1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4 B6 Avant 1.8T AVJ QUATTRO Stage 1 S4-Look

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de DonDoneL, 22 Mai 2017.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Cum este feeling-ul plasticului la atingere?
    Am văzut tot felul de carcase China pe la prieteni și sunt destul de ordinare...
     
    DonDoneL apreciază asta.
  2. turbo_diessel

    turbo_diessel Bronze Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    Buna idee, arata chiar foarte bine, oricum mult mai bine decat cea originala, fie ea chiar si noua OEM. Caut si eu o alternativa pentru cheia de C6, m-am saturat de design'ul invechit ce il are. Ca si feeling se simt destul de OEM, am avut si eu cateva modele din china si nu am avut deloc probleme cu ele.
     
    DonDoneL apreciază asta.
  3. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    E destul de fina iar finisajele sunt chiar bune. Cromul arata nespus de bine! Pare calitativ. Lama are putin joc din cauza arcului prea puternic, dar nu bagi de seamă decat daca te joci cu ea prea mult :)). Eu o recomand. Voiam sa pun de b7, am luat si modul de comfort dar cand am vazut varianta asta, am zis sa incerc.
     
    DincaMarius, Francisc98 și paul14 apreciază asta.
  4. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Urmează și ăștia. 320mm 2 pistonase. Cred ca o sa fie gri.
     
    DincaMarius, paul14, F33lings și alți 8 apreciază asta.
  5. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Măi măi măi...
     
    DonDoneL și masarq_07 apreciază asta.
  6. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    La ora actuala nu știu dacă sunt cea mai buna variantă. Nu degeaba s-a renunțat la acel etrier când a apărut B6. Cred că necesită și ET mai mic.
     
    DonDoneL apreciază asta.
  7. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    De ce nu etrieriele cu 1 singur piston pentru discuri de 320mm, care au venit pe B7?
    Esti pregatit de iarna cu minim 17" daca nu vrei sa pui distantiere pe fata?
    Sa te opreasca in siguranta si fara incidente !
     
    DonDoneL apreciază asta.
  8. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    De ce etrier cu 1 piston când se poate cu mai multe? Asa e întrebarea. În schimb trebuie să schimbe lotul de jante cu unele cu ET sub 40. Sau poate folosi distantiere. Eu am un set de iarnă și unul de vară :) Si din 2016 nu am avut nicio problemă. De cand am masina din 2015 nu am schimbat nicio bieleta sau ceva la direcție. 100.000 km facuti prin tara cu distantiere si inca nu troncane nimic.
     
    DonDoneL și masarq_07 apreciază asta.
  9. masarq_07

    masarq_07 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2019
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI 2005, Audi A4 b8.5 2.0 TDI 2015
    E contraversată ideea. Eu am frâne de 3.0 TDI față spate și sincer eu diferență față de cele de fabrică nu prea simt. Amândoi vrem să facem modificarea. Având 4 plăcute și suprafață mai mare de frânare înseamnă și eficiență mai ridicată corect?! Nici ca la Mircea unde i-am mușcat volanul , dar sperăm să fie bine și cu astea. Mai nasol este că nu prea găsim variantă pe spate în afară de S4 de 300mm. Parcă ar fi aur.

    Sent from my SM-A202F using Tapatalk
     
    DonDoneL apreciază asta.
  10. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Unde-s "multe" puterea crește :). Nu stiu din ce sunt făcuți etrierii din pozele lui Donel, dar ai mei ii țineam cu o mână de o sârmă si cu alta ii vopseam. Cei de S3 trebuiau ridicați de jos cu 2 mâini. Etrierii culisanti sunt mult mai grei si nu cred ca egalează performanțele celor cu pistonase pe ambele parti. Dacă tot faci deranjul, alt fitment la jante, macar ia 17Z daca vrei jante pe 17. Sau ceva fix, unde doar pistonasele sa se miste :).
     
    DonDoneL și masarq_07 apreciază asta.
  11. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Jantele de iarna au et33. M am scos la capitolul ăsta. Plus ca am facut o leaca de km cu aceate avelope si jante. Masina merge foarte usor si silentios iar comportamentul pe ud este chiar bun. Sa vedem si pe zăpadă, dar nu am emotii.
     
    Ultima editare: 24 Noi 2019
    DincaMarius, Francisc98 și mirceacml apreciază asta.
  12. Francisc98

    Francisc98 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2018
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B6 2002 1.9 AWX
    Nu stiu de franele voastre, eu am incalzire in scaune :wub::wub:. Multumesc Donel pentru adaptarea mufelor de B8 la cele de B6 :arco:
     
    DonDoneL apreciază asta.
  13. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Merge și cu ET43, eu atât am pe BBS-urile de iarnă și e ok.
     
    DonDoneL apreciază asta.
  14. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Si tu ai hp2, paul?
     
    DincaMarius apreciază asta.
  15. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Aaa, inseamna ca e din offsetul discului, care difera fata de al meu la A3. Acum am ET 41 si sunt cred ca aproape :) 2 mm intre spite si etrier.
     
  16. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Codul pentru discurile fata atat pentru S4 B5 cat si pentru 2.0 TFSI/3.0 TDI B7 este unul si acelasi: 8E0 615 301 AD

    Iar specificatiile discului le puteti vedea in imaginea atasata.

    O diferenta ar fi la furtunele de frana.

    La B7 2.0TFSI/3.0TDI lungimea lui ar fi de aproximativ 305-308 mm iar pe S4 B5 lungimea e de 320mm.

    Dar nu e o regula. Observ faptul ca lungimea difera putin in functie de producator (sau de locul in care au masurat fiecare furtunul).

    De exemplu, la B7 (am seria masinii donatoare), in functie de brand, difera lungimea:

    - QWP: 330 mm

    - TRW: 305 mm

    - ATE: 308 mm

    - Bosch: 305 mm

    - Delphi: 330 mm

    - Quick Brake: 310 mm

    - FTE: 305 mm

    - Ferodo: 330 mm

    - Brembo: 330 mm

    - Texter: 305 mm

    etc..

    Iar conform codului OEM, lungimea ar fi de 305 mm. :) Just 2 know.
     
    DonDoneL și lowlife apreciază asta.
  17. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Da, sunt mulțumit cu ele. Poate când o să fie gata plăcuțele, încerc și varianta de etrier cu un singur piston.
     
    DonDoneL apreciază asta.
  18. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Nu am avut Hp2, dar am avut setupul de B7.Dpmdv eficienta lor se simte de la 80km/h, iar peste 130km/h sunt fantastice Vs stock: masina reduce viteza cu un efort mai mic.
    Poate am avut eu probleme cu sistemul stock, insa setupul de B7 mi-sa parut un upgrade major.Faptul ca este eficient si mai ales plug&play mi-a lasat sentimentul ca este cel mai potrivit upgrade de frane pentru masini sub 250hp.

    Hp2 Vs B7: merita ales Hp2 daca vrei sa bifezi un upgrade cu orice pret.Daca in schimb vrei frane mai bune decat stock si cu un cost corect de montare/ servisare......B7 iese castigator.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Lucian189, DonDoneL, AlexPTB și încă o persoană apreciază asta.
  19. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Costul este chiar mai mic decat pentru frane de b7 3.0 dar asta cu un noroc. Singurul lucru ce mă costa mai mult, sunt plăcuțele de frână. In combinație cu lichid de frână ferodo 5.1 si discuri perforate de la zimmerman cum am acum, eu zic ca îmi fac un setup chiar ok de frânare, pe față.
     
    DincaMarius și mirceacml apreciază asta.
  20. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Apoi neapărat si spatele, mai ales ca e masina mare si grea o sa dea din fund la orice frână care nu e in linie dreapta. Imi dădea mie care e de dimensiuni mai mici si fara quattro.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta