 5 Mai 2018.

  1. Bogdan U

    Bogdan U 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2017
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4, 2.0, 2002
    Epopeea continua....

    De cateva zile masina a inceput sa fluiere lumea pe strada....de la 2000 la 2200 de rpm se aude un fluierat/tiuit din partea soferului.
    De cateva luni trage aer printr-o valva pe acolo dar toti (inclusiv alti posesori de alt) mi-au zis cai normal, ca toate fac asa ca bla bla bla si toate furtunele si valva sunt noi, nici nu au un an...dar tiuitul ala ma scoate din minti.
    Asa ca, am sunat la service pentru o programare ( acelasi service de mai sus) pentru o diagnoza si un test de compresie ( sa stiu daca o mai tin sau ii dau foc)

    Bun, cu diagnoza ne-am lamurit repede...."nu merge testaru'..."
    Perfect...
    Cu testul de compresie
    Cil 1 -10
    Cil 2 - 10
    Cil 3 - 9,8
    Cil 4 - 10,1

    Pe net zice ca ar trebui sa fie 10,3 din fabrica...deci presupun ca e ok ( chiar daca mecanicul mi-a zis ca ar trebui sa fie undeva la 14 :blink:)

    Acum...cu zgomotele ciudate...
    Le impartasezc suspiciunile mele consultantului si mecanicului...trimfatori cei doi conclud
    - Nu e de la furtunele astea ca daca era nu mai aveai frana.
    - Ok,...foarte interesant, dar de la ce e zic eu, in timp ce se pregateau sa inchida capota.
    - S-ar putea sa fie de la cureaua de accesorii sau de la alternator.
    - Distributia nu are 15.000 de km si e schimbata de un an jumate, tot atunci s-a schimbat si fulia de la alternator si rolele.
    - Pai si de ce sclipeste asa in lumina
    - Ce face ....? :ermm:
    - Ia tureazo un pic.
    - ok ....vrum vrum.
    - N-are domle nimic, merge foarte bine.
    - Ok...unde platesc testul de compresie ? :keule:

    Testul a fost 40 de lei.

    Pe urma am presupus eu ca poate face pompa de servo asa, ca poate nu mai am ulei sau ceva....am verificat nivelul si era aproape de minim....am cumparat un bidon de ulei si am completat foarte putin pana la max, bineinteles ca face la fel.
    Si fiindca nu s-a mai aprins becul de ulei minim de 2 saptamani, am mai cumparat 1l de motul in asteptarea inevitabilului :), total 70 de lei.

    Acuma, cunoaste cineva un service de doamne ajuta in Pitesti? Ca m-am dus la toti pomii laudati cu sacul si n-am mai gasit decat buturugi...pomii sunt taiati de mult
    Cineva care nu are in repertoriu " asa fac toate, e normal, merge foarte bine ?" :)

    Seara faina !
     
    stefan550 și Siegfriedbrunnen apreciază asta.
  2. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Un drum pana la Ploiești si am la cine sa te trimit.. Faci programare inainte.
     
    stefan550 apreciază asta.
  3. Bogdan U

    Bogdan U 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2017
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4, 2.0, 2002
    Duminica am primit un avertisment si 2 puncte fiindca goneam ca un maniac cu 67 de km/h in oras, iar in clipa in care i-am dat agentului talonul, am realizat cat de mult tin eu la talonul ala.
    Stiti cum e, nu realizezi ce ai pana ce nu il pierzi nu ?

    Inca din primul post v-am povestit ce probleme am eu cu farurile, asa ca, in lumina evenimentelor recente, am cumparat un set din dezmembrari cu 1.000 lei.
    La prima vedere par ok, cel din partea soferului are o mica zgarietura, dar asta e. Ambele au masticul asta pus in partea de jos, nu prea inteleg cu ce scop, e usor lipicios si foarte maleabil. Nu prea inteleg de ce e acolo si ma gandesc ca pentru vibratii sau ceva ...

    Zilele urmatoare sper sa ajung la un atelier sa le montez si cu ocazia asta o sa vopsesc si bara de S-line. Am comandat si alta fusta + un set de chestii trestii pentru montat bara.

    Intram cu pasi repezi in legalitate :).
     
    DonDoneL apreciază asta.
  4. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Probabil constientizezi ca ai cumparat faruri bi-xenon iar tu aveai halogen pe masina. Asa ca, nu e doar un simplu montat de faruri. Daca vrei sa faci totul ca la carte sa te astepti la un retrofit destul de scump atat dpdvd financiar cat si timpul necesar.
    Schimbi bara cu totul? Sau pastrezi partea superioara de la bara ta si adaugi fusta de Ultra-Sport?
     
  5. Bogdan U

    Bogdan U 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2017
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4, 2.0, 2002
    Masina a avut xenon (simplu) din fabrica...pe urma a avut un accident si bara a fost inlocuita cu una normala ( de catre un fost propietar).
    Nu stiu daca o sa functioneze auto leveling'ul...am gasit pe alte forumuri ca merge plug and play, iar pe altele ca e diferenta intre xenon simplu si xenon+ si ca nu o sa functioneze...asta ramane de vazut.

    Cat despre bara, am cumparat acum cateva luni o bara USP cu spalatori, atata doar ca fusta era sparta, si e in alta culoare.
     
  6. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Aaa...atunci se schimba datele problemei. Totul ar tb sa fie p&p, daca restul componentelor sunt la locul lor in stare de functionare. Doar cablajul farului din dreapta tb prelungit. Daca tot ai bara cu spalatoare, le poti faci si functionala cu ocazia asta (probabil ca e nevoie sa cumperi sistemul).
     
    Bogdan U apreciază asta.
  7. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    Se pare ca nu sunt singurul cu “cadouri” lasate de fostul proprietar.
    Iti urez succes sa iti iasa toate din prima!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Bogdan U și DonDoneL apreciază asta.
  8. Bogdan U

    Bogdan U 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2017
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4, 2.0, 2002
    @waf
    Cand am cumparat bara am cumparat si restul.
    O intrebare as avea totusi....acel prelungitor trebuie facut in regim propriu, sau s-ar gasi cineva pe forum care sa faca/vanda asa ceva ?
    Tot caut de 2-3 zile dar fara succes....
    @alanb1
    Nu esti singurul care a ales cu inima ;)

    Si acuma...story time...
    La recomandarea unui prieten am mers dimineata asta la un service mult laudat pentru a incerca farurile.
    Vorbisem ieri cu ei la telefon si a ramas sa vin dimineata si vedem " la fata locului"
    Dupa 20 de minute de plimbat prin hale si intrebat de Dl X, am gasit persoana care " se ocupa"
    Ii explic frumos ca vreau sa inlocuiesc farurile + bara, ca bara necesita revopsire si ca inainte de toate, vreau sa probez farurile " noi ". Asa am convenit cu cei de la care le-am cumparat, ca pentru garantie si retur, sa montez farurile intr-un service autorizat.

    - Da farurile nu pot fi testate asa....trebuie probate pe masina.
    - Corect, asta si vreau, sa stiu daca sunt ok sau daca le trimit inapoi.
    - Aha....procesing....cam 150 de lei de far.
    - Ca sa ce ?
    - Ca sa le demontam pe aste de le ai acuma si sa le incercam pe celelalte.
    - Pai...sunt 4 suruburi si o mufa ( sincer am crezut ca nu stie...)
    - Nui adevarat, la asta se da bara cu totu jos.
    - Ok...si cat m-ar costa vopsitul barii si montajul.
    - Cam 1000 de lei de inceput. Oricum, nu am inteles ce vreti sa faceti, daca vreti veniti dupa 26 incolo....Buna ziua !
    - Ok...:(
     
    DonDoneL, Cosmin ZKG și alanb1 apreciază asta.
  9. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Serios tu iti pierzi timpul cu asa ceva prin service? :)
    Bogdan, pune mana si monteaza/probeaza tu farurile alea ca nu ai ce face in 10min.Te duci la toti habarnisti..frate masina asta se produce de 17 ani si nici acuma nu au invatat ce au de facut...ce sa mai zici cand te duci la ei cu o masina mai noua, dau jos rezervorul sa monteze un bec!

    Eventual daca nu functioneaza mergi la un service autorizat sa faci rost de o stampila, dar mai mult ca sigur farurile alea nu au nici o problema(cel putin care nu se poate rezolva...daca ai nevoie de piese pt. ele ma cauti in privat) singura problema care te poate "bloca" este partea electrica a masinii tale care poate avea probleme.

    Bafta
     
    Bogdan U apreciază asta.
  10. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Pai pentru o factura te duci la.cel mai ieftin service :)))) nu la cel mai "renumit". Iar pentru vopsit, la privat am gasit mai calitativ ca la orice service din zona mea.
     
  11. Bogdan U

    Bogdan U 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2017
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4, 2.0, 2002
    Salut,
    Acum vreo luna am schimbat recuperatorul de ulei care pleaca de la T catre baie. Furtunul in sine a costat 250 de lei, nou, de origine + un bax de Cola pentru baietii de la munca care s-au ocupat de montaj.
    Doar ca, asa cum m-am obisnuit deja, masina asta nu pierde nici o ocazie sa-mi faca rau din punct de verdere financiar.
    Mai pe scurt, fix in aceiasi zi in care a fost schimbat recuperatorul respectiv, o parte din simeringurile de la supape au decis ca au muncit destul si si-au dat duhul. Explicatia mai pe larg e mai complicata si mai plictisitoare. Cand s-a facut montajul s-au inlocuit niste garnituri si un furtun spart deci automat s-a schimbat treaba in chiulasa si de aia simeringurile si-au dat duhul asa.dintr-o data. Multe diagnoze pana s-a ajuns in punctul asta.
    Drept urmare, de fiecare data cand masina statea pe loc mai mult de cateva ore, se acumula ulei in camera de ardere si masina mergea prost.
    A mai costat 150 de lei diagnoza si un alt set de bujii, s-a mai mers cu masina o vreme in speranta ca va aparea un cod ceva (nu a aparut nimic)

    Avand in vedere acestea, masina a intrat astazi in operatie.
    Cu ocazia asta se va schimba si senzorul de nivel ulei (cel mai important senzor de pe masina asta) se va curata baia si sorbul, ma rog, se va curata tot si IN SFARSIT se vor monta farurile bi-xenon si se va repune in functiune instalatia de autoleveling (sper).
    Sper ca totul sa mearga cum trebuie de acum incolo, urmeaza franele si sa schimb bara fata :arco:
     
    AlexPTB, dreiutz, alanb1 și încă o persoană apreciază asta.
  12. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    este de apreciat faptul ca nu renunti asa usor si investesti banuti in masina, altii ar fi carpit problemele si direct la vanzare cu ea.
    Senzorul nivel ulei chiar nu este important deloc, dureaza 2 min sa scoti joja si sa verifici, nu ar trebui sa ai incredere in acel senzor care de mule ori o ia razna.Iti spun din propria experienta, am mers fara senzor 3-4 ani, abia anul acesta mi-am facut timp sa montez altul(habar nu am daca fucntioneaza ...am tot uitat sa verific), joja este sfanta :) .

    bafta
     
    Bogdan U apreciază asta.
  13. Bogdan U

    Bogdan U 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2017
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4, 2.0, 2002
    Deeeeeeeci....

    Chiuloasa a fost trimisa la rectificat si reconditionat..500 lei
    Dupa cum se poate observa si in pozele de mai sus, se pierdea antigel pe la pompa de apa asta deoarece plapumarii la care s-a schimbat distributia nu au montat pompa de apa corespunzator...din cauza asta s-a dus si rulmentul/fulia de deasupra...asa ca am decis sa schimb toata distributia, din nou, dupa 2 ani...si 13.000 km...
    S-au montat farurile....nu a fost chiar p&play dar nici prea complicat...vasul de la lichidul servo nu se mai aliniaza cu gaurile de prindere....am improvizat cu un surub si 2 soricei de plastic...practic trebuie mutat vreo 2 cm mai in spate...atata tot.
    Din pacate autolevelingul nu merge...deci va urma o vizita la un electrician....dar sunt foarte multumit....arata deosebit...si in sfarsit vad noaptea....farurile sunt reglate bine...nu orbesc pe nimeni....becurile au culoarea alba,....deci nici nu ies in evidenta.
    S-a curatat tot ce era de curatat+garnituri+revizie + joja de ulei noua+ manopera-1500 lei
    Senzorul de ulei a fost doar curatat si acum merge cum trebuie....baia si sorbul au fost deasemenea curatate...

    Ieri am plecat la un road trip- 400 km...Pitesti-Alexandria-Giurgiu-Bucuresti-Pitesti....nimic interesant de vazut in orasele astea...dar drumul a fost foarte ok ( cu exceptia a vreo 3 km de drum intre alexandria si giurgiu pe care waze stie ca e asfalt dar in realitate se lucreaza...e doar pamant....defapt...namol...ma rog...)
    Ioana a mers foarte bine....dar din pacate...am desamagit-o putin...nu am abordat o rampa cum trebuia si am atins cu pragul din dreptul soferului....si am spart scutul ala de plastic de dedesupt...( inca un lucru de pus pe lista...)
    Consumul de ulei a fost insesizabil...deci toate bune pana acum.
    Desi s-au efectuat toate treburile astea...masina inca face ceva ce ma scoate din minti....dupa ce se incalzeste motorul....adica dupa 15-20 de minute....pe accelerare rotatiile pe minut cres un pic cand schimb vitezele....Adica...la rece daca schimb la 3000 acul ramane la 3000 cand schimb dar dupa ce se incalzeste daca schimb la 3000 turatiile cresc la 3200-3300....e enervant fiindca in primele trepte vine in nas destul de rau....ma rog...o sa vedem cei si cu treaba asta...

    Insa astazi...Ioana mea mi-a aratat cat de mult a strans din dinti ieri ca sa ma poata aduce acasa in siguranta...
    Pe scurt...am fost la o plimbare prin parc....cand am terminat si m-am intors la masina....eroare antigel...buun.....am verificat vasul si era aproape gol....am mers usor pana acasa ( motorul era rece si erau doar 3 km) am parcat, m-am uitat din nou si tot la fel....foarte putin antigel ramas in vas...
    Buuuun....am mers la peco, am cumparat 2 l de apa demineralizata....am umplut vasul ( a fost la fix) si am lasat motorul pornit....in 2-3 minute a inceput sa tiuie ceva sub capota....se pare ca arunca antigelul prin spate....cred cai un senzor care nu a fost montat corespunzator....

    Cert e....ca Ioana e iar pe bara....dar avand in vedere ca nu m-a lasat in camp ieri...nici macar nu ma deranjeaza....
    Am vorbit cu mecanicul l-a care am efectuat toata treaba si a ramas ca Luni dupamiaza o sa se rezolve....chiar daca problema e de montaj...nu am nimic sa ii reprosez....a fost foarte amabil si aia e....am plecat cu masina mult mai varza de la pomi laudati deci...
    Merem mai departe.

    Sarbatori fericite tuturor !
     
    Ultima editare: 27 Apr 2019
    Ciobanu Cristian și alanb1 apreciază asta.
  14. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Pentru farurile Bi-xenon nu trebuie mutat vasul lichidului de servo.In spatele farului ai un suport de plastic ce tine 2 mufe ce se schimba cu un alt suport ce va sustine doar mufa mai mare, cea mica avand un canal pe partea superioara a farului unde gliseaza.
    Pe dreapta ti-a ajuns cablajul?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Bogdan U și lowlife apreciază asta.
  15. Bogdan U

    Bogdan U 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2017
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4, 2.0, 2002
    Merci !
    Da, a ajuns la fix.

    Problema s-a rezolvat ieri seara.
    Senzorul de temperatura din spatele motorului iesise afara....garnitura de cauciuc era in stare foarte proasta si siguranta de plastic s-a rupt si e intr-o lume mai buna acum...
    S-a inlocuit garnitura, s-a confectionat o alta siguranta, si mergem asa pana cand facem rost de piesele originale in cateva zile.
     
    Chriss_Deejay și DonDoneL apreciază asta.
  16. Bogdan U

    Bogdan U 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2017
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4, 2.0, 2002
    Mdeci....
    Dupa un an de asteptat dupa capacele sufletului....tot nu le-am primit, asa ca am decis sa le pun cruce.
    Fiindca Ioana merita si ea sa arate...cat de cat
    Am cumparat de pe OLX 4 capace centrale BBS - 60 de lei ( 40 lei setul + Transport) Ca si diametru au exterior 60mm/interior 56.5mm, se potrivesc la fix. ( Am uitat sa fac poze aseara cand am spalat'o si de dimineata cand mergeam la munca ploua in ultimul hal)
    Daca tot m-am apucat am mai cumparat si un set de capace de plastic pentru suruburi roata 75 de lei ( 50 + Transport) si mi-am luat tzeapa....fiindca 4 dintre capace sunt pentru antifurt....si eu nu am....deci in clipa de fata am 16 suruburi cu capac si 4 fara ( am comandat inca un set de pe Aliexpress cu 1 dolar :laugh:)
    Am mai cumparat etrieri fata, au fost 300 de lei, au conductele alea metalice rupte....in general sunt in stare meh...o sa le duc la mecanic sa imi spuna daca merita sau daca trebuie sa caut altele.
    Si bandouri S-line....care necesita revopsire....dar nu stiu clar ce culoare....mie imi cam place cum da masina cu bandourile originale....nu stiu daca or sa nimereasca culoarea respectiva....poate o sa colantez poate poate poate....oricum nu's o prioritate. Astea au fost 400 de lei.

    Masina si-a intins un pic picioarele, am fost la o plimbate de 875 de km Duiminca trecuta....de la reconditionarea chiuloasei sau facut cam 1800 de km....si s-a aprins becul de ulei minim ( deci stau mai bine decat scrie in carte :))
    Masina a mers foarte bine....din cei 875 de km mare parte au fost pe autostrada la 130-140 km/h...am prins foarte liber si ma cam si grabeam ( Pitesti - Mangalia- Pitesti + extras)

    Dar cel mai important....am facut un calcul...si am depasit un prag psihologic...in ultimii 2 ani in masina au intrat mai multi banuti decat am dat pe ea...
    Detin o masina care m-a costat 7000 de euro si pe care as putea sa o vand cu 2500 :blahblah1:
    Noi sa fim sanatosi, de acuma nu mai are nici un rost sa ne uitam inapoi :)
     
    alanb1 apreciază asta.
  17. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    Nici eu nu ma mai uit inapoi cand vine vorba de ce am cheltuit cu ea. Asta e, mai mult noroc cu altele. Felicitari pentru perseverenta.

    Daca tot ai luat bandourile, si ai adus in discutie vopsitul, eu as zice sa vopsesti si fustele in culoarea masinii.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    MRR și smurff apreciază asta.
  18. Bogdan U

    Bogdan U 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2017
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4, 2.0, 2002
    Fix cand imi era lumea mai draga....Ioana a decis sa fie Ioana din nou :)
    Urma sa fac un drum Pitesti - Timisoara - Arad - Oradea - Cluj - Pitesti si fix cu 5 minute inainte de plecare apa a urcat la 130 de grade :banghead:
    Ieri am schimbat termostatul cu unul original, 200 piesa, 50 de lei manopera...

    Sa treaca nuntile si vedem :)
     
    DonDoneL apreciază asta.
  19. Bogdan U

    Bogdan U 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2017
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4, 2.0, 2002
    La multi ani 2020 !

    images.jpg

    Din pacate in ultimele luni Ioana a cam stat pe bara si s-a bucurat de toata neglijenta de care sunt capabil ca om..
    Dar, din fericire...au venit vremuri mai bune...

    Am schimbat acumulatorul cu o Varta Silver 74AH 574402075 E38....acumulatorul vechi era mai mic ( fizic) si inca avea pretul de 180 de lei pe el....Cand cumperi o masina ar trebui sa te uiti si la asta...fostul propietar a cumparat, efectiv, cea mai ieftina chinezarie pe care a gasit-o...
    A urmat revizia, filtre Mann si ulei Ravenol VMO 5W40...si completare freon...

    Dupa care a urmat un nou episod de nervi si spume ce m-a convins ca am fata de prost...
    De cateva luni imi aparuse check engine din cauza senzorului de pozitie axa came....dar fiindca masina a fost folosita foarte rar, si fiindca mergea realativ ok dupa ce se incalzea...am tot amanat momentul.
    Tin sa mentionez ca stiu cum se schimba senzorul respectiv...dar mai aveam de schimbat niste becuri, lampile de la numar ( care au suruburile de prindere blocate) si alte cateva nimicuri cu care nu vroiam sa imi bat capul...fiindca efectiv nu aveam timp...

    Acum 2 saptamani am mers la Service-ul nr 1, discutia a decurs cam asa:
    - Buna ziua, vreau sa imi schimbati si mie senzorul asta.
    - Dar de unde stii tu ca e senzorul ?
    - Pai am o diagnoza cu bluetooth....am cautat codul si asta pare sa fie...plus ca masina porneste greu, trepideaza, se inneaca la rece....am citit si eu pe net una alta...se potriveste...
    - Eeee....a-ti citit pe net ( mi-a placut ca a trecut la pronumele de politete...semn clar ca uremeaza o tentativa de tzeapa). Va zic eu din experienta mea ca nu e de la senzor...asa arata pe porcaria aia a dumneavoastra....dar daca punem o diagnoza ca lumea ( ce o fi aia!?...) o sa vedeti ca e mult mai grav....trebuie schimbata distributie...probabil si axele sunt duse....tre rectificata chiuloasa...tre data jos toata fata masinii, freon, antigel plus manopera...cred ca pe undeva pe la 3-4.000 o sa va duca, ca sa stiti de acuma...
    - Domle....eu am vazut pe net ca senzorul respectiv se schimba foarte usor....trebuie doar sa dam capacul ala de plastic de la distributie jos si senzorul e prins in doua suruburi....motoarele astea au distributia pe curea pe o singura axa si in spate au un lant care leaga axele intre ele...
    - Nu a-ti vazut dvs bine...
    -Pai hai sa ne uitam...
    - Domne...avem treaba, nu vedeti ca e hala plina de masini ( hala avea 5 rampi si doar una ocupata cu o duba....6 mecanici schimbau placutele pe fata). Mergeti in alta parte dar tot asa o sa va zica ( parca stia el ceva) sau aduce-ti masina peste 4 zile...ca mai devreme nu se poate.

    Service-ul nr.2:
    Fix aceiasi poveste...Fix acelasi refux de a se uita la masina..

    Service-ul nr.3:
    Fix aceiasi poveste...Fix acelasi refux de a se uita la masina..

    Service-ul nr.4 ( discutie telefonica):
    - Nu stiu, nu ma bag...

    Service-ul nr.5 ( discutie telefonica):
    Aceiasi explicatie cu desfacutul masinii...
    Ii explic omului ca deja masina a fost desfacuta acum nici 10.000 de km...ca axele sunt in stare impecabila, ca distributia e noua, ca s-a rectificat chiuloasa...
    - Pai mergi la ala de ti-a facut-o...+ telefon inchis in nas...

    Service-ul nr.6 ( discutie telefonica):
    - Aveti senzorul deja?
    - Da.
    - Ne pare rau, nu lucram cu piesele clientilor + telefon inchis in nas...( macar nu au incercat sa ma prosteasca)

    Asa ca...intr-o dimineata m-am trezit mai devreme....m-am inarmat cu o surubelnita in cruce, un torx de 30 si o cheie de 10 mm....si am schimbat senzoru' lu peste prajit...
    Cu ocazia asta am schimbat si toate becurile de pe spate de teama sa nu ma trezesc la service ca trebuie demontata cutia de viteze pentru treaba asta...

    Mai raman in viitorul apropiat:
    - Becuri pozitie fata.
    - Macara geam sofer.
    - Schimbat lampi numar ( dupa zeci de incercari, 200 de lei investiti in tot felul de clesti, patenti. burghie si extractoare de suruburi....am reusit sa schimb doar una singura....la cealalta am ramas cu un ciot pe care nu reusesc sa il desfiletez desi l-am innecat in wd-40 si nici sa il scot cu autofiletanta....suruburile sunt M3 12mm btw)
    - Prefiltru aer.
    - Grile ventilatie...am folosit o spuma pentru igienizarea instalatiei de climatizare....si dupa o saptamana s-au rupt toate taburile alea de reglaj....

    Weekendul trecut am mers si pan' la mare...vreo 800 de km fara nici o problema...
    Si de saptamana asta Ioana se bucura din nou de statusul de masina daily !

    Imi cer scuze de postarea asta lunga...dar patania cu senzorul...trebuia impartasita....
     
    lowlife, gabitza121, bubu182 și alți 8 apreciază asta.
  20. Bogdan U

    Bogdan U 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2017
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4, 2.0, 2002
    Cine se trezeste de dimineata....e obosit toata ziua...
    Am reusit...in sfarsit...sa scot si cel de-al doilea surub...
    Am inlocuit lampile...si cu ocazia asta, am schimbat si semnalizarile de pe aripi...
     
    smurff, gabitza121 și Chriss_Deejay apreciază asta.

Distribuie pagina asta