1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4 B6 2.0 ALT SlowLine

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Bogdan U, 5 Mai 2018.

  1. bubu182

    bubu182 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A7 2014 BiTDI S-line Exclusive
    Ce ma amuza experienta ta cu service-urile, descrie perfect 95% din service-urile din RO.
    Numai tepari si oameni care daca s-ar putea doar sa apese 2 butoane si sa iti ia 100 lei, fara sa se mai murdareasca pe maini.
    De aceea iti si dau preturi enorme si 100 de piese de demontat si schimbat, ca sa ii refuzi si sa continue in a face aproape / nimic.

    Dar cel mai trist e ca atitudinea asta e in foarte multe domenii de prestari servicii, eu personal urasc sa mai chem / merg la cineva pentru a imi presta anumite servicii si incerc sa le rezolv eu (si cred ca de cele mai multe ori iese treaba mult mai buna decat a unui "specialist").
     
    Iulian06, smurff, Gabi_KGT și alți 3 apreciază asta.
  2. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Ohooo chiar indulgenți omenii......:):):)
    Eu am reparat alta marca de mașină cu o poveste mai tristă,in Anglia l-au scuturat pe om de 1970£ nu l-a ținut mașina până în Brașov și aici doua Service-uri autorizate au încercat să îl convingă cat de praf este masina.
    Din bunătatea lor amândoi au încercat să ii bage pe gat o mașină mai veche din aceași marca și ceva diferența,mașina avea o valva vacumatica care săraca nu era acționată din cauza la un amarat de furtun fisurat:p:p:p

    Dar eu nu înțeleg de ce ți-ai consumat energia sa îți schimbe alții senzorul când știai ce are,aveai piesa și se schimba usor.:asskicking:
     
    Bogdan U apreciază asta.
  3. Bogdan U

    Bogdan U 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2017
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4, 2.0, 2002
    Aveam mai multe probleme de rezolvat si am sperat ca o sa scap repede...imi trebuia masina sa plec la mare si nu aveam timp...
    Si chiar nu aveam chef sa ma lupt cu lampile alea :)

    Astazi a fost zi de desfacut colete, avem asa:

    - Prefiltru pentru vreme rece 8E0129054
    - Clipsuri pentru usi.
    - Macara geam stanga de la QWP.
    - Grile ventilatie.
    - Kit Frane 320 mm x 280 - Etrieri si portetrieri+kit garnituri+Discuri si Placute Zimmerman +Conducte noi + Lichid de frana DOT 5.1 Ravenol.
    - Mancare pentru restul lunii...respectiv 2 supe la plic Knorr.

    Maine, daca totul merge bine, se rezolva cu franele, astea fiind prioritatea nr 1 dupa un eveniment traumatic semnificativ trait pe autostrada saptamana trecuta.
    Mergeam linistit in spatele unei dube atunci cand o Corsa a decis sa intre pe autostrada inainte de terminarea marcajului...A taiat fata dubei, duba a trecut pe B2 si eu m-am trezit cu mogaldeata in fata mea...
    Nu l-am putut observa cand intra pe autostrada fiindca era mascat de duba...si asa am infipt piciorul in pedala...bordul s-a facut pom de craciun...si de la 100 + am ajuns la 50 cat avea Corsa...
    Nu exagerez cu cei 50 de km/h...chiar atata avea...si radem glumim...dar chiar a fost un eveniment tare neplacut....am bagat piciorul in frana si am avut timp sa realizez cai foarte posibil sa nu pot opri la timp...
    Nu inteleg ce si cum a gandit domnul cu Opelul...dar eu m-am gandit ca imi trebuie frane mai mari...si pantaloni inchisi la culoare...
     
    Adrian_71, Andu333, paul14 și încă o persoană apreciază asta.
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu e doar pentru vreme rece. Eu am cumparat masina de noua cu acel filtru montat pe tubulatura de admisie a filtrului de aer. Este foarte bun pentru a retine toate impuritatile si toata mizeria drumurilor pe care circulam. Costa "nimic" in comparatie cu beneficiile aduse "sanatatii" filtrului de aer si implicit motorului. Bafta.
     
    lowlife și Bogdan U apreciază asta.
  5. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Cu o duba am patit-o si eu. Vezi ca sunt importante si cauciucurile.

    Ce conducte pui?
     
  6. Bogdan U

    Bogdan U 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2017
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4, 2.0, 2002
    Conductele sunt originale, dupa seria masinii donatoare.
    Pneurile sunt Kumho PS71, au aderenta foarte buna dar nu tin multi km, sunt foarte soft ca si compozitie (nu prea ma afecteaza fiindca nu fac prea multi km)

    Initial am vrut sa vopsesc etrierii galben, sau baby blue dar bunul simt a invins.
    Primele impresii sunt interesante. Pedala se simte altfel si o sa trebuiasca sa ma obisnuiesc cu asta dar merita fiecare banut.
    Am mers foarte putin cu masina, astept cu interes sa vad diferenta dupa ce se aseaza placutele pe discuri.
    S-au facut si codarile necesare iar singura dezamagire a fost faptul ca tablitele pe spate nu s-au potrivit cu etrierii mai mari.
    Intrucat oricum umblam iar pe acolo in vreo 2 luni am decis sa caut un set de tablite de pe B7 si sa merg fara, pana atunci.

    Apropo de conducte, una dintre conductele de pe fata era retezata in dreptul etrierului. Desi am fost si la ITP si la o constatare acum nici 1000 de km, nimeni nu a vazut treaba asta. Mecanicul mi-a spus ca e posibil sa se fi crapat de la evenimentul palptitant de saptamana trecuta dar ca e sigur ca la un eveniment asemanator ar fi cedat. Asa ca verificati franele si sistemul d efrane oameni buni.

    Las si cateva poze facute la repezeala.
     
    Chriss_Deejay și djxme200 apreciază asta.
  7. Bogdan U

    Bogdan U 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2017
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4, 2.0, 2002
    Ieri am avut in sfarsit timp sa mai aranjez cate una alta pe la masina...

    In primul rand m-am ocupat de grilele de ventilatie si de igienizarea sistemului de Ventilatie.
    Am folosit o spuma activa pe care am cumparat-o din Dedeman, jumatate in gurile de ventilatie si jumatate pe vaporizator, asa cum spune in instructiuni.
    Mare atentie daca doriti sa folositi genul asta de spuma activa, ataca buretele acela de pe grile si il transforma intr-o mazga lipicioasa, si ataca si taburile de reglaj. Am folosti aceiasi spuma anul trecut si am ramas fara nici un tab, toate s-au rupt la o saptamana...
    Va recomand sa scoate-ti grilele de ventilatie inainte sa o folositi...nu e prea placut sa reglezi fluxul de aer cu permisul...
    In timp ce spuma isi facea treaba, am luat grilele din dezmembrari, le-am desfacut si curatat bine...Una dintre grilele din dezmembrari era crapata si mi s-a parut ca daca inlocuiam doar rama exterioara cu una de-a mea, se observa o diferenta de nuanta, asa ca le-am inlocuit pe toate 4...Se desfac destul de greu dar cu putina rabdare, se rezolva.
    Am curatat urmele de burete vechi si l-am inlocuit cu unul din Dedeman ( produsul se cheama Banda pentru etansare, Ellen, autoadeziva, din burete, 12 x 6 mm, 9 m - se gaseste la Adezivi si Vopseluri...sau vopsele...ma rog)
    De asemenea, mufele de la iluminare se desfac usor cu o pila de unghii sau ceva asemanator.
    Dupa asta, am montat prefiltrul de aer, se monteaza foarte usor, ceea ce inseamna ca va fi verificat si curatat destul de des.
    Cu ocazia asta am inlocuit si "negresele" puse de cine stie cine de la tubulatura de aer care vine prinsa de trager cu suruburi H5x17 si am mai aranjat cate una alta prin compartimentul motor.
    Am inalturat si mocheta de vine prinsa pe capota...era in stare foarte proasta si incepuse sa faca mizerie mare, codul este 8E0863825, dar din cate am observat pana acum, noua se gaseste doar pe E-bay.
    Am inlocuit si suportii de numar cu unii simpli, negri, i-am luat to din Dedeman...

    Si, spre "bucuria" prietenilor mei...am facut "ceva" in legatura cu lovitura de pe bara din spate...
    Acum 2 ani, cineva a lovit-o pe Ioana fix in fundul ala mare...Se intampla la fostul loc de munca...si partea amuzanta e ca....parcarea era goala...parcare de TIR'uri...si totusi, cineva nu a fost in stare sa intoarca sau sa parcheze fara sa-mi loveasca pe Ioana...
    Este un memento menit sa imi aduca aminte ca prostia omeneasca nu are limite...

    La toate astea s-a adaugat o baie zdravana si curatenie la interior...Pentru interior am folosit tot o spuma activa din Dedeman, dar am uitat sa ii fac poza, isi face treaba foarte bine...
    Si m-am ales cu un motan...
    A venit de nicaieri...a stat in picioarele mele toata ziua si cand sa plec acasa s-a urcat in masina...
    E foarte bleg si il cheama Ares...
     
    lowlife, Lucian96 și Gabi_KGT apreciază asta.
  8. Bogdan U

    Bogdan U 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2017
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4, 2.0, 2002
  9. Bogdan U

    Bogdan U 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2017
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4, 2.0, 2002
    Astazi e o zi speciala asa ca am decis sa mai postez si eu...
    Sa calatorim un pic in timp...e 22/04/2001...fix acum 20 de ani...Eu sunt pe clasa a II-a la Scoala Generala Nr.19 Pitesti si probabil imi iau bataie de la unu' de a IV-a...Peste Arges, departe in zare dar totusi prea aproape, la Colibasi, inca se mai produce Dacia 1410, dar toata lumea sta la poarta uzinei cu plicul pentru Ing.Prof.Dr Spaganinni sa puna mana mai repede pe noua si proaspata lansata Dacia SupeRNova...cu motor de "reno". Iar in DE, la Ingolstadt, iese din productie un A4 B6...care peste 16 ani avea sa imi devina mireasa...Ioana mea...
    Si fiindca din pacate nu m-am putut bucura de cei mai frumosi ani ai ei, ca s-au bucurat altii...hai sa va povestesc de ce am fire albe in cap...
    In primul rand, un pic de context, ma numar printre cei multi care si-au pierdut locul de munca din cauza crizei economice cauzata de pandemie...deci brusc, dupa 5 ani de munca, m-am trezit cu timp liber.

    Deci, franele incap peste jantele stock pe 16"la limita, dar incap. Stiu ca scrie si pe forum dar pentru cei care vor sa stie sigur sigur pentru ca unii au stiut doar sigur si nu au incaput.
    In sfarsit am schimbat macaraua de la geamul soferului. E destul de usor, m-am luat dupa baiatu' asta:



    Singurul hop a fost scoaterea geamului din rama, e destul de greu dupa ce nu s-a mai miscat un an, noroc ca am mai avut un set de maini sa ma ajute.
    Toate clipsurile de la fata de usa fie erau deja rupte fie le-am rupt eu, sunt deosebit de fragile.
    Am rezolvat o problema dar m-am ales cu doua.
    Prima, 100% vina mea, cand am pus rama pe usa nu am fost atent la aliniament si mi-a ramas un luft in coltul de sus pe unde suiera cand merg pe autostrada.
    A 2-a., chederul vine prins in usa prin clipsurile astea 8E0 837 485D, care s-au rupt si ele (de fapt cred ca erau rupte deja ca s-a mai umblat pe acolo, am gasit urme de civilizatie), problema e ca nu stiam ca o sa am nevoie de ele, le-am gasit ulterior pe e-piesa, 4 lei buc.

    Si ca mentiune. Este foarte foarte multa mizerie si umezeala in interiorul fetei de usa iar clipsurile alea au o garnitura de cauciuc, imbatraneste si lasa apa sa intre in cheder si in fata de usa.. Astept sa-mi ajunga din chinezia un comutator pentru oglinzi cu buton cromat si o sa desfac iar fata de usa.

    Fiindca tot aveam fata de usa demontata si aveam si un set de stickere pentru butoane (50 de lei olx), am scos butoanele de la geamuri si de la inchiderea centralizata, le-am desfacut, curatat, am indepartat vopseaua veche cu solvent tehnic, am mascat locul in care vine pictograma si am vospit butoanele cu un spray ieftin care zicea ca are primer in vopsea, dar avea si greseli de ortografie pe eticheta aplicata ulterior pe tub asa ca la cateva saptamani au aparut bule acolo unde stickerul se suprapune peste vopsea, pentru ca nu are primer in ea, asta ca invatatura de minte. O sa le refac si pe astea.

    Am cumparat de pe olx cu 35 de lei un kit restaurare bloc lumini. Problema e ca in timp ce taiam butonul vechi ma uitam la tutorial, dar si la un documentar despre Luftwaffe si am taiat cam mult. Am lipit cu superglue butonul nou (caci taiasem clipsurile) si dupa ce l-am suflat cum trebuie cu aer de la compresor a si mers. Per total, multumit.

    Am schimbat, iar, clema de la cotiera - 35 lei - olx. Capacul textil ( sau de piele daca sunteti pe opulenta si barosaneala) e prins de partea de plastic in clipsuri, dar e si lipit. Cu un pic de caldura si violenta iese cu totul si e mult mai usor decat sa te chinui cu clesti de rufe.

    Am demontat torpedoul, cu foarte mare dificultate am reusit sa degripez pistonul lui peste, i-am dat o gura in cap de 2 mm ca sa pot sa ii mai bag WD 40 cu silicon din cand in cand si am reparat balamaua rupta cu kit-ul de 50 de lei de pe OLX. Intai am lipit balamaua rupta cu superglue, cu un patent am mai indoit tablitele sa vina cat mai lipite pe forma balamalelor de plastic, am marcat gaurile, am dat gauri pilot si totul a iesit surprinzator de ok. Balamalele se vad cand deschizi torpedoul dar de aia nu mai pot eu. Torpedoul se aliniaza perfect cand e inchis.

    Am schimbat senzorul de temperatura 06A919501, 45 lei original ( cel verde).

    Atentie: vine fara garnitura si fara clema. Eu am cumparat si senzorul 059919501A, cel care vine pe traseul radiatorului. Am luat Hella, 35 de lei si asta a venit cu garnitura si siguranta metalica, asa ce le-am folosit pe astea. Garnitura veche nu era originala, se intarise si pierdea antigel pe langa ea, senzorul l-am gasit plin de antigel si fiindca sunt dobitoc, va trebui sa desfac din nou acolo deoarece nu mi-a dat prin minte sa curat mufa si acuma imi face scurt acolo cand are chef si martor in bord si ... panica.

    Am schimbat switch-ul de la ambreiaj cu unul METZGER 0911146 care nu functioneaza iar maine o sa il schimb cu unul FACET 7.1220 pe care scrie ca e pentru frane. That's e-piesa for you.

    Am schimbat radioul Chorus cu unul Concert care nu e de pe B6 si nu are ornamentul ala de aluminiu ca de, de ce sa ma uit la ce cumpar si am scos toate minunile legate pe acolo de un modul AUX. Acum astept sa apara un Concert cu butoane cromate fara cod pe la dezmembrari.

    Am montat, dupa 2 ani de cand umblu cu ea in torpedou, maneta de la stergatoare cu butoane pentru CB ( si ca bonus acum imi merg stergatoarele pe ultima treapta) si am facut codarile cu obd11.

    Am schimbat bratele stergatoarelor cu unele aero si pe astea le aveam de nu stiu cand. Le-am slefuit pana la metal, primer, slefuit, primer, slefuit, negru mat, negru mat, negru mat, lac mat, lac mat. Vopsea si primer Den Braven de la dedeman si foi de smirghel tot de la ei, totul a fost cam 80 de lei. + Stergatoare Bosch AeroTwin 90 de lei. Asta dupa ce toata iarna m-am chinuit cu cele originale.
    Acum ma gandesc sa vad ce optiuni am in ceea ce priveste duzele, fiindca astea si-au cam trait traiul.

    Am facut rost de la colegul AlexPTB de un volan "Iesline" si tin sa-i multumesc si pe aceasta cale pentru ajutor. Am scapat de testoasa.

    Am mai cumparat un set de faruri Bi-Xenon pentru experimente si incercari. Prima incercare e o tentativa de reconditionare a proiectoarelor ( da, da, am inteles, nu se poate dar vreau sa vad eu ca nu se poate), a 2-a o sa fie desfacerea lor (am sperat ca rama care tine ornamentele pentru faza lunga si pentru lupa se pot scoate prin spate dar se pare ca nu merge) si a 3-a, sa vad cu ce lupe AM pot inlocui proiectoarele Valeo. Farurile au fost 500 de lei si au venit goale.

    Am facut un iexperiment pe stopuri adica am folosit un kit de la dedeman - 70 de lei, am polisat stopurile, a iesit chiar foarte ok si pe urma am zis sa-mi bat joc si m-am jucat cu niste folie. Am avut proasta inspiratie sa le spal prin interior, si se pare ca detergentul de vase ataca vopseaua cromata. Pe scurt, s-a ales praful si caut unele noi.

    In viitor, adica maine, urmeaza sa inlocuiesc actuatorul pentru portbagaj cu unul MEAT DORIA 31440.

    In week-end urmeaza ulei (Ravenol VSI 5W-40) si filtre ( Mann)

    Si tot la planuri de viitor, m-am mutat in Bucuresti si se pare ca pe aici e normal sa lovesti masinile altora si sa te doara in &@#*. Am capacele de la oglinzi facute varza, cineva m-a sters in spate, unde oricum era atinsa masina si altcineva nici nu pot sa zic ca m-a sters...m-a lovit pur si simplu in fata iar bara e stearsa bine de tot si fusta a sarit din clipsuri. Si cum se intampla sa am o bara de "Ieslain" acasa, cred ca o sa ma apuc iar de vopsit.

    Ehh...noi sa fim sanatosi !
     
    Gabi_KGT, AlexPTB, DrLexic și alți 3 apreciază asta.
  10. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Trimite volanul la retapitat undeva ( de ex la Arad unde am facut eu pe cel de B7 de l-am pus pe B6). Nu mai cumpara piese de la firme din astea Metzger, Mear Doria, Facet si alti turci, ca sunt gunoaie. Poti lua niste butoane frumoase cromate din china ca in varianta asta de geamuri fata se gasesc inclusiv cromate.
    PS: asa e in Bucuresti daca nu ai loc de parcare, desi nici acolo nu esti ferit.
    Spor la treaba!
     
    Bogdan U apreciază asta.

Distribuie pagina asta